преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Metaspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тогава просто KYC и те трябва да са доволни и да обработят оттеглянето ви? Не виждам проблема
Then just KYC and they should be happy and process your withdrawal? I dont see the issue
Здравейте,
Какво те кара да мислиш, че нещо се обърка? За да изтеглите успешно, първо трябва да преминете проверката на акаунта. Все още не се притеснявайте – опитайте се да сътрудничите и да предоставите всички необходими документи. Тогава би трябвало да си добре.
Споделете напредъка си, за да видим как се справяте 🤞
Hello,
What makes you think that something went wrong? In order to withdraw successfully, you'll have to pass the account verification first. Don't worry just yet - try to cooperate and provide all the necessary docs. Then you should be fine.
Share your progress, so we can see how you're faring 🤞
Не съм доволен от крайната им присъда. Не мисля, че могат да си позволят да загубят. Играх го сам, а не така наречения беден бонус, който ми дадоха.
I'm not satisfied with their final verdict. I don't think they can afford to lose. I played it on my own, not the so-called poor bonus they gave me.
Решението им е валидно.
Бонусът за добре дошли е използван от един и същ IP многократно, може да се разглежда като злоупотреба с оферта за бонус за добре дошли.
Their decision is valid.
The welcome bonus was used from the same IP multiple times, could be looked on as welcome bonus-offer abuse.
Трябва да се съглася с @itwillmove тук. Вие не само сте използвали същия IP адрес, което може да се случи, но също така споменаха, че сте използвали същия TRX адрес за депозит. Тогава това означава, че има някои по-тесни връзки между вашия акаунт и акаунта на ваш колега.
Тези правила, свързани с бонусите, са там, за да гарантират, че един човек не може да се възползва от множество бонуси за добре дошли. Сега те имат причини да вярват, че може би ваш колега ви е помолил да създадете този акаунт за вас и е финансирал казиното със собствени средства.
I need to agree with @itwillmove here. You didn't only use the same IP address, which can happen, but they also mentioned you used the same TRX deposit address. Then it means there are some closer links between yours and your colleague's accounts.
These bonus related rules are there to simply make sure that 1 person can't take advantage of multiple welcome bonuses. Now they have reasons to believe that maybe your colleague asked you to create this account for you and funded the casino with his own funds.
Уважаеми 5201314yaxuan,
Благодарим ви за публикацията и за загрижеността относно оттеглянето ви.
Тук, в Metaspins, нашето клиентско изживяване е приоритет номер едно, тъй като ние се стремим да предоставим забавна, безопасна и приятна игра на всички наши клиенти, но имаме нулева толерантност към всякакъв вид злоупотреба на нашата платформа.
Моля, бъдете информирани още веднъж, че вашият KYC е задействан поради злоупотреба с множество акаунти и бонуси, което противоречи на нашите Правила и условия, които сте приели.
Като жест на добра воля първоначалната ви депозирана сума беше върната.
Оценяваме вашето време и разбиране по този въпрос
Поздрави,
Екип за клиентски опит на Metaspins
Dear 5201314yaxuan,
Thank you for your post and concern regarding your withdrawal.
Here at Metaspins our customer experience is a number one priority, as we strive to deliver fun, safe and enjoyable gaming to all our customers, however we have zero tolerance to any kind of abuse on our platform.
Please be informed once again, that your KYC was triggered due to multi accounting and bonus abuse that is going strictly against our Terms and Conditions, which you have admitted to.
As a gesture of good will, your initial deposited amount was returned.
We appreciate your time and understanding regarding this matter
Kind Regards,
Metaspins Customer Experience Team
Когато живеете в забранена държава, те внезапно са „лицензирани" и се намират от/в Коста Рика (юрисдикция).
Когато поискате повече информация относно лиценза за „Коста Рика", не получавате никакъв отговор. Те знаят, че предлагането на услугите им на холандски жители, намиращи се в Холандия, не е позволено, те все пак решават да го направят, като по мое мнение показват фалшива информация за „лиценза" на Коста Рика, която не могат да изяснят допълнително, всичко само за да скрият истинските си информация.
Когато посещавам уебсайта на MetaSpins от холандски IP от моята страна (където живея), те внезапно са „лицензирани" и се намират в Коста Рика.
За да бъде ясно, никаква бизнес информация, която те показват (Коста Рика), не може да бъде намерена в интернет. Нищо не може да бъде проверено, също и когато се пита, защото имейлите се игнорират по отношение на това.
Когато посетите уебсайта с браузър Tor (нехоландски IP), те показват реална информация (както е показано и в раздела за лиценз на Casino Guru);
„Metaspins NV, учредена съгласно законите на Кюрасао с регистрационен номер 160102 с регистриран адрес в Zuikertuintjeweg Z/N (Zuikertuin Tower), Вилемстад, Кюрасао. Metaspins NV е лицензиран и регулиран от Органа за игри на Кюрасао под лиценз № 365/JAZ, подлиценз GLH-OCCHKTW0703232022, издаден на Curaçao eGaming, разрешен и регулиран от правителството на Кюрасао."
Имейлите до поддръжката се игнорират.
Как може да се оправдае това поведение? Ако бяха толкова сигурни в бизнеса си, щяха да покажат на холандските клиенти истинската си информация за лиценза на Кюрасао.
Което те не правят, с основателна причина, която знаят. Но в крайна сметка те обвиняват клиента, въпреки че знаят, че грешат. Иначе щяха да показват вярна информация.
Жалбата ми срещу тях е неразрешена.
When you live in an forbidden country, they are suddenly ''licensed'' and located by/in Costa Rica (jurisdiction).
When you ask more information regarding that ''Costa Rica'' license you don't get any answer. They do know that offering their services to Dutch residents located in the Netherlands is not allowed, they still decide to do so with showing in my opinion fake Costa Rica ''license'' information which they cannot clarify further, all to only hide their real information.
When visiting MetaSpins their website from a Dutch IP from my home country (where I do live), they are suddenly ''licensed'' and located in Costa Rica.
To be clear, no business information of which they are showing (Costa Rica) can be found on the internet. Nothing can be verified, also not when asking, because emails are ignored regarding that.
When you visit the website with a Tor Browser (non dutch IP) they are showing real information (as also shown at Casino Guru license section);
''Metaspins N.V. incorporated under the laws of Curacao with registration number 160102 with a registered address at Zuikertuintjeweg Z/N (Zuikertuin Tower), Willemstad, Curaçao. Metaspins N.V. is licensed and regulated by the Curacao Gaming Authority under the License No. 365/JAZ, sub-license GLH-OCCHKTW0703232022 issued to Curaçao eGaming, authorized and regulated by the Government of Curaçao.''
Emails to support are ignored.
How can this behavior be justified? If they were so sure of their business, they would show Dutch customers their real Curacao license information.
Which they don't do, with a good reason which they do know. But, at the end they blame the customer, while they know that they are wrong. Otherwise they would show truthful information.
My complaint against them is unresolved.
Има шанс представителят на казиното да даде подробности.
Доколкото виждам, има отговор само преди 1 седмица. Просто не мога да намеря оплакването, за което споменахте. И така, предполагам, че вече сте подали жалбата другаде, нали?
Уведомете ме, моля.
There is a chance that the casino representative will elaborate.
As far as I can see, there was a response just a 1 week ago. It's just that I can't find the complaint you mentioned. So, I'm guessing now you've submitted the complaint elsewhere, haven't you?
Let me know, please.
Използването на TOR за достъп до уебсайтове, които не са TOR, ми изглежда малко назад, тъй като казиното не използва адрес .onion на първо място. Така че предполагам, че посочването на използването на TOR вероятно ще ви накара да изглеждате истински технически специалист. Обикновен стандартен VPN ще даде същия резултат. 🙂
Using TOR to access non-TOR websites seems kinda of backwards to me since the casino doesnt use a .onion adress in the first place. So stating the TOR usage is likely to make yourself look real techsavy i suppose. A regular standard VPN would give the same result. 🙂
Използвах Tor Browser, защото нямам VPN софтуер, нито използвам обикновено VPN.
Да, би дало същия резултат. Няма значение дали е използван VPN или браузър Tor. Само IP адрес, който не е холандски, ще даде тази фалшива информация за Коста Рика, която поне не може да бъде проверена по никакъв начин.
I did used the Tor Browser, because I don't have VPN software, nor I do use any VPN normally.
Yes, it would gave the same result. Doesn't matter if an VPN was used, or Tor browser. Just a non- Dutch IP address will give that bogus Costa Rica information, which is at least not verifiable in any way.
Разбирам тази част. Но аз самият не виждам проблема. Много казина използват множество лицензи
I understand that part. But I dont see the issue myself. Many casinos use multiple licenses
Това е добра точка. Поддържането на няколко лиценза позволява на казината да задават съответно точни настройки за играчи от различни страни. Страничен ефект обаче е, че играчи, да кажем от Испания, ще намерят лицензен печат от Малта, например, въпреки че в същото време играч от Казахстан ще намери „само" Кюрасао. 🙂
Просто исках да спомена това.
That's a good point. Keeping several licenses allows casinos to set exact setups for players from different countries accordingly. A side effect is, however, players, let's say from Spain, will find a Malta license seal, for instance, though at the same time, a player from Kazakhstan is going to find Curacao "only". 🙂
Just wanted to mention that.
Уважаеми @ Username2024 ,
Благодарим ви за търпението по отношение на темата, която сте публикували.
Оценяваме вашата загриженост относно лиценза и това, че вече сме ви отговорили многократно на вашето запитване по имейл.
Моля, имайте предвид, че Metaspins притежава множество лицензи и различни юрисдикции попадат под различни лицензи, във вашия случай това е Коста Рика, поради което виждате информацията, след като посетите сайта нормално, без активиран софтуер на трети страни
За разбирането,
Екип за клиентски опит на Metaspins
Dear @Username2024,
Thank you for your patience regarding the topic you have posted.
We appreciate your concern regarding the license, and how we have already replied to you on your inquiry via email multiple times.
Please be informed that Metaspins owns multiple licenses and different jurisdictions fall under different licenses, in your case it is Costa Rica, that is why you see the information once you visit the site normally without any third party software enabled
Regards,
Metaspins Customer Experience Team
Това не е толкова добро казино, имате много лоши условия Депозирах парите си и губех Исках да изтегля парите си и ми казаха, че не мога да ги изтегля, че трябва да умножа, сякаш вземам бонус, виждам че като измама, ако играете със собствените си пари, не можете да поставите правило за парите си, това е измама, давам му нула.
It is a not so good casino you have very bad conditions I deposited my money and I was losing I wanted to withdraw my money and they told me that I could not withdraw it that I had to multiply as if I were taking a bonus I see that as a scam if you are playing With your own money you can't put a rule on your money, it's a scam, I give it a zero.
Es un casino no tan bueno tienes una condiciones muy mala yo deposite mi dinero y estaba perdiendo quise retirar mi dinero y me dijeron que no podía retirarlo que tenía que multiplicar como si yo estuviera Cojiendo un bono eso lo veo como una estafa si tú esta jugando con tu propio dinero no le puede poner regla atu dinero es una estafa le doy un cero.
Уважаеми @ elministro82
Съжалявам да чуя, че имате лош опит да играете на Metaspins.com.
Бихте ли ми казали своя имейл или име на играч, за да можем да проверим какво се е случило и да помогнем за разрешаването на случая?
Dear @elministro82
I am sorry to hear that you have a bad experience playing on Metaspins.com.
Could you please let me know your Email or player name, so we can check what has happened and help to solve the case?
Беше ли изискване да заложите поне x1 път, имате предвид? Мисля, че това е доста често срещано.
Was it a requirement to wager atleast x1 time you mean? I think that's quite common.
Това не е толкова добро казино, имате много лоши условия Депозирах парите си и губех Исках да изтегля парите си и ми казаха, че не мога да ги изтегля, че трябва да умножа, сякаш вземам бонус, виждам че като измама, ако играете със собствените си пари, не можете да поставите правило за парите си, това е измама, давам му нула.
It is a not so good casino you have very bad conditions I deposited my money and I was losing I wanted to withdraw my money and they told me that I could not withdraw it that I had to multiply as if I were taking a bonus I see that as a scam if you are playing With your own money you can't put a rule on your money, it's a scam, I give it a zero.
Es un casino no tan bueno tienes una condiciones muy mala yo deposite mi dinero y estaba perdiendo quise retirar mi dinero y me dijeron que no podía retirarlo que tenía que multiplicar como si yo estuviera Cojiendo un bono eso lo veo como una estafa si tú esta jugando con tu propio dinero no le puede poner regla atu dinero es una estafa le doy un cero.
Здравей,
ако срещнете правилото, според което трябва да заложите депозита си x пъти, за да изтеглите, това е доста често срещана практика. Колкото по-ниско е изискването за залагане, толкова по-добре, разбира се. Това конкретно правило съществува, за да защити казината срещу пране на пари. Не бих го нарекъл измама, въпреки че съчувствам, че може да изглежда досадно, особено ако сте депозирали само по-малки суми.
От моя гледна точка, казината трябва да вземат под внимание сумата и историята на депозитите и тегленията на играча, въпреки че би отнело много време, настройването на автоматично прилагани правила е по-ефективно във времето.
Hello there,
if you encounter the rule saying you have to wager your deposit x-times in order to withdraw, this is quite a common practice. The lower the wagering requirement, the better of course. This particular rule exists to protect casinos against money laundering. I would not call it a scam, though I empathize it may seem annoying especially if you only deposited smaller amounts.
From my point of view, the casinos should take the amount and player's deposit and withdrawal history into the consideration, though it would be very time-consuming, setting up automatically applied rules is more time efficient.
Но когато ви помоля да потвърдите „лиценза", вие не можете да предоставите никакви подробности... Това Dcentral Expediente Digital SRL не казва нищо. Тази компания също не може да бъде намерена и пише само, че сте регистрирали бизнес (което не може да бъде намерено). Не е лиценз.
But when I do ask you to verify the ''license'' you cannot provide any details... That Dcentral Expediente Digital S.R.L. does say nothing. That company can also not be found, and it does only say that you have registered a business ( which cannot be found ). It is not a license.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.