преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mega Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Съжалявам, но все пак ми позволете да цитирам от вашата жалба :
„Моля, разберете, че KYC е много важен и съществен процес, по време на който казиното се уверява, че парите са изпратени на законния собственик. Тъй като те нямат лукса да могат физически да виждат всички играчи и да проверяват техните идентификация и документи, това е единственият начин, по който заведенията за хазарт могат да завършат процедурите за проверка.Нито едно от сериозните и лицензирани казина не приема леко KYC и може да отнеме няколко работни дни, за да завърши този задълбочен процес.
Затова бих ви препоръчал да изчакате поне още една седмица. Ще оставя тази жалба отворена и ако акаунтът ви не бъде потвърден до края на този период от време, не се колебайте да ни уведомите и ние ще се намесим. Моля, дръжте ни в течение за всяко по-нататъшно развитие."
Ако установим, че казиното е направило нещо нечестно спрямо вас, разбира се, ще има последствия. В момента има само 2 отворени жалби, включително вашата, всички останали са разрешени, както можете да видите:
Не е зле, казах.
Hello,
I'm sorry to say that, still, allow me to quote from your complaint:
"Please understand that KYC is a very important and essential process, during which the casino makes sure that the money is sent to the rightful owner. As they don't have the luxury of being able to physically see all of the players and check their identification and documents, this is the only way gambling establishments are able to complete the verification procedures. None of the serious and licensed casinos takes KYC lightly and it might take a few working days to complete this thorough process.
Therefore, I would recommend that you wait for at least one more week. I will keep this complaint open and if your account is not verified by the end of this time frame, do not hesitate to let us know and we will intervene. Please, keep us updated about any further developments."
If we found that casino did anything unfair to you, there will be consequences of course. There are currently only 2 open complaints at the moment, yours included, all others were solved, as you can see:
Not bad I'd said.
Преди не ме пускаше да тегля, сега го прави, но е електронно прехвърляне, така че 2000 наведнъж, така че ще видим какво ще се случи, поне има напредък
Before it wouldn't let me go to withdraw now it does but it's e-transfer so 2000 at a time so we will see what happens it's progress atleast
Всеки напредък е добър в наши дни. Значи доказателството за средства също е прието?
Стискаме палци за бързо изплащане. 👍🤞
Every progress is good, these days. So the proof of funds has been accepted too?
Fingers crossed for a quick payout. 👍🤞
Не каза, но поне ме остави да отида да изтегля този път
It didn't say but it atleast let me go to withdraw this time
Така че само актуализация. Слязох от работа, за да видя, че получих имейл от посланика на марката на mega casino, който ме поздрави за голямата печалба и ми зададе няколко въпроса и за селфи, така че това ме кара да се чувствам много по-добре относно това, ще ви задържа актуализирана относно дали ще получа парите
So just an update I got off work to see I recieved an email from the brand ambassador of mega casino congratulating me on the big win and asking me a couple questions and for a selfie so that makes me feel alot better about this I will keep you updated about if I get the money
Освен че ми предложиха куп безплатни завъртания и бонус, казвайки, че това няма да повлияе на тегленето ми, но това не е вярно, опитвам се да изтегля, казва, че не мога, защото има бонус и не мога да анулирам, като това наистина ли е аз определено няма да пипам бонус, докато не получа парите си
Except they offered me a bunch of free spins and bonus saying it won't affect my withdraw but that's not true I try withdraw it says I can't cause there's a bonus and I can't cancel like is this for real I'm definitely not touching a bonus till I get my money
Освен че ми предложиха куп безплатни завъртания и бонус, казвайки, че това няма да повлияе на тегленето ми, но това не е вярно, опитвам се да изтегля, казва, че не мога, защото има бонус и не мога да анулирам, като това наистина ли е аз определено няма да пипам бонус, докато не получа парите си
Except they offered me a bunch of free spins and bonus saying it won't affect my withdraw but that's not true I try withdraw it says I can't cause there's a bonus and I can't cancel like is this for real I'm definitely not touching a bonus till I get my money
Не, не знам какво се случва. Влязох в акаунта си. Показва, че печалбите ми са изчезнали и тегленето ми е отменено. Нямам представа какво се случва 😦
No, I don't know what's happening. I logged onto my account. It shows my winnings are gone and my withdrawal was canceled. I don't have no idea what's going on 😦
Преминах от $11000 до само $245, в момента буквално полудявам
Went from having $11000 to only $245 I am literally freaking out right now
Опитайте се да се успокоите, моля.
Определено ще имаме нужда от казиното, за да обясним този обрат и ще ни отнеме време. Не можеш да направиш много сега, предполагам. 🙏
Оставете жалбата на Кристина, ще се опитаме да разберем какво се случва.
Try to calm down, please.
We would definitely need the casino to explain this twist and will take time. Not pretty much you can do now, I guess. 🙏
Leave the complaint to Kristina, we will try to find what's happening.
Споменатите достигнаха условията на бонуса, което е лъжа, бонусът беше от първия ми депозит, който беше 30 $, което означава, че максималният залог беше 3 $ Никога не съм превишавал, че парите, които спечелих, бяха извън втория ми депозит, който беше след изчезването на бонус средствата и дори когато ударих 10-те бона, залагах само $1 мега казиното е 100% измама, нищо чудно, че навсякъде другаде е В ЧЕРЕН СПИСЪК
The said in reached the bonus terms which is a lie the bonus was from my first deposit which was 30$ meaning the max bet was 3$ I never exceeded that the money I won was off my second deposit which was after the bonus funds were gone and even when I hit the 10 grand I was only betting $1 mega casino is 100% a scam no wonder it's BLACKLISTED everywhere else
Съжалявам,
Разбирам разочарованието ви. Всички тези проблеми трябва да бъдат консултирани с казиното, за да се намери тяхната гледна точка и доказателство, това обикновено отнема поне няколко дни, така че ще се върна към жалбата ви вероятно до края на следващата седмица, за да видя как върви. Желая ти успех. 🤞
I'm sorry,
I understand your frustration. All those issues must be consulted with the casino to find their point of view and proof, this usually takes a few days at least so, I'll get back to your complaint probably by the end of next week to see how it goes. Best of luck to you. 🤞
Да, добре, доколкото виждам, жалбата е приключена, защото вие не помогнахте на хората, така че те отидоха другаде за помощ. Там бонусните условия са несправедливи и казино гуруто продължава да им дава висока оценка. Оплакванията са реални и ако погледнете някъде другаде, ще видите истината, стойте далеч от мега казиното, ще съжалявате, знам, че съм
Ya well from what I see the complaint are closed because you guys didn't help the people so they went elsewhere for help, There bonus terms are unfair and casino guru continues to give them a high rating. The complaints are real and if you look anywhere else you would see the truth stay away from mega casino you will be sorry I know I am
Не мога да кажа, че съм съгласен с вашето мнение, ако играчите не желаят да изчакат разумно решение, едва ли можем да направим нещо по въпроса. 🙁
Предлагаме тази услуга безплатно и също така се грижим за всеки детайл, който си струва да се вземе предвид, за да сме сигурни, че рейтингите се коригират съответно всеки път, когато казината не успеят да предоставят необходимото доказателство. Това, което е написано на друго място, е добър намек, но ние предпочитаме информация, която първо можем да оценим.
Опитваме се да намерим и нови членове за напълно претоварения екип за рекламации, тъй като в момента той се състои само от 13 души. Текущият брой отворени жалби е 728. Предполагам, че би било страхотно, ако играчите обмислят и това.
Искате ли да научите повече за резултатите от жалбата? прочетете тази статия . 🙏
I can't say I agree with your opinion, if players do not wish to wait for a reasonable resolution, we can hardly do anything about that. 🙁
We offer this service for free, and also care for every detail worth considering to make sure the ratings are adjusted accordingly every time the casinos fail to provide the necessary proof. What is written elsewhere is a good hint, but we prefer information we can evaluate first.
We also try to find new members for the completely overwhelmed complaint team, because it consists of only 13 people at the moment. The current number of open complaints is 728. I guess that would be great if players consider this as well.
Want to learn more about the outcomes of the complaint? read this article. 🙏
Да, тя дори не взе под внимание това, което казвах. Казах, че условията на бонуса са нагласени, тя не разбира какво казах, тя каза добре, ако максималните залози в условията на бонуса е добре. Въпреки това, максималният залог се промени, след като започнах да играя от един бонус към следващия. Първоначално моят максимален залог беше разрешен само да бъде $3, след което изведнъж не беше разрешено да надвишава $0,10. Това се промени от това, което прочетох за първи път. Те са измама и тъй като нямам достъп до историята на игрите си, защото казиното няма да ми отговори. Тя отхвърли жалбата ми, така че казиното остава с добра оценка сега, когато наистина ме ограбиха. Никога повече няма да се доверя на оценките на казино гурута, те са причината да съм в тази позиция на първо място, защото препоръчвам измамни казина. Не знам дали се чувствам по-подведен от казиното или от казино гуру, така че благодаря
Yea well she didn't even take what I was saying into consideration . I said the bonus terms are rigged she doesn't understand what I said she said well, if the max bets in the bonus terms it's fine. However, the max bet changed after I started playing from one bonus to the next. At first, my max bet was only allowed to be $3 then all of a sudden it wasn't allowed to be over $0.10 It changed from what I read the first time. They are a scam and because I can't access my gaming history because the casino won't answer me. She dismissed my complaint so the casino stays with a good rating now when really they ripped me off. I will never trust casino gurus ratings again, they're the reason I'm in this position in the first place for recommending scamming casinos. I don't know if I feel more misled by the casino or from casino guru so thanks
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.