ФорумКазинаLuckyDreams Casino - обща дискусия

LuckyDreams Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Radka
|
11227 преглеждания 80 отговора |
|
1...3 4 5
Yoshy2323
преди 9 месеца

Не мисля, защото има други казина като Trickz, където можете да теглите в рамките на 1 час. Да чакаш 5 дни не е ок, особено ако си верифициран

Успех там.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,

Платих 20 евро на Luckydreams чрез банков превод на 1 март 2024 г. На 2 март 2024 г. се опитах да попитам чрез чата на казиното защо парите не са преведени в сметката ми. Щях да бъда поставен на опашка, където щях да изляза, след като чаках 1,5 часа без отговор. Тогава видях, че депозитът е отхвърлен. Депозитът мина през Friolion Ltd и имам екранната снимка от него petronela.k@casino.guru изпратено. Вече бях плащал няколко пъти дотогава и нямах проблеми. Оттогава нататък не съм правил повече депозити.

Автоматичен превод:
Gerd11
преди 8 месеца

Хей, относно вашия депозит, който не мина, опитахте ли да попитате банката дали има проблеми? Или парите са напуснали банковата ви сметка, просто не са били депозирани в акаунта ви на играч?

Също така е добре, че сте изпратили на Petronela всичко, което е необходимо във вашата жалба и че имате екранна снимка. Сигурен съм, че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако тази ситуация продължава.

Твърдо вярвам, че вашият депозит в крайна сметка ще пристигне, точно както последния. Ако имате още новини, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,

Аз ще направя. Благодаря

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сега пак чакам теглене от Lucky dreams .3 дни и пак пише pending /cancel.

Казват, че е одобрено, но чака. Те просто лъжат. Пише, че ако сте верифицирани, отнема 24 часа, но сега минаха 48 часа

Какво всъщност би направил човек ..Наистина скапано казино.


Автоматичен превод:
Jasmon
преди 7 месеца

Хм, може ли да е някакво автоматично отхвърляне? Защото наистина има малко смисъл, поне за пръв поглед. 🙁

Във всеки случай не е чудно, че се чувствате неудовлетворени. Подкрепата им предостави ли нещо близко до обяснение?

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

filefile

file

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте

Бих искал да попитам нещо

Имам изплащане от 17.04

Друг от 22.04

тя е в ход през цялото време

Когато питам, всеки ден имат различно извинение

къде мога да се оплача

Вече изпратих имейл

все още няма отговор

Автоматичен превод:
Sternchen-123
преди 7 месеца

Точно и те започнаха да ме игнорират.

Можете да изпратите оплакване до казино гуру, за да ви помогнат. Понеже и аз имах проблеми с тегленето преди, сега в чата просто ме игнорират.


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Jasmon
преди 7 месеца

Да точно

Цял ден се опитвам, но никой не отговаря 😖😖

Как да подам жалба?

Автоматичен превод:
Sternchen-123
преди 7 месеца

Тук в casino guru от лявата страна има формуляр за оплакване, така че можете да пишете.


https://se.casino.guru/klagomal/all

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

filefile

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам от това, което ви е написал агентът, а също и от вашата екранна снимка, че тегленето все още предстои. Не разбирам, ако погледнат акаунта ви на играч и видят същото, защо ще ви кажат, че вече е одобрен.

От друга страна, знаете, че вече сте успели да разрешите проблем с теглене с тях веднъж и вярвам, че знаете, че можете да се свържете с нас, ако все още има проблеми.

Разбира се, ако има някаква техническа грешка или забавяне от страна на платежния доставчик, вероятно ще трябва да имате търпение и вярвам, че парите ще дойдат при вас.

Не пропускайте да ме уведомите, ако чуете някаква нова информация или ако парите пристигнат. Ако не стане, ще се опитаме да помогнем отново. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте

Бих искал да попитам нещо

Имам изплащане от 17.04

Друг от 22.04

тя е в ход през цялото време

Когато питам, всеки ден имат различно извинение

къде мога да се оплача

Вече изпратих имейл

все още няма отговор

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, какво точно ви дава казиното като причина, поради която все още нямате парите си? Успешно ли потвърдихте акаунта си тук? Играхте ли с някакъв бонус?

Що се отнася до жалбата, видях, че играчът, с когото разменихте няколко публикации, вече е споделил връзката с вас, така че ако се интересувате, можете да отворите такава с нас.

Ако имате въпроси или нещо не работи можете да се обърнете към нас.

Включих също ръководство, което ще ви даде повече информация какво можете да очаквате от процеса на оплакване.

Можете да го намерите тук на този линк . ⬅️

Надявам се, че целият случай ще бъде разрешен възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте

Да, точно така, те очакват да заложите печалба

така че сега е последният път да играя там.

Днес беше одобрено за теглене и парите ще пристигнат в рамките на 1 - 7 дни.


Благодаря ви.🙂

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 6 месеца

Това ми харесва да чувам. Очевидно, ако искате да продължите да играете тук, ще трябва да свикнете с по-дълги тегления, така че изобщо не ви обвинявам за решението ви.

Ако се случи нещо неочаквано, не се колебайте да го споделите с мен.

Късмет. ☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Наскоро получих тегления, въпреки че имейлът им гласи, че трябва да изчакам 1-7 дни.

Благодарим ви, че сте тук и ни изслушвате, когато имаме проблеми с казина и т.н


Приятен уикенд.😊

Автоматичен превод:
Jasmon
преди 6 месеца

Няма за какво, ще се радваме да помогнем, когато можем.

Що се отнася до вашите тегления, радвам се, че ги получихте, изглежда, че е било по-рано, отколкото сте очаквали.

Твърдо вярвам, че от този момент нататък всичко ще бъде само положително.

Ако имате опит с други казина или искате да споделите, аз ще бъда тук.

Късмет. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте приятели игри,


За съжаление имам проблем с Luckydreams.com. Спечелих €4500 в неделя на Zeus срещу Hades. Спечелих това чрез бонус покупка на стойност €90. Заложих още 500 евро и дадох останалите 4000 евро за теглене. Проверих се и всичко изглеждаше добре до вчера. Днес станах и получих следния имейл. (Изображение 1) file

След това писах в чата за поддръжка на сайта. Те казаха, че ако получите €5 бонус, нямате право да правите залози над €5. Никога не съм чувал за това или чел нещо за него. Освен това получих бонус от €5 чрез колелото на късмета и не съм го избрал сам.

Депозирах €20,00 и избрах бонус колелото на късмета. Тогава получих 5 € кредит. Играх, след това заложих до €10 и след това спечелих веднъж. След това имах кредит на стойност €150. След това отидох на Zeus vs Hades и спечелих €4500. Някой имал ли е същата ситуация?


Най-добри пожелания


Джонас

Автоматичен превод:
jonascicek98
преди 1 месец

Здравейте, доста сложна ситуация според това, което описвате. За да поясним, депозирахте €20 и събрахте €5 кредит на колелото на късмета. Имаше ли някакви изисквания, които трябваше да изпълните за този бонус? Срещна ли ги, ако е така?

Виждам, че сте паднали до €10 след това и по този начин сте стигнали до €150 със закъснение на Zeus vs Hades или сте играли нещо друго по това време? Докато стигнете до тази сума, имате ли залог от 5 евро или повече?

Когато купихте бонуса в играта, имаше ли все още някакви условия в бонуса, докато играехте?

Знам, че има много въпроси, но би било добре да знаем нещата малко по-задълбочено.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Джаро,


благодаря за отговора Така че допълних €20 и получих €5 бонус. След това играх до €10 и след това спечелих €150-160 в друга игра. След това продължих да играя до €95. След това купих €90 Зевс срещу Хадес бонус и спечелих €4500. Това беше бонус за депозит, но вече не беше активен. Когато направих тегленето, не пишеше, че парите са блокирани или нещо друго. Luckydreams вече взе €3980 в моя кредит за игри. Според мен това е напълно несправедливо към всички играчи. Тогава изобщо няма смисъл да играете на този сайт.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини