Виждам от това, което ви е написал агентът, а също и от вашата екранна снимка, че тегленето все още предстои. Не разбирам, ако погледнат акаунта ви на играч и видят същото, защо ще ви кажат, че вече е одобрен.
От друга страна, знаете, че вече сте успели да разрешите проблем с теглене с тях веднъж и вярвам, че знаете, че можете да се свържете с нас, ако все още има проблеми.
Разбира се, ако има някаква техническа грешка или забавяне от страна на платежния доставчик, вероятно ще трябва да имате търпение и вярвам, че парите ще дойдат при вас.
Не пропускайте да ме уведомите, ако чуете някаква нова информация или ако парите пристигнат. Ако не стане, ще се опитаме да помогнем отново. 🙂
I see from what the agent wrote to you and also from your screenshot that the withdrawal is still pending. I don't understand, if they look at your player account and see the same thing why would they tell you it's already approved.
On the other hand, you know that you've already managed to resolve a withdrawal issue with them once, and I believe that you know you can reach out to us if there are still problems.
Of course, if there is some technical error or delay on the part of the payment provider, you will probably just have to be patient and I believe that the money will come to you.
Be sure to let me know if you hear any new information or if the money arrives. If it doesn't, we'll try to help again. 🙂
Автоматичен превод: