ФорумКазинаMega Casino - обща дискусия

Mega Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от cgutiereez319
|
6526 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
ottodickmann
преди 1 година

Не, условията за бонуса се промениха и откакто спечелих парите, те се промениха отново, защото трябва да приема нови правила и условия, преди дори да мога да вляза отново в акаунта си. Не мога да не почувствам, че нещо се е променило, защото спечелих парите и те намират начин да не ми плащат

Автоматичен превод:
bradpriest22
преди 1 година

Здравейте,

за мен изглежда, че сме безпомощни да докажем каквото и да било без историята на игрите. 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, как това противоречи на мен, казиното не иска да отговори, те трябва да бъдат в черния списък, както на другите страници с рецензии. Поисках историята си на игри няколко пъти

Автоматичен превод:
bradpriest22
преди 1 година

Здравей bradpriest22,

Прочетох оплакването ви отново и смятам, че е имало някакво недоразумение относно придобиването на историята на игрите. Кристина изчака потвърждението, че сте поискали от казиното да го предостави, и в момента, в който написахте, че казиното ви игнорира, вие също споменахте, че търсите помощ другаде.

От моя гледна точка ще бъде най-добре, ако поискате жалбата да бъде отворена отново и посочите причината, поради която казиното продължава да ви игнорира, така че да нямате шанс да придобиете историята на игрите. Затова ни молите да се свържем с казиното от ваше име.

Вярвам, че вашият случай си заслужава да бъде проверен и ние не обичаме да приключваме жалби, без дори да се опитаме да продължим напред.

Какво мислиш за това? 🤔




Автоматичен превод:
преди 1 година

Повече от 15 дни се опитвах да изтегля спечеленото в мега казиното беше 1800, не го платиха, намалено на 1300 след много караници с тях, изпращайки документи отново до акаунта, изпратиха имейл казвайки че всичко е наред

Че в понеделник, 27/02/2023, тегленето щеше да падне в сметката, нищо не падна, тогава те казаха, че сметката не е наред и че преди няколко дни самите те изпратиха имейл, че всичко е наред, че тегленето е в напредък, имам имейлите, за които искам да предупредя Mega Casino и фалшивите измамници

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefilefile имейлите, които те от поддръжката на mega Casino ми изпратиха сега, след като изтече седемдневният период, който казаха тегленето да бъде кредитирано в моята сметка

Изпратиха друг имейл, в който се казваше, че акаунтът е грешен, тъй като ако са останали повече от 15 дни по-късно, самите те изпратиха имейл, в който казваха, че всичко е наред, моето мнение, всички измамници и единствената дума, която имам, за да обобщя този лош характер на казиното

Автоматичен превод:
alexresende983
преди 1 година

За съжаление не мога да разчета тези печатни екрани, но изглежда, че ще ви е необходима помощ.

Ако сте съгласни, просто докоснете или щракнете върху тази връзка, за да изпратите жалба. Звучи ли като добра идея?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В момента все още се разследва

Автоматичен превод:
bradpriest22
преди 1 година

Кой е разследван? Ако използвате бутона за отговор вместо цитата, е трудно да познаете на коя публикация отговаряте. 🙁

Автоматичен превод:
JakeLazare
преди 7 месеца

Забелязах, че се обърнахте към около десет играчи с тази приятелска препоръка. Извинете за маниерите ми, но бихте ли го подкрепили с екранна снимка, показваща вашите успешни тегления?

Знаете ли, хазартът е много конкурентна индустрия и въпреки че нямам причина да не ви вярвам, предпочитам да съм честен. Играчите обикновено не се държат така, така че вашето сътрудничество се оценява.

Последният път, когато видях такова високо ниво на доста подобна ангажираност, не бяха предоставени екранни снимки.

Оценявам вашето разбиране и поддържане на прозрачност. 🙏

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, поисках теглене на 200 паунда от мега казиното, те го чакат вече 48 часа. Те няма да ми кажат какво отнема толкова време и сега не мога да вляза в акаунта си. Моля, можете ли да ми помогнете.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Дано си получиш парите скоро. Какво е съобщението, което получавате, когато се опитате да влезете?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, поисках теглене на 200 паунда от мега казиното, те го чакат вече 48 часа. Те няма да ми кажат какво отнема толкова време и сега не мога да вляза в акаунта си. Моля, можете ли да ми помогнете.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино и дали сте имали тегления там преди?

Опитайте се да проверите имейла си и папката за спам, ако сте получили някакви съобщения от казиното, и ни уведомете, моля. Понякога този вид имейли могат да попаднат в спам, ето защо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Успех те са измама. Ограби ме над $10k. След като спечелих, не можах да вляза отново и след това, когато успях, трябваше да приема нови правила и условия. Направиха ми нещо сенчесто, не им вярвай

Автоматичен превод:
bradpriest22
преди 5 месеца

Съжалявам за преживяването ви в това казино. За съжаление, нашият екип за разглеждане на жалби не е имал възможност да проучи допълнително жалбата ви, така че не успяхме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини