ФорумКазинаLuckyDreams Casino - обща дискусия

LuckyDreams Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Radka
|
4817 преглеждания 75 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Yoshy2323
преди 2 месеца

Не мисля, защото има други казина като Trickz, където можете да теглите в рамките на 1 час. Да чакаш 5 дни не е ок, особено ако си верифициран

Успех там.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте,

Платих 20 евро на Luckydreams чрез банков превод на 1 март 2024 г. На 2 март 2024 г. се опитах да попитам чрез чата на казиното защо парите не са преведени в сметката ми. Щях да бъда поставен на опашка, където щях да изляза, след като чаках 1,5 часа без отговор. Тогава видях, че депозитът е отхвърлен. Депозитът мина през Friolion Ltd и имам екранната снимка от него petronela.k@casino.guru изпратено. Вече бях плащал няколко пъти дотогава и нямах проблеми. Оттогава нататък не съм правил повече депозити.

Автоматичен превод:
Gerd11
преди 1 месец

Хей, относно вашия депозит, който не мина, опитахте ли да попитате банката дали има проблеми? Или парите са напуснали банковата ви сметка, просто не са били депозирани в акаунта ви на играч?

Също така е добре, че сте изпратили на Petronela всичко, което е необходимо във вашата жалба и че имате екранна снимка. Сигурен съм, че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако тази ситуация продължава.

Твърдо вярвам, че вашият депозит в крайна сметка ще пристигне, точно както последния. Ако имате още новини, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте,

Аз ще направя. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Сега пак чакам теглене от Lucky dreams .3 дни и пак пише pending /cancel.

Казват, че е одобрено, но чака. Те просто лъжат. Пише, че ако сте верифицирани, отнема 24 часа, но сега минаха 48 часа

Какво всъщност би направил човек ..Наистина скапано казино.


Автоматичен превод:
Jasmon
преди 2 дни

Хм, може ли да е някакво автоматично отхвърляне? Защото наистина има малко смисъл, поне за пръв поглед. 🙁

Във всеки случай не е чудно, че се чувствате неудовлетворени. Подкрепата им предостави ли нещо близко до обяснение?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 дни

filefile

file

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте

Бих искал да попитам нещо

Имам изплащане от 17.04

Друг от 22.04

тя е в ход през цялото време

Когато питам, всеки ден имат различно извинение

къде мога да се оплача

Вече изпратих имейл

все още няма отговор

Автоматичен превод:
Sternchen-123
преди 2 дни

Точно и те започнаха да ме игнорират.

Можете да изпратите оплакване до казино гуру, за да ви помогнат. Понеже и аз имах проблеми с тегленето преди, сега в чата просто ме игнорират.


Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
Jasmon
преди 2 дни

Да точно

Цял ден се опитвам, но никой не отговаря 😖😖

Как да подам жалба?

Автоматичен превод:
Sternchen-123
преди 2 дни

Тук в casino guru от лявата страна има формуляр за оплакване, така че можете да пишете.


https://se.casino.guru/klagomal/all

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

filefile

file

Автоматичен превод:
вчера

Виждам от това, което ви е написал агентът, а също и от вашата екранна снимка, че тегленето все още предстои. Не разбирам, ако погледнат акаунта ви на играч и видят същото, защо ще ви кажат, че вече е одобрен.

От друга страна, знаете, че вече сте успели да разрешите проблем с теглене с тях веднъж и вярвам, че знаете, че можете да се свържете с нас, ако все още има проблеми.

Разбира се, ако има някаква техническа грешка или забавяне от страна на платежния доставчик, вероятно ще трябва да имате търпение и вярвам, че парите ще дойдат при вас.

Не пропускайте да ме уведомите, ако чуете някаква нова информация или ако парите пристигнат. Ако не стане, ще се опитаме да помогнем отново. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте

Бих искал да попитам нещо

Имам изплащане от 17.04

Друг от 22.04

тя е в ход през цялото време

Когато питам, всеки ден имат различно извинение

къде мога да се оплача

Вече изпратих имейл

все още няма отговор

Автоматичен превод:
вчера

Здравейте, какво точно ви дава казиното като причина, поради която все още нямате парите си? Успешно ли потвърдихте акаунта си тук? Играхте ли с някакъв бонус?

Що се отнася до жалбата, видях, че играчът, с когото разменихте няколко публикации, вече е споделил връзката с вас, така че ако се интересувате, можете да отворите такава с нас.

Ако имате въпроси или нещо не работи можете да се обърнете към нас.

Включих също ръководство, което ще ви даде повече информация какво можете да очаквате от процеса на оплакване.

Можете да го намерите тук на този линк . ⬅️

Надявам се, че целият случай ще бъде разрешен възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
вчера

Здравейте

Да, точно така, те очакват да заложите печалба

така че сега е последният път да играя там.

Днес беше одобрено за теглене и парите ще пристигнат в рамките на 1 - 7 дни.


Благодаря ви.🙂

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 11 часове

Това ми харесва да чувам. Очевидно, ако искате да продължите да играете тук, ще трябва да свикнете с по-дълги тегления, така че изобщо не ви обвинявам за решението ви.

Ако се случи нещо неочаквано, не се колебайте да го споделите с мен.

Късмет. ☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 часове

Наскоро получих тегления, въпреки че имейлът им гласи, че трябва да изчакам 1-7 дни.

Благодарим ви, че сте тук и ни изслушвате, когато имаме проблеми с казина и т.н


Приятен уикенд.😊

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини