Здравей Джаро
Обичам това казино, игрите са страхотни, графиките са феноменални, депозитите и тегленията са перфектни, но услугите са катастрофа. Целият мениджърски екип трябва да бъде изхвърлен. Имате агенти за обслужване на клиенти, които затварят чата пред мен, имате VIP хост, който ме блокира в WhatsApp и имейл, всичко това, защото поисках да говоря със старши мениджър, тъй като на уебсайта няма информация за мениджърския екип, и се страхувам, че оплакванията ми не са ескалирани до висшето ръководство.
Причината, поради която пиша това на casino guru, е да се опитам да привлека вниманието на генералния мениджър, собственика или директора на операциите на казиното. Подадох толкова много заявки по имейл и всички бяха отхвърлени. Казват, че ръководството вече не се занимава с клиенти, това е извинението за клиент, който е етикетиран като VIP
Депозирах стотици хиляди в това казино. Първоначално услугата беше перфектна, свързаха се с WhatsApp и моят VIP домакин се грижеше за мен перфектно. След това, не знам тук, VIP домакините ме молят да му изпратя бакшиши, открих, че е странно, тъй като за годините ми опит никога не са ме молили да давам бакшиш на домакин за онлайн казино. Може би наземно, но никога онлайн.
Мислех, че тенденцията се променя и това е нова норма, но както всички знаем, всеки играч дава съвет, когато печели. Никога не даваме бакшиш, когато сме имали няколко последователни месеца лоши сесии. Тогава домакинът промени напълно отношението си към мен и ме изпрати при нормалния домакин за обслужване на клиенти. Поради това, когато поискам наградите си, аз буквално трябва да ги моля, когато поискам парите си обратно, е невъзможно да ги получа, когато бъдат поискани и навреме. И когато задам въпрос, непрекъснато ме тролят без отговор. Кое казино не може да каже на клиент колко е загубил? Каквото и да ги попитате, те ви казват да го направите сами, нямат уважение към ВИП-овете, много непрофесионални и неквалифицирани служители. Това ще бъде падането на метаспините
За мен най-важното преживяване във всяко казино не е печалбата или загубата, а действителното обслужване на клиентите.
Ще бъда толкова щастлив, ако директорът на операциите или GM просто ми изпратят съобщение и ми кажат „Здрасти", радвам се да споделя областите на подобрения, но те изобщо не ме слушат.
Hi Jaro
I love this casino, the games are great the graphics are phenomenal, the deposits and withdraws are perfect but the services are a catastrophe. The entire management team, needs to be thrown out. You have customer service agents that's close the chat in my face, you have a VIP host that blocked me on WhatsApp and Email, all this because I asked to speak to a senior manager as there is zero information about the management team on the website, and I'm afraid my complaints have not been escalated to senior management.
The reason why I'm writing this on casino guru is to try and get the attention of the general manager, the owner or the casino director of operations. I have submitted so many email requests and they have all been rejected. They say management do not deal with customers anymore, that's the excuse for a customer that's labelled VIP
I deposited hundreds of thousands in this casino. The service was perfect initially, I got contacted on WhatsApp and my VIP host was looking after me perfectly. Then out of knowhere, the VIP hosts asks me to send him tips, I found that to be odd as for my years of experience I've never been asked to tip a host on an online casino. Maybe land based but never online.
I thought the trend has been changing and this is a new norm, however as we all know, every player tips when they win. We never tip when we've had several consecutive months of bad sessions. Then the host changed his attitude completely with me and sent me to the normal customer service host. Because of this, when I ask for my rewards, I literally have to beg for them, when I ask for my cash back it's impossible to get it when requested and on time. And when i ask a question I continuously get trolled without a reply. Which casino cannot tell a customer how much they have lost? Anything you ask them they tell you to do it yourself, they have zero respect for VIPs, very unprofessional and unqualified employees. This will be the downfall of metaspins
For me the most important experience In any casino is not the winning or losing, but the actual customer service.
I will be so happy if the director of operations or GM will simply message me and say hello, I'm happy to share the areas of improvements but they don't listen at all.
Автоматичен превод: