НачалоФорумКазинаMega Dice Casino - обща дискусия

Mega Dice Casino - обща дискусия (страница 2)

 от itsaduckquack
|
3 615 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
vlad9111991

Здравейте, разглеждах уебсайта на казиното и видях раздел, където можете да получите достъп до казиното на telegram, така че това някакво социално казино ли е? Ако е така, те работят малко по-различно от обикновените казина, така че бих искал да насоча вниманието ви към тази тема, където можете да научите повече за тях: https://casino.guru/forum/casinos/the-widespread-trend -of-social-sweepstakes-casinos--тези-считат ли се за законни-онлайн-казина#post-97172

Теглили ли сте някога от там или това е първото ви теглене? Вероятно бих се опитал да бъда търпелив, но ако може да отнеме известно време, това вероятно не би било нормално за мен лично и не бих играл в такива казина.

Уведомете ме, ако чуете нещо ново.

Автоматичен превод:

Регистрирах се в това казино, защото има висок рейтинг. Откраднаха ми печалбите и депозитите. И не отговарят на жалбата ми. Защо имат толкова висок рейтинг?

Автоматичен превод:

Регистрирах се в това казино, защото има висок рейтинг. Откраднаха ми печалбите и депозитите. И не отговарят на жалбата ми. Защо имат толкова висок рейтинг?

Автоматичен превод:

Здравейте, съжалявам да науча за вашата ситуация. Казиното получи черни точки и рейтингът беше понижен.

Бихте ли ми казали какво стана, че ви взеха парите?

Автоматичен превод:

Здравейте, съжалявам да науча за вашата ситуация. Казиното получи черни точки и рейтингът беше понижен.

Бихте ли ми казали какво стана, че ви взеха парите?

Автоматичен превод:

https://casino.guru/mega-dice-casino-player-s-account-has-been-closed-3

Автоматичен превод:
elvin007

Да, прочетох резюмето на цялата ситуация. Много е жалко, когато казиното не комуникира, защото според мен сумата не е толкова голяма, че да не могат да я изплатят. Ако си струва да имат по-нисък индекс на безопасност, тогава за съжаление.

Както и да е, от твоя гледна точка бих бил много ядосан и разочарован. От наша страна нямаше какво повече да се направи.

Съжалявам.😕

Автоматичен превод:

Това казино беше добро за мен; слотовете изглеждат оскъдни и не са свързани с доставчици, но тегленето е моментално. Играя micros, така че досега нямам оплаквания. Не знам дали са големи суми, но това не ме засяга.

Автоматичен превод:
belloelton249

Тогава бих казал, че е добре, с изключение на слотовете, които описвате.

Що се отнася до тегленията, какъв метод на плащане използвате?🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Btc, Джаро. Но както казах, най-голямото ми плащане беше 600+ и беше автоматично: щракнете върху тегленето и незабавно отива в портфейла ви.

Дотук добре! Дори слотовете удрят повече от, да речем, залог.

Препоръчвам за микро. За големи играчи не мога да кажа, защото не знам. Но за мен те бяха добри.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
belloelton249

И така, какво ще кажете да напишете всичко това в потребителския си преглед? Интересувате ли се?

Потребителските отзиви са добър източник на информация за другите, нали знаете. Просто напишете всичко, което харесвате или дори не харесвате в това казино, ако желаете.

Ето връзката, която можете да направите. 🙂

Автоматичен превод:
Romi

Постът по-горе изглежда като измама Роми! Тъжно да видя! Надявам се, че можете да го премахнете.

Пост на Марсиаг.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
belloelton249

здравей Аз лично се погрижих за тези публикации във форума и очаквам да се сбогуваме с този потребител много скоро. Оценявам, че забелязахте възможната опасност. 👌

Автоматичен превод:

Наскоро използвах Megadice и всичко беше наред, когато депозирах и когато теглих малки печалби. Преди 2 дни депозирах XRP, което в USD е около 5,5-6K в този момент. След като инвестирам във футбол целия баланс и спечелих билета си, имам общ баланс от $12K в момента, докато цената на XRP е 2,77

Опитах се да изтегля внезапно Грешка при изтегляне, след което се свързах с чат на живо, те ме помолиха да направя KYC, след което завърших всички KYC и получих потвърждение от тях. Опитах се да изтегля парите си, все още се показва същата грешка, повече от 24 часа ги преследвах в чат на живо и нищо не беше решено, изпратих им имейли и никой не отговаря.

Много лоша поддръжка на клиенти, много бавна и никой не помага за решаването на проблема, те прекратяват чата, докато все още пишете.

Изключително разочарован, никога не съм очаквал, че Megadice може да се отнася така към лоялните клиенти 🙁

Автоматичен превод:
Laciali26

Това наистина звучи много разочароващо. Те със сигурност трябва да ви помогнат възможно най-бързо.

Опитахте ли обаче да се свържете с тях по имейл?

Може би така би било по-добре и те биха разрешили проблема.🤔

Бихте ли опитали и да ни уведомите, ако има някакво движение, моля?

Автоматичен превод:

Здравей Роми,

Говорих в чата на живо вчера няколко пъти и днес също и според агентите в чата на живо те казаха: Нашият екип работи за отстраняване на проблема. Ще ви уведомим по имейл, след като бъде коригирано.


Честно казано е много разочароващо, днес е 5-ият ден, в който проблемът не е отстранен и не мога да се оттегля.


Позволете ми да кача екранни снимки тук от вчерашния чат на живо и днешния чат на живо:


Благодаря ви за съобщението и за подкрепата.


filefile

Автоматичен превод:
Laciali26

Е, както казах преди, чатът на живо вероятно не знае много и затова са ви написали това.

Опитайте се да изчакате имейла от поддръжката или да се свържете с тях и да поискате информация по имейл.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Здравей отново Роми,


Изпратих няколко имейла на:


За съжаление никой не отговори на имейлите ми и в този момент единственият начин да ги свържа е чрез чат на живо.


Вчера и днес се свързах с чат на живо няколко пъти и отново същото: Те казват, че се работи по проблема и ще бъдете уведомени.

Начинът, по който се отнасят към клиента, не е добър, докато ги помолих да дадат приблизителна времева линия, те никога не дават, и държането на парите на клиентите цял живот изглежда ли нормално за тях?

Помолих агентите да поискат от съответния отдел да дадат приблизителна времева линия и те не ми помогнаха да направят това.


Днес е 6-ият ден, в който грешката при теглене не е коригирана и не мога да изтегля средствата си.


Тази ситуация е досадна и разочароваща.


Изключително разочарован от Megadice


filefilefile

Автоматичен превод:
Laciali26

Сигурен съм, че не е лесно по този начин. Трябва да се опитате да се съсредоточите върху нещо друго, може би за да се разсеете от това да мислите толкова много.

Какво ще кажете за някои хобита?

Наистина може да бъде полезно, знаете ли.

Моля, уверете се, че нашият екип за оплаквания ще проучи въпроса и се надяваме да разбере какво отнема толкова време.

Понякога дори казината не са виновни, ако имат технически проблеми. Това вече се е случвало много пъти преди, повярвайте ми.

Моля, изчакайте.🙏

Автоматичен превод:

Здравей отново Роми,

Днес е 7-ми ден, в който проблемът не е решен. Това е напълно неприемливо.

Най-лошото е, че те продължават да казват едно и също нещо всеки път без очакван график и без бързи действия.

Те не отговарят на имейлите ми, които изпратих, за да помогна @ megadice. Com и към оплаквания @ megadice . Con

Позволете ми да споделя екранни снимки от вчерашния чат на живо и от днешния сутрешен чат на живо:

Моля, Роми направи нещо, за да помогне, изминаха 7 дни, не мога да изтегля парите си.

Всичко си има лимит, Megadice вече надмина всеки нормален лимит за отношение към клиент по този начин и задържане на парите му!!

filefilefilefile

Автоматичен превод:
Laciali26

Въпреки че разбирам колко разочароващо трябва да е това, за съжаление не мога да направя много.

Просто наистина трябва да изчакате жалбата ви да продължи. Моля, обърнете внимание на таймера.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини