Леле, радвам се за теб. Получихте ли имейл или нещо подобно? За съжаление все още не съм получил нищо. Предполагам, че и аз няма да го получа.
Wow, I'm happy for you. Did you receive an email or something? Unfortunately, I still haven't received anything. I assume I won't get it either.
Wow das freut mich für dich, hast du eine email erhalten oder wie ? Bei mir leider immer noch nichts ich gehe davon aus ich bekomme es auch nicht mehr
Изплащането ми беше извършено ден след вас, на 1 април в 21:00 ч. Може би ще имам късмет и то ще дойде и утре. Силно се надявам. Направихте ли нещо друго, за да го завършите, или просто изчакахте? Благодаря за обратната връзка.
I had my payout done the day after you, on April 1st at 9 p.m. Maybe I'll get lucky and it'll come tomorrow, too. I really hope so. Did you do anything else to complete it, or did you just wait? Thanks for your feedback.
Ich habe ein Tag nach dir auszahlen lassen also an 1.4 um 21 Uhr …. Vllt hab ich ja Glück und es kommt morgen auch ich hoffe es so sehr . Hast du noch irgendwas getan das es abgeschlossen wurde oder einfach gewartet ? Danke für deine Rückmeldung
Изпращах имейли навсякъде и говорих с отдела за обслужване на клиенти хиляди пъти на ден, точно като теб, нищо друго! Вече се бях отказал
I sent emails all over the place and talked to the costumer service a thousand times a day, just like you did, nothing else! I had already given up
Ти ми даваш надежда благодаря ти
You give me hope thank you
Du machst mir Hoffnung danke
Хей, мога ли да попитам в колко часа са ти дошли парите?
Hey, can I ask what time your money came?
Hey darf ich fragen wieviel Uhr dein Geld kam ?
Здравей Джулия, някакви новини? Получих имейла за потвърждение около 7 сутринта и парите дойдоха след 6 часа повече или по-малко (но зависи от вашата банка)
Hi Julia, any news? I got the confirmation email around 7am, and the money came after 6h more or less (but it depends on your bank)
За съжаление все още нищо… Предполагам, че вероятно няма да си получа парите… Колко жалко
Unfortunately, still nothing… I assume that I will probably not receive my money… What a pity
Leider immer noch gar nichts … Ich geh davon aus das ich mein Geld wohl nicht erhalten werde … Schade
Ако аз го направих, мисля, че и ти ще го направиш. Изчакайте следващия понеделник. Ако нищо не се случи, ще ви кажа на кого можете да изпратите имейл, както направих аз
If I did, I think you will too. Wait until next Monday. If nothing happens, I’ll tell you who you can email just like I did
Винаги беше едно и също в чата на живо, отделът работи усилено върху това, трябва да съм сигурен, че ще си получа парите... О, човече, хей
да, би било хубаво
It was always the same thing in the live chat, the department is working hard on it, I should be sure that I get my money... Oh man, hey
yes that would be nice
War grade immer im Live Chat immer das selbe , die Abteilung arbeitet mit Hochdruck daran ich soll sicher sein ich bekomme mein Geld …. Oh man ey
ja das wäre lieb
В един момент просто спрях да им изпращам съобщения, това ме стресираше твърде много. Безполезни са. Ще чакам вашите новини и ако нищо не се случи, уведомете ме и ще ви помогна!
At a certain point I just stopped messaging them, it was stressing me out too much. They’re useless. I’ll be waiting for your news, and if nothing happens let me know and I’ll help you!
Да, чувствам се по същия начин, но наистина можех да го използвам преди Великден. Просто е досадно... Добре, благодаря ви много.
Yes, I feel the same way, but I could have really used it before Easter. It's just annoying... Okay, thank you very much.
Ja geht mir genauso, nur hätte ich es jetzt vor Ostern gut gebrauchen können. Einfach ärgerlich … alles klar vielen dank dir
Малина Казино е друго казино в дългия списък с различни сестрински имена, които работят по същия начин, като не теглят печалби в рамките на очакваното време, опитвайки се да накарат играча да загуби средствата си. Не препоръчвам никое от техните казина. В моя случай VIPERWIN не е обработил моите тегления от 20 дни, въпреки че са получили големи загуби в домовете си, ако съберем всичко.
Malina Casino is another casino on the long list with different sister names that operate in the same way, not withdrawing winnings within the estimated times, trying to make the player lose their funds. I do not recommend any of their casinos. In my case, VIPERWIN has not processed my withdrawals for 20 days, despite having obtained large losses in their homes if we add everything up.
Malina casino otro casino mas de la larga lista con diferentes nombres hermanos que operan de la misma manera,no retirando ganancias en los tiempos estimados tratando que el jugador pierda sus fondos,no recomiendo ninguno de sus casinos en mi caso VIPERWIN lleva sin procesar mis retiros 20 dias a pesar de haber obtenido grandes perdidas en sus casas si sumamos todo.
Мога ли да попитам дали сте имали проблеми и с това казино?
May I ask if you experienced some issues with this casino as well, though?
VIPERWIN казино брат, не ми е плащал от 30 март 
VIPERWIN casino brother, hasn't paid me since March 30th 
VIPERWIN casino hermano,no me paga desde el dia 30 de marzo
Хей, още нищо не се е случило... Бихте ли опитали да ми помогнете? 🥺
Hey, nothing has happened yet... Could you try to help me? 🥺
Hey bis heute ist immer noch rein gar nichts passiert …. Könntest du versuchen mir zu helfen ? 🥺
Имах го, те отвориха отново акаунта, който бях затворил, без да съм го поискал, и ме бомбардираха с промоции, не само тази, дузина други, които бях затворил, бяха отворени отново, без да съм ги поискал.
I had it, they reopened the account I had closed without me requesting it and bombarded me with promotions, not just this one, a dozen more that I had closed were reopened without me requesting it.
Lo tuve,reabrieron la cuenta que tenia cerrada sin yo solicitarlo y me bombardearon con promociones,no solo esta,una decena mas que tenia cerradas las reabrieron sin yo solicitarlo.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.