преди 7 месеца
ОтговорЦитат0
И аз не го разбирам... ако имате някакви съвети, моля, кажете ми. Вече не знам какво да правя. Предполагам, че просто ще трябва да приема, че никога няма да получа парите.
I don't understand it either... if you have any tips, please let me know. I don't know what to do anymore. I guess I'll just have to accept that I'll never get the money.
Ich versteh es auch nicht… falls du Tipps hast lass es mich gerne wissen . Ich weis nicht mehr weiter. Ich muss mich wohl damit abfinden das Geld nie zu bekommen.
Ще видим какъв е проблема в моята ситуация, ще ви уведомя дали се реши, сега ще изчакам моята част.
We'll see what the problem is in my situation, I'll let you know if it's solved, now I'll wait for my part.
Problema estamos na minha situação veremos, depois diga alguma coisa se for resolvido, agora vou esperar a minha parte
Ще ти плащат, продължавай да се бориш. Абсолютно същото нещо се случи и с мен и ми платиха. Бъдете търпеливи и продължавайте да се борите. Прочетете жалбата ми тук и ще видите колко дни са минали.
You're going to get paid, keep fighting. The exact same thing happened to me, and I got paid. Be patient and keep fighting. Read my complaint here and you'll see how many days it's been.
Vas a cobrar, sigue luchando, a mí me paso exactamente igual y cobré, más paciencia y sigue luchando. Lee mi queja aquí y verás el montón de días.
много ви благодаря Току що го прочетох. Кое беше най-дългото чакане? Отворих случай тук, но казиното не отговаря. Пиша в чата на живо всеки ден, но както знаете, получавам само стандартни отговори, които не са полезни. Изпратих оплаквания до казиното по имейл, но не получих отговор. Надявам се да си прав и някой ден ще си получа парите.
Thank you very much. I just read it. What was the longest you had to wait? I opened a case here, but the casino isn't responding. I write to the live chat every day, but as you know, I only get standard answers that aren't helpful. I've sent complaints to the casino via email, but I haven't received a response. I hope you're right and I'll get my money someday.
Vielen Dank. Habe es grade gelesen. Was war das längste was du warten musstest ? Ich habe hier den Fall eröffnet aber das Casino reagiert darauf nicht. Ich schreibe täglich dem Live Chat aber wie du selbst kennst bekomme ich immer nur die Standard Antworten, die einem nicht weiter helfen. Ich habe Beschwerden als emails an das Casino geschrieben aber auch da keine Reaktion. Ich hoffe du behältst Recht und ich bekomme doch noch irgendwann mein Geld.
Да, видях това, продължете да се борите като другите насърчаване.
Наистина се надявам, че казиното ще отговори на оплакването ви и ще получите парите си. 🙂
Досега имат само 2 неразрешени случая от преди около 3 години.
Успех
Yes I saw that, keep fighting like other encourage.
I really hope casino will answer your complaint and you will get your money. 🙂
So far they have only 2 unresolved cases form about 3 years ago.
Good luck.
хубаво.
Ако прочетох правилно, сега имате проблем с VIP нивото и то падна? Правилно ли разбрах?
Искам да видя дали ще трябва да чакате тегления за по-дълъг период.
Когато се появи нещо неочаквано, моля, уведомете ни.
желая ти късмет ☘️
Nice.
If I read correctly, now you have a problem with VIP level and it went down? Did I understand right?
I want want to see if you will have to also wait for withdrawals for longer period.
When something unexpected comes up, let us know please.
Wish you luck. ☘️
Какво друго трябва да направя?
Ще бъде ли уведомено казиното за моята жалба? Защото те просто не отговарят, а остават само четири дни до класифицирането на случая като неразрешен.
What else should I do?
Will the casino be notified of my complaint? Because they're simply not responding, and there are only four days left until the case is classified as unresolved.
Was soll ich noch tun ?
Bekommt das Casino Bescheid von meiner Beschwerde ? Weil sie einfach nicht reagieren und es nur noch 4 tage sind bis der Fall als ungelöst einstuft wird 😭😭
Да, писахме на казиното, т.е. на Мартин и очевидно той чака отговор. Твърдо вярвам, че в крайна сметка те ще отговорят и няма да се притеснявате и ще получите парите си.
Yes, we have written to the casino, i.e. Martin, and apparently he is waiting for a reply. I firmly believe that eventually they will answer and you won't have to worry and you will get your money.
Благодаря ви много, вдъхвате ми малко смелост... 🥺
Thank you very much, you give me some courage… 🥺
Vielen Dank sie machen mir doch noch etwas Mut … 🥺
Колко дни отне получаването
How many days did it take to receive
Quantos dias levaste para receber
Е, виждате ли, бяха дълги 25 дни, но вярвам, че накрая си заслужаваше чакането.
Поздравявам те и за това, че се представи, защото не много играчи биха могли да направят това.
Надявам се, че в бъдеще няма да имате подобни проблеми и всичко ще се подобрява.
Приятен уикенд.😊☘️
Well, you see, it's been a long 25 days, but I believe it was worth the wait in the end.
I also commend you for sticking it out, because not many players could have done that.
I hope that in the future you won't have such problems and everything will only get better.
Have a nice weekend.😊☘️
Знаех, че ще ти платят, но понякога чакането изглежда дълго. Много се радвам.
I knew they would pay you, but sometimes the wait seems long. I'm very glad.
Yo sabía que te lo pagaban pero a veces la espera se hace larga. Me alegro mucho
Имам почти 6000 за теглене, засега всичко е наред, но ще видим дали няма да ми намалят VIP нивото и да ми създават проблеми.
I have almost 6000 to withdraw, so far everything has gone well but we'll see if they don't lower my VIP level and cause me problems.
Yo tengo casi 6000 para sacar, hasta ahora todo ha ido bien pero veremos a ver si no me bajan el nivel vip y me dan problemas
Със сигурност ни дръжте в течение. 🙏
Тук сме, ако имате нужда от помощ. Вие го знаете.
Surely keep us informed. 🙏
We're here if you need some help. You know that.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.