здравейте!
Не се притеснявай, ще намерим начин да се разберем. Убеден съм, че се справяш страхотно с преводача.
Нека се съсредоточим върху проблема с казиното:
Начинът, по който разбирам вашите точки, три дни след стартирането на процеса на потвърждаване на акаунта, вашият акаунт беше закрит и тегленията също бяха отменени. Тук обаче идва най-неотложният въпрос.
Знаете ли защо акаунтът е закрит, моля? Получихте ли имейл, обясняващ например събитията?
Доколкото мога да разбера, според екранната снимка акаунтът ви е в процес на проверка. В някои казина не можете да получите достъп до акаунта, докато KYC проверката не приключи. Въпросът с анулираните тегления може също да е свързан с незавършената проверка, но със сигурност ще бъде по-добре обяснен от поддръжката на казиното.
Сигурни ли сте, че досега не сте получили имейл, моля?
Hi there!
Don't worry, we will find a way to understand each other. I'm convinced you're doing great with the translator, anyway.
Let's focus on the casino problem:
The way I understand your points, three days after the account verification process was initiated, your account was closed and also the withdrawals canceled. Here comes the most pressing matter, though.
Do you know why the account has been closed, please? Did you receive an email explaining the events for example?
As far as I can tell, according to the screenshot, your account is under verification. In some casinos, you can not access the account until the KYC verification has ended. The matter of cancelled withdrawals may be also associated with the unfinished verification, yet it would surely be better explained from the casino support.
Are you sure so far you have not received any email, please?
Автоматичен превод: