преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MelBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте Аданан, бих искал да ви помогна директно, за съжаление ние не сме самото казино. Опитах се да намеря поддръжка на клиенти или чат на живо за вас, но не успях. Може ли да опитате социалните медии?
Hello Adanan, I would like to help you directly, unfortunately we are not the casino itself. I tried to find a customer support or livechat for you but was not successful. Can you try social media, maybe?
Позволете ми да продължа с факта, че ние не сме казино Мелбет. Затова мога само да ви предложа да подадете жалба срещу това казино. Спечелихте ли пари там, моля?
Allow me to persist on the fact hat we are not Melbet Casino. Therefore I can only offer you to submit a complaint against this casino. Did you win any money there, please?
След това, ако сте сигурни, че сте спазили всички правила и условия и казиното се е отнасяло с вас лошо, тогава можете да опитате да подадете жалбата, както споменах по-горе.
Връзката е тук .
Then if you are sure that you have complied with all terms & conditions and casino treated you badly, then you can try submit the complaint as I mentioned before.
Link is here.
Здравей Jake2323,
Съжалявам, но не мога да ви помогна с това, просто защото не съм служител на казиното.
Има ли някакъв предупредителен знак, който получавате, докато се опитвате да влезете, моля?
Не може ли вашият акаунт случайно да е под някакъв процес на проверка? Какво се е случило преди акаунтът ви да стане недостъпен?
Hello Jake2323,
I'm sorry but I can't help you with that simply because I'm not the casino's employee.
Is there any warning sign you're getting while trying to log in, please?
Can't your account be under some verification process by chance? What had happened before your account became inaccessible?
Здравейте дами и господа, идвам да споделя моя опит в MelBet, след повече от 3 години у дома, много слаба програма за лоялност, колкото по-висок е статусът, струваше ми се, че толкова по-нисък е RTP, казино ограничаващи множители, студени слотове, аз правя не препоръчвам тази къща !!! Грешка е да се мисли, че колкото по-голяма е връзката и лоялността, толкова ще има шансове за печалба, забравете, няма!!! И накрая, благодаря на всички играчи и модератори на форума! Благодаря
Hello ladies and gentlemen, I come to communicate my experience at MelBet, after more than 3 years at home, very weak loyalty program, the higher the status it seemed to me that the lower the RTP, casino limiting multipliers, cold slots, I do not recommend this house !!! It is a mistake to think that the greater the relationship and loyalty there will be chances of earnings, forget it, there is not!!! Finally, thanks to all forum players and moderators! Thanks
Olá senhores e senhoras, venho comunicar minha experiência na MelBet, após mais de 3 anos de casa, programa de fidelização muito fraco, quando maior o status me pareceu que menor é o RTP, cassino limitando os multiplicadores, slots frios, não recomendo essa casa!!! Engano achar que quanto maior o relacionamento e fidelidade haverá chances de ganhos, esquece, não há!!! Enfim agradeço a todos jogadores do forum e moderadores! Obrigado
Здравей,
всички имаме различни вкусове и този избор не беше правилният за вас, предполагам. Също така мисля, че програмите за лоялност са предназначени да позволят на играчите да възстановят част от загубите и да ги мотивират да продължат да играят, не бих казал, че дори най-добрата програма за лоялност ви дава по-голям шанс да спечелите като цяло.
Консултирахте ли се с вашата гледна точка относно множителите и студените слотове с казиното?
Както и да е, можете да напишете и честен потребителски отзив за казиното, просто проверете тук.
Hello there,
well we all have different tastes, and this choice was not the right one for you, I guess. I also think that loyalty programs are designed to allow players to recover some of the losses and motivate them to keep playing, I would not say that even the best loyalty program grants you a bigger chance to win in general.
Did you consult your point of view regarding the multipliers and cold slots with the casino?
Anyway, you can write an honest user review about the casino as well, just check here.
Здравейте, може ли някой да ми помогне да разбера какво се случва с моята заявка за теглене, обработката на която обикновено отнема по-малко от 10 милиона, но в този случай тегленето ми е одобрено на 14/05/2023 чрез Airtm и все още чака „Транзакцията се извършва обработено. Очаква се потвърждение от оператор"
сърдечно
Hi , can some one help me to understand what happenig to my withdrawal request witch habitually takes less than 10 mn to be processed , bu in this case My widhrawal have been approuved the 14/05/2023 via Airtm and still pending "Transaction is being processed. Awaiting operator confirmation"
cordially
Здравейте!
Има много обяснения и за съжаление само казиното може да предостави точна информация по този въпрос.
Сега се чудя дали вашият акаунт е напълно потвърден, моля? По един или друг начин бих казал, че това „изчакване на потвърждение от оператор" означава, че парите няма да бъдат освободени, докато операторът или може би финансовият отдел не потвърди транзакцията.
🤷♀️
Ако ви е трудно да се свържете с казиното, бих казал, че подаването на жалба няма да навреди.
Прегледайте тази насочваща статия, която обяснява как работи системата за оплаквания и ми кажете какво мислите за нея.
Hello!
There are many explanations, and sadly, only the casino can provide precise update on this matter.
I'm wondering now, has your account been fully verified, please? One way oranother, I'd say this "awaiting operator confirmation" means the money won't be released untill the operator or maybe the financial department confirms the transaction.
🤷♀️
If you struggle to get in touch with the casino, I'd say submitting a complaint won't hurt.
Browse this guiding article that explains how the complaint system works, and let me know what you think about it.
Здравей Радка,
И двата акаунта са напълно потвърдени и направих много тегления през един и същ оператор и бяха продължени успешно дори след инцидента. Службата за поддръжка на клиенти на казиното ми изпрати имейл, че жалбата ми е разгледана, тъй като техните специалисти чакат доклада от моята платежна система .
Предлагате ли ми да изчакам още?
тъй като се мъча да финализирам формуляр за оплакване, не мога да финализирам и изпратя формуляра за оплакване,
работи постоянно и не изпраща
Hi Radka,
Both accounts are fully verified, and i made many withdrawals through the same operator and have been proceeded succesfully even after the incident , The casino customer's support emailed me that my complaint was taken care of as their specialists are waiting for the report from my payment system.
Do you suggest me to wait more?
bey the way i'm truggling to finalise a complains form I can't finalize and send the complaint form,
it runs constantly and does not send
здрасти
Извинете, току-що казахте и двата акаунта? Играете ли в казиното с два акаунта едновременно? Ако е така, мисля, че открихме проблема.
Моля, уведомете ме скоро!
Относно проблема с жалбата - моля, изчистете бисквитките на браузъра или опитайте да използвате друг браузър. Обикновено работи.
Hi!
Pardon me, did you just say both accounts? Do you play in the casino using two accounts at once? If so, I think we found the issue.
Kindly let me know soon!
Regarding the complaint issue - please clear the browser's cookies or try to use a different browser. It usually works.
Здравей Радка,
Благодаря за реакцията ти, скъпа.
Искам да кажа, че акаунтът ми в казиното и акаунтът на оператора за плащания в електронния портфейл (използвам за депозит и теглене) са напълно потвърдени.
ще се опитам да подам жалба отново с друг браузър...Благодаря много
сърдечно
Hi Radka ,
Thank for your reaction dear.
I means that my casino account and the e-wallet payement operator (i'm using for deposit and withdraw) account are both fully verified.
i will try to submit a complain again using another browser...Thank's a lot
cordially
Уфф! Надушвах неприятности 😀.
Малко прекалих, предполагам. Сега всичко изглежда добре.
Все пак ще чакам обратна връзка относно оплакването.
Много сте добре дошли.✨
Uff! I was smelling trouble 😀.
I overreacted a bit, I guess. All seems good now.
I'll wait for feedback regarding the complaint though.
You're most welcome.✨
Добър вечер, опитвам се да тегля пари от 4 дни в тази къща. Първият ден ме помолиха да им изпратя селфи с паспорта ми, селфи с документа ми, където живея (Азербайджан), а в третото съобщение ме помолиха за селфи с паспорта и имейла ми (със съобщението от залаганията къща) след това. Отне ми 3 дни, за да отговоря, днес ме искат снимка на сметка за последните 3 месеца (ток, газ или вода), не разбирам защо не са ми поискали това преди, доказвайки самоличността ми с моя паспорт и документ за държава в ръката ми, не е ли достатъчно? Казват, че трябва да покажеш два документа...
Проблема е, че тези дни не мога да си взема фактурите, плащащия пътува, аз съм тук на трудов договор... има ли начин да го реша по друг начин?
Много благодаря
Good evening, I have been trying to withdraw money for 4 days in this house. The first day they asked me to send them a selfie with my passport, a selfie with my document where I live (Azerbaijan) and in the third message they asked me for a selfie with the passport and my email (with the message from the betting house) afterwards. It took 3 days to respond, they are asking me today for a photo of the last 3 months of a bill (electricity, gas or water), I don't understand why they didn't ask me for this before, proving my identity with my passport and country document In my hand, is it not enough? They say you have to show two documents...
The problem is that I can't get the invoices these days, the person who pays that is traveling, I am here with an employment contract... is there any way to solve it in another way?
Thank you so much
Buenas noches, estoy intentando retirar dinero hace 4 dias en esta casa. El primer dia me pidieron que les envie una selfie con mi pasaporte, una selfie con mi documento donde vivo (Azerbaijan) y en el tercer mensaje me pidieron una selfie con el pasaporte y mi email (con el mensaje de la casa de apuestas) despues de tardar 3 dias en responder, me estan pidiendo hoy, foto de los ultimos 3 meses de una factura de (luz, gas o agua), no entiendo por que no me pidieron esto antes, demostrando mi identidad con mi pasaporte y documento del pais en mi mano, no es suficiente? dicen que tienes que demostrar dos documentos...
El problema es que no puedo conseguir en estos dias las facturas, la persona que paga eso esta de viaje, yo estoy aqui con contrato de trabajo... hay alguna forma de solucionarlo de otra manera?
Muchas gracias
Здравейте. Съжалявам, че намирате всичко това за толкова разочароващо, но от друга страна, това е доста обичайна процедура, която казиното ще направи, за да провери играч, бих казал. В повечето казина всъщност работят по този начин. Най-добрият начин според мен е да им съдействаме напълно, като предоставим всички документи, които са поискали. Освен това, ако имате някакви въпроси или не сте сигурни за някои неща, като например дали вашият трудов договор ще бъде достатъчен за проверката, опитайте се да попитате поддръжката. Казиното знае ли, че сте там с разрешително за работа и затова не можете да предоставите сметки за комунални услуги? Ако не, трябва незабавно да уведомите поддръжката.
Ако все пак смятате, че имате нужда от нашата помощ, не се колебайте да подадете жалба, разбира се. Нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, както винаги, за разрешаването му. Можете лесно да го направите само като щракнете/докоснете тази връзка 👈.
Hello. I'm sorry you find all this so frustrating, but on the other hand, this is quite an usual procedure a casino will do to verify a player, I would say. In most of the casinos they work this way, actually. The best way, in my opinion, is to fully cooperate with them, by providing all the documents they've asked for. Also if you have any questions, or you are unsure about some things, like if your contract from work would be enough for the verification, try to ask the support. Does the casino know that you're there on a work permit and that's why you can't provide any utility bills? If not, you should inform the support immediately.
If after all you'll feel that you need our help, do not hesitate to submit a complaint, of course. Our complaint team will do their best, as always, to get it resolved. You could easily do it just by clicking/tapping on this link 👈.
Чудесно, сега ще кажа на екипа за сигурност, че не мога да представя тези данни, това са единствените данни, които нямам и президентът на клуба казва, че не може да ми даде тези данни. Благодаря ви много, ако не получа помощ, ще подам жалба тук! Благодаря ви за винаги отговора 🫶🏼
Perfect, now I am going to tell the security support that I cannot present that data, it is the only data that I do not have and the president of the club says that he cannot give me that data. Thank you very much, if I don't get help, I'll file a complaint here! Thank you for your always response 🫶🏼
Perfecto, ahora voy a comentarle al soporte de seguridad que no puedo presentar esos datos, son los unicos datos de los que no dispongo y el presidente del club dice que no puede darme esos datos. Muchas gracias, si no obtengo una ayuda, presento una queja aqui! Gracias por su respuesta siempre 🫶🏼
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.