ФорумКазинаMagic Win Casino - обща дискусия

Magic Win Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от soko8888
|
15146 преглеждания 194 отговора |
|
1 2 3...10
Добавете пост
markhenderson23
преди 1 година

Стискайте палци, но сте прави да не се надявате. Ако трябваше да ви изплатят печалбите ви, това със сигурност щеше да е първо за тях.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поглеждайки назад към предишните публикации, наистина изглежда, че някъде има печалби.

Автоматичен превод:
markhenderson23
преди 1 година

Освен това проверих раздела за оплаквания:

file

https://casino.guru/complaints/resolved

Един играч получи печалбата - решеният. Това, което изглежда добре, е, че категорията „неразрешено" е празна 👌


Автоматичен превод:
преди 1 година

Една добра неочаквана новина за понеделник..


Получих цялата си сума за теглене от £460 в моята сметка тази сутрин👍🏼

Автоматичен превод:
markhenderson23
преди 1 година

Страхотни новини. Определено един от късметлиите!! Закрийте акаунта си и не се приближавайте повече до тях. Може би Magicwin е прочел тази тема и е решил да ви плати. Може би сега трябва да прочетат техните пилотни отзиви за доверие за всички хора, които са измамили, и също да им платят.

Автоматичен превод:
markhenderson23
преди 1 година

Честно казано, мисля, че шансовете ви за добри новини са по-високи в сравнение с онези, които са спечелили хиляди и повече. Сигурен съм, че сега сте щастливи, така или иначе, бих бил много внимателен, когато става дума за това казино. За щастие имате много казина, от които да избирате.

Автоматичен превод:
dmr1
преди 1 година

Между другото, играл ли си и в казиното или просто си видял ревютата, така че предпочиташ да не рискуваш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не бих докоснал тях или което и да е от измамните казина, с които са свързани, с прът за шлеп. Може също така да запалите парите си, както и да ги депозирате в техните сайтове.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Малка актуализация на приложението за теглене. Статусът е променен от „очаква" на „завършен".

Без да задържа дъха си, но може би просто може би ще получа част от печалбите си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Колко депозирахте, ако нямате нищо против да попитам? Тъй като чакам теглене на £100, депозирах само £40 чрез Visa, наистина се надявам да ги получа, тъй като мразя да ме измамят. Изтеглих на 14-ти този месец, мислите ли, че ще получа това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих €2000 на 31.01.2023 г. и все още чакам изплащането си в Magicwin всеки път, когато съм в чат на живо, ме отлагат, имайте търпение, това е в процес на работа. Според казиното обработката отнема 7-21 работни дни, което намирам за повече от необичайно. Крайният срок за Magicwin изтича на 1 март 2023 г. Ще изчакам дотогава и ако нищо не се е случило по отношение на плащането на моята спечелена сума, ще потърся правна помощ и ще докладвам на всички органи, отговорни за наблюдението и контрола на казината, и ще подам жалба срещу това казино.

Автоматичен превод:
phreaked80
преди 1 година

здравей

трябва да е разочароващо. Опитайте се да бъдете по-внимателни следващия път и се придържайте към казината с по-добър рейтинг.

Проверихте ли Magic Win? Не е най-добрият избор 😕:

file

Тъй като лицензът на казиното не подлежи на проверка, опасявам се, че няма официално лице, което можете да получите.

Чувствайте се свободни да подадете жалба чрез вашия център за разрешаване на проблеми - желая ви успех:

https://casino.guru/complaints




Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още чакам теглене на магическа печалба от близо 3 седмици, не мога да получа точен отговор от ничия помощ

Автоматичен превод:
danieljosifsnowden
преди 1 година

Здравей.

Разгледах жалбата ви , но не можах да намеря много подробности. И така, „Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, вашата история на игрите е проверена, вашето теглене е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем ."

Минахте ли вече проверката?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, вече е проверено, имам нужда от парите си, моля

Автоматичен превод:
преди 1 година

Dansnowden44@outlook.com е моят имейл

Автоматичен превод:
danieljosifsnowden
преди 1 година

Е, съжалявам да го кажа - не мога да ви помогна и не се нуждая от вашия имейл.

Както ви информирах, разрешаваме на казината 14 дни. Така че, проверявайте редовно поддръжката, ако казиното не успее да ви плати в рамките на общо 14 пълни дни, екипът за оплаквания ще се намеси.

Само един личен съвет, не играйте в казина с такъв резултат:

file

https://casino.guru/magic-win-casino-review

Винаги проверявайте казиното, в което планирате да играете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам 3 седмици, а ти казваш, че не можеш да помогнеш?

Автоматичен превод:
danieljosifsnowden
преди 1 година

Предполагам, че сте ме объркали с Кристина - сега не се занимавам с оплакването ви . Тя го прави.

Но за съжаление не можем да помогнем на всички.

В най-лошото казино, което изберете да играете, толкова по-малки са шансовете такова казино да се заинтересува от сътрудничество.

Защо мислите, че полагаме толкова много усилия в прегледа на казината? Защото се надяваме, че играчите ще се научат да проверяват прегледа, преди да решат да депозират и да играят - не след това.

Желая ви успех с жалбата.🤞


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Получени пари

Автоматичен превод:
danieljosifsnowden
преди 1 година

Предполагам, че сега се чувстваш много по-добре! 🙂 Ще приключа жалбата.

Благодаря Ви за актуализацията. Все пак трябва да те попитам - смяташ ли да останеш там?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини