НачалоФорумКазинаMalina Casino - обща дискусия

Malina Casino - обща дискусия (страница 6)

 от anapaul5023
|
27 806 преглеждания 394 отговора |
|
1...5 6 7...20

Все още не съм си получил сумата и вече е минал месец, проблема е че сега съм в отпуск и не мога да вляза в сайта да видя как върви обработката!

Но е неприятно, че все още не съм си получил парите!

Автоматичен превод:

Хей, не е най-добре, ако не можете да влезете в акаунта си. Виждам, че жалбата трябва да продължи скоро и се надявам да можем да ви помогнем да получите парите си.

Независимо от това, казиното ви каза само да изчакате и нищо повече? Имаха ли нужда от документи от вас или не?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Jaro

Написах ви моите поздрави, след 14 дни успешно получих 2 от 3 тегления. Надявам се следващите тегления да не отнемат толкова време, колкото последния път, благодаря на всички за помощта!

Автоматичен превод:
bihariistvan1999

Здравейте, страхотни новини, радвам се за вас... надявам се, че останалите ще дойдат скоро 👍👍👍👍

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, всеки път имат нова заявка, последната беше, че им пратих имейл, че нямам оплакване!!! , а след това можех само да чакам да разбера дали той би искал да деблокира акаунта ми, за да мога да поискам тегленето на парите, които остават в акаунта ми на играч... сериозно

Автоматичен превод:

Написах ви моите поздрави, след 14 дни успешно получих 2 от 3 тегления. Надявам се следващите тегления да не отнемат толкова време, колкото последния път, благодаря на всички за помощта!

Автоматичен превод:

Няма за какво, много се радвам да чуя добрите новини. Също така силно се надявам тегленията да не са толкова дълги, колкото последния път, но разбира се, ще трябва да се справите с това, ако случаят е такъв и знаете, че вече няма да ви изненада.

Ако ви притеснява, можете да изчакате, докато получите всички пари и да отидете някъде, където няма да отнеме толкова време.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:

Здравейте, всеки път имат нова заявка, последната беше, че им пратих имейл, че нямам оплакване!!! , а след това можех само да чакам да разбера дали той би искал да деблокира акаунта ми, за да мога да поискам тегленето на парите, които остават в акаунта ми на играч... сериозно

Автоматичен превод:

Добре, какво им написа? Според мен тези неща не трябва да определят дали даден играч може да тегли пари или не.

Видях, че жалбата ви остава без отговор и ако не дадете отговор на Ник, жалбата ще бъде затворена. Така че бих помислил дали ще го оставите на мира и ще се справите с казиното или искате нашата помощ. Не позволявайте да ви се отрази накрая, защото както казах, това дали имате оплакване не трябва да има пряко влияние върху това дали ще получите парите, когато сте ги спечелили честно.🤷‍♂️

Автоматичен превод:

Здравейте, плащанията ми са анулирани от няколко дни без причина. Не ми дават отговор. Винаги с увъртания за технически и банкови проблеми, които не съществуват. Направих плащанията с Mastercard, което означава, че тегленията ми оставят само същия метод на плащане, който въвеждате. Имам 5060 евро за теглене и дори не мога да изкарам 800 евро на ден, които искат с тяхната скрита система за измами при теглене.

Автоматичен превод:
delayos

Здравейте, съжалявам за вас, взех същия и все още не е платен, все същите отговори, винаги същите заявки, но нищо не се движи, чакам 15 дни, които чакам пари, които спечелих, последното "извинение", което ми дадоха е, че има много плащане?!?!? Съветвам хората да не играят в това казино, надявам се да проработи за вас, но мисля, че ще ви отнеме много време

Автоматичен превод:

Това е умопомрачително, все още съм същият за мижавите 800€ на ден... това е измама! Или ще го оправят, или ще сезирам комисията по хазарта и полицията.

Автоматичен превод:

Поздрави, получих 2x 800 евро след 18 дни, както казах, времето за превод е 2-3 седмици, ще си получите парите, само трябва да ги чакате дълго време.

Автоматичен превод:
bihariistvan1999

Е, ще похарча до 5000 за два месеца.

Автоматичен превод:
bihariistvan1999

Здравейте, 18 дни!! За мен няма смисъл... абсолютно никакъв смисъл, но се радвам за теб, че ти плащат 👍👍👍

Автоматичен превод:
delayos

Кой знае... Това е ужасно разочароващо за тях... Това, което не знаем 🤔🤔🤔, искрено се надявам, че ще имате всичките си печалби 👍👍

Автоматичен превод:

Добър ден,

Опитах се да изтегля парите си от казиното с тяхната абсурдна VIP политика да мога да тегля само 800 евро на ден и те винаги ме отменят, като ми дават разход. Технически проблеми, проблеми със сървъра, моята банка. Проверих в моята банка и няма. Ако не го разрешат, ще трябва да докладвам в полицията. Тъй като мога да депозирам веднага и да тегля дни и дни без отговор.

Автоматичен превод:

Здравейте, плащанията ми са анулирани от няколко дни без причина. Не ми дават отговор. Винаги с увъртания за технически и банкови проблеми, които не съществуват. Направих плащанията с Mastercard, което означава, че тегленията ми оставят само същия метод на плащане, който въвеждате. Имам 5060 евро за теглене и дори не мога да изкарам 800 евро на ден, които искат с тяхната скрита система за измами при теглене.

Автоматичен превод:

Казаха ли ти кога ще се реши поне техническият проблем?

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането и едва след този период нашият екип за оплаквания може да се намеси.

Така че, ако смятате, че наистина не води до никъде, моля, уведомете ни и ние ще разгледаме това.

Надявам се, че скоро ще успеят да оправят всичко и ще си получите парите.

Автоматичен превод:

Здравейте, това беше преди седмица.

Сега човекът, който лично ви помага, VIP, ми каза, че ще отсъства до вторник. Че го е ускорила с главни букви. Е, тази сутрин тя отново отмени. Когато можете да поискате 800 дневно. Това е безобразие и то защото нямат пари да платят защото не е нормално...

Автоматичен превод:
delayos

Според мен това е доста грубо поведение. Според мен VIP мениджърът трябва да осигури VIP подход...

Бихте ли се съгласили да подадете жалбата в крайна сметка?

Предполагам, че няма да навреди да сте подготвени, но се надявам, че няма да се стигне дотам.

Автоматичен превод:
Radka

Това "казино" е срамно, Малина.

Но да, разбира се, ако не получа плащане тази седмица, ще подам официална жалба. Не е нужно да чакам, за да мога да взема, когато нямат ограничения за това колко мога да получа.

Автоматичен превод:
Romi

Няма отговор, вече изпратих 6 имейла и няма отговор.

Автоматичен превод:
delayos

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ, за да подадете жалба, когато пожелаете.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини