НачалоФорумКазинаLuckyBlock Casino - обща дискусия

LuckyBlock Casino - обща дискусия (страница 6)

 от Anonymized364
|
22 716 преглеждания 127 отговора |
|
1...5 6 7
Romi

Не казвам, че той е виновен за това, просто не помага на никого, че продължаваме да ме използваме, питай казиното за неща, те не искат да ми дадат нищо и е време да се изправя срещу него и да имам отговори, правилно, или го накажи.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
eerivera619

За да намалим индекса на безопасност на едно казино, винаги трябва да изчакаме резултата от всяка жалба. Само тогава ще можем да "накажем" (или не) казиното, както казвате.

Автоматичен превод:
Romi

Да, разбрах и предпочитам отговорите, защото имам приятел, когото имах предвид, той каза много добри неща за това казино, но не знам дали се отнесоха зле с мен, защото не мога да говоря английски и те изискват то.

Автоматичен превод:
eerivera619

Дано наистина не е така.

Автоматичен превод:
Romi

Съжалявам, но не отговорихте на жалбата ми и времето изтече преди три дни. Струва ми се, че и тук ме пренебрегват. Имах много търпение без успех.

Автоматичен превод:
eerivera619

Наистина съжалявам за това. Веднага ще препратим вашето съобщение до нашия екип за оплаквания.🙏

Автоматичен превод:

Здравейте,

Успешно завърших KYC и всички други проверки на сайта LuckyBlock. Първото ми теглене беше обработено незабавно, но втората ми заявка за теглене за 27 444,1219 USDT чака повече от 24 часа. Бях чел онлайн отзиви за забавени плащания на този сайт, но исках да опитам. За съжаление, сега изпитвам същия проблем. Искам тегленето ми да бъде обработено незабавно.

Автоматичен превод:

Имах екранни снимки на казиното, което искат и предлагат награди за прегледи тук с потребителски имена, които са същите като имената на рецензентите тук. Дали е нещо, което бихте искали да имате или не?

Автоматичен превод:

Здравейте,

Успешно завърших KYC и всички други проверки на сайта LuckyBlock. Първото ми теглене беше обработено незабавно, но втората ми заявка за теглене за 27 444,1219 USDT чака повече от 24 часа. Бях чел онлайн отзиви за забавени плащания на този сайт, но исках да опитам. За съжаление, сега изпитвам същия проблем. Искам тегленето ми да бъде обработено незабавно.

Автоматичен превод:

Проблемът остава ли същият, моля? Опитахте ли да се свържете с поддръжката на казиното по този въпрос?

Автоматичен превод:

Имах екранни снимки на казиното, което искат и предлагат награди за прегледи тук с потребителски имена, които са същите като имената на рецензентите тук. Дали е нещо, което бихте искали да имате или не?

Автоматичен превод:

Бихте ли ги препратили на community@casino.guru , Моля те? Опишете в имейла си темата и ние със сигурност ще я разгледаме. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Romi

Да, свързах се с тях и споменах, че съм споделил оплакване в Casino.guru. На следващия ден закриха акаунта ми.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Имах екранни снимки на казиното, което искат и предлагат награди за прегледи тук с потребителски имена, които са същите като имената на рецензентите тук. Дали е нещо, което бихте искали да имате или не?

Автоматичен превод:

Това казино конфискува моите $27 000. Колко от парите ви са удържали?

Автоматичен превод:

Да, свързах се с тях и споменах, че съм споделил оплакване в Casino.guru. На следващия ден закриха акаунта ми.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Видях жалбата ви тук с нашия екип, но за съжаление те все още не могат да се намесят поради 14-дневния срок. Засега просто трябва да изчакаме и след това, ако проблемът не бъде решен, те ще започнат да го разследват. Надявам се, че казиното ще успее да го разреши скоро. Междувременно, ако имате някакви актуализации, моля, препратете ги и на нас.

Автоматичен превод:
zwyda

17 000 или повече са били конфискувани.

Автоматичен превод:
eerivera619

Това са твърде много пари, бих казал. Но от това, което видях, казиното трябва да отговори на жалбата и да вземе отношение по въпроса.

След като са отговорили, надявам се, че могат да го направят отново и да постигнат някакво споразумение.

Не забравяйте да ме актуализирате, ако чуете нещо ново. 🙁

Автоматичен превод:

Имам въпрос, чета за оценките за "честно и безопасно" и "честно" и как най-високите оценки са запазени за "честно и безопасно". Но не съм видял в нито един преглед дали едно казино се счита за едно или друго. Можете ли да ми кажете коя категория се счита за "щастлив блок" с "най-висок" индекс на сигурност? Благодаря ти

Автоматичен превод:
eerivera619

Здравейте,

За да разберете как се справя Lucky Block Casino, можете:

1 - щракнете върху зелената връзка в името на нишката на форума

2 - използвайте лентата за търсене, за да намерите подробности за казиното

3 - използвайте пряк път 😉, щракнете или докоснете тази връзка 👈

Стойността, която търсите, се нарича Индекс на безопасност. В този случай казиното всъщност е доста добро, с резултат 9,1 от 10.

Има ли нещо друго, с което можем да помогнем? Просто питам. ✨


Автоматичен превод:
Radka

Не, съжалявам, но не това е, което търся. filefile Ето примери, в които те използват фразата и описват условията, но аз видях само индекса за безопасност във всички прегледи.

Автоматичен превод:
Romi

И сега той се държеше с мен малко грубо и не можеше да чака за някои доказателства повече от 2 дни, когато чаках много пъти. Има ли друг човек, който може да го прегледа? Защото имаше някои несигурни неща, но той не беше открит или имаше търпение. Не разбрах много ясно какво се случи, защото изглеждаше много добър сайт за данните и с много изяснена система и тогава вече нямаше интерес към истината. Знаеше всичко, което искаше да знае. Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Не, съжалявам, но не това е, което търся. filefile Ето примери, в които те използват фразата и описват условията, но аз видях само индекса за безопасност във всички прегледи.

Автоматичен превод:

Хей. Можете да щракнете върху раздела „Индексът на безопасност е обяснен", за да го разберете по-добре. 😉

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини