преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Maximal Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте
Получих бонус (получен по имейл) - получих безплатни завъртания и конвертирах спечелената сума от тях - когато след това исках да платя 200 евро - това беше отменено - поради причината:
Съжалявам, Моника, но правилата са ясни. Препоръчваме ви първо да направите депозит и след това да получите 200. повдигнете
На 24.08.21 г. след това (за първи път) депозирах 20 евро в paysafe във вече потвърдената си сметка и след това изплатих 200 евро, както е посочено в правилата 1x.
Оттогава това изплащане има статут: в процес
Вече бях информиран при поискване, че това може да остане до 7 работни дни, докато всичко бъде проверено ...
Малко съм по -рано с молбата си към вас гуру *, но имам неудобно усещане за тази история на изплащане,
Спазих всички правила и условия (има много и съм сигурен, че всичко е минало правилно от моя страна - налични са екранни снимки от чата + имейли)
Мога ли да ви помоля любезно за съвет
Много благодаря
LG
Пн
Hello
I received a bonus (received by email) - received free spins and converted the amount won from them - when I then wanted to pay out 200 euros - this was canceled - for the reason:
Sorry Monika, but the rules are clear. We recommend you make a deposit first and then you can get 200. lift up
On 08/24/21 I then (for the first time) deposited 20 euros in paysafe into my already verified account and then paid out the 200 euros as set out in the terms and conditions 1x.
Since then, this payout has the status: in process
I have already been informed on request that this can stay up to 7 working days until everything has been checked ...
I'm a little early with my request to you guru * but I have an uncomfortable feeling about this payout story,
I have adhered to all rules and conditions (there are many and I am sure that everything went correctly on my part - screenshots from the chat + emails are available)
May I ask you kindly for advice
Thanks very much
LG
Mon
Hallo
Ich habe durch einen Bonus ( per Mail erhalten) - Freispiele erhalten und den daraus gewonnenen Betrag umgesetzt- als ich dann 200 Euro auszahlen wollte - wurde dies storniert- mot der Begründung:
Sorry Monika, aber die Regeln sind klar. Wir empfehlen Ihnen, zuerst eine Einzahlung zu tätigen, und dann können Sie 200 . abheben
Ich habe am 24.08.21 dann (erste mal) 20 Euro paysafe auf mein bereits Verifizierten Account eingezahlt und auch wie laut AGB 1x gesetzt dann die 200 Euro zur Auszahlung gebracht.
Seit dem steht diese Auszahlung im Status auf : in Bearbeitung
Mir wurde bereits mitgeteilt auf Nachfrage das dies bis zu 7 Werktage so stehen bleiben kann bis alles geprüft ist...
Ich bin zwar etwas früh dran mit mein Anliegen an euch guru* aber ich hab ein unwohles Gefühl bei dieser Auszahlungsgeschichte ,
Ich habe mich an alle Regeln und Bedingungen gehalten (sind ja viele und bin mir sicher das meinerseits alles korrekt verlaufen ist - screenshots vom Chat + emails sind vorhanden )
Darf ich euch freundlich um Rat bitten
Vielen Dank
LG
Mo
Maximalwins е част от групата Global Games Tech, която има Chilli 777 Mr Sloty 4 Crowns Casino Rouge Casino Winnercasino + други в своята група. Играх с тях известно време, но открих твърде много аномалии в слота, в който играех, така спрях. Печелих няколко пъти и взех парите си след около 15 дни, казват, че позволяват 21. Намерих там чат на живо груб и x50 залагане на бонуси до високо. Също така, ако проверите къде се обработва депозитът ви, ще намерите China Nigeria Azabyzan, така че мисля, че те са малко сенчести. Ако отидете на Trustpilot, ще намерите много недоволни играчи, които твърдят, че не са били изплатени, но както казах, получих всички плащания, дължими на мен в Maximalwins. Също така мисля, че игрите са нелицензирани от доставчиците
Maximalwins is part of the Global Games Tech group that has Chilli 777 Mr Sloty 4 Crowns Casino Rouge Casino Winnercasino + others in their group. I played with them for a while but found too many anomalies in the slot I used to play so stopped. I did win a few times and got my money after about 15 days they say allow 21. I found there live chat rude and x50 wagering on bonuses to high. Also if you check where your deposit is processed you will find China Nigeria Azabyzan so I think they are a bit shady. If you go on Trustpilot you will find lots of dissatisfied players who claimed not to have been paid out, but as I said I got all payments due to me at Maximalwins. I also think the games are unlicensed from the providers
Здравейте, правя същото от 19 юни 2021 г. Все още чакам. Бях задържан с изявления като: може да отнеме до 21 работни дни. Наскоро ме посъветваха да изчакам, докато не получа потвърден имейл. Вероятно ще мога да чакам дълго за това, което вече правя. Но страхотното е, че те продължават да изпращат бонус оферти и изявления „Липсваш ни". Буза !! 😡😡😡
Hi, I've been doing the same since June 19, 2021. Still waiting. I was held up with statements like: could take up to 21 working days. Recently I was advised to wait until I received a confirmed email. I will probably be able to wait a long time for this, which I am already doing now. But the awesome thing is, they keep sending bonus offers and statements "We miss you". Cheek !! 😡😡😡
Hi, geht mir seid 19.06.2021 genauso. Warte immer noch. Mich hielt man hin mit Aussagen wie: könnte bis zu 21 Werktage dauern. Zuletzt hat man mir geraten so lange abzuwarten bis ich eine bestätigte Email erhalte. Darauf werde ich wohl lange warten können, was ich ja jetzt schon tue. Aber der Hammer ist, sie schicken weiter Bonusangebote und Aussagen " Wir vermissen dich ". Frechheit !!😡😡😡
Страхотно е, че казино може да си позволи нещо подобно. В моите очи това е измама. Чакам плащането си от 5 юли, сега повече от седмица същата картина с банков превод и нищо не се случва.
Awesome that a casino can allow itself something like that. In my eyes it is a fraud. I have been waiting for my payment since July 5th, now for over a week the same picture with bank transfer and nothing happens.
Der hammer das sich ein casino so etwas erlauben darf. In meinen augen ist das Betrug ich warte auch schon seit dem 05.07 auf meine auszahlung jetzt seit über eine woche das selbe bild mit bank transfer und nix passiert.
Тогава какво казва казиното, когато им кажете, че сте чакали 2 месеца за теглене?
Then what does the casino say when you tell them that you've been waiting for 2 months for a withdrawal?
Първо беше коронавирус, така че изплащането отнема малко повече време, след което казахте, че отнема време, защото това е напълно нормален процес да проверите всичко (само странно на 300 евро бяха само 8 дни) и не на последно място имате, след като се обърнах на казино гуру и написа, че съм заподозрян в измама във финансовия отдел, но такава информация никога не ми беше давана, а само всеки път призоваваше към търпението ми. От вчера салдото по сметката ми показва 0 евро след молбата ми от обслужването на клиентите какво се случва, отговорът беше поздравления за моята победа, обработката е завършена и парите са на път за мен. Сега ми е любопитно дали има нещо и дали парите ми ще пристигнат
First it was coronavirus so the payout takes a little longer then you said that it takes time because it is a completely normal process to check everything (only strange at 300 euros it was just 8 days) and last but not least you have after I turned on casino guru and wrote that I was suspected of fraud in the finance department, but such information was never given to me but only appealed to my patience every time. Since yesterday, my account balance has shown 0 euros after my request from customer service what's going on, the answer was congratulations on my win, the processing is complete and the money is on its way to me. Now I'm curious if there's anything to it and if my money will even arrive
Erst war es corona dadurch dauert die Auszahlung etwas länger dann haben sie gesagt das es seine zeit dauert da es ein ganz normaler Ablauf ist um alles zu prüfen ( nur komisch bei 300 euro waren es grade mal 8 tage) und zu guter letzt haben sie nachdem ich casino guru eingeschaltet habe geschrieben das ich in der finanz Abteilung unter verdacht des betruges stand aber mir wurde so eine info nie zugetragen sondern jedesmal nur auf meine geduld appelliert. Seit gestern steht auf meinem kontostand 0 euro nach meiner nachfrage beim Kundenservice was da los ist war die antwort herzlichen Glückwunsch zu meinem gewinn die Bearbeitung ist abgeschlossen und das geld ist unterwegs zu mir. Jetzt bin ich mal gespannt ob da was dran ist und ob überhaupt mein geld ankommt
Ако е изпратено до вашата банкова сметка, може да отнеме до 5 работни дни.
If it was sent to you bank account, it can take up to 5 business days.
Стига още да не е в сметката, не мисля нищо повече. Толкова често е отлагано и отлагано и нищо не се е случило.
As long as it is not on the account yet, I think nothing more. Has been put off and put off so often and nothing has happened.
Solange wie es noch nicht auf dem konto ist glaube ich dennen nix mehr. Wurde schon so oft vertröstet und hingehalten und nix ist passiert.
Чакам изплащането си от 3 месеца. Съветвам всички да не инвестират повече пари след заявено изплащане с този доставчик, стига изплащането да не се показва в сметката им. Не съм го правил до днес, въпреки че MaximalWin продължава да ми изпраща нови бонус оферти. Абсолютно нагъл клуб !!!!! 😡😡
I've been waiting for my payout for 3 months. I advise everyone not to invest any more money after a requested payout with this provider as long as the payout does not appear on their account. I haven't done so until today, although MaximalWin keeps sending me new bonus offers. Absolutely brazen club !!!!! 😡😡
Ich warte seit 3 Monaten schon auf meine Auszahlung. Ich rate jeden dazu nach einer beantragten Auszahlung bei diesen Anbieter keinen Geldbetrag mehr zu investieren solange die Auszahlung nicht auf sein Konto erscheint. Habe ich bis heute nicht getan, obwohl MaximalWin mir ständig neue Bonusangebote schickt. Absolut dreister Verein !!!!! 😡😡
Първо искам да благодаря на Андрей и на целия екип на гуру за усилията им. 👍👏
Сега съм малко сигурен в печалбите си. Мисля, че мога да забравя 4000 евро. "Maximalwin" ме обвинява в измама. Ядосвам им се! 😡😡😡
Бях депозирал 100 евро и получих 100% бонус + 100 евро = 200 евро. Играх с него и реализирах бонуса 50 пъти = 5000 евро. Максималният курс от 5 евро не беше и не може да бъде надвишен, защото програмата разпознава това и го показва веднага. Как сега да съм нарушил правилата за бонуси ???
Ако сега прочетох, че лицензът им не съществува, но може да е бил измислен, се питам кой кого изневерява ?????
First of all, I would like to thank Andrej and the whole guru team for their efforts. 👍👏
I am now a little certain about my winnings. I think I can forget the 4000 euros. "Maximalwin" accuses me of cheating. I'm mad at them! 😡😡😡
I had deposited 100 euros and got 100% bonus + 100 euros = 200 euros. I played with it and implemented the bonus 50 times = 5000 euros. The maximum rate of 5 euros was not and cannot be exceeded because the program recognizes this and displays it immediately. How am I supposed to have violated bonus rules now ???
If I now read that their license does not exist but may have been fictitious, I ask myself who is cheating on whom ?????
Erstmal danke ich Andrej und das das ganze Guru-Team für ihre Bemühungen. 👍👏
Habe jetzt etwas Gewissheit, was mein Gewinn betrifft. Ich denke mal die 4000 Euro kann ich vergessen. "Maximalwin" bezichtigt mich des Betruges. Ich bin stink sauer auf die !!! 😡😡😡
Ich hatte 100 Euro eingezahlt und bekam 100% Bonus + 100 Euro = 200 Euro. Habe damit gespielt und den Bonus 50 mal = 5000 Euro umgesetzt. Der Maximaleisatz von 5 Euro wurde nicht und kann auch nicht überschritten werden denn das erkennt das Programn und zeigt es sofort an. Wie soll ich jetzt gegen Bonusregeln verstoßen haben ???
Wenn ich jetzt noch lese, daß deren Lizenz nicht existiert sondern eventuell frei erfunden ist, frage ich mich allerdings wer betrügt hier wen ?????
На 3 октомври поисках изплащане на 900 евро и оттогава получих само отговора, че изплащането може да отнеме 7-21 работни дни. Изплащането ми чака ...
Аз съм мега разочарован от това казино и бих посъветвал другите да не инвестират пари там ...
I have on October 3rd requested a payout of 900 euros and since then I have only received the answer that a payout can take 7-21 working days .. My payout is waiting ...
I am mega disappointed with this casino and would rather advise others not to invest money there ...
Ich habe am 3.10. eine Auszahlung von 900 Euro beantragt und bekomme seitdem nur die Antwort dass eine Auszahlung 7-21 Werktage dauern kann.. Meine Auszahlung steht in der warteschleife....
Bin mega enttäuscht von diesem casino und würde anderen eher davon abraten da Geld zu investieren...
Maximalwins е част от групата Global Games Tech, която има Chilli 777 Mr Sloty 4 Crowns Casino Rouge Casino Winnercasino + други в своята група. Играх с тях известно време, но открих твърде много аномалии в слота, в който играех, така спрях. Печелих няколко пъти и взех парите си след около 15 дни, казват, че позволяват 21. Намерих там чат на живо груб и x50 залагане на бонуси до високо. Също така, ако проверите къде се обработва депозитът ви, ще намерите China Nigeria Azabyzan, така че мисля, че те са малко сенчести. Ако отидете на Trustpilot, ще намерите много недоволни играчи, които твърдят, че не са били изплатени, но както казах, получих всички плащания, дължими на мен в Maximalwins. Също така мисля, че игрите са нелицензирани от доставчиците
Maximalwins is part of the Global Games Tech group that has Chilli 777 Mr Sloty 4 Crowns Casino Rouge Casino Winnercasino + others in their group. I played with them for a while but found too many anomalies in the slot I used to play so stopped. I did win a few times and got my money after about 15 days they say allow 21. I found there live chat rude and x50 wagering on bonuses to high. Also if you check where your deposit is processed you will find China Nigeria Azabyzan so I think they are a bit shady. If you go on Trustpilot you will find lots of dissatisfied players who claimed not to have been paid out, but as I said I got all payments due to me at Maximalwins. I also think the games are unlicensed from the providers
Тогава предполагам, че можете да изчакате до 24 -и и да се свържете отново с тях, ако не получите печалбите.
Then I guess you can wait until the 24th and contact them again if you don't receive the winnings.
Доколкото виждам, казиното има много лоша репутация според нашия уебсайт. Има и много жалби, подадени от играчи срещу марката. Може да имате късмет, но може да е трудно да получите парите от тях 😕 https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation
As far as I can see, the casino has a very bad reputation according to our website. There are also many complaints submitted by players against the brand. You might be lucky, but it could be difficult to get the money from them 😕 https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation
Спирам да играя там, след като видях колко време отнема да получа парите ..
Просто се чудех дали някой е правил някакви изплащания преди това и колко време отне.
Днес съм на 15 ден от искането за теглене
I stop playing in there after seen how long it takes to get the money..
Was just wondering if someone had any payouts done before and how long it took.
I'm on 15 day today since the withdraw request
15 дни, това все още е началото - чакам изплащане от 200 евро от 23.08.21 г. - имам успешно потвърдена сметка - направих депозит от 20 евро - използвах бонус * стриктно спазвах всички условия за бонус - само 0,50 цента играе и че в 2 различни слота - и все още (последно днес) ще бъда уведомен при всяко искане, че изплащането може да отнеме повече време - съжалявам, но играта ми не беше толкова дълга, че не можете да имате преглед там - отговарям всеки редовен имейл с бонус оферта с моето стандартно изречение:
Моето изплащане 200.00 € са в процес от 24.08.21 - Изплатете или най -накрая оправдайте правилно защо това не е възможно - Проверките не отнемат дори 3 месеца с един служител ! Моля, изплатете
От време на време идва отговор като:
Извиняваме се за неудобството. Както можем да видим в нашата система, състоянието на вашата заявка е в процес на изчакване. Възможно е да има забавяния поради големия брой искания, които моите колеги трябва да проверят сумата за теглене и банковия процес.
Ако всичко върви според нашите условия, не е нужно да се притеснявате. Процесът на преглед може да отнеме повече време от обикновено поради много различни фактори, тъй като искаме да се уверим, че всичко е било честно и няма нарушение на Общите условия.
Благодаря ви за търпението и разбирането.
Поздрави,
Сан
Екип за поддръжка на клиенти
Или:
Здрасти,
Изплащането ви е в очакване.
Напомнянето ще бъде изпратено до нашия финансов отдел.
Извинявам се за дългото чакане.
Приятен ден.
Поздрави,
Александър
Екип за поддръжка на клиенти
Или:
Изплащането ви все още има статус „Изчакване".
Искрено се извиняваме за забавянето, понякога процесът на теглене може да отнеме малко повече от 21 дни в зависимост от текущия обем на теглене и банковия процес. Има цял процес на изтегляне и определени стъпки, които не могат да бъдат пропуснати, така че ще отнеме известно време, за да се прегледа целия геймплей, за да се провери дали са били спазвани от самото начало. И тогава има банков процес, който за съжаление не можем да ускорим.
Моля, бъдете търпеливи, вашето оттегляне трябва да бъде обработено достатъчно рано.
Благодаря за разбирането.
....
Очевидно НАШЕТО РАЗУМНО КАЗИНО ЗА ИЗМЕНА принадлежи към ЧЕРНИЯ СПИСЪК
Според мен никой друг уебсайт - ДОРИ ВАШЕТО КАЗИНО ГУРУ - не би трябвало да изброява по -нататък това онлайн казино с вас - с това подкрепяте само тези престъпници и много начинаещи попадат на него.
Как можете да се защитите? - предложеното от мен решение е групово действие -... но кой го прави?
Просто защото нищо от това не е законно
Казината предприема стъпки - невежите играчи може да продължат да вадят парите от джоба си - аплодисменти за това, надявам се някой, който има какво да каже, да направи нещо против вас.
Ако някой може да ми каже дали мога да се свържа с казиното, за да докладвам, моля за отговор тук
Много благодаря
15 days, that's still the beginning - I've been waiting for a 200 euro payout since 23.08.21 - have a successfully verified account - made a 20 euro deposit - used a bonus * I strictly adhered to all bonus conditions - only 0.50 cents played and that in 2 different slots - and still (most recently today) I will be advised on every request that a payout can take more time - sorry but my game session was not so long that you could not have an overview there- I answer every regular bonus offer email with my standard sentence:
My payout 200.00 € has been in process since 08/24/21 - Pay out or finally justify properly why this is not possible - Checks don't even take 3 months with a single employee ! Please pay out
Every now and then come answer like:
We apologize for the inconvenience. As we can see in our system, the status of your request is pending. There may be delays due to the large number of requests my colleagues need to verify the withdrawal amount and banking process.
If everything went according to our terms and conditions, you don't need to worry. The review process can take longer than usual due to many different factors as we want to make sure everything was fair and there is no violation of the Terms and Conditions.
Thank you for your patience and understanding.
Kind regards,
San
Customer support team
Or:
Hi there,
Your payout is pending.
The reminder will be sent to our finance department.
I apologize for the long wait.
Have a nice day.
Kind regards,
Aleksandar
Customer support team
Or:
Your payout still has the status "Waiting".
We sincerely apologize for the delay, sometimes the withdrawal process may take a little longer than 21 days depending on the current withdrawal volume and banking process. There is a whole withdrawal process and certain steps that cannot be skipped so it will take some time to review all of the gameplay to verify that they have been followed from the start. And then there is the banking process, which unfortunately we cannot speed up.
Please be patient, your withdrawal should be processed early enough.
Thank you for your understanding.
....
Obviously, OUR REASONABLE FRAUD CASINO belongs on the BLACKLIST
In my opinion, no other website - EVEN YOUR CASINO GURU - should list this online casino further with you - with this you only support these criminals and many newbies fall for it.
How can you defend yourself? - my proposed solution is a class action -... but who does that?
Just because none of these legal
Steps are taken by the casino - the ignorant players may continue to pull the money out of their pockets - applause for that, I hope someone who has something to say will do something against you.
If anyone can tell me if I can contact the casino to report then I ask for an answer here
Thanks very much
15 tage , das ist ja noch der anfang - ich warte seit dem 23.08.21 auf 200 euro Auszahlung- habe ein erfolgreich Verfizierten Account - eine 20 Euro Einzahlung getätigt - einen Bonus genutzt * mich an alle Bonusbedingungen exakt gehalten - nur auf 0,50cent gespielt und das in 2 verschiedenen Slots - und werde dennoch (zuletzt heute) auf jede Anfrage darauf hingewiesen das eine Auszahlung auch schonmal mehr Zeit in Anspruch nehmen kann - sorry aber meine Spiels-session war nicht so lang das man dort kein Überblick haben könnte- auf jede regelmäßige Bonus Angebot Email antworte ich mit mein Standard Satz:
Meine Auszahlung 200,00€ ist seit dem 24.08.21 in Bearbeitung- Zahlen Sie aus oder begründen Sie endlich anständig warum dies nicht möglich ist- Überprüfungen dauern nicht mal mit einem einzigen Mitarbeiter 3 Monate! Bitte um Auszahlung
Hin und wieder kommen antworten wie:
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Wie wir in unserem System sehen können, ist der Status Ihrer Anfrage auf Warten. Aufgrund der großen Anzahl von Anfragen, die meine Kollegen zur Überprüfung des Auszahlungsbetrags und des Bankvorgangs benötigen, kann es zu Verzögerungen kommen.
Wenn alles nach unseren Allgemeinen Geschäftsbedingungen war, brauchen Sie sich keine Sorgen zu machen. Das Überprüfungsverfahren kann aufgrund vieler verschiedener Faktoren länger als üblich dauern, da wir sicherstellen möchten, dass alles fair war und keine Verletzung der Allgemeinen Geschäftsbedingungen vorliegt.
Vielen Dank für Ihre Geduld und Ihr Verständnis.
Mit freundlichen Grüßen,
San
Kundensupport-Team
Oder:
Hallo,
Ihre Auszahlung steht noch aus.
Die Erinnerung wird an unsere Finanzabteilung gesendet.
Ich entschuldige mich dafür, dass Sie so lange warten müssen.
Einen schönen Tag noch.
Mit freundlichen Grüßen,
Aleksandar
Kundensupport-Team
Oder:
Ihre Auszahlung hat immer noch den Status "Wartend".
Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Verzögerung, manchmal dauert das Abhebungsverfahren etwas länger als 21 Tage, abhängig vom aktuellen Abhebungsvolumen und dem Bankverfahren. Es gibt ein ganzes Auszahlungsverfahren und bestimmte Schritte, die nicht übersprungen werden können, so dass es einige Zeit dauert, bis der gesamte Spielverlauf überprüft wird um zu überprüfen, ob sie von Anfang an befolgt wurden. Und dann ist da noch das Bankverfahren, das wir leider nicht beschleunigen können.
Bitte bleiben Sie geduldig, Ihre Auszahlung sollte früh genug bearbeitet werden.
Wir bedanken uns für ihr Verständnis.
....
Ganz Klar UNSERIÖSES BETRÜGER CASINO gehört auf die BLACKLIST
Meiner Meinung nach sollte keine andere Website - AUCH IHR CASINO GURU - Dieses Onlinecasino weiter bei Euch auflisten - damit unterstützt Ihr diese Verbrecher nur und viele Neulinge fallen darauf rein.
Wie kann man sich wehren? - mein Lösungsvorschlag eine Sammelklage -... aber wer macht das schon?
Nur weil keiner diese rechtlichen
Schritte gehen das Casino unternimmt - dürfen die unwissenden Spielern weiter das Geld aus der Tasche ziehen - applaus dafür ich hoffe irgendeiner der was zu sagen hat unternimmt mal was gegen euch Maximalwins.com * ihr seit Betrüger und solltet Angezeigt werden!
Wenn mir einer sagen kann an wenn ich mich wenden kann um das casino zu melden dann bitte ich hier um Antwort
Vielen dank
Здравей Moatline,
това, което сте изпитали с това казино, е съвсем обичайно и честно казано, това е точно причината да вложим толкова много усилия в класирането на репутацията на казината.
Ние показваме дори казината с много лоша/лоша/съмнителна оценка на репутацията плюс други указатели, за да накараме играчите да видят това, което ние и другите играчи сме научили досега за конкретното казино. Плюс това, ако има оплаквания относно казиното, всички играчи могат да ги видят точно в картата на казиното в раздела за жалби, така че всеки има много голям шанс да вземе прилично казино и предварително да провери отношението му към играчите.
Като се има предвид цялата тази събрана информация, общността на играчите ни има шанс да вземе подходящо казино, в което да играе.
Просто се чудя, проверихте ли репутацията и минусите на Maximals Wins Casino, преди да решите да играете там, моля?
Hi Moatline,
what you've experinced with this casino is quite usual and honestly, it's exactly the reason why we put so much effort in casinos reputation ranking.
We show even the casinos with very bad/bad/questionable reputation score plus other pointers to make players see what we and other players have learned so far about the specific casino. Plus, if there were any complains regarding the casino, all the players can see these right in the casino's card in complaints section so everybody has a very good chance of picking up a decent casino and check it's attitude towards players in advance.
Considering all these gathered informations, our player community has a fair chance of picking up a proper casino to play in.
I'm just wondering, did you checked Maximals Wins Casino's reputation and cons before you'd decided to play there, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.