ФорумКазинаMaximal Wins Casino - обща дискусия

Maximal Wins Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Moatline
|
32298 преглеждания 111 отговора |
|
12 3 4...6
преди 2 години

Да, тогава аз съм поредната жертва на тази измама с казино.

В очакване на печалба от 500 евро в olympusplay, мога да ги отметна.

Имате оплакване тук, но изглежда никой не го интересува.

Автоматичен превод:
Anonymized143
преди 2 години

Здравейте, избрахте казино с много лоша репутация. Не е изненада, че имаш проблем там. Въпреки че екипът за жалби положи усилия да помогне с вашия случай. Както можете да видите в нишката за комуникация с жалби, сега чакаме реакцията на казиното.

Доколкото проверих, вие сте го направили чрез KYC (каква беше първоначалната причина за това оплакване) и сега чакате успешното изтегляне. Това правилно ли е, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, Радка, така е, всеки ден й пиша и се отлагам

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте всички. Нов съм тук. Просто си мислех, че ще пиша, чакам теглене на €2500 и не съм имал никакъв контакт в продължение на 7 дни. Самият уебсайт е страхотен, имат наистина добри слотове и открих, че обслужването на клиентите и бонусите са страхотни, просто се притеснявам, че няма да получа плащане. Споменах им в имейл за този сайт и сега има шанс да си направя добра репутация. Ще актуализирам, ако получа някакви отговори....

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Здравейте, благодаря предварително за вашата актуализация.

Ако нещо се обърка, можете да подадете жалба. Да се надяваме обаче, че няма да е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, Радка, така е, всеки ден й пиша и се отлагам

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да изчакаме решението на жалбата. Едва ли мога да дам повече информация от екипа за оплаквания.

Казиното обаче вече има 14 часа за отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мога само да потвърдя това, което докладвате тук за MaximalWins. Чакам си изплащането почти три месеца и винаги ме отлагат и изборът на думи в чата е същият като твоя. На имейли от моя страна вече изобщо не се отговаря

Автоматичен превод:
ralleralleralle
преди 2 години

Здравейте, това е причината, поради която категорично не препоръчваме на никого да играе в такова казино - много лоша репутация, изобщо без лиценз 🙁.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Статусът ми не се е променил от 3-ти януари, предстоящото теглене на €2500 все още е в изчакване. Ще ви държа в течение, надявам се, че ще изплатят, но не се чувствам обнадежден. Ако не изплатят, каква полза ще има подаване на жалба тук? Мога също да опитам да накарам банката си да възстанови парите, които съм депозирал?

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Здравейте, не съм сигурен за банковото възстановяване. Жалбата има смисъл в случай, че има някакви признаци, че има желание за дебат. Последната жалба беше успешно разрешена. Бих пробвал.

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Как е възможно някакво теглене да е в изчакване в продължение на 8 дни? Не го разбирам и не мисля, че някой играч би продължил да играе там, ако знаеш, че тегленията отнемат толкова много време.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чакам от октомври на напълно потвърден акаунт.

Не виждам някой от нас да получи нещо

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още няма актуализация, тегленето все още се показва като чакащо…… другото ми изплащане в platinum club vip се изплати и това теглене беше направено след това. Ако това е измама, ще докладвам на банката си и ще се опитам да си я поискам обратно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Жалко, тъй като имат страхотни слотове и обслужването на клиентите е на ниво. Те също така имат страхотни бонуси за презареждане, така че се надявам да изплатят, за да мога да продължа да използвам казиното……

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още няма актуализация и отговорът по имейл е същият. Изкормена. Ще докладвам за това като измама в моята банка след 21 работни дни и ще се опитам да си върна парите.

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Кажете ни как върви с банката.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Днес са 21 работни дни, ето имейл, който току-що изпратих до поддръжката: -

Здравейте. Днес са 21 работни дни от моята заявка за теглене. Нямаше движение и актуализация по имейл.


Искам да подам официална жалба. Ако това не бъде разрешено днес, ще подам жалба чрез уебсайта, изброен по-горе.


Това изтегляне е внимателно наблюдавано от: -


https://casino.guru/maximal-wins-casino-review


Вашето казино получава ужасен преглед тук, изглежда, че никой никога не е получавал пари от този сайт…… сега имате шанс да промените това, аз ще актуализирам уебсайта така или иначе, но със сигурност добрата реклама е по-добра от лошите отзиви?

Благодаря.


Утре ще пусна жалба тук.


не изглежда добре, изглежда като 100% измама.......

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Здравейте, бих казал, че е честно и точно напомняне, което сте написали. Въпреки че не съм сигурен дали им пука.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох жалба тук.

Автоматичен превод:
преди 2 години

От 20 октомври 2021 г. чакам тегленето на 5000 евро.

Минаха повече от 100 дни и се съмнявам, че ще получа печалбите си. За повече от 100 дни. Нека това потъне.

Всъщност съм вбесен от гняв, тази сума пари променя живота и не би трябвало да могат да се разминат с това. Това казино изобщо не би трябвало да може да прави бизнес.

Поддръжката за чат по принцип не съществува. Казаха ми, че изтеглянето все още се преразглежда и небрежно ме помолиха да изчакам, след като вече чакам 100 дни. Това е напълно нелепо.

Това ужасно казино унищожава живота на хората.

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини