Днес са 21 работни дни, ето имейл, който току-що изпратих до поддръжката: -
Здравейте. Днес са 21 работни дни от моята заявка за теглене. Нямаше движение и актуализация по имейл.
Искам да подам официална жалба. Ако това не бъде разрешено днес, ще подам жалба чрез уебсайта, изброен по-горе.
Това изтегляне е внимателно наблюдавано от: -
https://casino.guru/maximal-wins-casino-review
Вашето казино получава ужасен преглед тук, изглежда, че никой никога не е получавал пари от този сайт…… сега имате шанс да промените това, аз ще актуализирам уебсайта така или иначе, но със сигурност добрата реклама е по-добра от лошите отзиви?
Благодаря.
Утре ще пусна жалба тук.
не изглежда добре, изглежда като 100% измама.......
Today is 21 working days, here is email I just sent to support:-
Hello. Today is 21 working days since my withdrawal request. There has been no movement and no email update.
I wish to make a official complaint. If this is not resolved today, I will raise a complaint through the website listed above..
This withdrawal is been carefully monitored by:-
https://casino.guru/maximal-wins-casino-review
Your casino gets a terrible review here, it appears no-one has ever been paid out from this site…… now is your chance to change that, I will update website either way but surely good publicity is better than bad reviews?
Thanks.
I will open a complaint on here tomorrow.
not looking good, looks like 100% fraud……..
Автоматичен превод: