ФорумКазинаMaximal Wins Casino - обща дискусия

Maximal Wins Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от Moatline
|
32269 преглеждания 111 отговора |
|
1...3 4 56
Hr89
преди 2 години

Мога ли да попитам откъде ти хрумна да играеш в това казино?

Жалко, че не сте посетили нашия уебсайт, преди да сте депозирали там - ние предупреждаваме играчите да играят в казиното с такава лоша репутация, вижте сами:

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Очевидно не бих играл в това казино, ако знаех за лошата репутация.

Никога повече няма да залагам, това е сигурно.

Автоматичен превод:
Hr89
преди 2 години

Не исках да те обидя разбира се. Просто исках да изразя, че дори и да се опитаме да предупредим някого, това не е достатъчно. Мисля, че това е мъдро решение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не си ме обидил! Съжалявам, ако прозвучах грубо.

Наистина оценявам усилията, които този уебсайт положи, за да информира играчите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Малка актуализация; поддръжката на чата предложи да отменя текущото теглене (поискано преди 105 дни) и да поискам ново изтегляне. Казаха ми, че това може да ускори процеса.

Всъщност съм озадачен, че ми предложиха това. Мисля, че е време да се откажем, ясно е, че нямат намерение да плащат на никого от нас. Може би искат да се откажем, но не мога да направя нищо повече.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Hr89
преди 2 години

Това звучи доста сложно. Честно казано, изглежда, че отмяната на това изтегляне може да завърши само като „задънена улица". Съжалявам, но наистина изглежда, че определено няма да платят. 🙁

Автоматичен превод:
Hr89
преди 2 години

Всъщност това се случи с друг играч тук: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-anyone-actually-been-paid/2#post-16902

Не са го помолили да отмени 3-месечното чакащо теглене, но всъщност го отмениха. Ако бях на твое място, щях да го отменя и да поискам нов. Не мисля, че има 3-месечна опашка от чакащи тегления. Вероятно е имало момент, когато изобщо не са изпращали тегления и може да изплатят част в този момент, защото не искат да ядосват новите клиенти, които имат. Вече може и да са се отказали от старите, защото знаят, че вече са ядосани, защото са чакали от 3+ месеца.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всъщност това се случи с друг играч тук: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-anyone-actually-been-paid/2#post-16902

Не са го помолили да отмени 3-месечното чакащо теглене, но всъщност го отмениха. Ако бях на твое място, щях да го отменя и да поискам нов. Не мисля, че има 3-месечна опашка от чакащи тегления. Вероятно е имало момент, когато изобщо не са изпращали тегления и може да изплатят част в този момент, защото не искат да ядосват новите клиенти, които имат. Вече може и да са се отказали от старите, защото знаят, че вече са ядосани, защото са чакали от 3+ месеца.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти за предложението Даниел. Ще го пробвам, вече се отказах, но се надявам това да работи.


Редактиране: явно вече са го анулирали, сумата чакаше в сметката ми. Дори не си направиха труда да изпратят имейл. Поисках ново теглене.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, отворих жалба тук, но тя приключи, тъй като няма отговор от казиното.

Направих 2 депозита тук за общо £350, спечелих £5000 при последния депозит и се опитах да изтегля £2500, все още чакащи след 30 дни.

Току-що се свързах с банката си, за да се опитам да върна £350, но отделът за измами ме посъветва, че не могат да направят нищо. Казаха ми да докладвам на полицията и търговските стандарти, но това е загуба на време, така че неохотно приемам, че съм загубил тези пари....

Автоматичен превод:
Hr89
преди 2 години

Вероятно имат тази политика за измама, че я оставят в изчакване за няколко месеца и просто я анулират автоматично, без да информират играча.

Знам, че казиното вече има много лоша репутация, но в момента подготвяме собствен черен списък на CasinoGuru и Maximal Wins със сигурност е един от ясните кандидати. Тук не става въпрос за това, че казиното е добро или лошо, бързо или бавно. Политиката им е ясна, това е измама.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Вероятно имат тази политика за измама, че я оставят в изчакване за няколко месеца и просто я анулират автоматично, без да информират играча.

Знам, че казиното вече има много лоша репутация, но в момента подготвяме собствен черен списък на CasinoGuru и Maximal Wins със сигурност е един от ясните кандидати. Тук не става въпрос за това, че казиното е добро или лошо, бързо или бавно. Политиката им е ясна, това е измама.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е шега. Цялото това казино е бъркотия.

Отмениха ми тегленето отново, така че опитах някои завъртания, всъщност отново спечелих големи, но казиното спря да работи за мен. От миналия петък не мога да се въртя в нито един слот, слотовете просто продължават да се въртят безкрайно. Очевидно са информирали техническата поддръжка, но се съмнявам, че това ще бъде решено.

Тези момчета са некомпетентни отвъд всичко, което някога съм изпитвал. Вбесявам се от гняв заради тези момчета.

Автоматичен превод:
Hr89
преди 2 години

Ако искате да знаете дали наистина са блокирали слотове за вас по някакъв начин, опитайте с друг браузър и дори с друго устройство.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ти Даниел 🙂. Опитах всичко, което ми предложи, дори преди да се свържа с поддръжката. Днес тествах друга работна станция + връзка, но няма разлика.

Ще актуализирам коментара си, ако нещо се промени.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Hr89
преди 2 години

По дяволите, нещо гадно става тук. Не изглежда добре, честно казано. Особено когато кажете, че балансът ви няма никакъв смисъл.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Определено е рибено. Мисля, че това никога няма да бъде решено. Поддръжката на чата каза, че техническият отдел го е разгледал и всичко работи правилно. Многократно им казвах, че не работи. Отново им предоставих множество екранни снимки и видеоклипове, но те продължават да задават неуместни въпроси. Поисках някакво доказателство от техническия отдел, но не можаха да дадат.

Те дори се позоваха на правилата и условията. не знам защо.

Ужасно казино с още по-лоша поддръжка. Стойте далеч от тях, не мога да подчертая това достатъчно.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Hr89
преди 2 години

Разбирам, че е тежко да завършиш така. Затова е добре, че написахте потребителския преглед и споделихте това неприятно преживяване. Надяваме се, че другите играчи могат да забележат, преди да се регистрират там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Искам само да отбележа, че току-що решихме да добавим това казино и казино Арес в нашия собствен черен списък на CasinoGuru. Изглежда, че казината просто отказват да изплащат печалби. Моля, уведомете ни, ако получите някакво теглене от тях в бъдеще.

https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не си мислете, че Лана е моя приятелка...


Присъства: Лана

18 февруари 2022 г., 17:05 ч

Продължителност на чата: 00:06:55

Препис на чат

Оттегляне

Матю КаролОттегляне

5:05:14 PMLana Здравейте и добре дошли в нашата чат сесия на живо!

Позволете ми бързо да проверя акаунта ви, веднага ще се върна.

Благодаря ти.

17:05:33 Матю Карол Здравейте Лана, защо ми изпращате толкова много бонуси за депозит, но не изплащате печалбите ми?

5:05:59 PMLana Тъй като виждам, че плащането ви все още се обработва, извинявам се за забавянето, тъй като подозирам, че трябва да бъде обработено скоро. Ще получите имейл веднага след като прегледът приключи. Благодаря ви за разбирането.

17:07:42 Матю Карол Аз лично смятам, че работите за измамна незаконна компания Лана, това също означава, че нарушавате закона. Осъзнаваш ли това?

5:08:45 PMLana Моля, имайте търпение, докато прегледът приключи и ще бъдете информирани по пощата.

17:09:50 Матю Карол Да, минало е почти месец и половина. Вашето казино не изплаща никакви печалби. Ще те докладвам на полицията и съответните криминални агенции във фирмата, в която си регистриран. Разбирам, че и ти нямаш легален лиценз за казино, аз лично бих започнал да си търся нова работа Лана, тъй като те ще бъдат затворени надолу скоро.

5:11:36 PMLana Тъй като не се нуждаете от допълнителна помощ, ще затворим чата на живо сега.

Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка.


Приятен ден!

Автоматичен превод:
преди 2 години

MAXIMALWINS.COM = ИЗМАМА *НЕ ГО

Здравейте всички

По това време отворих тази дискусионна група и съм ужасен от това колко от максималните печалби се приспадат. Съветвам ви всички да докладвате за този измамник не само тук, но и на всяка платформа, ако е възможно - защото виждам възможността най-накрая да вкарате казиното в черен списък, като разпространите собствения си опит с хххх престъпниците.

Кратка актуализация:

От 24 август 2021 г. моето изплащане се обработва с коректно поведение на условията и спазване на условията на бонуса и до днес не съм получил нито цент.

Депозирах 20 евро поради печалба от бонус без депозит, за да получа печалбите си - според чата беше точно това, което беше поискано. Вече приключих с него и никога няма да го получа - нито вие (за съжаление). Ще го преодолея бяха само 20 евро* и аз лично получих урока: никога повече казина без MGA *

Искам да предупредя всички, които планират да плащат или някога е трябвало да плащат там. Това са измамници, които забогатяват от вас – стойте настрана и разпространявайте информацията навсякъде – ако никой не направи нищо срещу тях, това е единственият начин ние, играчите, да се защитаваме взаимно.

поздрав

пн


MAXIMALWINS.COM = ИЗМАМА *НЕ ГО


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Не си мислете, че Лана е моя приятелка...


Присъства: Лана

18 февруари 2022 г., 17:05 ч

Продължителност на чата: 00:06:55

Препис на чат

Оттегляне

Матю КаролОттегляне

5:05:14 PMLana Здравейте и добре дошли в нашата чат сесия на живо!

Позволете ми бързо да проверя акаунта ви, веднага ще се върна.

Благодаря ти.

17:05:33 Матю Карол Здравейте Лана, защо ми изпращате толкова много бонуси за депозит, но не изплащате печалбите ми?

5:05:59 PMLana Тъй като виждам, че плащането ви все още се обработва, извинявам се за забавянето, тъй като подозирам, че трябва да бъде обработено скоро. Ще получите имейл веднага след като прегледът приключи. Благодаря ви за разбирането.

17:07:42 Матю Карол Аз лично смятам, че работите за измамна незаконна компания Лана, това също означава, че нарушавате закона. Осъзнаваш ли това?

5:08:45 PMLana Моля, имайте търпение, докато прегледът приключи и ще бъдете информирани по пощата.

17:09:50 Матю Карол Да, минало е почти месец и половина. Вашето казино не изплаща никакви печалби. Ще те докладвам на полицията и съответните криминални агенции във фирмата, в която си регистриран. Разбирам, че и ти нямаш легален лиценз за казино, аз лично бих започнал да си търся нова работа Лана, тъй като те ще бъдат затворени надолу скоро.

5:11:36 PMLana Тъй като не се нуждаете от допълнителна помощ, ще затворим чата на живо сега.

Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка.


Приятен ден!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте и благодаря за споделянето.

Въпреки че можеше да види вашите предложения като леко обидни, тя се държи професионално. (Не казвам, че тя е предоставила някаква полезна информация.) Чудя се дали тя може да е напреднал вид чатбот.

Както и да е, тъжно е колко хора са останали с изплащането на максималните печалби сега. По тази причина поставихме казиното в черен списък.

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини