НачалоФорумКазинаMega Dice Casino - обща дискусия

Mega Dice Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от itsaduckquack
|
2 412 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mega Dice Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Този сайт е буквално измама. Почти нулев RTP (не, не очаквам да си тръгна с невероятна сума печалби), но всеки път, когато спечелите, това е абсолютният минимум (ако изобщо има такъв). Лекотата на транзакциите компенсира нищо, ако всеки път, когато залагате, получавате 0 в замяна. Този сайт е ужасен, дори (най-малкото) не може да ми даде причина да продължа да залагам. Просто пълна измама. Просто депозирайте и се сбогувайте с всичко, което давате на това казино.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Легитимен сайт за измама, използващ дублирани слотове, избягвайте на всяка цена

Автоматичен превод:
w2h9tcx2r6
преди 6 месеца

Здравейте, въз основа на това, което описвате, вероятно не е най-доброто казино изживяване.

Но ако мога да знам, на какво основание смятате, че имат фалшиви слотове? Имате ли някакво доказателство за това или сте загубили и смятате, че са фалшиви? Питам, защото това е най-често срещаното нещо, което играчите измислят и не е много обективно. 🤔

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това казино ме обвини, че използвам няколко акаунта - което никога не съм правил, след проверка на документите те взеха всички пари и също успяха по някакъв начин да го докажат на трети страни, как? Не знам, никой няма да каже, лицензополучателят им мълчи, игнорира се 60 дни, в много сайтове за оплаквания имат много нисък рейтинг, но тук по някаква причина е изключително висок, депресиращо е, че почти всичките ми пари бяха взети от мен, а също и под някакви глупави предлози, дори не съм използвал промо с тях, защо трябва да правя акаунти отново с тях? абсурд

Автоматичен превод:
fonwild
преди 4 месеца

Хей, въз основа на това, което описвате, имам чувството, че вашият случай, който пишете тук, се отнася до оплакване , което сте имали при нас и в крайна сметка е неоснователно.

За съжаление, казиното ни предостави достатъчно доказателства и опита достатъчно неща, за да завърши така.

Освен това Павел пише, че е обсъждал това с други колеги и решението явно е непроменимо.

Съжалявам как се получи, но от друга страна трябва да внимавате да не нарушите някое правило.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление нямам право да получавам никакви доказателства, вярвам на Павел, но също така смятам, че конкретно в това казино са нарушени правата ми, не съм отказал процеса на проверка и също така не съм отказал да участвам в никакви разследвания от моя случай. Но на никого не му пука за моето мнение, дори не ми дадоха депозита, собствените ми пари. Следователно моето мнение е описано по-горе, казиното приема депозита и ме обвинява в нарушаване на техните правила, като никога не обсъжда този въпрос с мен, а само предоставя информация на трети страни. Загубата на толкова много пари е катастрофа за мен, не мога да разбера позицията на казиното и ми е трудно да се примиря с факта, че парите, които печеля в реалния живот, могат да ми бъдат отнети по този начин в онлайн казино.


Дори не мога да напиша лоша рецензия, въпреки че просто казвам на публиката моята ситуация. В който направих депозит, играх, преминах през процеса на проверка, получих известие от онлайн казиното за нарушаване на правилата, беше напълно игнорирано в моите заявки и само с помощта на трети страни получих потвърждение за моите нарушения, кои от тях ? И дори тук нямам право да откривам нищо. Не пиша нищо негативно и не обиждам никого, имам ли право да бъда чут тук? Надявам се

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
fonwild
преди 4 месеца

Разбирам как гледате на това, но много пъти казината не споделят с играчите конкретната причина, поради която са нарушили правилата, защото биха могли да навредят на себе си, като го направят. Радвам се, че вярвате на Павел и както казах, той е обсъдил това с други колеги, които са се занимавали с вашия случай. И от наша страна не беше прибързано решение и се опитахме да решим всичко така, че да ни е чиста съвестта.

Също така рецензията, която се опитахте да публикувате, беше разрешена въз основа на жалба, която беше уредена като неоснователна. Ето защо ви отхвърлиха, защото всеки път, когато играч има оплакване, ние чакаме да видим как ще се развие и съответно вземаме решение относно потребителския преглед.

Мисля, че ще разберете, че ние също имаме процеси и процедури, които следваме, за да поддържаме всичко справедливо както за играчите, така и за казиното.

Съжалявам за начина, по който се развиха нещата, но за съжаление не можеше да се направи нищо повече.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Напълно ви разбирам, приех тази тема като дискусия за казиното, така че просто говоря тук по тази тема, не ви моля да ми помогнете отново и да преосмислите ситуацията, получих ясен отговор, че нищо не може да бъде готово и ще се опитам да го разреша по други начини. Най-интересното е, че техният регулатор не дава никакъв отговор на моите оплаквания, мислех, че регулаторът и лицензополучателят на такива онлайн казина се опитват да помогнат или да разберат подобни ситуации, но за съжаление в моя случай това изобщо не е така , само ти се опита да ми помогнеш. Това също ме кара да мисля, че лицензът не е нищо повече от отметка, може би греша, но е изненадващо защо не мога да се свържа с длъжностните лица

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Бихте ли ми обяснили защо, след натрупване на черни точки за това онлайн казино в друга жалба, рейтингът му не се промени? беше 8.3, оценен като висок, последното оплакване от друг играч беше игнорирано от казиното и бяха присъдени черни точки, но рейтингът все още не се промени

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Напълно ви разбирам, приех тази тема като дискусия за казиното, така че просто говоря тук по тази тема, не ви моля да ми помогнете отново и да преосмислите ситуацията, получих ясен отговор, че нищо не може да бъде готово и ще се опитам да го разреша по други начини. Най-интересното е, че техният регулатор не дава никакъв отговор на моите оплаквания, мислех, че регулаторът и лицензополучателят на такива онлайн казина се опитват да помогнат или да разберат подобни ситуации, но за съжаление в моя случай това изобщо не е така , само ти се опита да ми помогнеш. Това също ме кара да мисля, че лицензът не е нищо повече от отметка, може би греша, но е изненадващо защо не мога да се свържа с длъжностните лица

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Радвам се, че се разбираме. Писахте ли на правилния имейл до органа? Знам, че понякога отнема известно време на играчите да получат отговор и за някои лицензи играчите не получават никакви, така че е доста тъжно в случаи като този. Кога им писахте?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бихте ли ми обяснили защо, след натрупване на черни точки за това онлайн казино в друга жалба, рейтингът му не се промени? беше 8.3, оценен като висок, последното оплакване от друг играч беше игнорирано от казиното и бяха присъдени черни точки, но рейтингът все още не се промени

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако имате предвид последното оплакване, индексът за безопасност ще бъде коригиран в близко бъдеще и това ще засегне много казиното, така че не е нужно да се притеснявате, че нищо няма да се случи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

complaints@curacao-egaming.com

complaints@gaming-curacao.com

info@gaming-curacao.com

Това беше около 4 юни, получих само един отговор от тях, те ми изпратиха формуляр за оспорване да попълня, аз го попълних и им го изпратих обратно същия ден, така че изминаха около 62 дни и няма отговор от тях . Аз също се опитах да разбера защо не получавам отговор от тях и около веднъж седмично им писах, всичките ми заявки за тези 62 дни бяха игнорирани. Съсипан съм и не чувствам нищо друго, тъй като това казино не е под юрисдикцията на моята страна, не мога дори да отида в съда, лицензополучателят мълчи, регулаторът мълчи, това е странна ситуация.


Оказва се, че служителите, отговорни за издаването на лицензи и проверката на това онлайн казино, абсолютно не се интересуват. Издадоха лиценз и вече не е важно какво ще стане. Отново може да греша и може би аз съм този, който е преследван от лоша поредица в живота, но в други случаи имаше ситуации, в които регулаторът се опита да помогне в подобни ситуации, няма начин да се знае със сигурност.

Автоматичен превод:
fonwild
преди 4 месеца

Тогава ти писа на добрите имейли. Но за съжаление понякога е така и играчите не получават никакъв отговор. Понякога е след дълго време, ако разследват много случаи. Знам, че не е успокояващо да не чувам никого толкова дълго, но може би все пак ще имам малко надежда, въпреки че два месеца биха били достатъчни. Ако нищо не се случи, тогава поне имате опит и вероятно вече няма да играете в казина с този лиценз. Иска ми се да беше станало другояче

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

За съжаление почти всички онлайн казина, които харесвам, имат този лиценз, като luckyblock, wsmcasino, bitubet, caibo. Всички тези казина са много сходни едно с друго, имат еднакъв лиценз и може би промоциите им са различни, но вече ме е страх да играя навсякъде в такива онлайн казина. Играх много през последните 3 години, но за първи път се сблъсквам с това.

Автоматичен превод:
fonwild
преди 4 месеца

Ето защо бих препоръчал, ако нямате проблеми в казино, да останете с него. Ако тегленията са в разумен срок и всичко върви както трябва, тогава няма да има причина да променям. Ако играчите експериментират, добре е да са информирани за казиното, в което играят, въпреки че понякога и това може да не е гаранция, че няма да се случи нещо неприятно.

Както и да е, можете да го премахнете и да изберете дали да вложите парите си в нещо подобно.

Така че, ако нещо се промени, не забравяйте да ме уведомите.

Ще бъда тук. 😕

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Става въпрос за друг имейл адрес, който използва синът ми, а не този, с който пиша тук

Здравейте, пиша ви от 2 месеца относно моя син, той е на 16 години и не е упълномощен да играе, той се регистрира на вашия уебсайт с моя имейл адрес и депозира и залага общо 120 335 114 и също така изтегли 45 818 947 Солана веднъж.


Това беше направено без проверка (приложен е запис на екрана, който потвърждава, че акаунтът никога не е бил потвърден). В техните правила и условия се казва, че ако играят непълнолетни, парите могат да бъдат възстановени.

(16. Хазарт от непълнолетни

16.1 Ако подозираме или получим известие, че в момента сте под 18-годишна възраст или сте били под 18-годишна възраст (или под пълнолетие съгласно законите на юрисдикцията, приложима за вас), когато сте правили залози чрез Услугата , акаунтът ви ще бъде спрян, така че да не можете да правите повече залози или да правите каквито и да било тегления от акаунта си. След това ще проучим въпроса, включително дали сте залагали като представител или по друг начин залагали от името на лице под 18-годишна възраст (или под пълнолетие съгласно законите на юрисдикцията, приложима за вас). Ако се установи, че: (a) сте в момента, (b) сте били на възраст под 18 години или под възрастта за пълнолетие, приложима за вас към съответния момент, или (c) сте залагали като представител или по нареждане на лице под 18 години или под пълнолетие, приложимо за вас:

всички печалби, кредитирани в момента или предстои да бъдат кредитирани по вашата сметка, ще бъдат конфискувани;

всички печалби, които сте направили чрез залагане чрез Услугата, докато сте били непълнолетни, трябва да ни бъдат изплатени при поискване (ако не спазвате тази разпоредба, ние ще се опитаме да покрием всички разходи, свързани с възстановяването на такива суми); и/или

всички средства, депозирани във вашата сметка, които не са печалби, ще ви бъдат върнати ИЛИ ще бъдат задържани, докато не навършите 18 години по наше усмотрение. Ние си запазваме правото да удържим таксите за транзакции от сумата за връщане, включително таксите за транзакции за депозити във вашия акаунт в megadice.com, които сме покрили.)

Тъй като той все още е непълнолетен и те също са нарушили своите политики, като не са потвърдили тегленето (9.3. Запазваме си правото да поискаме потвърждение на документ за самоличност със снимка или адрес или да извършим допълнителни процедури за потвърждение (напр. искане на селфи от вас, организиране на обаждане за потвърждение, и т.н.), за да потвърдим вашата самоличност, преди да разрешим тегления от вашата сметка. Ние също така си запазваме правото да извършим проверка на самоличността по всяко време на вашите бизнес отношения с нас.)


Искам пълно възстановяване.


Вече ви изпратих паспорта му по имейл.

И моята също.


Моля ви да ми възстановите Solana, който депозирах, минус тегленето (45,818947 Sol).

Това би било общо 74,516167 Solana

На това

Адрес: FijFMAeB1AURhQNBKmvfnu3bDomuFhzPMLfjAjgMZYp8


Ако не изпълнят исканията ми, ще предприема правни действия срещу тях и ще предам всичките си записи и доказателства на съответния отдел.


Приложено ще намерите запис на екрана, че акаунтът никога не е бил потвърден, както и електронната таблица в Excel, която сте изпратили с историята на транзакциите.


Нарушили сте указанията си и сте дали възможност на непълнолетно лице да играе във вашето казино. Ако не си върна 74.516167 Solana, това също показва, че подкрепяте хазарта сред непълнолетни. И извършват престъпления по целия свят.


И не искам 499.5 Dice, искам обратно цялата 74.516167 Solana, която непълнолетният ми син плати!



Най-добри пожелания


Автоматичен превод:
luexdi
преди 4 месеца

Става въпрос за megadice.com


Автоматичен превод:
luexdi
преди 4 месеца

здравей Съжалявам да чуя за тази ситуация със сина ви.

За съжаление, тъй като той наруши правилата, които повечето онлайн казина имат и само играчи над 18 години могат да играят, наистина не съм сигурен как трябва да действа казиното сега.

Затова бих искал да ви предложа да се свържете с нашия екип за оплаквания, за да ви помогнат с този случай. Моля, напишете имейл на и ни уведомете как върви.

Със сигурност ще изчакаме развръзката от тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър ден на всички. Ще се опитам да обърна внимание на моя проблем тук, ако някой е имал подобна ситуация, да се присъедини към дискусията. Направих депозит в тяхното казино telegram в USDT. Спечелих, след като изиграх този депозит, както се изисква от техните правила. Направих теглене. Тегленето е още в процес, минаха няколко дни, а според техните правила до 24 часа. Поддръжката отговаря, но отговорът е: чакайте, съответният отдел го прави. На въпроса докога може да продължи това, поне приблизително, отговорът е: няма конкретни срокове. Можем да предположим от скоро до безкрайност. В момента нищо не се е променило. Ще прикача екранни снимки към публикацията. Ако казиното реши да изплати парите, в съответствие с техните правила, ще пиша за това. От своя страна не съм нарушил нищо, мога да потвърдя всичките си действия на всеки етап. Благодаря ви за вниманието filefilefile

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини