НачалоФорумКазинаMelBet Casino - обща дискусия

MelBet Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Adanan
|
7 780 преглеждания 26 отговора |
|
1 2

Чудесно, сега ще кажа на екипа за сигурност, че не мога да представя тези данни, това са единствените данни, които нямам и президентът на клуба казва, че не може да ми даде тези данни. Благодаря ви много, ако не получа помощ, ще подам жалба тук! Благодаря ви за винаги отговора 🫶🏼

Автоматичен превод:

Винаги се радвам да помогна. Моля, не забравяйте да актуализирате нашия екип за оплаквания 👈. Ще чакаме новините. 😉

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че за да теглите, трябва да преминете през верификация на акаунта. Но приети ли са документи или не? Когато казвате, че документът за самоличност не е бил приет, каква причина е имало казиното за това? Не се виждаше достатъчно или какъв беше проблема?

Кажете ми, за да имам по-добър преглед на ситуацията.

Автоматичен превод:

Да, това е един от най-често срещаните проблеми. И така, изпратихте ли документа отново и добре ли е или все още имате проблеми? 🤔

Автоматичен превод:

От известно време залагам с Melbet Chile и е ясно защо те са лидери в Чили. Сайтът е лесен за навигация и аз оценявам правната подкрепа, която имат, осигурявайки безопасна среда. Плюс това, тяхната широка гама от опции за залагане, от спорт до залагане на живо, поддържа нещата вълнуващи. Струва си да опитате, ако харесвате онлайн залаганията.

Edited
Автоматичен превод:
ldenegdaj

Ако се интересувате, можете да споделите някои от вашите преживявания с това казино в потребителски преглед. Ето връзката за вас.

Автоматичен превод:

Днес, 31 декември 2024 г., поисках тегленето на 3000 боливара от сметката ми в melbetve тази сутрин около 11:00 ч. и по това време 9:24 през нощта във Венецуела, невероятно, човекът, който отговаря на поддръжката на WhatsApp, само ме игнорира и ме замайва и не иска да ми плати ... Номерът на WhatsApp е +584128036098 и акаунтът ми е 1087968321 невероятен

Автоматичен превод:
ccsrdiaz

Здравейте, обикновено плащането, особено поискано в последния ден от годината, може да отнеме повече от няколко часа, не мислите ли?

Предполагам, че е лошо, че човекът не ти отговаря, но в наши дни повечето хора са на почивка, например. Със сигурност бих му дал още няколко работни дни.

Ще ни информирате ли, моля?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини