НачалоФорумКазинаMelBet Casino - обща дискусия

MelBet Casino - обща дискусия

преди 3 години от Adanan
|
6 265 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MelBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Здравейте господине,

Моят идентификационен номер беше блокиран без никакви грешки ..

Автоматичен превод:
Adanan
преди 3 години

Здравейте Аданан, бих искал да ви помогна директно, за съжаление ние не сме самото казино. Опитах се да намеря поддръжка на клиенти или чат на живо за вас, но не успях. Може ли да опитате социалните медии?

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Сър, имам само идентификационен номер на клиента 31658432

Автоматичен превод:
Adanan
преди 3 години

Позволете ми да продължа с факта, че ние не сме казино Мелбет. Затова мога само да ви предложа да подадете жалба срещу това казино. Спечелихте ли пари там, моля?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Скъпа Радка,

да,

спечелих пари.

Автоматичен превод:
Adanan
преди 3 години

След това, ако сте сигурни, че сте спазили всички правила и условия и казиното се е отнасяло с вас лошо, тогава можете да опитате да подадете жалбата, както споменах по-горе.

Връзката е тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте господине,

Не мога да вляза в акаунта си (458501075).

Моля, помогни ми.

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Jake2323
преди 2 години

Здравей Jake2323,

Съжалявам, но не мога да ви помогна с това, просто защото не съм служител на казиното.

Има ли някакъв предупредителен знак, който получавате, докато се опитвате да влезете, моля?

Не може ли вашият акаунт случайно да е под някакъв процес на проверка? Какво се е случило преди акаунтът ви да стане недостъпен?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте дами и господа, идвам да споделя моя опит в MelBet, след повече от 3 години у дома, много слаба програма за лоялност, колкото по-висок е статусът, струваше ми се, че толкова по-нисък е RTP, казино ограничаващи множители, студени слотове, аз правя не препоръчвам тази къща !!! Грешка е да се мисли, че колкото по-голяма е връзката и лоялността, толкова ще има шансове за печалба, забравете, няма!!! И накрая, благодаря на всички играчи и модератори на форума! Благодаря

Автоматичен превод:
MarlonMK
преди 2 години

Здравей,

всички имаме различни вкусове и този избор не беше правилният за вас, предполагам. Също така мисля, че програмите за лоялност са предназначени да позволят на играчите да възстановят част от загубите и да ги мотивират да продължат да играят, не бих казал, че дори най-добрата програма за лоялност ви дава по-голям шанс да спечелите като цяло.

Консултирахте ли се с вашата гледна точка относно множителите и студените слотове с казиното?

Както и да е, можете да напишете и честен потребителски отзив за казиното, просто проверете тук.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, може ли някой да ми помогне да разбера какво се случва с моята заявка за теглене, обработката на която обикновено отнема по-малко от 10 милиона, но в този случай тегленето ми е одобрено на 14/05/2023 чрез Airtm и все още чака „Транзакцията се извършва обработено. Очаква се потвърждение от оператор"

сърдечно

Автоматичен превод:
walidsaafy
преди 1 година

Здравейте!

Има много обяснения и за съжаление само казиното може да предостави точна информация по този въпрос.

Сега се чудя дали вашият акаунт е напълно потвърден, моля? По един или друг начин бих казал, че това „изчакване на потвърждение от оператор" означава, че парите няма да бъдат освободени, докато операторът или може би финансовият отдел не потвърди транзакцията.

🤷‍♀️

Ако ви е трудно да се свържете с казиното, бих казал, че подаването на жалба няма да навреди.

Прегледайте тази насочваща статия, която обяснява как работи системата за оплаквания и ми кажете какво мислите за нея.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

И двата акаунта са напълно потвърдени и направих много тегления през един и същ оператор и бяха продължени успешно дори след инцидента. Службата за поддръжка на клиенти на казиното ми изпрати имейл, че жалбата ми е разгледана, тъй като техните специалисти чакат доклада от моята платежна система .

Предлагате ли ми да изчакам още?

тъй като се мъча да финализирам формуляр за оплакване, не мога да финализирам и изпратя формуляра за оплакване,

работи постоянно и не изпраща

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
walidsaafy
преди 1 година

здрасти

Извинете, току-що казахте и двата акаунта? Играете ли в казиното с два акаунта едновременно? Ако е така, мисля, че открихме проблема.

Моля, уведомете ме скоро!

Относно проблема с жалбата - моля, изчистете бисквитките на браузъра или опитайте да използвате друг браузър. Обикновено работи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

Благодаря за реакцията ти, скъпа.

Искам да кажа, че акаунтът ми в казиното и акаунтът на оператора за плащания в електронния портфейл (използвам за депозит и теглене) са напълно потвърдени.

ще се опитам да подам жалба отново с друг браузър...Благодаря много

сърдечно

Автоматичен превод:
walidsaafy
преди 1 година

Уфф! Надушвах неприятности 😀.

Малко прекалих, предполагам. Сега всичко изглежда добре.

Все пак ще чакам обратна връзка относно оплакването.

Много сте добре дошли.✨

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер, опитвам се да тегля пари от 4 дни в тази къща. Първият ден ме помолиха да им изпратя селфи с паспорта ми, селфи с документа ми, където живея (Азербайджан), а в третото съобщение ме помолиха за селфи с паспорта и имейла ми (със съобщението от залаганията къща) след това. Отне ми 3 дни, за да отговоря, днес ме искат снимка на сметка за последните 3 месеца (ток, газ или вода), не разбирам защо не са ми поискали това преди, доказвайки самоличността ми с моя паспорт и документ за държава в ръката ми, не е ли достатъчно? Казват, че трябва да покажеш два документа...

Проблема е, че тези дни не мога да си взема фактурите, плащащия пътува, аз съм тук на трудов договор... има ли начин да го реша по друг начин?

Много благодаря

Автоматичен превод:
Nachoib05
преди 10 месеца

Здравейте. Съжалявам, че намирате всичко това за толкова разочароващо, но от друга страна, това е доста обичайна процедура, която казиното ще направи, за да провери играч, бих казал. В повечето казина всъщност работят по този начин. Най-добрият начин според мен е да им съдействаме напълно, като предоставим всички документи, които са поискали. Освен това, ако имате някакви въпроси или не сте сигурни за някои неща, като например дали вашият трудов договор ще бъде достатъчен за проверката, опитайте се да попитате поддръжката. Казиното знае ли, че сте там с разрешително за работа и затова не можете да предоставите сметки за комунални услуги? Ако не, трябва незабавно да уведомите поддръжката.

Ако все пак смятате, че имате нужда от нашата помощ, не се колебайте да подадете жалба, разбира се. Нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, както винаги, за разрешаването му. Можете лесно да го направите само като щракнете/докоснете тази връзка 👈.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Чудесно, сега ще кажа на екипа за сигурност, че не мога да представя тези данни, това са единствените данни, които нямам и президентът на клуба казва, че не може да ми даде тези данни. Благодаря ви много, ако не получа помощ, ще подам жалба тук! Благодаря ви за винаги отговора 🫶🏼

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини