преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyDreams Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте
Внимавайте, това казино е ужасно
пробвам теглене 57 €
вчера с безплатни завъртания подарък печалби и залагания, след като имам 57 €
искам теглене, но Lucky dremams анулира казиното се нуждае от доказателство за банка от. септември
Но защо? не съм направил депозит вчера.
Това казино опитва всичко, за да не печели при теглене
Преди 2 дни спечелих в казино Rocketplay
Моето теглене беше 30 минути в моята mifinity сметка. Това е страхотно
Но lucky Dreams his Shit Casino
Бъди внимателен
Hello
Be carefull this Casino its horrible
i try cashout 57€
yesterday with freespins gift wins and waggering ,after i have 57€
i want cash out but Lucky dremams cancel the casino need proof of Bank from.September
But why? i havent make deposit yesterday.
This casino try all to not Cashout wins
2 day ago, i win in Rocketplay casino
My cashout was 30min at my mifinity account Thats Great
But lucky Dreams its Shit Casino
Be Carefull
Здрасти,
Мисля, че сте пропуснали текущата класация на казиното, прав ли съм? Ще ви помогна с тези 2,5 точки от 10 - повече подробности тук . 🙁
Е, смея да кажа, че трябва да сте по-предпазливи следващия път, когато избирате казино, в което да играете.
Бих искал да обясня защо казиното ви помоли да предоставите извлечение от септември, но за съжаление и него не го получих.
Питали ли сте казиното за причина?
Честно казано, бих предоставил това извлечение, бих направил всичко възможно да изтегля целия баланс, а след това вместо това бих отишъл в прилично казино, лицензирано от DE.
Надявам се, че ще можете да приберете печалбите🤞, но ако ви е трудно, уведомете ни.
Трябва да разгледаме жалба. Ако искате да сте подготвени, научете повече за целия процес на оплакване тук .
Hi there,
I think that you missed the current casino rating, am I correct? I'll help you with that 2,5 points out of 10 - more details here. 🙁
Well, you should be more cautious next time you chose a casino to play in, I dare to say.
Would like to explain why the casino asked you to provide a statement from September, but sadly I didn't get it either.
Have you asked the casino for a reason?
Honestly, I would provide that statement, do my best to withdraw the whole balance, and then I would go to a decent DE-licensed casino instead.
I hope you'll be able to collect the winnings🤞, but if you struggle, let us know.
We should consider a complaint. If you want to be prepared, learn more about the whole complaint process here.
Здравей Радка
те казаха, че им трябва като доказателство
Въпреки че обясних на казиното, че старият акаунт е анулиран
когато попитах защо ви трябват старите ми банкови извлечения, за да изплатите моя акаунт в myfinity
Казаха ми, че им трябва от съображения за сигурност
Да пиша на старата си банка, да ми пратят извлечения от септември, колко нелепо
Трябва да изчакам 1-2 седмици, докато старата ми банка ми изпрати извлеченията и едва тогава ще получа печалбата си от €57?
Такова глупаво казино
Първият път, когато спечелих стотици евро, исках да ги осребря
напред-назад към екранната снимка на моята банка те винаги откриваха проблем, докато не заложих печалбата си отново като разочарование
В Lucky Dreams вече изтрих акаунта си
много сложно казино
Преди няколко дни спечелих в Rocketplay Casino
Направих теглене към акаунта myfinity и след 30 минути парите бяха в сметката ми
без много проблеми, без усложнения.
Hello Radka
they said they need it as proof
Although I have explained to the casino that the old account has been cancelled
when I asked why you needed my old bank statements to pay out my myfinity account
I was told that they needed it for security reasons
I should write to my old bank, they should send me excerpts from September, how ridiculous
I have to wait 1-2 weeks until my old bank sends me the statements and only then do I get my €57 profit?
Such a stupid casino
The first time I won hundreds of euros wanted to cash it out
back and forth to my bank screenshot they always found a problem until i gambled away my profit again as frustration
At Lucky Dreams I have now deleted my account
a very complicated casino
A few days ago I won at Rocketplay Casino
I made a withdrawal to myfinity account and after 30 minutes the money was in my account
without a lot of problems, without complications.
Hallo Radka
sie meinten sie brauchen es als Nachweis
Obwohl ich dem Casino erklärt habe das das alte konto gekündigt wurde
als ich fragte warum sie für auszahlung meine myfinity account meine alte bank auszüge bräuchten
Sagte man mir das bräuchten sie aus sicherheitzsgründen
ich solle doch meine alte Bank anschreiben sie sollen mir auszüge aus September schiken wie lächerlich
ich muss dan 1 - 2 wochen wsrten bis mir meine alte bank die auszüge schikt und dan erst erhalte ich meine 57€ gewinn?
So Dummes Casino
Das erste mal gewann ich hunderte von euro wollte es auszahlen lassen
sie haben hin und her an meine bank screenshot immer ein problem gefunden bis ich als frust mein gewinn wiedet verspielte
Bei Lucky Dreams hab ich mein Konto nun Gelöscht
ein sehr kompliziertes Casino
vor paar tagen gewann ich bei Rocketplay casino
Ich machte eine auszahlung auf myfinity account nach 30 min war das geld auf mein account
ohne Viel Probleme,ohne komplikationen.
Здравейте,
Ако бях на ваше място, вероятно също щях да пожертвам тези €57, не си струва повече да се занимавам с такова казино. Благодаря ви, че споделихте историята си, надявам се, че в бъдеще ще помогне на други играчи да вземат добри решения и да стоят настрана.
Намерихте ли вече заместник или може би си почивате?
Hello,
If I were you, I would probably sacrifice those €57 too, not worth dealing with such a casino anymore. Thank you for sharing your story though, I hope that in the future, it will help other players to make good decisions and stay away.
Have you already found a replacement or maybe you're taking a break?
Здравей мила Радка
Благодаря за вашият отговор
Както казах, в момента играя
Rocket play казино
изплащането ми беше прехвърлено в моя акаунт в myfinity след около 30 минути и нямаше никакви затруднения
Няма проблем
Теглене без проблеми
N1bet Casino също беше страхотно
Тук също няма проблеми
ракетна игра
И N1bet Casino след проверка
изплащания без проблеми👍👍👍👍
Hello dear Radka
Thanks for your answer
As I said, I'm currently playing
Rocket play casino
my payout was transferred to my myfinity account after about 30 minutes and there were no difficulties
No problem
A withdrawal without problems
N1bet Casino was also great
No problems here either
rocket play
And N1bet Casino after verification
payouts no problems👍👍👍👍
Hallo Liebe Radka
Danke für deine Antwort
Wie gesagt zur zeit Spiele ich Bei
Rocketplay casino
Da wurde bei meiner auszahlung auf mein myfinity Account zirka nach 30 minuten überwiesen und es gab keine schwierigkeiten
Keine Probleme
Eine Auszahlung ohne Probleme
War Auch N1bet Casino auch Super
Auch hier keine Probleme
Rocketplay
Und N1bet Casino nach verfizierung
auszahlungen keine Probleme👍👍👍👍
В този случай може да помислите вместо това да напишете опита си в нишката на Rocket Play Casino😉.
Приятна неделя!
In this case, you may consider writing your experiences in the Rocket Play Casino thread instead😉.
Have a great Sunday!
Нямах проблеми с тегленето
I had no problems withdrawing
Ich hatte keine Probleme beim Auszahlen
Коя опция за плащане бихте препоръчали на други играчи от Германия? 👌
Which payment option would you recommend to fellow players from Germany? 👌
някой знае ли Lucky Dreams казино?? Заложих и продължих да играя, спечелих до 5 хиляди и направих теглене, след като минах през нещата за проверка в продължение на години, след това почти 24 часа по-късно тегленето ми беше отхвърлено и ме информираха, че съм заложил над лимита за залагане, докато съм на бонус.
Нещата са всичко в онлайн казино, играех ОГРАНИЧЕН лимит на залагания и ограничени недопустими игри, докато БОНУС, това е все едно, че когато сте променили залога $ на сума над лимита на залагането на бонуса, игрите ще спрат и ще изскочат на екрана, ще покажат, че сте извън залога лимит..
това е добре, защото понякога правите грешки, случайно залагате. Вярвам, че се е случвало с всички преди също понякога залагането се променя случайно и отнема известно време, за да се разбере.
да, обратно в казино Lucky Dreams. Играх по време на залагането, понякога правех висок залог от $10, но не винаги, защото не знаех, че има лимит на залога, просто след като тегленето ми беше отхвърлено, разбрах, че залагането с лимит на залога е $8.
Играех като Нямам идея, докато не приключих със залагането и продължих да играя известно време, докато балансът ми беше $5000, който спечелих, бях доволен от обработката на тегленето, последвах стъпката и направих проверка и бях информиран от поддръжката на клиенти, че парите трябва да са в моята сметка в рамките на 24ч. И 24 часа по-късно тегленето е отхвърлено.
Lucky Dream просто не ми плати, нито дори това, което спечелих след залагането, което беше направено, също така спечелих 2 пъти основен джакпот около 2,5 хиляди, след като заложих отдавна, също не ми беше платено.
ако някой има предложения към мен, моля?
any know Lucky Dreams casino?? I done wagering and kept played won up to 5k and made withdrawal after gone through verification things for ages, then nearly 24hrs later my withdrawal been rejected and informed me that I bet over betting limit while on bonus..
The things is all casino online I’d been playing CAPPED bet limit and restricted ineligible games while BONUS, it’s like when you changed bet $ to amount that over bonus betting limit games will stop and pop up on screen show that you’re off bet limit..
that’s good for sometimes you make mistakes accidentally bet . I believe happened with everyone before too sometimes betting changed by accident and take a while to realize.
yeah back to Lucky Dreams casino. I played during wagering i did high bet $10 sometimes but not all times because I didn’t know there’s bet limit, just knew afterwards after my withdrawal been rejected that Bet Limit wagering is $8 .
I was playing like No idea until done wagering and still kept playing for a big while until my balance $5000 that I won, I was happy processing withdrawal, I followed the step and done verification and informed by customer support that money should be in my account within 24hrs. And 24hrs later withdrawal Rejected.
Lucky Dream just not pay me , not even what I won after wagering thing done also I won 2 times major jackpot around 2.5k after done wagering long ago too not been pay.
if anyone have suggestions to me please?
Здравейте.
Позволете ми първо да цитирам нашия Кодекс за справедлив хазарт :
Правилото за максимален залог е индустриален стандарт в онлайн хазарта, използван от казината, за да се предпазят от злоупотребяващите с бонуси. Следователно казината се чувстват уверени да използват това правило и да проверяват историята на залаганията на играчи, които са играли с бонус и са поискали теглене.
Повечето казина технологично не налагат своите правила за максимален залог. Това означава, че играчите могат да правят залози по-високи, отколкото им е позволено според Условията и условията за бонуси, така че те трябва внимателно да следят размера на своите залози.
Съжалявам, че го казвам, но това е начинът, по който обикновено работи.
Нашата позиция hoever гласи:
Ако прилагането на софтуера не е възможно, всеки случай трябва да се преценява отделно, така че да бъдат наказвани само играчи, които са нарушили правилото съзнателно и систематично, за да получат предимство.
Затова се надявам да ви помогнем с жалбата , ако това е възможно!
Hello.
Allow me to quote from our Fair Gambling Codex first:
The maximum bet rule is an industry standard in online gambling used by casinos to protect themselves against bonus abusers. Therefore, casinos feel confident about using this rule and checking the betting history of players who have played with a bonus and asked for a withdrawal.
Most casinos don't technologically enforce their max bet rules. This means that the players are able to place bets higher than they are allowed to according to the Bonus T&Cs, so they have to carefully watch their bet sizes themselves.
I'm sorry to say that but this is how it usually works.
Our position hoever says:
If software enforcement is not possible, each case should be judged separately, so that only players who have broken the rule knowingly and systematically to gain an advantage are punished.
Thus I hope we will help you out with the complaint if that is possible!
Поисках пълна хронология на залаганията и я получих, проверих, че се повиших нетно, когато реших, че залагането е готово, приех грешката си. Но ако наистина разгледам историята на залаганията си, изобщо не изглеждам като някой злоупотребил с бонус, дори и да проверя отново историята си, откакто играх казино.
Мога да ви изпратя копия от историята на залозите, ако желаете?
но сега ви изпращам последните 2 страници от последната ми игра, която е направена със залагания n премина тази точка отдавна ……
можете да видите, че залагах нормално, но само се движех, залагайки нагоре и надолу, докато не заложих случайно, осъзнавайки кога получих безплатно завъртане и това беше добро изплащане, така че запазих този залог, тъй като залагането беше направено преди много време.
Ако можете да видите, че спечелих на ElvisFrog на последната страница, това е последната игра, която играх и получих. Нищо общо с бонус неща, казиното трябва да ми плати за това, поне разбрахте какво имам предвид.
има право Lucky Dreams да не е ограничен или ограничение на сумата, залагане на бонус, но това не означава, че могат да позволят на играчите да задържат играч без никакво знание, че в крайна сметка няма да получат нищо, абсолютно нищо, защото казиното няма да им плати каквото и да било.
I requested full bet history and got it , I checked I did rise net when I thought waging done , I accepted my wrong. But if really look into my bet history Not look like someone abused bonus at all, even if check back on my history since I played casino.
I can send you copies of bet history if you like?
but now I’m sending you last 2pages of my last played which is done wagering n passed that point long time ……
you can see that I was bet normal but just only moved around betting up n down until I put bet up by accident realizing when got free spin and it was good payout so I kept that bet because wagering done long time ago anyway.
If you can see i won on ElvisFrog that last page it’s last game I played and got Nothing to do with bonus things , casino must pay me out on that at least you knew what I mean.
its right that lucky Dreams not restricted or Cap on amount betting on bonus, but it doesn’t mean they can let’s players keeping player without any knowledge that they will end up nothing absolutely nothing because casino will not pay them whatsoever.
здрасти
Радвам се, че успяхте да получите историята, не забравяйте да я изпратите на Ник, моля.
Нямам нужда от това - благодаря, все пак е от решаващо значение за оплакването, като стана дума за това, да видим сега какво следва.
Както беше посочено, екипът за разглеждане на жалби преценява такива случаи индивидуално - така трябва и казиното.
Hi!
I'm glad you managed to get the history, make sure to send it to Nick, please.
I do not need that - thank you, yet it is crucial for the complaint, speaking of wich, let's now see what comes next.
As stated, the Complaint Team judges such cases individually - so should the casino.
Вече много дни чаках Ник да ми отговори за моя случай. Моля, можете ли да проверите жалбата ми?
Благодаря ви, оценявам.
I’d been waiting for nick to reply about my case many days now. Can you please check on my complaint please?
Thank you appreciated.
Виждам, че Ник те е помолил да изпратиш доказателствата на неговия имейл адрес. Предполагам, че сте го направили, така че ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията.
Възможно ли е да ни актуализирате допълнително, моля?
I see that Nick has asked you to forward the evidence to his email address. I assume you did so, so we will have to wait and see how the situation develops.
Is it possible to update us further please ?
Няма за какво и се надявам всичко да се уреди справедливо. Стискам палци. 🤞🤞
You're welcome, and I hope everything can be sorted out fairly. Fingers crossed. 🤞🤞
Здравейте.
Опитах се да намеря повече улики в жалбата ви и трябва да призная, че ми звучи като ужас. 🙁
На този етап, моля, информирайте Petronela допълнително. Сега е ваш ред.
Наистина се чудя дали има разумно обяснение за тези пречки. Споделете някои подробности дори тук във форума, ако нямате нищо против.
Hello.
I tried to find more clues in your complaint and I must admit it sounds like a horror to me. 🙁
At this point, please inform Petronela further. It is your turn now.
I really wonder whether there is a reasonable explanation for those obstacles. Share some details even here on the forum if you don't mind.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.