ФорумКазинаMetaspins Casino - обща дискусия

Metaspins Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от 5201314yaxuan
|
21515 преглеждания 124 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
преди 1 година
Публикация на MetaspinsExtortion е изтрит
преди 1 година

здрасти

Прочетох вашия случай отново, но изглежда, че отговорът на казиното, че сте използвали неправилен адрес, е съвсем в реда на нещата и от моя гледна точка изглежда просто като проблем с адреса, но с много продължително решение. За съжаление, доста добре изпратихте спама в нишката за оплакване, така че намирането на наистина полезна информация е малко трудно.

Забравете ме, ако съм сбъркал нещо тогава.


Така че засега просто ще изчакам жалбата да се развие, защото нямам намерение да влошавам кашата още повече. Не бих казал, че сме отговорни за това, но открих, че сте много склонни да намерите всички отговорни.


Искам да знаете, че се надявам вашият случай да бъде разрешен скоро!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти

Прочетох вашия случай отново, но изглежда, че отговорът на казиното, че сте използвали неправилен адрес, е съвсем в реда на нещата и от моя гледна точка изглежда просто като проблем с адреса, но с много продължително решение. За съжаление, доста добре изпратихте спама в нишката за оплакване, така че намирането на наистина полезна информация е малко трудно.

Забравете ме, ако съм сбъркал нещо тогава.


Така че засега просто ще изчакам жалбата да се развие, защото нямам намерение да влошавам кашата още повече. Не бих казал, че сме отговорни за това, но открих, че сте много склонни да намерите всички отговорни.


Искам да знаете, че се надявам вашият случай да бъде разрешен скоро!

Автоматичен превод:
преди 1 година
Прочетох отново вашия случай, но изглежда, че отговорът на казиното, че сте използвали грешен адрес, е напълно добър и от моя гледна точка просто изглежда

С уважение и благодарност за вашите последващи действия, приех грешката на казиното по отношение на грешния избор на портфейл и моят спор и недоволство се отнасят до времето, определено за разрешаване на този проблем, който е възникнал на други в рамките на е решен за два дни, и зададеният срок от 60 дни е някак несправедлив и изключителен за моя акаунт и това е основната причина за оплакването ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Самир,


Тук, в Metaspins, изживяването на клиентите по време на тяхното игрово пътуване с нас е приоритет номер едно и ние се стремим да предоставим възможно най-доброто обслужване на нашите играчи.


След преглед установихме, че е направен депозит на неправилен адрес на криптовалута. Нашият доставчик на платежни услуги обаче може да помогне и да извърши възстановяването. В съответствие с регламентите, определени от тях, депозираните от вас средства ще ви бъдат върнати в рамките на 60 дни.


Искрено оценяваме вашето търпение и разбиране по този въпрос.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът за клиентски опит на Metaspins

Автоматичен превод:
преди 1 година

С уважение и благодарност за вашите последващи действия, приех грешката на казиното по отношение на грешния избор на портфейл и моят спор и недоволство се отнасят до времето, определено за разрешаване на този проблем, който е възникнал на други в рамките на е решен за два дни, и зададеният срок от 60 дни е някак несправедлив и изключителен за моя акаунт и това е основната причина за оплакването ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино определено е най-мразеното и най-лошото казино в света и е в списъка на опасните и несигурни казина.

Автоматичен превод:
Публикация на MetaspinsExtortion Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
преди 1 година

Мога ли да използвам VPN на Metaspins?


Автоматичен превод:
Casoom
преди 1 година

Бих помолил екипа за поддръжка и ще запазя отговора за по-късна употреба. 🤔


Автоматичен превод:
Casoom
преди 1 година

Уважаеми Casoom,


Тук, в Metaspins, изживяването на клиентите по време на тяхното игрово пътуване с нас е приоритет номер едно и ние се стремим да предоставим възможно най-доброто обслужване на нашите играчи.


Не препоръчваме да използвате софтуер за маскиране на трети страни, но за да стабилизираме връзката ви, не можем да ви забраним да го правите.


Надявам се, че сме ви информирали достатъчно по този въпрос.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът за клиентски опит на Metaspins

Автоматичен превод:
преди 1 година
метаспини
арашсафаеи5

Изглежда, че доставчикът на вашия портфейл е разработил интересни идеи изключително за региона под вашето управление, което, разбира се, е от полза за вас и предизвиква недоволство и в крайна сметка провал сред потребителите. И аз нямам опит и случайно попаднах на тази тема и проблемът с потребителя е причината. Неуспешно регистриране на депозит, надявайки се на помощта и подкрепата на Гуруто. Уважаеми гуру, той публикува няколко публикации тук, за да отстоява правото си. Не можах да се спра да не мина покрай този огромен невежа. За да разрешите този малък проблем, който може да бъде решен за по-малко от секунда, препоръчвам на казиното да се откаже от решението си и да провери и коригира проблемите в адресите за плащане, вместо да включва потребителя. Моля, отделете 60 дни и 6 минути за коригиране и опростяване на всички адреси за плащане. Искрено се извинявам за намесата. Правя това и за казиното. Metaspin и разбира се Guru и прекрасните и безпристрастни експерти в Guru също ми пожелават много успех

Автоматичен превод:
wunshancaludas
преди 1 година

Здрасти.

Знаете ли какво ми се струва доста интересно? Вашият акаунт споделя същите подробности като акаунта на arashsafaei5. Създаден, след като този, който споменах, беше забранен за обидно и аморално поведение.

Дори дикцията остава същата. Съвпадение? Не мисля така...

Сега забранявам втория ви акаунт.


Автоматичен превод:
Metaspins Casino
преди 1 година

Уважаеми представител,

Какво се случва в този конкретен случай, ако играчът използва VPN и спечели?

Искам да кажа, че този отговор е доста неясен, не бихте ли казали?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уважаема Радка,


В metaspins VPN може да се използва за допълнителна сигурност. Играчът със сигурност ще получи печалбите си, стига, разбира се, да не са нарушени други правила на T&C.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът за клиентски опит на Metaspins

Автоматичен превод:
ash2a3
преди 1 година

Здравейте, мога ли да предложа да използвате бутона за отговор?

Използвайки го, значително увеличавате вероятността за директен отговор. 😉

Автоматичен превод:
ash2a3
преди 1 година

Няма нищо, винаги се опитвам да застана на страната на потребителя, защото самият аз съм играч и може би понякога съм най-вече предубеден към казината като цяло, защото съм бил измамен няколко пъти от тях (други казина, не това) , но също така се опитвам да бъда възможно най-неутрален и реалистичен, за да бъда полезен, вместо да давам утешителни лъжи, понякога казината са тези, които грешат, понякога играчът (в повечето случаи това са казината 😂).

Конкретно във вашия случай имайте предвид, че възстановяването се извършва от доставчика на плащания, който работи за казиното (може да е платено с монети), така че определено може да отнеме много време, когато казахте, че може да отнеме 60 дни, мислех, че се обработва от казиното, така че този вид има смисъл, тези доставчици на плащания работят за много казина и те вероятно се справят с подобни проблеми на стотици, ако не и хиляди различни потребители, както казах: няма много какво да се направи, за да се ускори процесът.

Още нещо: ETH е гадно, използвайте всяка друга крипто и друга мрежа, когато правите транзакции, свързани с казина, ETH е скъп и несигурен, има по-добри алтернативи, които са по-евтини и по-бързи (TRX, XRP, дори LTC, който е бавен, но евтин). Като допълнителен съвет: направете екранна снимка на адреса и QR кода, преди да направите депозит в казино с която и да е криптовалута, но най-важното: не залагайте, ако не можете да си го позволите, хазартът винаги ще бъде загуба

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на ash2a3 е изтрит
преди 1 година

Здравейте.

Не разбирам отговора ви. Очевидно сте попитали казиното, като сте публикували:

„Здравейте, интересувам се да играя във вашето казино, но съм малко колеблив в оценката ви. Изправен пред споровете, повдигнати от потребителите, виждам, че използвате думи като доставчик на услуги за плащане/портфейл. Въпросът е, че в Има ли други трети страни освен вас за финансови транзакции? И кога точно това лице се появява във вашата организационна схема?"

Но не сте използвали бутона за отговор:

file

Всеки път, когато се обръщате към конкретен член, трябва да го правите, защото този човек е уведомен за вашата публикация. Това е всичко, което исках да кажа.

Знам, че вашите въпроси не са свързани с предишния разговор. 🙂


Автоматичен превод:
Metaspins Casino
преди 1 година

Преди повече от 35 дни депозирах еквивалента на 50$ ETH на ЕДИН ОТ ДЪРВОТО АДРЕСИ ЗА ДЕПОЗИТ 3 ERC20 ТОКЕН, КОИТО принадлежи на казиното и е под техен контрол, независимо кой токен е депозиран при тях. Такава грешка може да бъде коригирана за няколко секунди и евентуално за няколко минути, а фактът, че сте ми причинили ненужен тормоз в продължение на 35 дни и искате да продължите 35 дни, не добавя нищо към вас и е срам, нов крипто казино за решаване на този проблем Искането на отлагане от 60 дни е наистина неудобно и жалко.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Публикация на ash2a3 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
ash2a3
преди 1 година

Вероятно доставчикът на плащания, а не казиното, е този, който иска това време, за да го възстанови, така че гневът ви е насочен към грешното място тук, господине.

Автоматичен превод:
Публикация на ashiro90 Скрит от Radka
Причина: Оскърбително съдържание
преди 1 година

Нямам представа за какво става въпрос. казиното поддържа vpn, което те ясно посочват на уебсайта си.

vpn е нещо добро за онлайн поверителността като цяло

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини