НачалоФорумКазинаMalina Casino - обща дискусия

Malina Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от anapaul5023
|
8 243 преглеждания 170 отговора |
|
1...5 6 7...9
преди 1 месец

Все още не съм си получил сумата и вече е минал месец, проблема е че сега съм в отпуск и не мога да вляза в сайта да видя как върви обработката!

Но е неприятно, че все още не съм си получил парите!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, не е най-добре, ако не можете да влезете в акаунта си. Виждам, че жалбата трябва да продължи скоро и се надявам да можем да ви помогнем да получите парите си.

Независимо от това, казиното ви каза само да изчакате и нищо повече? Имаха ли нужда от документи от вас или не?

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Написах ви моите поздрави, след 14 дни успешно получих 2 от 3 тегления. Надявам се следващите тегления да не отнемат толкова време, колкото последния път, благодаря на всички за помощта!

Автоматичен превод:
bihariistvan1999
преди 4 седмици

Здравейте, страхотни новини, радвам се за вас... надявам се, че останалите ще дойдат скоро 👍👍👍👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Здравейте, всеки път имат нова заявка, последната беше, че им пратих имейл, че нямам оплакване!!! , а след това можех само да чакам да разбера дали той би искал да деблокира акаунта ми, за да мога да поискам тегленето на парите, които остават в акаунта ми на играч... сериозно

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Написах ви моите поздрави, след 14 дни успешно получих 2 от 3 тегления. Надявам се следващите тегления да не отнемат толкова време, колкото последния път, благодаря на всички за помощта!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Няма за какво, много се радвам да чуя добрите новини. Също така силно се надявам тегленията да не са толкова дълги, колкото последния път, но разбира се, ще трябва да се справите с това, ако случаят е такъв и знаете, че вече няма да ви изненада.

Ако ви притеснява, можете да изчакате, докато получите всички пари и да отидете някъде, където няма да отнеме толкова време.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте, всеки път имат нова заявка, последната беше, че им пратих имейл, че нямам оплакване!!! , а след това можех само да чакам да разбера дали той би искал да деблокира акаунта ми, за да мога да поискам тегленето на парите, които остават в акаунта ми на играч... сериозно

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добре, какво им написа? Според мен тези неща не трябва да определят дали даден играч може да тегли пари или не.

Видях, че жалбата ви остава без отговор и ако не дадете отговор на Ник, жалбата ще бъде затворена. Така че бих помислил дали ще го оставите на мира и ще се справите с казиното или искате нашата помощ. Не позволявайте да ви се отрази накрая, защото както казах, това дали имате оплакване не трябва да има пряко влияние върху това дали ще получите парите, когато сте ги спечелили честно.🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, плащанията ми са анулирани от няколко дни без причина. Не ми дават отговор. Винаги с увъртания за технически и банкови проблеми, които не съществуват. Направих плащанията с Mastercard, което означава, че тегленията ми оставят само същия метод на плащане, който въвеждате. Имам 5060 евро за теглене и дори не мога да изкарам 800 евро на ден, които искат с тяхната скрита система за измами при теглене.

Автоматичен превод:
delayos
преди 3 седмици

Здравейте, съжалявам за вас, взех същия и все още не е платен, все същите отговори, винаги същите заявки, но нищо не се движи, чакам 15 дни, които чакам пари, които спечелих, последното "извинение", което ми дадоха е, че има много плащане?!?!? Съветвам хората да не играят в това казино, надявам се да проработи за вас, но мисля, че ще ви отнеме много време

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това е умопомрачително, все още съм същият за мижавите 800€ на ден... това е измама! Или ще го оправят, или ще сезирам комисията по хазарта и полицията.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Поздрави, получих 2x 800 евро след 18 дни, както казах, времето за превод е 2-3 седмици, ще си получите парите, само трябва да ги чакате дълго време.

Автоматичен превод:
bihariistvan1999
преди 3 седмици

Е, ще похарча до 5000 за два месеца.

Автоматичен превод:
bihariistvan1999
преди 3 седмици

Здравейте, 18 дни!! За мен няма смисъл... абсолютно никакъв смисъл, но се радвам за теб, че ти плащат 👍👍👍

Автоматичен превод:
delayos
преди 3 седмици

Кой знае... Това е ужасно разочароващо за тях... Това, което не знаем 🤔🤔🤔, искрено се надявам, че ще имате всичките си печалби 👍👍

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добър ден,

Опитах се да изтегля парите си от казиното с тяхната абсурдна VIP политика да мога да тегля само 800 евро на ден и те винаги ме отменят, като ми дават разход. Технически проблеми, проблеми със сървъра, моята банка. Проверих в моята банка и няма. Ако не го разрешат, ще трябва да докладвам в полицията. Тъй като мога да депозирам веднага и да тегля дни и дни без отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, плащанията ми са анулирани от няколко дни без причина. Не ми дават отговор. Винаги с увъртания за технически и банкови проблеми, които не съществуват. Направих плащанията с Mastercard, което означава, че тегленията ми оставят само същия метод на плащане, който въвеждате. Имам 5060 евро за теглене и дори не мога да изкарам 800 евро на ден, които искат с тяхната скрита система за измами при теглене.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Казаха ли ти кога ще се реши поне техническият проблем?

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането и едва след този период нашият екип за оплаквания може да се намеси.

Така че, ако смятате, че наистина не води до никъде, моля, уведомете ни и ние ще разгледаме това.

Надявам се, че скоро ще успеят да оправят всичко и ще си получите парите.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, това беше преди седмица.

Сега човекът, който лично ви помага, VIP, ми каза, че ще отсъства до вторник. Че го е ускорила с главни букви. Е, тази сутрин тя отново отмени. Когато можете да поискате 800 дневно. Това е безобразие и то защото нямат пари да платят защото не е нормално...

Автоматичен превод:
delayos
преди 3 седмици

Според мен това е доста грубо поведение. Според мен VIP мениджърът трябва да осигури VIP подход...

Бихте ли се съгласили да подадете жалбата в крайна сметка?

Предполагам, че няма да навреди да сте подготвени, но се надявам, че няма да се стигне дотам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Това "казино" е срамно, Малина.

Но да, разбира се, ако не получа плащане тази седмица, ще подам официална жалба. Не е нужно да чакам, за да мога да взема, когато нямат ограничения за това колко мога да получа.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Няма отговор, вече изпратих 6 имейла и няма отговор.

Автоматичен превод:
delayos
преди 2 седмици

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ, за да подадете жалба, когато пожелаете.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини