ФорумКазинаMaximal Wins Casino - обща дискусия

Maximal Wins Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Moatline
|
32249 преглеждания 111 отговора |
|
1...4 5 6
преди 2 години

MAXIMALWINS.COM = ИЗМАМА *НЕ ГО

Здравейте всички

По това време отворих тази дискусионна група и съм ужасен от това колко от максималните печалби се приспадат. Съветвам ви всички да докладвате за този измамник не само тук, но и на всяка платформа, ако е възможно - защото виждам възможността най-накрая да вкарате казиното в черен списък, като разпространите собствения си опит с хххх престъпниците.

Кратка актуализация:

От 24 август 2021 г. моето изплащане се обработва с коректно поведение на условията и спазване на условията на бонуса и до днес не съм получил нито цент.

Депозирах 20 евро поради печалба от бонус без депозит, за да получа печалбите си - според чата беше точно това, което беше поискано. Вече приключих с него и никога няма да го получа - нито вие (за съжаление). Ще го преодолея бяха само 20 евро* и аз лично получих урока: никога повече казина без MGA *

Искам да предупредя всички, които планират да плащат или някога е трябвало да плащат там. Това са измамници, които забогатяват от вас – стойте настрана и разпространявайте информацията навсякъде – ако никой не направи нищо срещу тях, това е единственият начин ние, играчите, да се защитаваме взаимно.

поздрав

пн


MAXIMALWINS.COM = ИЗМАМА *НЕ ГО


Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей пн,

Просто исках да ви уведомя, че току-що решихме да добавим това казино и казино Ares в нашия собствен черен списък на CasinoGuru. Изглежда, че казината просто отказват да изплащат печалби.

Вижте сами:

https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Честно казано, чудя се какво казват на агентите за поддръжка на клиенти, когато ги обучават...


Нека преминем към раздела за ОТТЕГЛЕНИЯ:

Добре, няма тегления и отдел, който обработва тегленията, но когато с вас се свърже играч с молба за теглене, използвайте следните фрази:

„Извинявам се за неудобството, моля, бъдете търпеливи."

„Виждам, че оттеглянето ви все още е в процес. Ще ви информираме по имейл."

„Виждам, че плащането ви все още се обработва, извинявам се за забавянето, тъй като подозирам, че трябва да бъде обработено скоро."


Автоматичен превод:
Moatline
преди 2 години

Имам предвид, че има казина, които са лоши. Има казина, които изплащат само по-ниските печалби, но когато спечелите големи, те мълчат и продължават да ви игнорират. Максималните печалби са друго ниво. Те просто не плащат.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Много добре, мисля, че това е началото

Благодарим за подкрепата

Автоматичен превод:
преди 2 години

мога да изпратя всичките много много скриптове за чат, които имам.


всички лъжи и предназначени да прогонят хората.

Накарах ги да отричат, че имат споделена подкрепа от сестрински сайтове.


Накарах ги да ме обвинят в измама и след това да изчистят проблема само за да получим точно същото 2 месеца по-късно дума по дума.


те отказват да признаят, че всичко е подкрепа за копиране и поставяне, дори с доказателства.


те ме обвиниха, че съм нетърпелив след 4 месеца


те отмениха изтеглянето без никакъв контакт


те отказват да ми отговорят.


Продължих напред като научен урок, но с удоволствие бих платил правни услуги, за да спра да измамят хора

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Много добре, мисля, че това е началото

Благодарим за подкрепата

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

все пак - жалко, че няма какво друго да се направи по въпроса.

Внимавайте и ви благодаря.

Автоматичен превод:
преди 2 години

мога да изпратя всичките много много скриптове за чат, които имам.


всички лъжи и предназначени да прогонят хората.

Накарах ги да отричат, че имат споделена подкрепа от сестрински сайтове.


Накарах ги да ме обвинят в измама и след това да изчистят проблема само за да получим точно същото 2 месеца по-късно дума по дума.


те отказват да признаят, че всичко е подкрепа за копиране и поставяне, дори с доказателства.


те ме обвиниха, че съм нетърпелив след 4 месеца


те отмениха изтеглянето без никакъв контакт


те отказват да ми отговорят.


Продължих напред като научен урок, но с удоволствие бих платил правни услуги, за да спра да измамят хора

Автоматичен превод:
преди 2 години

Наистина разбирам страстта ви в този момент.

Честно казано, не съм сигурен дали има някакъв шанс за успех в този случай. Както и да е, ако ви се иска, направете го.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моята история е горе-долу същата като всички останали, които са оставили коментар,

Спечелих £1400 преди десет седмици и сега приех, че никой от нас няма да бъде платен,

Чувствам, че всичко е наш дълг да изведем съобщението и да се опитаме да предупредим другите, преди да загубят пари от този сайт за измамни казино

Автоматичен превод:
Nomadsteve
преди 2 години

Здравейте и благодаря.

Съжалявам, че ви информирам, че "току-що решихме да добавим това казино и казино Ares в нашия черен списък на CasinoGuru. Изглежда, че казината просто отказват да изплащат печалби."

https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, така че направих тегленето на 2000 € първоначално на 15 юни 2021 г. на maximalwins и сега минаха 9 месеца това, което чаках и в този период от време те отмениха тегленето ми веднъж, без да ме питат на 19 октомври 2021 г., а преди 1 месец операторът каза моето теглене е остаряло, така че нека да отменим това теглене и да направим друго. И преди месец ми дадоха времева рамка по имейл, получавам парите си за 7-21 дни и сега това време вече е изтекло и сега, когато отида в чат на живо, те просто се оправдават със същите извинения за това, което са направили тези 9 месеца, много съм уморен от това как се отнасят към своите играчи. Просто не им пука какво казват играчите. Като 100 напомняния са изпратени до финансов отдел и нищо не се случва, това е просто нелепо!

Автоматичен превод:
Damm90
преди 2 години

Съжалявам, но наистина изглежда, че това казино е решило да не плаща на никого напоследък...

Сигурен съм, че и те няма да ви платят. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Аз съм на 24-ия ден след 21 дни и изглежда, че много чакам за нищо, получавам същия отговор търпение, риск екип, който го разглежда, все още има процес, който не е специален, хаха, но е 4k, така че би било хубаво може би ще се свържа с адвокат и вижте какво може да се направи, можете да съдите всеки тези дни, хаха, ако някой има някакви идеи, искам да ги чуя, благодаря

Автоматичен превод:
mkcallihoo
преди 2 години

Ако превъртите разговора тук, ще разберете, че никой не е получил плащане от казиното тук. Страхувам се, че никога няма да видите печалбите си от тях. Ние също ги добавихме в нашия черен списък.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, така че това казино е най-лошото нещо, което онлайн казината са виждали!! те просто отказаха да ми платят 2000€, дори когато играх според техните условия, но най-лошото е, че сега просто блокираха акаунта ми и не казват никакви причини?! какво казино прави това...това казино прави. Чаках парите си от 15 юни 2021 г. почти 1 година и току-що блокираха акаунта ми.. Много съм ядосан на това казино сега. Трябва да си върна всички депозити от това казино, защото играх със собствените си пари и не направих нищо лошо и те просто блокират акаунта ми, след което вече не отговарят на имейли. Стойте далеч всички разходи от Maximalwins

Автоматичен превод:
Damm90
преди 2 години

Съжалявам, но премахнахме този сайт, защото никой не получи плащане.

Чувствайте се свободни да прочетете цялата тема.

Любезен съвет: Винаги проверявайте казиното, преди да направите какъвто и да е депозит.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чакам изплащане от седмици, но в казиното Ocean Breeze идва от същия пул на криминални оператори.

Можете да разберете от началните страници дали трябва да държите ръцете си далеч от него. Винаги се копира в други имена на казино.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Можете също да добавите 24bet към този списък, защото те имат един и същ собственик и едно и също нещо, без изплащания. Властите не се ли захващат с тази далавера, взимайки парите на хората?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако сте научили нещо от тази измама, винаги проверявайте рейтинга на репутацията тук, преди да депозирате.

Играл съм много и много години и винаги съм печелил, така че нямах търпение за това 😔

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-възмутителното от всичко беше, когато получих имейла „одобрено оттегляне", но това беше рекламно съобщение и не беше одобрено оттегляне. Той вече се подиграва и тормози играчите

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете също да добавите 24bet към този списък, защото те имат един и същ собственик и едно и също нещо, без изплащания. Властите не се ли захващат с тази далавера, взимайки парите на хората?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бихте ли ми помогнали да разбера кое 24bet казино имате предвид, моля?

file

Ще се опитам да го проверя.

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини