Здравейте,
Пиша ви, преди да обмисля подаването на жалба относно определени практики на това казино, които намирам за напълно необичайни.
Регистрирах се в това казино преди няколко дни, без да използвам VPN, от дома си във Франция. Депозирах около 500 евро, които играх и загубих (засега няма проблеми). Но по време на разговор на живо за бонус, попитах дали е проблем, че съм жител на Франция, казаха ми да и акаунтът ми беше закрит. Сега съм помолен да изпратя всички необходими документи за проверка на KYC. Изпратих двете страни на личната си карта, банкови извлечения, но сега ми искат селфи с документ за самоличност, което не мога да дам, защото съм си загубил личната карта и съм в процес. да го преработим, но закъсненията са изключително големи във Франция. Предложих да си направя селфи с последния си фиш или данъчна оценка, но финансовият отдел отказа. Мисля, че проявих достатъчно добра воля, като изпратих всичко, което притежавам, но не мога да направя селфи с документ, който вече не притежавам. Имам само снимки на личната си карта, която съм използвал за предишните си регистрации в различни казина, и НИКОГА не съм имал проблем с валидирането на акаунта си.
Така че имам няколко въпроса: може ли едно казино да приема играчи, без да се притеснява за техния IP адрес, да им позволи да депозират, да играят и след това да затвори сметката си поради ограничена територия? Ако бях направил теглене, щяха да откажат да ми платят.
Вторият ми въпрос е достатъчни ли са документите, които предоставих за проста проверка? И какви алтернативи имам? Защото освен лична карта в казиното ми искат паспорт или шофьорска книжка, а аз нямам нито едно от двете (загубих книжката си от 9 месеца).
Благодаря ви много за вашата помощ.
Hello,
I am writing to you before considering filing a complaint about certain practices of this casino that I find totally abnormal.
I registered at this casino a few days ago, without using a VPN, from my home in France. I deposited about 500 euros, which I played and lost (so far no problems). But during a livechat conversation about a bonus, I asked if it was a problem that I was a French resident, I was told yes and my account was closed. I'm now being asked to send all the necessary documents for a KYC check. I've sent both sides of my identity card, bank statements, but now they're asking me for a selfie with my identity document, which I can't provide because I've lost my identity card and I'm in the process of having it redone, but the delays are extremely long in France. I've offered to take a selfie with my latest payslip or tax assessment, but the finance department refuses. I think I've shown enough good will by sending everything in my possession, but I can't provide a selfie with a document I no longer have. I only have photos of my identity card, which I have used for my previous registrations at various casinos, and I have NEVER had a problem validating my account.
So I have several questions: can a casino accept players without worrying about their IP address,let them deposit,play,and then close their account because of a restricted territory? If I had made a withdrawal, they would have refused to pay me.
My second question is, are the documents I've provided sufficient for a simple verification? And what alternatives do I have? Because apart from my identity card, the casino is asking me for a passport or a driver's license, and I don't have either (I've lost my license for 9 months).
Thank you very much for your help.
Автоматичен превод: