ФорумКазинаMaximal Wins Casino - обща дискусия

Maximal Wins Casino - обща дискусия

преди 3 години от Moatline
|
32199 преглеждания 111 отговора |
|
1 2...6
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Maximal Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Здравейте

Получих бонус (получен по имейл) - получих безплатни завъртания и конвертирах спечелената сума от тях - когато след това исках да платя 200 евро - това беше отменено - поради причината:

Съжалявам, Моника, но правилата са ясни. Препоръчваме ви първо да направите депозит и след това да получите 200. повдигнете


На 24.08.21 г. след това (за първи път) депозирах 20 евро в paysafe във вече потвърдената си сметка и след това изплатих 200 евро, както е посочено в правилата 1x.


Оттогава това изплащане има статут: в процес

Вече бях информиран при поискване, че това може да остане до 7 работни дни, докато всичко бъде проверено ...

Малко съм по -рано с молбата си към вас гуру *, но имам неудобно усещане за тази история на изплащане,

Спазих всички правила и условия (има много и съм сигурен, че всичко е минало правилно от моя страна - налични са екранни снимки от чата + имейли)

Мога ли да ви помоля любезно за съвет

Много благодаря

LG

Пн


Автоматичен превод:
Moatline
преди 3 години

Maximalwins е част от групата Global Games Tech, която има Chilli 777 Mr Sloty 4 Crowns Casino Rouge Casino Winnercasino + други в своята група. Играх с тях известно време, но открих твърде много аномалии в слота, в който играех, така спрях. Печелих няколко пъти и взех парите си след около 15 дни, казват, че позволяват 21. Намерих там чат на живо груб и x50 залагане на бонуси до високо. Също така, ако проверите къде се обработва депозитът ви, ще намерите China Nigeria Azabyzan, така че мисля, че те са малко сенчести. Ако отидете на Trustpilot, ще намерите много недоволни играчи, които твърдят, че не са били изплатени, но както казах, получих всички плащания, дължими на мен в Maximalwins. Също така мисля, че игрите са нелицензирани от доставчиците

Автоматичен превод:
Moatline
преди 3 години

Здравейте, правя същото от 19 юни 2021 г. Все още чакам. Бях задържан с изявления като: може да отнеме до 21 работни дни. Наскоро ме посъветваха да изчакам, докато не получа потвърден имейл. Вероятно ще мога да чакам дълго за това, което вече правя. Но страхотното е, че те продължават да изпращат бонус оферти и изявления „Липсваш ни". Буза !! 😡😡😡

file

Автоматичен превод:
Peter-C
преди 3 години

Страхотно е, че казино може да си позволи нещо подобно. В моите очи това е измама. Чакам плащането си от 5 юли, сега повече от седмица същата картина с банков превод и нищо не се случва.

Автоматичен превод:
Alfyvonne3107
преди 3 години

Тогава какво казва казиното, когато им кажете, че сте чакали 2 месеца за теглене?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Първо беше коронавирус, така че изплащането отнема малко повече време, след което казахте, че отнема време, защото това е напълно нормален процес да проверите всичко (само странно на 300 евро бяха само 8 дни) и не на последно място имате, след като се обърнах на казино гуру и написа, че съм заподозрян в измама във финансовия отдел, но такава информация никога не ми беше давана, а само всеки път призоваваше към търпението ми. От вчера салдото по сметката ми показва 0 евро след молбата ми от обслужването на клиентите какво се случва, отговорът беше поздравления за моята победа, обработката е завършена и парите са на път за мен. Сега ми е любопитно дали има нещо и дали парите ми ще пристигнат

Автоматичен превод:
Alfyvonne3107
преди 3 години

Ако е изпратено до вашата банкова сметка, може да отнеме до 5 работни дни.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Стига още да не е в сметката, не мисля нищо повече. Толкова често е отлагано и отлагано и нищо не се е случило.

Автоматичен превод:
Alfyvonne3107
преди 3 години

Чакам изплащането си от 3 месеца. Съветвам всички да не инвестират повече пари след заявено изплащане с този доставчик, стига изплащането да не се показва в сметката им. Не съм го правил до днес, въпреки че MaximalWin продължава да ми изпраща нови бонус оферти. Абсолютно нагъл клуб !!!!! 😡😡

Автоматичен превод:
преди 3 години

Първо искам да благодаря на Андрей и на целия екип на гуру за усилията им. 👍👏

Сега съм малко сигурен в печалбите си. Мисля, че мога да забравя 4000 евро. "Maximalwin" ме обвинява в измама. Ядосвам им се! 😡😡😡

Бях депозирал 100 евро и получих 100% бонус + 100 евро = 200 евро. Играх с него и реализирах бонуса 50 пъти = 5000 евро. Максималният курс от 5 евро не беше и не може да бъде надвишен, защото програмата разпознава това и го показва веднага. Как сега да съм нарушил правилата за бонуси ???

Ако сега прочетох, че лицензът им не съществува, но може да е бил измислен, се питам кой кого изневерява ?????

Автоматичен превод:
преди 3 години

На 3 октомври поисках изплащане на 900 евро и оттогава получих само отговора, че изплащането може да отнеме 7-21 работни дни. Изплащането ми чака ...

Аз съм мега разочарован от това казино и бих посъветвал другите да не инвестират пари там ...

Автоматичен превод:
преди 3 години

Maximalwins е част от групата Global Games Tech, която има Chilli 777 Mr Sloty 4 Crowns Casino Rouge Casino Winnercasino + други в своята група. Играх с тях известно време, но открих твърде много аномалии в слота, в който играех, така спрях. Печелих няколко пъти и взех парите си след около 15 дни, казват, че позволяват 21. Намерих там чат на живо груб и x50 залагане на бонуси до високо. Също така, ако проверите къде се обработва депозитът ви, ще намерите China Nigeria Azabyzan, така че мисля, че те са малко сенчести. Ако отидете на Trustpilot, ще намерите много недоволни играчи, които твърдят, че не са били изплатени, но както казах, получих всички плащания, дължими на мен в Maximalwins. Също така мисля, че игрите са нелицензирани от доставчиците

Автоматичен превод:
преди 3 години

Откъде знаеш, че са в една група? Откъде намерихте тази информация?

Автоматичен превод:
Corinna0383
преди 3 години

Тогава предполагам, че можете да изчакате до 24 -и и да се свържете отново с тях, ако не получите печалбите.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Някой получава ли някога печалбите от тях ?? Чакам £ 1200 от 2 октомври. Не разбирайте защо отнема толкова време

Автоматичен превод:
Miguel104
преди 3 години

Ще имате голям късмет, ако получите парите си filefile

Автоматичен превод:
Miguel104
преди 3 години

Доколкото виждам, казиното има много лоша репутация според нашия уебсайт. Има и много жалби, подадени от играчи срещу марката. Може да имате късмет, но може да е трудно да получите парите от тях 😕 https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 3 години

Спирам да играя там, след като видях колко време отнема да получа парите ..

Просто се чудех дали някой е правил някакви изплащания преди това и колко време отне.

Днес съм на 15 ден от искането за теглене

Автоматичен превод:
Miguel104
преди 3 години

15 дни, това все още е началото - чакам изплащане от 200 евро от 23.08.21 г. - имам успешно потвърдена сметка - направих депозит от 20 евро - използвах бонус * стриктно спазвах всички условия за бонус - само 0,50 цента играе и че в 2 различни слота - и все още (последно днес) ще бъда уведомен при всяко искане, че изплащането може да отнеме повече време - съжалявам, но играта ми не беше толкова дълга, че не можете да имате преглед там - отговарям всеки редовен имейл с бонус оферта с моето стандартно изречение:

Моето изплащане  200.00 € са в процес от 24.08.21 - Изплатете или най -накрая оправдайте правилно защо това не е възможно - Проверките не отнемат дори 3 месеца с един служител ! Моля, изплатете

От време на време идва отговор като:

Извиняваме се за неудобството. Както можем да видим в нашата система, състоянието на вашата заявка е в процес на изчакване. Възможно е да има забавяния поради големия брой искания, които моите колеги трябва да проверят сумата за теглене и банковия процес.

Ако всичко върви според нашите условия, не е нужно да се притеснявате. Процесът на преглед може да отнеме повече време от обикновено поради много различни фактори, тъй като искаме да се уверим, че всичко е било честно и няма нарушение на Общите условия.

Благодаря ви за търпението и разбирането.



Поздрави,

Сан

Екип за поддръжка на клиенти


Или:

Здрасти,


Изплащането ви е в очакване.

Напомнянето ще бъде изпратено до нашия финансов отдел.

Извинявам се за дългото чакане.

Приятен ден.


Поздрави,

Александър

Екип за поддръжка на клиенти

Или:

Изплащането ви все още има статус „Изчакване".

Искрено се извиняваме за забавянето, понякога процесът на теглене може да отнеме малко повече от 21 дни в зависимост от текущия обем на теглене и банковия процес. Има цял процес на изтегляне и определени стъпки, които не могат да бъдат пропуснати, така че ще отнеме известно време, за да се прегледа целия геймплей, за да се провери дали са били спазвани от самото начало. И тогава има банков процес, който за съжаление не можем да ускорим.


Моля, бъдете търпеливи, вашето оттегляне трябва да бъде обработено достатъчно рано.

Благодаря за разбирането.


....

Очевидно НАШЕТО РАЗУМНО КАЗИНО ЗА ИЗМЕНА принадлежи към ЧЕРНИЯ СПИСЪК

Според мен никой друг уебсайт - ДОРИ ВАШЕТО КАЗИНО ГУРУ - не би трябвало да изброява по -нататък това онлайн казино с вас - с това подкрепяте само тези престъпници и много начинаещи попадат на него.

Как можете да се защитите? - предложеното от мен решение е групово действие -... но кой го прави?

Просто защото нищо от това не е законно

Казината предприема стъпки - невежите играчи може да продължат да вадят парите от джоба си - аплодисменти за това, надявам се някой, който има какво да каже, да направи нещо против вас.

Ако някой може да ми каже дали мога да се свържа с казиното, за да докладвам, моля за отговор тук


Много благодаря


Автоматичен превод:
Moatline
преди 3 години

Здравей Moatline,

това, което сте изпитали с това казино, е съвсем обичайно и честно казано, това е точно причината да вложим толкова много усилия в класирането на репутацията на казината.

Ние показваме дори казината с много лоша/лоша/съмнителна оценка на репутацията плюс други указатели, за да накараме играчите да видят това, което ние и другите играчи сме научили досега за конкретното казино. Плюс това, ако има оплаквания относно казиното, всички играчи могат да ги видят точно в картата на казиното в раздела за жалби, така че всеки има много голям шанс да вземе прилично казино и предварително да провери отношението му към играчите.

Като се има предвид цялата тази събрана информация, общността на играчите ни има шанс да вземе подходящо казино, в което да играе.

Просто се чудя, проверихте ли репутацията и минусите на Maximals Wins Casino, преди да решите да играете там, моля?

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини