ФорумКазинаMetaspins Casino - обща дискусия

Metaspins Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от 5201314yaxuan
|
21509 преглеждания 124 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
SunsetGaze
преди 1 година

Всъщност не е необходимо да използвате vpn за достъп до слотове, за мен аз не използвам vpn в това казино и имам достъп до всички игри, които искам да играя

Автоматичен превод:
4tst2f6xrd
преди 1 година

Вече играх преди месеци тук и нямах проблеми с тегленията, само забелязах, че някои игри имат по-нисък RTP и това е единствената ми критика

Автоматичен превод:
itwillmove
преди 1 година

Някои доставчици (по-конкретно Netent) определиха моята страна като ограничена територия за някои от техните игри, но не е голяма работа, не харесвам слотовете толкова много, но все още изпитвам любопитство дали подобно използване е разрешено от казиното

Автоматичен превод:
Metaspins Casino
преди 11 месеца

Не, вие изобщо не предоставяте най-доброто обслужване

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някой получава ли това на metaspins? Опитах няколко устройства и прави същото file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, вие изобщо не предоставяте най-доброто обслужване

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, въз основа на това, което си написал, вероятно не си имал най-доброто казино изживяване. Можете ли да опишете какво се случи, когато имате това мнение? Сигурен съм, че ще е добре както за другите играчи, така и за нас.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някой получава ли това на metaspins? Опитах няколко устройства и прави същото file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей, от колко време ти се случва това? Всичко беше наред до сега и изведнъж не можете да стигнете до страницата?

Автоматичен превод:
Zhutchins11
преди 11 месеца

Здравей,

За съжаление се натъкнахме на някои технически затруднения. Въпреки това имам удоволствието да ви информирам, че вече всичко трябва да работи и да работи гладко.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Честността, почтеността и уважението не съществуват в това казино. Те имат персонал за поддръжка на клиенти, който е много груб. Като ВИП се отнасят толкова лошо, че не е смешно. Понякога трябва да изчакате една седмица, защото вашият домакин е на почивка или в отпуск.

Автоматичен превод:
Jason1
преди 11 месеца

Това не е много привлекателен списък, но бих искал да ви благодаря за публикацията. При късмет представителят на казиното може да приеме това като безплатна обратна връзка. 🤷‍♀️

Активният подход може да промени качеството и може би един ден ще бъдете доволни. Надявам се, че ще го направите. ✨

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Какво ще се случи, ако загубите бонуса си в metaspin?

Автоматичен превод:
amilliafamilia
преди 9 месеца

По-добре да попитате поддръжката на казиното, бих казал. Просто защото това ще изисква проверка на вашия профил и история на бонусите, бих казал. Можете ли да опитате това и след това да ме уведомите, моля? 🙂

Автоматичен превод:
amilliafamilia
преди 9 месеца

Здрасти!


Винаги можете да се откажете от бонуса в секцията „Моят акаунт" в раздела „Бонуси". Моля, имайте предвид, че ако го направите, ще загубите сумата на бонуса и всички печалби от него.


Поздрави,

Екип за поддръжка на Metaspins

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Давам оценка на това казино 10/10 за ясния уебсайт и избора на игри и 0/10 за честност, професионализъм и почтеност, когато става въпрос за VIP услуги. Надявам се собствениците да прочетат това и да сменят мениджърския екип. Настоящият екип няма опит в работата с ВИП и високопоставени лица. толкова е жалко

Автоматичен превод:
Jason1
преди 9 месеца

Здравейте, изглежда, че сте някъде по средата с мнението си за това казино.

Можете ли да ми кажете дали има някакъв проблем, когато говорите за факта, че трябва да сменят ръководството, а казиното не знае как да се справи с VIP играчите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро


Обичам това казино, игрите са страхотни, графиките са феноменални, депозитите и тегленията са перфектни, но услугите са катастрофа. Целият мениджърски екип трябва да бъде изхвърлен. Имате агенти за обслужване на клиенти, които затварят чата пред мен, имате VIP хост, който ме блокира в WhatsApp и имейл, всичко това, защото поисках да говоря със старши мениджър, тъй като на уебсайта няма информация за мениджърския екип, и се страхувам, че оплакванията ми не са ескалирани до висшето ръководство.


Причината, поради която пиша това на casino guru, е да се опитам да привлека вниманието на генералния мениджър, собственика или директора на операциите на казиното. Подадох толкова много заявки по имейл и всички бяха отхвърлени. Казват, че ръководството вече не се занимава с клиенти, това е извинението за клиент, който е етикетиран като VIP


Депозирах стотици хиляди в това казино. Първоначално услугата беше перфектна, свързаха се с WhatsApp и моят VIP домакин се грижеше за мен перфектно. След това, не знам тук, VIP домакините ме молят да му изпратя бакшиши, открих, че е странно, тъй като за годините ми опит никога не са ме молили да давам бакшиш на домакин за онлайн казино. Може би наземно, но никога онлайн.


Мислех, че тенденцията се променя и това е нова норма, но както всички знаем, всеки играч дава съвет, когато печели. Никога не даваме бакшиш, когато сме имали няколко последователни месеца лоши сесии. Тогава домакинът промени напълно отношението си към мен и ме изпрати при нормалния домакин за обслужване на клиенти. Поради това, когато поискам наградите си, аз буквално трябва да ги моля, когато поискам парите си обратно, е невъзможно да ги получа, когато бъдат поискани и навреме. И когато задам въпрос, непрекъснато ме тролят без отговор. Кое казино не може да каже на клиент колко е загубил? Каквото и да ги попитате, те ви казват да го направите сами, нямат уважение към ВИП-овете, много непрофесионални и неквалифицирани служители. Това ще бъде падането на метаспините


За мен най-важното преживяване във всяко казино не е печалбата или загубата, а действителното обслужване на клиентите.


Ще бъда толкова щастлив, ако директорът на операциите или GM просто ми изпратят съобщение и ми кажат „Здрасти", радвам се да споделя областите на подобрения, но те изобщо не ме слушат.

Автоматичен превод:
Jason1
преди 9 месеца

Благодаря ви за описателния опит. Не си първият, който ми казва, че за него е най-важно обслужването на клиентите да е на високо ниво. Срещал съм играчи, които имат подобно мнение като теб и мисля, че е добре.

Що се отнася до бакшишите, не съм чувал някой оператор или казино да ги иска онлайн. Струва ми се странно и нетактично, но това е моето мнение. Ако те са променили отношението си към вас, защото не сте им дали нищо, това е още по-тъжно.

Вероятно не бих искал да имам нищо общо с такова казино, честно казано.

Въпреки това, разбира се, всичко зависи от вас дали ще останете тук, за да играете или по-скоро ще се преместите в друго казино.

Както и да е, пожелавам ви успех и ви благодаря отново. 🙂

Автоматичен превод:
Jason1
преди 9 месеца

Скъпи Джейсън,


Благодарим ви, че се свързахте отново. В Metaspins ние активно приемаме обратната връзка от нашите играчи и приемаме вашите притеснения сериозно. Разбираме, че някои аспекти от вашия опит може да не са отговорили напълно на очакванията ви. Ние се ангажираме да се справим с тези проблеми и да подобрим вашето игрово изживяване.

За да сме сигурни, че ще разрешим този въпрос ефективно, член на нашия екип се свърза директно с вас за по-персонализирана дискусия. Ние сме посветени на това да гарантираме, че времето ви с Metaspins е приятно и че нашите услуги и награди постоянно отговарят на високите стандарти, които нашите играчи заслужават.


Поздрави,

Екип за връзки с клиенти на Metaspins

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Първите тегления под 2000$ минаха много бързо и след 10мин. парите бяха в портфейла ми.


Изтеглих около 7000$ преди 2 дни и не съм ги получил до днес. След като попитах, ми казаха, че по-големите печалби трябва да бъдат проверени чрез доставчика на играта. Сега анулирах изплащането, спечелих малко повече и направих 2 изплащания от 5000$, така че общо 10 000$


Надявам се, че не се налага отново да чакам толкова дълго и мога да докладвам нещо положително и да редактирам публикацията си.


С Най-Добри Пожелания

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Oezkan
преди 6 месеца

Уважаеми Oezkan,


Благодарим ви, че се свързахте с нас, в Metaspins, нашият ангажимент се състои в предоставянето на изключително клиентско изживяване във всички аспекти на нашите услуги. Искрено се извиняваме за неудобството, което може да сте изпитали във връзка със забавянето при обработката на вашето теглене. Задължително е да се отбележи, че процедурните проверки, извършвани с нашите доставчици на игри, са стандартни протоколи. За съжаление, ускоряването на този процес извън обхвата на нашия контрол не е осъществимо, след като бъде делегирано на нашите доставчици на игри.

Ние искрено оценяваме вашето разбиране по този въпрос.


Поздрави,

Екип за клиентски опит на Metaspins

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини