ФорумКазинаLuckyDreams Casino - обща дискусия

LuckyDreams Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
4825 преглеждания 75 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyDreams Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте

Внимавайте, това казино е ужасно


пробвам теглене 57 €

вчера с безплатни завъртания подарък печалби и залагания, след като имам 57 €

искам теглене, но Lucky dremams анулира казиното се нуждае от доказателство за банка от. септември

Но защо? не съм направил депозит вчера.


Това казино опитва всичко, за да не печели при теглене


Преди 2 дни спечелих в казино Rocketplay


Моето теглене беше 30 минути в моята mifinity сметка. Това е страхотно



Но lucky Dreams his Shit Casino


Бъди внимателен


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 1 година

Здрасти,

Мисля, че сте пропуснали текущата класация на казиното, прав ли съм? Ще ви помогна с тези 2,5 точки от 10 - повече подробности тук . 🙁

Е, смея да кажа, че трябва да сте по-предпазливи следващия път, когато избирате казино, в което да играете.

Бих искал да обясня защо казиното ви помоли да предоставите извлечение от септември, но за съжаление и него не го получих.

Питали ли сте казиното за причина?

Честно казано, бих предоставил това извлечение, бих направил всичко възможно да изтегля целия баланс, а след това вместо това бих отишъл в прилично казино, лицензирано от DE.

Надявам се, че ще можете да приберете печалбите🤞, но ако ви е трудно, уведомете ни.

Трябва да разгледаме жалба. Ако искате да сте подготвени, научете повече за целия процес на оплакване тук .

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка

те казаха, че им трябва като доказателство


Въпреки че обясних на казиното, че старият акаунт е анулиран

когато попитах защо ви трябват старите ми банкови извлечения, за да изплатите моя акаунт в myfinity

Казаха ми, че им трябва от съображения за сигурност

Да пиша на старата си банка, да ми пратят извлечения от септември, колко нелепо

Трябва да изчакам 1-2 седмици, докато старата ми банка ми изпрати извлеченията и едва тогава ще получа печалбата си от €57?


Такова глупаво казино

Първият път, когато спечелих стотици евро, исках да ги осребря

напред-назад към екранната снимка на моята банка те винаги откриваха проблем, докато не заложих печалбата си отново като разочарование



В Lucky Dreams вече изтрих акаунта си


много сложно казино



Преди няколко дни спечелих в Rocketplay Casino


Направих теглене към акаунта myfinity и след 30 минути парите бяха в сметката ми


без много проблеми, без усложнения.

Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 1 година

Здравейте,

Ако бях на ваше място, вероятно също щях да пожертвам тези €57, не си струва повече да се занимавам с такова казино. Благодаря ви, че споделихте историята си, надявам се, че в бъдеще ще помогне на други играчи да вземат добри решения и да стоят настрана.

Намерихте ли вече заместник или може би си почивате?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей мила Радка

Благодаря за вашият отговор


Както казах, в момента играя

Rocket play казино

изплащането ми беше прехвърлено в моя акаунт в myfinity след около 30 минути и нямаше никакви затруднения

Няма проблем


Теглене без проблеми

N1bet Casino също беше страхотно

Тук също няма проблеми


ракетна игра

И N1bet Casino след проверка

изплащания без проблеми👍👍👍👍

Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 1 година

В този случай може да помислите вместо това да напишете опита си в нишката на Rocket Play Casino😉.

Приятна неделя!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Нямах проблеми с тегленето

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Janj
преди 1 година

Коя опция за плащане бихте препоръчали на други играчи от Германия? 👌

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

някой знае ли Lucky Dreams казино?? Заложих и продължих да играя, спечелих до 5 хиляди и направих теглене, след като минах през нещата за проверка в продължение на години, след това почти 24 часа по-късно тегленето ми беше отхвърлено и ме информираха, че съм заложил над лимита за залагане, докато съм на бонус.

Нещата са всичко в онлайн казино, играех ОГРАНИЧЕН лимит на залагания и ограничени недопустими игри, докато БОНУС, това е все едно, че когато сте променили залога $ на сума над лимита на залагането на бонуса, игрите ще спрат и ще изскочат на екрана, ще покажат, че сте извън залога лимит..

това е добре, защото понякога правите грешки, случайно залагате. Вярвам, че се е случвало с всички преди също понякога залагането се променя случайно и отнема известно време, за да се разбере.


да, обратно в казино Lucky Dreams. Играх по време на залагането, понякога правех висок залог от $10, но не винаги, защото не знаех, че има лимит на залога, просто след като тегленето ми беше отхвърлено, разбрах, че залагането с лимит на залога е $8.

Играех като Нямам идея, докато не приключих със залагането и продължих да играя известно време, докато балансът ми беше $5000, който спечелих, бях доволен от обработката на тегленето, последвах стъпката и направих проверка и бях информиран от поддръжката на клиенти, че парите трябва да са в моята сметка в рамките на 24ч. И 24 часа по-късно тегленето е отхвърлено.

Lucky Dream просто не ми плати, нито дори това, което спечелих след залагането, което беше направено, също така спечелих 2 пъти основен джакпот около 2,5 хиляди, след като заложих отдавна, също не ми беше платено.


ако някой има предложения към мен, моля?

Автоматичен превод:
vbll2526
преди 8 месеца

Здравейте.

Позволете ми първо да цитирам нашия Кодекс за справедлив хазарт :

Правилото за максимален залог е индустриален стандарт в онлайн хазарта, използван от казината, за да се предпазят от злоупотребяващите с бонуси. Следователно казината се чувстват уверени да използват това правило и да проверяват историята на залаганията на играчи, които са играли с бонус и са поискали теглене.

Повечето казина технологично не налагат своите правила за максимален залог. Това означава, че играчите могат да правят залози по-високи, отколкото им е позволено според Условията и условията за бонуси, така че те трябва внимателно да следят размера на своите залози.

Съжалявам, че го казвам, но това е начинът, по който обикновено работи.

Нашата позиция hoever гласи:

Ако прилагането на софтуера не е възможно, всеки случай трябва да се преценява отделно, така че да бъдат наказвани само играчи, които са нарушили правилото съзнателно и систематично, за да получат предимство.

Затова се надявам да ви помогнем с жалбата , ако това е възможно!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Поисках пълна хронология на залаганията и я получих, проверих, че се повиших нетно, когато реших, че залагането е готово, приех грешката си. Но ако наистина разгледам историята на залаганията си, изобщо не изглеждам като някой злоупотребил с бонус, дори и да проверя отново историята си, откакто играх казино.

Мога да ви изпратя копия от историята на залозите, ако желаете?

но сега ви изпращам последните 2 страници от последната ми игра, която е направена със залагания n премина тази точка отдавна ……

можете да видите, че залагах нормално, но само се движех, залагайки нагоре и надолу, докато не заложих случайно, осъзнавайки кога получих безплатно завъртане и това беше добро изплащане, така че запазих този залог, тъй като залагането беше направено преди много време.

Ако можете да видите, че спечелих на ElvisFrog на последната страница, това е последната игра, която играх и получих. Нищо общо с бонус неща, казиното трябва да ми плати за това, поне разбрахте какво имам предвид.


има право Lucky Dreams да не е ограничен или ограничение на сумата, залагане на бонус, но това не означава, че могат да позволят на играчите да задържат играч без никакво знание, че в крайна сметка няма да получат нищо, абсолютно нищо, защото казиното няма да им плати каквото и да било. filefile

Автоматичен превод:
vbll2526
преди 8 месеца

здрасти

Радвам се, че успяхте да получите историята, не забравяйте да я изпратите на Ник, моля.

Нямам нужда от това - благодаря, все пак е от решаващо значение за оплакването, като стана дума за това, да видим сега какво следва.

Както беше посочено, екипът за разглеждане на жалби преценява такива случаи индивидуално - така трябва и казиното.



Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Вече много дни чаках Ник да ми отговори за моя случай. Моля, можете ли да проверите жалбата ми?

Благодаря ви, оценявам.

Автоматичен превод:
vbll2526
преди 8 месеца

Виждам, че Ник те е помолил да изпратиш доказателствата на неговия имейл адрес. Предполагам, че сте го направили, така че ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията.

Възможно ли е да ни актуализирате допълнително, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

да Благодаря ти Джаро.

Автоматичен превод:
vbll2526
преди 8 месеца

Няма за какво и се надявам всичко да се уреди справедливо. Стискам палци. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това казино не изплаща печалби, току-що подадох оплакване тук в Casino Guru, надявам се, че могат да ми помогнат.

Автоматичен превод:
Boss78
преди 6 месеца

Здравейте.

Опитах се да намеря повече улики в жалбата ви и трябва да призная, че ми звучи като ужас. 🙁

На този етап, моля, информирайте Petronela допълнително. Сега е ваш ред.

Наистина се чудя дали има разумно обяснение за тези пречки. Споделете някои подробности дори тук във форума, ако нямате нищо против.


Автоматичен превод:
Boss78
преди 6 месеца

luckyDream е наистина лош.. Не изплащам и печалбите си $5k.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини