Предполагам, че сте ме объркали с Кристина - сега не се занимавам с оплакването ви . Тя го прави.
Но за съжаление не можем да помогнем на всички.
В най-лошото казино, което изберете да играете, толкова по-малки са шансовете такова казино да се заинтересува от сътрудничество.
Защо мислите, че полагаме толкова много усилия в прегледа на казината? Защото се надяваме, че играчите ще се научат да проверяват прегледа, преди да решат да депозират и да играят - не след това.
Желая ви успех с жалбата.🤞
I guess you confused me with Kristina - I'm not taking care of your complaint now. She does.
But sadly, we can't help everybody.
The worst casino you pick to play in, the lower the chances such a casino will be interested in cooperation.
Why do you think we put so much effort into reviewing casinos? Because we hope players will learn to check the review before they decide to deposit and play - not after.
I wish you luck with the complaint.🤞
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: