НачалоФорумКазинаMalina Casino - обща дискусия

Malina Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от anapaul5023
|
8 155 преглеждания 170 отговора |
|
1...3 4 5...9
преди 1 месец

Благодаря ви много, само се надявам да получа сумата. Всъщност имам 35 000 евро...с 800 евро какво ми трябва?.пффф разбира се ако ги дам...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Здравейте, чаках 3 тегления, анулирах 1, за да играя отново, 2 минути след затварянето на акаунта ми, никога не съм поискал да затворя акаунта си, трябва да сте идиот, за да поискате затваряне на акаунта си, докато сте чакам вашите печалби и така все още имах повече от 400 евро в моята сметка на играч, но никога няма да мога да играя или да ги тегля, тъй като сметката ми беше затворена file

Автоматичен превод:
bihariistvan1999
преди 1 месец

Толкова нечестно, играеш, печелиш и те правят всичко, за да не плащат, добър урок за мен, играя само на сайтове, които плащат незабавно, когато стигнах до почти 5000 евро, бях щастлив и след това поисках да изтегля печалбите си и ето тези разочарования, 3 дни за проверка... през 2024 г. сериозно!! , за мен това са техника за плащане възможно най-малко. поздрави file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, чаках 3 тегления, анулирах 1, за да играя отново, 2 минути след затварянето на акаунта ми, никога не съм поискал да затворя акаунта си, трябва да сте идиот, за да поискате затваряне на акаунта си, докато сте чакам вашите печалби и така все още имах повече от 400 евро в моята сметка на играч, но никога няма да мога да играя или да ги тегля, тъй като сметката ми беше затворена file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте!

Не се притеснявай, ще намерим начин да се разберем. Убеден съм, че се справяш страхотно с преводача.

Нека се съсредоточим върху проблема с казиното:

Начинът, по който разбирам вашите точки, три дни след стартирането на процеса на потвърждаване на акаунта, вашият акаунт беше закрит и тегленията също бяха отменени. Тук обаче идва най-неотложният въпрос.

Знаете ли защо акаунтът е закрит, моля? Получихте ли имейл, обясняващ например събитията?

Доколкото мога да разбера, според екранната снимка акаунтът ви е в процес на проверка. В някои казина не можете да получите достъп до акаунта, докато KYC проверката не приключи. Въпросът с анулираните тегления може също да е свързан с незавършената проверка, но със сигурност ще бъде по-добре обяснен от поддръжката на казиното.

Сигурни ли сте, че досега не сте получили имейл, моля?



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Целият сайт е затворен, 7 дни чакам да платя 3 броя по 800 евро. Днес им писах и процесът изисква търпение, но те никога няма да ми платят всичко, а аз имам 25 000 евро на сайта....

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Здравейте, чаках 3 тегления, тъй като той не отговори на съобщенията ми, анулирах 1 теглене, за да играя и две минути след като започнах да играя, акаунтът ми беше затворен, попитах защо е затворен акаунтът ми, казаха ми, че сам го затворих, това е лъжа, защо да затворя сметка или направих пари и чакам да ми платят, На следващия ден получих 2 плащания от 500 евро, но все още имах повече от 400 евро в моя акаунт на играч, тъй като бях анулирал 1 теглене, така че за мен този сайт е измама, просто вижте броя на хората, които се оплакват от този сайт

Автоматичен превод:
bihariistvan1999
преди 1 месец

Здравей, съжалявам за теб, искрено се надявам да ти бъде платено... но начинът им на работа не е честен, 3 дни проверка за всяко теглене!?? Защо 3 дни и разрешени само 3 тегления на 500 евро... Ако като вас спечелите 25 000, представете си колко време е необходимо, за да получите всичките си печалби. Както казах преди, все още имах повече от 400 евро за игра в моя акаунт и нямаше начин да се свържа с моя акаунт, той го затвори според тях за ревизия

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Току-що се опитах да вляза в акаунта си на играч и все още е невъзможно, защото акаунтът ми е в процес на проверка!? Ревизия на какво, защо? , повече от 400 евро все още в сметката ми, които никога няма да имам, сигурен съм

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Жалко, че чакам превода 9 дни и още се обработва. Не препоръчвам на никого да играе в този сайт и не мисля, че ще получа парите си, това е всичко, което трябва да направя!!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Целият сайт е затворен, 7 дни чакам да платя 3 броя по 800 евро. Днес им писах и процесът изисква търпение, но те никога няма да ми платят всичко, а аз имам 25 000 евро на сайта....

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво имаш предвид затворено, ако мога да попитам?🤔

Значи поддръжката ви даде този отговор, че изисква търпение? Нищо повече, никакво обяснение какво се случва?

Моля, опитайте се да останете търпеливи и ако наистина нищо не се случи, предлагам ви да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да се справи със закъснението, ако желаете.

Просто следвайте тази връзка , моля, и опишете цялата ситуация. Надявам се, че скоро ще има някакво движение.

Дръжте ни в течение, със сигурност.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, чаках 3 тегления, тъй като той не отговори на съобщенията ми, анулирах 1 теглене, за да играя и две минути след като започнах да играя, акаунтът ми беше затворен, попитах защо е затворен акаунтът ми, казаха ми, че сам го затворих, това е лъжа, защо да затворя сметка или направих пари и чакам да ми платят, На следващия ден получих 2 плащания от 500 евро, но все още имах повече от 400 евро в моя акаунт на играч, тъй като бях анулирал 1 теглене, така че за мен този сайт е измама, просто вижте броя на хората, които се оплакват от този сайт

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вярвам, че нашият екип за оплаквания може да се опита да ви помогне в тази ситуация.

Моля, подайте жалба тук , опишете всичко подробно и се надяваме заедно да успеем да разрешим проблема по най-добрия възможен начин.

какво ще кажеш влизаш ли Кажете ни, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Съжаляваме, преводът е лош, нищо затворено.

Да, процесът на поддръжка ми казва да изчакам, те ще го обработят скоро, но нищо не се е случило от 14 дни.

Автоматичен превод:
bihariistvan1999
преди 1 месец

Здравейте, тези винаги един и същи отговор... Имайте търпение, хората искат парите, които са спечелили и нищо друго... 14 дни !! сериозно

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте, защо още едно съобщение, винаги имате един и същ отговор, бъдете търпеливи, хората са търпеливи, но вие не правите нищо, за да платите парите, които са спечелили, просто, нали? Можете да бъдете търпеливи, но това не помага! поздрави

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В последните си съобщения те продължават да казват, че съм поискал да закрия сметката си, но трябва да са глупави да не изтеглят парите, които сте спечелили, преди да затворите сметката си, никога не съм поискал да закрия сметката си, от друга страна питам да останат парите в акаунта ми на играч и нищо друго, а те, бъди търпелив, бъди търпелив, бъди търпелив, винаги един и същ отговор, но нищо не се подобрява

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Здравейте, защо още една молба, вече направих няколко, единственият отговор, който имам от вашите услуги, е да имам търпение!! , но колкото и да сме търпеливи, нищо не се подобрява, така че защо още едно искане да имаме същия и само обичаен отговор? поздрави

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съжаляваме, преводът е лош, нищо затворено.

Да, процесът на поддръжка ми казва да изчакам, те ще го обработят скоро, но нищо не се е случило от 14 дни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Никакъв проблем. Понякога се случва преводът да промени смисъла на публикацията, за съжаление.

Виждам, че успешно сте изпратили жалбата си тук. Както Ник ви информира, нашият екип трябва да изчака пълни 14 дни, преди да може да се намеси. Това е стандартна процедура за всяка жалба, нали знаете.

При големия обем оплаквания, които пристигат всеки ден, се надявам, че ще бъдат разгледани възможно най-скоро. Само тогава ще можем да разберем повече и да видим как ще действа казиното.

Моля, информирайте ни за всяка актуализация относно това и ние ще следим внимателно тази ситуация.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, защо още едно съобщение, винаги имате един и същ отговор, бъдете търпеливи, хората са търпеливи, но вие не правите нищо, за да платите парите, които са спечелили, просто, нали? Можете да бъдете търпеливи, но това не помага! поздрави

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

Със сигурност разбирам разочарованието ви тук и мога да разбера напълно гледната ви точка.

Ние, тук във форума, се опитваме да поддържаме всички потребители в приятна и спокойна среда, нали знаете, и не обичаме да виждаме, когато някой е разстроен. Ето защо използваме формите за използване на този вид думи или отговори.

Знам, че е трудно да останеш търпелив, особено когато знаеш, че не си направил нищо лошо и е разбираемо, че искаш парите, които си спечелил.

За съжаление, честно казано, ние не можем да направим много, за да повлияем на това. Ето защо е наистина важно, например, ако играч подаде жалба всеки път, когато процесът на теглене премине 14-дневния срок, за да може нашият екип да се намеси. Те винаги правят всичко по силите си, за да уредят нещата с казиното и да открият причината за забавянето.

Така че, ако искате нашият екип за жалби да се намеси и във вашия случай, моля, следвайте тази връзка, за да подадете жалбата си.

Ще стискаме палци за възможно най-добра резолюция.🤞

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, защо още една молба, вече направих няколко, единственият отговор, който имам от вашите услуги, е да имам търпение!! , но колкото и да сме търпеливи, нищо не се подобрява, така че защо още едно искане да имаме същия и само обичаен отговор? поздрави

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Въпреки това не виждам оплаквания, подадени от вас в нашата система.

Трябва да следвате връзката, която ви изпратих в предишния си отговор, за да го направите, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Пишат теглене три дни, четири минаха и не ми дадоха парите file

Автоматичен превод:
1...3 4 5...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини