преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mega Dice Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Този сайт е буквално измама. Почти нулев RTP (не, не очаквам да си тръгна с невероятна сума печалби), но всеки път, когато спечелите, това е абсолютният минимум (ако изобщо има такъв). Лекотата на транзакциите компенсира нищо, ако всеки път, когато залагате, получавате 0 в замяна. Този сайт е ужасен, дори (най-малкото) не може да ми даде причина да продължа да залагам. Просто пълна измама. Просто депозирайте и се сбогувайте с всичко, което давате на това казино.
This site is a literal scam. Almost zero RTP (no, I don't expect to walk away with a incredible amount of winnings) but any time you do win it is the absolute minimum (if anything). The ease of transactions makes up for nothing if every time you bet you get 0 in return. This site is abysmal it can't even (at the very least) give me a reason to keep gambling. Just a total scam. Just deposit and say goodbye to anything you give this casino.
Здравейте, въз основа на това, което описвате, вероятно не е най-доброто казино изживяване.
Но ако мога да знам, на какво основание смятате, че имат фалшиви слотове? Имате ли някакво доказателство за това или сте загубили и смятате, че са фалшиви? Питам, защото това е най-често срещаното нещо, което играчите измислят и не е много обективно. 🤔
Hi, based on what you describe, probably not the best casino experience.
But if I may know, on what basis do you think they have fake slots ? Do you have any proof of that or did you lose and feel they are fake ? I ask because this is the most common thing players come up with and it's not very objective. 🤔
Това казино ме обвини, че използвам няколко акаунта - което никога не съм правил, след проверка на документите те взеха всички пари и също успяха по някакъв начин да го докажат на трети страни, как? Не знам, никой няма да каже, лицензополучателят им мълчи, игнорира се 60 дни, в много сайтове за оплаквания имат много нисък рейтинг, но тук по някаква причина е изключително висок, депресиращо е, че почти всичките ми пари бяха взети от мен, а също и под някакви глупави предлози, дори не съм използвал промо с тях, защо трябва да правя акаунти отново с тях? абсурд
This casino accused me of using several accounts - which I never did, after checking the documents, they took all the money, and they were also able to somehow prove it to third parties, how? I don’t know, no one will say, their licensee is silent, ignored for 60 days, on many complaint sites they have a very low rating, but here for some reason it is extremely high, it’s depressing that almost all my money was taken from me, and also under some stupid pretexts, I didn’t even use a promo with them, why should I create accounts with them again? absurd
Хей, въз основа на това, което описвате, имам чувството, че вашият случай, който пишете тук, се отнася до оплакване , което сте имали при нас и в крайна сметка е неоснователно.
За съжаление, казиното ни предостави достатъчно доказателства и опита достатъчно неща, за да завърши така.
Освен това Павел пише, че е обсъждал това с други колеги и решението явно е непроменимо.
Съжалявам как се получи, но от друга страна трябва да внимавате да не нарушите някое правило.
Hey, based on what you describe, I have a feeling that your case that you are writing here refers to a complaint that you had with us and ended up as unjustified.
Unfortunately, the casino provided us with enough evidence and tried enough things to make it end up like that.
Also, Pavel wrote that he has discussed this with other colleagues and the decision is apparently unchangeable.
I am sorry how it turned out, but on the other hand you have to be careful not to break any rules.
За съжаление нямам право да получавам никакви доказателства, вярвам на Павел, но също така смятам, че конкретно в това казино са нарушени правата ми, не съм отказал процеса на проверка и също така не съм отказал да участвам в никакви разследвания от моя случай. Но на никого не му пука за моето мнение, дори не ми дадоха депозита, собствените ми пари. Следователно моето мнение е описано по-горе, казиното приема депозита и ме обвинява в нарушаване на техните правила, като никога не обсъжда този въпрос с мен, а само предоставя информация на трети страни. Загубата на толкова много пари е катастрофа за мен, не мога да разбера позицията на казиното и ми е трудно да се примиря с факта, че парите, които печеля в реалния живот, могат да ми бъдат отнети по този начин в онлайн казино.
Дори не мога да напиша лоша рецензия, въпреки че просто казвам на публиката моята ситуация. В който направих депозит, играх, преминах през процеса на проверка, получих известие от онлайн казиното за нарушаване на правилата, беше напълно игнорирано в моите заявки и само с помощта на трети страни получих потвърждение за моите нарушения, кои от тях ? И дори тук нямам право да откривам нищо. Не пиша нищо негативно и не обиждам никого, имам ли право да бъда чут тук? Надявам се
Unfortunately, I do not have the right to receive any evidence, I believe Pavel, but I also believe that specifically in this casino my rights were violated, I did not refuse the verification process, and I also did not refuse to participate in any investigations of my case. But no one cares about my opinion, they didn’t even give me my deposit, my own money. Therefore, my opinion is described above, the casino accepts the deposit and accuses me of violating their rules, while never discussing this issue with me, but only provides information to third parties. Losing such a lot of money is a disaster for me, I cannot understand the position of the casino, and it’s hard for me to come to terms with the fact that the money I earn in real life can be taken away from me like this in an online casino.
I can't even write a bad review, although I'm just telling the audience my situation. In which I made a deposit, played, went through the verification process, received a notification from the online casino about violating the rules, was completely ignored in my requests, and only with the help of third parties received confirmation of my violations, which ones? And even here I have no right to find out anything. I don't write anything negative or offend anyone, do I have the right to be heard here? Hope so
Разбирам как гледате на това, но много пъти казината не споделят с играчите конкретната причина, поради която са нарушили правилата, защото биха могли да навредят на себе си, като го направят. Радвам се, че вярвате на Павел и както казах, той е обсъдил това с други колеги, които са се занимавали с вашия случай. И от наша страна не беше прибързано решение и се опитахме да решим всичко така, че да ни е чиста съвестта.
Също така рецензията, която се опитахте да публикувате, беше разрешена въз основа на жалба, която беше уредена като неоснователна. Ето защо ви отхвърлиха, защото всеки път, когато играч има оплакване, ние чакаме да видим как ще се развие и съответно вземаме решение относно потребителския преглед.
Мисля, че ще разберете, че ние също имаме процеси и процедури, които следваме, за да поддържаме всичко справедливо както за играчите, така и за казиното.
Съжалявам за начина, по който се развиха нещата, но за съжаление не можеше да се направи нищо повече.
I understand how you look at it, but a lot of times casinos don't share with the players the specific reason they broke the rules, because they could harm themselves by doing so. I'm glad you believe Pavel, and as I said, he has addressed this with other colleagues who have dealt with your case. It was not a hasty decision on our part either, and we tried to decide everything in such a way as to have a clear conscience.
Also, the review you tried to post was resolved on the basis of a complaint that was settled as unjustified. That's why you got rejected, because whenever a player has a complaint, we wait to see how it turns out and we decide the user review accordingly.
I think you'll understand that we also have processes and procedures that we follow to keep everything fair for both the players and the casino.
I'm sorry about the way things turned out, but unfortunately there was nothing more that could have been done.
Напълно ви разбирам, приех тази тема като дискусия за казиното, така че просто говоря тук по тази тема, не ви моля да ми помогнете отново и да преосмислите ситуацията, получих ясен отговор, че нищо не може да бъде готово и ще се опитам да го разреша по други начини. Най-интересното е, че техният регулатор не дава никакъв отговор на моите оплаквания, мислех, че регулаторът и лицензополучателят на такива онлайн казина се опитват да помогнат или да разберат подобни ситуации, но за съжаление в моя случай това изобщо не е така , само ти се опита да ми помогнеш. Това също ме кара да мисля, че лицензът не е нищо повече от отметка, може би греша, но е изненадващо защо не мога да се свържа с длъжностните лица
I completely understand you, I took this thread as a discussion about the casino, so I’m just talking here on this topic, I’m not asking you to help me again and reconsider the situation, I received a clear answer that nothing can be done and I will try to solve it in other ways. The most interesting thing is that their regulator does not give any response to my complaints, I thought that the regulator and the licensee of such online casinos are trying to help or understand such situations, but unfortunately in my case this is not at all the case, only you tried to help me. This also makes me think that the license is nothing more than a check mark, maybe I'm wrong, but it's surprising why I can't contact the officials
Бихте ли ми обяснили защо, след натрупване на черни точки за това онлайн казино в друга жалба, рейтингът му не се промени? беше 8.3, оценен като висок, последното оплакване от друг играч беше игнорирано от казиното и бяха присъдени черни точки, но рейтингът все още не се промени
Could you please explain to me why, after accruing black points for this online casino in another complaint, its rating did not change? it was 8.3, rated as high, the last complaint from another player was ignored by the casino and black points were awarded, but the rating still did not change
Напълно ви разбирам, приех тази тема като дискусия за казиното, така че просто говоря тук по тази тема, не ви моля да ми помогнете отново и да преосмислите ситуацията, получих ясен отговор, че нищо не може да бъде готово и ще се опитам да го разреша по други начини. Най-интересното е, че техният регулатор не дава никакъв отговор на моите оплаквания, мислех, че регулаторът и лицензополучателят на такива онлайн казина се опитват да помогнат или да разберат подобни ситуации, но за съжаление в моя случай това изобщо не е така , само ти се опита да ми помогнеш. Това също ме кара да мисля, че лицензът не е нищо повече от отметка, може би греша, но е изненадващо защо не мога да се свържа с длъжностните лица
I completely understand you, I took this thread as a discussion about the casino, so I’m just talking here on this topic, I’m not asking you to help me again and reconsider the situation, I received a clear answer that nothing can be done and I will try to solve it in other ways. The most interesting thing is that their regulator does not give any response to my complaints, I thought that the regulator and the licensee of such online casinos are trying to help or understand such situations, but unfortunately in my case this is not at all the case, only you tried to help me. This also makes me think that the license is nothing more than a check mark, maybe I'm wrong, but it's surprising why I can't contact the officials
Радвам се, че се разбираме. Писахте ли на правилния имейл до органа? Знам, че понякога отнема известно време на играчите да получат отговор и за някои лицензи играчите не получават никакви, така че е доста тъжно в случаи като този. Кога им писахте?
I'm glad we understand each other. Did you write to the correct email to the authority ? I know that sometimes it takes a while for players to get a reply and for some licenses players don't get any, so it's quite sad in cases like this. When did you write to them ?
Бихте ли ми обяснили защо, след натрупване на черни точки за това онлайн казино в друга жалба, рейтингът му не се промени? беше 8.3, оценен като висок, последното оплакване от друг играч беше игнорирано от казиното и бяха присъдени черни точки, но рейтингът все още не се промени
Could you please explain to me why, after accruing black points for this online casino in another complaint, its rating did not change? it was 8.3, rated as high, the last complaint from another player was ignored by the casino and black points were awarded, but the rating still did not change
Ако имате предвид последното оплакване, индексът за безопасност ще бъде коригиран в близко бъдеще и това ще засегне много казиното, така че не е нужно да се притеснявате, че нищо няма да се случи.
If you are referring to the last complaint, the safety index will be adjusted in the near future and it will affect the casino a lot, so you don't have to worry about nothing happening.
complaints@curacao-egaming.com
complaints@gaming-curacao.com
info@gaming-curacao.com
Това беше около 4 юни, получих само един отговор от тях, те ми изпратиха формуляр за оспорване да попълня, аз го попълних и им го изпратих обратно същия ден, така че изминаха около 62 дни и няма отговор от тях . Аз също се опитах да разбера защо не получавам отговор от тях и около веднъж седмично им писах, всичките ми заявки за тези 62 дни бяха игнорирани. Съсипан съм и не чувствам нищо друго, тъй като това казино не е под юрисдикцията на моята страна, не мога дори да отида в съда, лицензополучателят мълчи, регулаторът мълчи, това е странна ситуация.
Оказва се, че служителите, отговорни за издаването на лицензи и проверката на това онлайн казино, абсолютно не се интересуват. Издадоха лиценз и вече не е важно какво ще стане. Отново може да греша и може би аз съм този, който е преследван от лоша поредица в живота, но в други случаи имаше ситуации, в които регулаторът се опита да помогне в подобни ситуации, няма начин да се знае със сигурност.
complaints@curacao-egaming.com
complaints@gaming-curacao.com
info@gaming-curacao.com
This was around June 4th, I only received one response from them, they sent me a dispute form to fill out, I filled it out and sent it back to them the same day, so it's been about 62 days now and no response from them. I also tried to figure out why I didn’t receive a response from them, and about once a week I wrote to them, all my requests for these 62 days were ignored. I’m devastated and I don’t feel anything else, since this casino is not under the jurisdiction of my country, I can’t even go to court, the licensee is silent, the regulator is silent, it’s a strange situation.
It turns out that the officials responsible for issuing licenses and checking this online casino are absolutely not interested. They issued a license and what happens next is no longer important. Again, I could be wrong, and maybe it’s me who is haunted by a bad streak in life, but in other cases there were situations in which the regulator tried to help in similar situations, there’s no way to know for sure.
Тогава ти писа на добрите имейли. Но за съжаление понякога е така и играчите не получават никакъв отговор. Понякога е след дълго време, ако разследват много случаи. Знам, че не е успокояващо да не чувам никого толкова дълго, но може би все пак ще имам малко надежда, въпреки че два месеца биха били достатъчни. Ако нищо не се случи, тогава поне имате опит и вероятно вече няма да играете в казина с този лиценз. Иска ми се да беше станало другояче
So then you wrote to the good emails. But unfortunately, sometimes it's like that, and players don't get any reply. Sometimes it's after a long time if they are investigating a lot of cases. I know it's not reassuring not to hear from anyone for so long but maybe I would still have a little hope, although two months would be enough. If nothing happens, then at least you have experience and probably you won't play in casinos with this license anymore. I wish it had turned out differently
За съжаление почти всички онлайн казина, които харесвам, имат този лиценз, като luckyblock, wsmcasino, bitubet, caibo. Всички тези казина са много сходни едно с друго, имат еднакъв лиценз и може би промоциите им са различни, но вече ме е страх да играя навсякъде в такива онлайн казина. Играх много през последните 3 години, но за първи път се сблъсквам с това.
Unfortunately, almost all online casinos that I like have this license, such as luckyblock, wsmcasino, bitubet, caibo. All these casinos are very similar to each other, have the same license, and perhaps their promotions are different, but I’m already scared to play anywhere in such online casinos. I've played a lot over the past 3 years, but this is the first time I've encountered this.
Ето защо бих препоръчал, ако нямате проблеми в казино, да останете с него. Ако тегленията са в разумен срок и всичко върви както трябва, тогава няма да има причина да променям. Ако играчите експериментират, добре е да са информирани за казиното, в което играят, въпреки че понякога и това може да не е гаранция, че няма да се случи нещо неприятно.
Както и да е, можете да го премахнете и да изберете дали да вложите парите си в нещо подобно.
Така че, ако нещо се промени, не забравяйте да ме уведомите.
Ще бъда тук. 😕
That's why I would recommend, if you don't have problems in a casino, to stay with it. If the withdrawals are in a reasonable time and everything goes as it should, then there would be no reason for me to change. If players are experimenting, it is good to be informed about the casino where they are playing, although sometimes even that may not be a guarantee that nothing unpleasant will happen.
Anyway, you can eliminate it and choose whether to put your money into something like that.
So if something changes, be sure to let me know.
I'll be here. 😕
Става въпрос за друг имейл адрес, който използва синът ми, а не този, с който пиша тук
Здравейте, пиша ви от 2 месеца относно моя син, той е на 16 години и не е упълномощен да играе, той се регистрира на вашия уебсайт с моя имейл адрес и депозира и залага общо 120 335 114 и също така изтегли 45 818 947 Солана веднъж.
Това беше направено без проверка (приложен е запис на екрана, който потвърждава, че акаунтът никога не е бил потвърден). В техните правила и условия се казва, че ако играят непълнолетни, парите могат да бъдат възстановени.
(16. Хазарт от непълнолетни
16.1 Ако подозираме или получим известие, че в момента сте под 18-годишна възраст или сте били под 18-годишна възраст (или под пълнолетие съгласно законите на юрисдикцията, приложима за вас), когато сте правили залози чрез Услугата , акаунтът ви ще бъде спрян, така че да не можете да правите повече залози или да правите каквито и да било тегления от акаунта си. След това ще проучим въпроса, включително дали сте залагали като представител или по друг начин залагали от името на лице под 18-годишна възраст (или под пълнолетие съгласно законите на юрисдикцията, приложима за вас). Ако се установи, че: (a) сте в момента, (b) сте били на възраст под 18 години или под възрастта за пълнолетие, приложима за вас към съответния момент, или (c) сте залагали като представител или по нареждане на лице под 18 години или под пълнолетие, приложимо за вас:
всички печалби, кредитирани в момента или предстои да бъдат кредитирани по вашата сметка, ще бъдат конфискувани;
всички печалби, които сте направили чрез залагане чрез Услугата, докато сте били непълнолетни, трябва да ни бъдат изплатени при поискване (ако не спазвате тази разпоредба, ние ще се опитаме да покрием всички разходи, свързани с възстановяването на такива суми); и/или
всички средства, депозирани във вашата сметка, които не са печалби, ще ви бъдат върнати ИЛИ ще бъдат задържани, докато не навършите 18 години по наше усмотрение. Ние си запазваме правото да удържим таксите за транзакции от сумата за връщане, включително таксите за транзакции за депозити във вашия акаунт в megadice.com, които сме покрили.)
Тъй като той все още е непълнолетен и те също са нарушили своите политики, като не са потвърдили тегленето (9.3. Запазваме си правото да поискаме потвърждение на документ за самоличност със снимка или адрес или да извършим допълнителни процедури за потвърждение (напр. искане на селфи от вас, организиране на обаждане за потвърждение, и т.н.), за да потвърдим вашата самоличност, преди да разрешим тегления от вашата сметка. Ние също така си запазваме правото да извършим проверка на самоличността по всяко време на вашите бизнес отношения с нас.)
Искам пълно възстановяване.
Вече ви изпратих паспорта му по имейл.
И моята също.
Моля ви да ми възстановите Solana, който депозирах, минус тегленето (45,818947 Sol).
Това би било общо 74,516167 Solana
На това
Адрес: FijFMAeB1AURhQNBKmvfnu3bDomuFhzPMLfjAjgMZYp8
Ако не изпълнят исканията ми, ще предприема правни действия срещу тях и ще предам всичките си записи и доказателства на съответния отдел.
Приложено ще намерите запис на екрана, че акаунтът никога не е бил потвърден, както и електронната таблица в Excel, която сте изпратили с историята на транзакциите.
Нарушили сте указанията си и сте дали възможност на непълнолетно лице да играе във вашето казино. Ако не си върна 74.516167 Solana, това също показва, че подкрепяте хазарта сред непълнолетни. И извършват престъпления по целия свят.
И не искам 499.5 Dice, искам обратно цялата 74.516167 Solana, която непълнолетният ми син плати!
Най-добри пожелания
It's about another email address that my son used, not the one I'm writing with here
Hello, I have been writing to you for 2 months regarding my son, he is 16 years old and not authorized to play, he registered on your website with my email address and deposited and gambled a total of 120,335,114 there, and he also withdrew 45,818,947 Solana once.
This was done without verification (attached is a screen recording which confirms that the account was never verified). In their terms and conditions it says that if minors play the money can be refunded.
(16. Gambling by minors
16.1 If we suspect, or receive notification, that you are currently under 18 years of age, or were under 18 years of age (or under the age of majority under the laws of the jurisdiction applicable to you) when you placed bets through the Service, your account will be suspended so that you cannot place any further bets or make any withdrawals from your account. We will then investigate the matter, including whether you have bet as a representative for, or otherwise bet on behalf of, a person under 18 years of age (or under the age of majority under the laws of the jurisdiction applicable to you). If it is found that you: (a) are currently, (b) were under 18 years of age or under the age of majority applicable to you at the relevant time, or (c) have bet as a representative or at the behest of a person under 18 years of age or under the age of majority applicable to you:
all winnings currently credited or to be credited to your account will be forfeited;
any winnings you have made by betting through the Service whilst you were a minor must be paid to us on request (if you fail to comply with this provision, we will attempt to cover all costs associated with recovering such amounts); and/or
all funds deposited into your account that are not winnings will be returned to you OR held until you turn 18 years old at our sole discretion. We reserve the right to deduct transaction fees from the amount to be returned, including transaction fees for deposits into your megadice.com account that we have covered.)
Because he is still a minor and they also violated their policies by not verifying the withdrawal (9.3. We reserve the right to request photo ID or address verification or to perform additional verification procedures (e.g. requesting a selfie from you, arranging a verification call, etc.) to verify your identity before we grant withdrawals from your account. We also reserve the right to perform identity verification at any time during your business relationship with us.)
I demand a full refund.
I have already emailed you his passport.
And mine too.
I ask you to refund me the Solana I deposited, minus the withdrawal (45.818947 Sol).
That would be a total of 74.516167 Solana
On this
Address: FijFMAeB1AURhQNBKmvfnu3bDomuFhzPMLfjAjgMZYp8
If they do not comply with my demands, I will take legal action against them and forward all my recordings and evidence to the relevant department.
Attached you will find a screen recording that the account was never verified, as well as the Excel spreadsheet you sent with the transaction history.
You have violated your guidelines and given a minor the chance to play in your casino. If I don't get the 74.516167 Solana back, that also shows that you support gambling among minors. And are committing a crime worldwide.
And I don't want the 499.5 Dice, I want the entire 74.516167 Solana back that my underage son paid in!
Best regards
Es geht um eine Andere Email adresse die mein Sohn genutzt hat, nicht diese, mit der ich hier schreibe
Guten Tag, seit 2 Monaten schreibe ich Ihnen, bezüglich meines Sohnes, er ist 16 Jahre alt und nicht berechtigt um zu spielen, er hat sich mit meiner Emailadresse auf ihrer Webseite angemeldet und dort insegesamt 120.335114 einbezahlt und verspielt, dazu hat er einmalig 45.818947 Solana abgehoben.
Dies erfolgte ohne eine Verifizierung (im Anhang einen Screenrecord, das bestätigt, das das Konto Nie verifiziert wurde) in Ihren AGBs steht, dass wenn minderjährige spielen das Geld zurückerstattet werden kann.
(16. Glücksspiel durch Minderjährige
16.1. Wenn wir den Verdacht haben oder eine Mitteilung erhalten, dass Sie derzeit unter 18 Jahre alt sind oder unter 18 Jahre alt waren (oder unter der Volljährigkeit gemäß den Gesetzen der für Sie geltenden Gerichtsbarkeit), als Sie Wetten über den Service platziert haben, wird Ihr Konto gesperrt, damit Sie keine weiteren Wetten platzieren oder Abhebungen von Ihrem Konto vornehmen können. Wir werden dann die Angelegenheit untersuchen, einschließlich der Frage, ob Sie als Vertreter für eine Person unter 18 Jahren (oder unter dem Alter der Volljährigkeit gemäß den Gesetzen der für Sie geltenden Gerichtsbarkeit) gewettet oder anderweitig in ihrem Namen gewettet haben. Wenn sich herausstellt, dass Sie: (a) gegenwärtig, (b) zum betreffenden Zeitpunkt unter 18 Jahren oder unter dem für Sie geltenden Volljährigkeitsalter waren, oder (c) als Vertreter oder auf Geheiß einer Person unter 18 Jahren oder unter dem für Sie geltenden Volljährigkeitsalter gewettet haben:
alle Gewinne, die Ihrem Konto derzeit gutgeschrieben werden oder gutgeschrieben werden sollen, werden einbehalten;
alle Gewinne, die Sie durch Wetten über den Service erzielt haben, während Sie minderjährig waren, müssen auf Verlangen an uns ausgezahlt werden (wenn Sie dieser Bestimmung nicht nachkommen, werden wir versuchen, alle mit der Wiedererlangung solcher Beträge verbundenen Kosten zu decken); und/oder
alle auf Ihr Konto eingezahlten Gelder, bei denen es sich nicht um Gewinne handelt, werden nach unserem alleinigen Ermessen an Sie zurückgegeben ODER einbehalten, bis Sie 18 Jahre alt werden. Wir behalten uns das Recht vor, von dem zurückzugebenden Betrag Transaktionsgebühren abzuziehen, einschließlich Transaktionsgebühren für Einzahlungen auf Ihr megadice.com-Konto, die wir gedeckt haben.)
Da er noch minderjährig ist und sie auch gegen ihre Richtlinien verstossen haben, in dem sie keine Verifizierung vollzogen haben bei der Abhebung (9.3. Wir behalten uns das Recht vor, einen Lichtbildausweis oder eine Adressbestätigung anzufordern oder zusätzliche Verifizierungsverfahren durchzuführen (z. B. ein Selfie von Ihnen anzufordern, einen Verifizierungsanruf zu vereinbaren usw.), um Ihre Identität zu überprüfen, bevor wir Abhebungen von Ihrem Konto gewähren. Wir behalten uns außerdem das Recht vor, jederzeit während Ihrer Geschäftsbeziehung mit uns eine Identitätsprüfung durchzuführen.)
Verlange ich eine komplette Rückerstattung.
Ich habe Ihnen bereits seinen Pass per Email gesendet.
Und auch meinen.
Ich bitte sie mir die Einbezahlten Solana, abzüglich der Abhebung (45.818947 Sol) zurückzuerstatten.
Das wären insgesamt 74.516167 Solana
Auf diese
Adresse: FijFMAeB1AURhQNBKmvfnu3bDomuFhzPMLfjAjgMZYp8
Sollten sie meinen Forderungen nicht nachkommen, werde ich Juristisch gegen sie vorgehen und all meine Aufnahmen und Beweise der entsprechenden Abteilung weiterleiten.
Im Anhang finden sie einen Screenrecord, dass das Konto nie verifiziert wurde, wie auch die von ihnen Gesendete Excel Tabelle des Transaktionsverlaufes.
Sie haben gegen Ihre Richtlinien verstossen und so einem Minderjährigen die Chance gegeben in ihrem Casino zu spielen. Wenn ich die 74.516167 Solana nicht zurück bekomme, zeigt das auch, dass sie Glückspiel bei Minderjährigen supporten. Und sich strafbar machen, weltweit.
Und ich will nicht die 499.5 Dice, ich will die ganzen 74.516167 Solana zurück die mein Minderjähriger Sohn einbezahlt hat!
Mit freundlichen Grüssen
здравей Съжалявам да чуя за тази ситуация със сина ви.
За съжаление, тъй като той наруши правилата, които повечето онлайн казина имат и само играчи над 18 години могат да играят, наистина не съм сигурен как трябва да действа казиното сега.
Затова бих искал да ви предложа да се свържете с нашия екип за оплаквания, за да ви помогнат с този случай. Моля, напишете имейл на и ни уведомете как върви.
Със сигурност ще изчакаме развръзката от тази ситуация.
Hello. I am sorry to hear about this situation with your son.
Unfortunately, as he violated the rules which most of online casinos have and only players over 18 can play, I really am not sure how the casino should now act.
Therefore, I would like to suggest you contact our complaint team so they will assist you with this case. Please write an email to complaints@casino.guru and let us know how it goes.
We will surely wait for the outcome of this situation.
Добър ден на всички. Ще се опитам да обърна внимание на моя проблем тук, ако някой е имал подобна ситуация, да се присъедини към дискусията. Направих депозит в тяхното казино telegram в USDT. Спечелих, след като изиграх този депозит, както се изисква от техните правила. Направих теглене. Тегленето е още в процес, минаха няколко дни, а според техните правила до 24 часа. Поддръжката отговаря, но отговорът е: чакайте, съответният отдел го прави. На въпроса докога може да продължи това, поне приблизително, отговорът е: няма конкретни срокове. Можем да предположим от скоро до безкрайност. В момента нищо не се е променило. Ще прикача екранни снимки към публикацията. Ако казиното реши да изплати парите, в съответствие с техните правила, ще пиша за това. От своя страна не съм нарушил нищо, мога да потвърдя всичките си действия на всеки етап. Благодаря ви за вниманието
Good day to all. I will try to draw attention to my problem here, if anyone had a similar situation, join the discussion. I made a deposit in their telegram casino in usdt. I won, having played back this deposit as required by their rules. I made a withdrawal. The withdrawal is still in the process, several days have passed, and according to their rules up to 24 hours. Support responds, but the answer is: wait, the relevant department is doing this. To the question of how long this can last, at least approximately, the answer is: there are no specific deadlines. We can assume from soon to infinity. At the moment, nothing has changed. I will attach screenshots to the post. If the casino decides to pay out the money, in accordance with their rules, I will write about it. For my part, I have not violated anything, I can confirm all my actions at any stage. Thank you for your attention.
Всем добрый день. Попробую обратить внимание на свою проблему тут, если у кого-то была схожая ситуация присоединяйтесь к обсуждению. Я сделал депозит в их телеграмм казино в usdt. Выиграл,отиграв этот депозит как положено по их правилам. Оформил вывод. Вывод до сих пор в процессе,несколько дней прошло, а по их же правилам до 24 часов. Поддержка отвечает,но ответ : ожидайте, соответствуетствцющий отдел этим занимается. На вопрос как долго это может длиться хотя бы примерно, ответ: конкретных сроков нет. Можно предположить от скоро до бесконечности. На данный момент ничего не изменилось. Прикреплю скриншоты к посту. Если всетаки казино решит выплатить деньги,в соответствии с их же правилами,я об этом напишу. Со своей стороны ничего не нарушил,могу подтвердить все свои действия на любом этапе. Спасибо за внимание.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.