Все още не съм си получил сумата и вече е минал месец, проблема е че сега съм в отпуск и не мога да вляза в сайта да видя как върви обработката!
Но е неприятно, че все още не съм си получил парите!
I still haven't received my amount and it's been a month, the problem is that I'm on vacation now and I can't go to the site to see how the processing is going!
But it's annoying that I still haven't received my money!
Én még mindig nem kaptam meg az összegemet és már egy hónap eltetl,az a baj hogy most nyaralok és nem tudok fel menni az oldalra hogy lássam hogyan áll a feldolgozás!
De idegesitő hogy még mindig nem kaptam meg a pénzem !
Хей, не е най-добре, ако не можете да влезете в акаунта си. Виждам, че жалбата трябва да продължи скоро и се надявам да можем да ви помогнем да получите парите си.
Независимо от това, казиното ви каза само да изчакате и нищо повече? Имаха ли нужда от документи от вас или не?
Уведомете ме, моля.
Hey, it's not the best if you can't log in to your account. I can see that the complaint should continue soon and I hope we can help you to get your money.
Nevertheless, the casino only told you to wait and nothing more? Did they need documents from you or not?
Let me know, please.
Написах ви моите поздрави, след 14 дни успешно получих 2 от 3 тегления. Надявам се следващите тегления да не отнемат толкова време, колкото последния път, благодаря на всички за помощта!
I wrote my greetings to you, after 14 days I successfully received 2 out of 3 withdrawals. I hope the next withdrawals won't take as much time as the last time, thank you all for your help!
Üdvözletem írtam önöknek, 14 nap után sikeresen megkaptam 3 kívonásból 2-őt.Remelem a legközelebbi kívonások nem fognak ilyen sok időbe telni mint legutóbb segítséget köszönöm mindenkinek!
Здравейте, страхотни новини, радвам се за вас... надявам се, че останалите ще дойдат скоро 👍👍👍👍
Hello, great news, I'm happy for you... hoping that the rest will come soon 👍👍👍👍
Здравейте, всеки път имат нова заявка, последната беше, че им пратих имейл, че нямам оплакване!!! , а след това можех само да чакам да разбера дали той би искал да деблокира акаунта ми, за да мога да поискам тегленето на парите, които остават в акаунта ми на играч... сериозно
Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously
Написах ви моите поздрави, след 14 дни успешно получих 2 от 3 тегления. Надявам се следващите тегления да не отнемат толкова време, колкото последния път, благодаря на всички за помощта!
I wrote my greetings to you, after 14 days I successfully received 2 out of 3 withdrawals. I hope the next withdrawals won't take as much time as the last time, thank you all for your help!
Üdvözletem írtam önöknek, 14 nap után sikeresen megkaptam 3 kívonásból 2-őt.Remelem a legközelebbi kívonások nem fognak ilyen sok időbe telni mint legutóbb segítséget köszönöm mindenkinek!
Няма за какво, много се радвам да чуя добрите новини. Също така силно се надявам тегленията да не са толкова дълги, колкото последния път, но разбира се, ще трябва да се справите с това, ако случаят е такъв и знаете, че вече няма да ви изненада.
Ако ви притеснява, можете да изчакате, докато получите всички пари и да отидете някъде, където няма да отнеме толкова време.
Стискам палци. 🤞
You're welcome, I'm very glad to hear the good news. I also really hope that the withdrawals won't be as long as last time, but of course you'll have to deal with it if that's the case and you know it won't surprise you anymore.
If it bothers you, you can wait until you get all the money and go somewhere where it won't take so long.
Fingers crossed. 🤞
Здравейте, всеки път имат нова заявка, последната беше, че им пратих имейл, че нямам оплакване!!! , а след това можех само да чакам да разбера дали той би искал да деблокира акаунта ми, за да мога да поискам тегленето на парите, които остават в акаунта ми на играч... сериозно
Hello, they have a new request each time, the last one was that I send them an email saying that I had no complaint!!! , and then I could only wait to know if he would like to unblock my account so that I can request the withdrawal of the money that remains in my player account... seriously
Добре, какво им написа? Според мен тези неща не трябва да определят дали даден играч може да тегли пари или не.
Видях, че жалбата ви остава без отговор и ако не дадете отговор на Ник, жалбата ще бъде затворена. Така че бих помислил дали ще го оставите на мира и ще се справите с казиното или искате нашата помощ. Не позволявайте да ви се отрази накрая, защото както казах, това дали имате оплакване не трябва да има пряко влияние върху това дали ще получите парите, когато сте ги спечелили честно.🤷♂️
Okay, so what did you write to them? In my opinion, these things should not determine whether or not a player can withdraw money.
I have seen that your complaint remains unanswered and if you don't provide Nick with an answer, then the complaint will be closed. So I would think about whether you will leave it alone and deal with the casino or whether you want our help. Don't let it backfire on you in the end, because as I say, whether you have a complaint shouldn't have a direct impact on whether you get the money when you've won it fairly.🤷♂️
Здравейте, плащанията ми са анулирани от няколко дни без причина. Не ми дават отговор. Винаги с увъртания за технически и банкови проблеми, които не съществуват. Направих плащанията с Mastercard, което означава, че тегленията ми оставят само същия метод на плащане, който въвеждате. Имам 5060 евро за теглене и дори не мога да изкарам 800 евро на ден, които искат с тяхната скрита система за измами при теглене.
Hello, my payments have been cancelled for several days without reason. They don't give me an answer. Always with evasions about technical and banking problems that don't exist. I made the payments with Mastercard, which means that the withdrawals only leave me with the same payment method that you enter. I have 5060 euros to withdraw and I can't even make the 800 euros per day that they demand with their hidden withdrawal scam system.
Hola, llevo varios días con mis pagos cancelados sin motivo. No dan respuesta. Siempre con evasivas de problemas técnicos, bancarios que no existen. Los pagos los hice con Mastercard lo cual las retiradas solo me deja con el mismo método de pago que ingresas. Tengo 5060 euros por retirar y no puedo hacer ni los 800 diarios que con su sistema de estafa oculta de retirada exigen.
Здравейте, съжалявам за вас, взех същия и все още не е платен, все същите отговори, винаги същите заявки, но нищо не се движи, чакам 15 дни, които чакам пари, които спечелих, последното "извинение", което ми дадоха е, че има много плащане?!?!? Съветвам хората да не играят в това казино, надявам се да проработи за вас, но мисля, че ще ви отнеме много време
Hello, I'm sorry for you, I got the same one and it's still not paid, still the same answers, always the same requests, but nothing moves, I've been waiting for 15 days that I've been waiting for the money I won, the last "excuse" they gave me is that there is a lot of payment to make?!?!? I advise people not to play at this casino, I hope it works out for you, but I think it's going to take a lot of time
Това е умопомрачително, все още съм същият за мижавите 800€ на ден... това е измама! Или ще го оправят, или ще сезирам комисията по хазарта и полицията.
It's mind-blowing, I'm still the same for a measly 800€ a day... it's a scam! Either they fix it or I'll report it to the gaming commission and the police.
Es alucinante, yo sigo igual por unos miseros 800€ al día… es una estafa! O lo solucionan o a denunciar a comisión de juego y policía
Поздрави, получих 2x 800 евро след 18 дни, както казах, времето за превод е 2-3 седмици, ще си получите парите, само трябва да ги чакате дълго време.
Greetings, I received 2x 800 euros after 18 days, as I said, the transfer time is 2-3 weeks, you will receive your money, you just have to wait a long time for it.
Üdvözletem én 18 nap után kaptam meg 2x 800 eurót ahogy elnezem 2-3 hét az átutalási idő,megkapod a pénzed csak sokat kell várnod érte.
Е, ще похарча до 5000 за два месеца.
Well, I'm going to spend up to 5000 for two months.
Pues hasta 5000 me voy a tirar dos meses
Здравейте, 18 дни!! За мен няма смисъл... абсолютно никакъв смисъл, но се радвам за теб, че ти плащат 👍👍👍
Hello, 18 days !! For me it makes no sense... absolutely no sense, but I'm glad for you that you got paid 👍👍👍
Кой знае... Това е ужасно разочароващо за тях... Това, което не знаем 🤔🤔🤔, искрено се надявам, че ще имате всичките си печалби 👍👍
Who knows... This is terribly frustrating with them... What we don't 🤔🤔🤔 know, I sincerely hope that you will have all your winnings 👍👍
Добър ден,
Опитах се да изтегля парите си от казиното с тяхната абсурдна VIP политика да мога да тегля само 800 евро на ден и те винаги ме отменят, като ми дават разход. Технически проблеми, проблеми със сървъра, моята банка. Проверих в моята банка и няма. Ако не го разрешат, ще трябва да докладвам в полицията. Тъй като мога да депозирам веднага и да тегля дни и дни без отговор.
Good afternoon,
I have tried to withdraw my money from the casino with their absurd VIP policy of only being able to withdraw €800 a day, and they always cancel me by giving me the runaround. Technical problems, server problems, my bank. I have checked with my bank and there is none. If they don't resolve it I will have to report it to the police. Since I can deposit immediately and withdraw for days and days without a response.
Buenas tardes,
he intentado retirar mi dinero del casino con su política absurda vip de únicamente poder retirar 800€ al día, y siempre me cancelan dándome largas. Problemas técnicos, problemas del servidor, de mi banco . He comprobado con mi banco y no lo hay. De no resolverlo tendré que denunciar a la policía . Ya que para ingresar inmediato y para retirar días y días sin respuesta
Здравейте, плащанията ми са анулирани от няколко дни без причина. Не ми дават отговор. Винаги с увъртания за технически и банкови проблеми, които не съществуват. Направих плащанията с Mastercard, което означава, че тегленията ми оставят само същия метод на плащане, който въвеждате. Имам 5060 евро за теглене и дори не мога да изкарам 800 евро на ден, които искат с тяхната скрита система за измами при теглене.
Hello, my payments have been cancelled for several days without reason. They don't give me an answer. Always with evasions about technical and banking problems that don't exist. I made the payments with Mastercard, which means that the withdrawals only leave me with the same payment method that you enter. I have 5060 euros to withdraw and I can't even make the 800 euros per day that they demand with their hidden withdrawal scam system.
Hola, llevo varios días con mis pagos cancelados sin motivo. No dan respuesta. Siempre con evasivas de problemas técnicos, bancarios que no existen. Los pagos los hice con Mastercard lo cual las retiradas solo me deja con el mismo método de pago que ingresas. Tengo 5060 euros por retirar y no puedo hacer ni los 800 diarios que con su sistema de estafa oculta de retirada exigen.
Казаха ли ти кога ще се реши поне техническият проблем?
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането и едва след този период нашият екип за оплаквания може да се намеси.
Така че, ако смятате, че наистина не води до никъде, моля, уведомете ни и ние ще разгледаме това.
Надявам се, че скоро ще успеят да оправят всичко и ще си получите парите.
Did they tell you when the technical problem will be resolved, at least?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, and only after this period can our complaint team intervene.
So, if you feel that it is really going nowhere, please let us know and we'll have a look into this.
I hope they will be able to fix everything soon, and you'll get your money.
Здравейте, това беше преди седмица.
Сега човекът, който лично ви помага, VIP, ми каза, че ще отсъства до вторник. Че го е ускорила с главни букви. Е, тази сутрин тя отново отмени. Когато можете да поискате 800 дневно. Това е безобразие и то защото нямат пари да платят защото не е нормално...
Hi, this was a week ago.
Now the person who personally assists you, VIP, tells me that she will be absent until Tuesday. That she had expedited it in capital letters. Well, this morning she cancelled again. When you can request 800 daily. It's a disgrace and it's because they don't have the money to pay because it's not normal...
Hola esto ya es hace una semana.
ahora me dice la que te atiende personalmente vip que estará ausente hasta el martes. Que lo había agilizado en mayúsculas. Pues esta mañana cancelado de nuevo. Cuando diariamente puedes solicitar 800. Es una vergüenza y es por que no tienen para pagar porque no es normal…
Според мен това е доста грубо поведение. Според мен VIP мениджърът трябва да осигури VIP подход...
Бихте ли се съгласили да подадете жалбата в крайна сметка?
Предполагам, че няма да навреди да сте подготвени, но се надявам, че няма да се стигне дотам.
In my opinion, this is quite rude behavior. In my opinion, the VIP manager should provide a VIP approach...
Would you agree to submit the complaint eventually?
It will not hurt to be prepared, I suppose, but I hope it will not get that far.
Това "казино" е срамно, Малина.
Но да, разбира се, ако не получа плащане тази седмица, ще подам официална жалба. Не е нужно да чакам, за да мога да взема, когато нямат ограничения за това колко мога да получа.
This "casino" is shameful, Malina.
But yes, of course, if I don't receive payment this week, I will file a formal complaint. I don't have to wait to be able to collect when they have no limits on how much I can get paid.
Es vergonzoso este "casino" , Malina.
pero si, por supuesto que si esta semana no recibo el pago, llevaré a cabo una denuncia formal. No tengo por qué esperar a poder cobrar cuando ellos no tienen límites para ingresar.
Няма отговор, вече изпратих 6 имейла и няма отговор.
No response, I have already sent 6 emails and no response.
Sin respuesta, y a los correos igual 6 correos y ninguna contestacion
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.