НачалоФорумКазинаLuckyBlock Casino - обща дискусия

LuckyBlock Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от Anonymized364
|
17 938 преглеждания 122 отговора |
|
1...4 5 67
преди 9 месеца

Здравейте,


Пиша ви, преди да обмисля подаването на жалба относно определени практики на това казино, които намирам за напълно необичайни.

Регистрирах се в това казино преди няколко дни, без да използвам VPN, от дома си във Франция. Депозирах около 500 евро, които играх и загубих (засега няма проблеми). Но по време на разговор на живо за бонус, попитах дали е проблем, че съм жител на Франция, казаха ми да и акаунтът ми беше закрит. Сега съм помолен да изпратя всички необходими документи за проверка на KYC. Изпратих двете страни на личната си карта, банкови извлечения, но сега ми искат селфи с документ за самоличност, което не мога да дам, защото съм си загубил личната карта и съм в процес. да го преработим, но закъсненията са изключително големи във Франция. Предложих да си направя селфи с последния си фиш или данъчна оценка, но финансовият отдел отказа. Мисля, че проявих достатъчно добра воля, като изпратих всичко, което притежавам, но не мога да направя селфи с документ, който вече не притежавам. Имам само снимки на личната си карта, която съм използвал за предишните си регистрации в различни казина, и НИКОГА не съм имал проблем с валидирането на акаунта си.


Така че имам няколко въпроса: може ли едно казино да приема играчи, без да се притеснява за техния IP адрес, да им позволи да депозират, да играят и след това да затвори сметката си поради ограничена територия? Ако бях направил теглене, щяха да откажат да ми платят.


Вторият ми въпрос е достатъчни ли са документите, които предоставих за проста проверка? И какви алтернативи имам? Защото освен лична карта в казиното ми искат паспорт или шофьорска книжка, а аз нямам нито едно от двете (загубих книжката си от 9 месеца).


Благодаря ви много за вашата помощ.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте.

Честно казано, личната карта е много специфичен документ, който освен няколко други като паспорт или шофьорска книжка, съдържа вашата снимка, както и други ексклузивни функции за безопасност. Сметките за комунални услуги едва ли могат да заменят подобни документи.

Разбирам, че това се чувства много ограничаващо, но казиното няма по-добри алтернативи или други възможности за избор, тъй като никой няма възможност да се срещне лично с вас, за да изпълни процеса KYC (познайте своя клиент).

Когато отидете в банката, за да откриете нова сметка, ще ви трябва най-малко личната ви карта, най-вероятно и друг официален документ. Когато ви липсва ID, сте готови. Това е, между другото, от скорошния ми опит. Тъй като също нямам шофьорска книжка или паспорт, съм принуден да използвам акта си за раждане като втори документ.

Е, ако сте убедени, че ви е трудно да преминете проверката и искате нашият екип да го разгледа, не се колебайте да изпратите жалбата 👈.

Безплатно е за всички, най-лошото нещо, което може да изпитате, е отхвърляне. Така че не се притеснявайте и обмислете и тази опция.


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Можете да прочетете текста на имейла.

От казиното отговориха, че са „чули от екипа, който отговаря за тяхното казино" и не са обсъждали никакви пропидери на играта.


Освен това турнирът е отворен за всички слотове.

Ако казиното се е свързало с доставчика на играта, къде по света са се свързали с доставчика на играта?

Мислите ли, че казината са се свързали с всички десетки доставчици на игри, които съществуват?


Ситуацията е подобна, но оплакванията са съвсем различни.

Въпреки че споделят една и съща част от проблема, причинен от проблем в казиното, моментът на избухването е напълно различен.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Благодаря Радка за отговора. Не бях мислил за акта за раждане, защото казиното не го споменаваше в различните приети документи. Току-що го поисках от кметството, където съм роден, и до няколко дни трябва да получа документа. Задължено ли е казиното да приеме този документ за селфито с документ за самоличност? За съжаление, не мога да се справя по-добре, тъй като ще отнеме няколко месеца, докато личната ми карта бъде преработена тук във Франция (минимум 3 месеца).


По отношение на първия ми въпрос относно закриването на моя акаунт след приемане на моята регистрация и депозити, това честна игра и законен ли е начинът за действие? Имам сериозни съмнения относно това и искрено се нуждая от вашия съвет. Разбира се, възнамерявам да подам жалба на вашия сайт през следващите няколко дни (след като получа акта си за раждане и проверката KYC бъде завършена).


Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Току-що се свързах с поддръжката, за да им кажа, че съм поискал да им изпратя акт за раждане и те ми отговориха, че акт за раждане не се приема. Имат ли право да го откажат? Те правят всичко възможно да блокират проверката, така че нямам друга възможност!

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 9 месеца

Никога не съм виждал казино, което приема удостоверение за раждане като документ за самоличност, и съм се присъединявал често през времето, когато съм играл в тях. Винаги е бил паспорт, шофьорска книжка или национална лична карта и повечето няма да приемат последното. Не виждам причината зад това, ако сте им дали доказателство за адрес с банково извлечение или сметка за комунални услуги, но това е така.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Вече имат личната ми карта от двете страни, имам и снимка. Само за селфито не мога да отговоря на молбата им, тъй като вече нямам лична карта след загуба и съм в процес на преправяне. Така че те имат лична карта + банково извлечение + акт за раждане. Не знам какво друго да направя, нечестно е от тяхна страна.

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 9 месеца

Знам, че сигурно е много разочароващо да не можете да получите парите си толкова бързо, колкото искате с личната карта, която сте предоставили, но парите не отиват никъде, те ще останат в сметката ви, докато не получите новата си лична карта. Това е най-добрият съвет, който мога да предложа, освен че се опитайте да не залагате печалбата си, тъй като не бихте искали да я загубите

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Благодаря за съвета. Но тук ситуацията е много специфична, казиното ми позволи да се регистрирам и да депозирам, да играя депозитите си, за да ми кажат накрая, че не приемат играчи от моята страна. Акаунтът ми беше блокиран и сега ме карат да го верифицирам. Но няма да ми кажат защо. За възстановяване на депозитите ми? Или да деблокирате акаунта и да продължа да играя с тях? Днес прочетох различни оплаквания, че те са използвали извинението за ограничените територии многократно, за да откажат да изплатят печалбите на играч... Предполагам, че ако регистрацията е възможна без VPN, без предоставяне на невярна информация и ако е възможно да се правят депозити , играч е приет на техния сайт. Намирам това за изключително нечестно от тяхна страна, но не смятам да се отказвам. Независимо дали става въпрос за възстановяване на депозитите или повторно отваряне на сметката, едното или другото, но те не могат да ме оставят така и да се крият зад техните условия.

Надявам се, че разбирате моята ситуация, във всеки случай ви благодаря за съвета.

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 9 месеца

О, това е различна ситуация, някои казина са малко лигави, когато става въпрос за приемане на депозити от играч, който е нарушил T@Cs, като играе от изключена държава и след това печелите, а те отказват изплащане поради това. Тук има хора, които имат проблеми с казино, наречено Jokabet, които охотно приемаха депозити от Обединеното кралство, но досега отказват нито да изплатят, нито да възстановят депозити. Във вашия случай се надявам да ви платят.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Благодаря ти много! Но тази ситуация ми лази по нервите, имам чувството, че са ме взели за глупак, а и това е добра дума.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Предпочитам кога. Гледам във всяко казино, че чете IP-то и казва, че не приемаме играчи от вашата страна, но едно нещо, което винаги гледам сега, преди да се присъединя, е, че чета T@Cs, специално за да видя дали депозирам от ограничена държава също какви игри са налични. Имайте го предвид в бъдеще

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 9 месеца

Да, прав си, трябваше първо да разгледам правилата и условията. Това ще ми даде урок... Но няма да ги пусна ^^

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Можете да прочетете текста на имейла.

От казиното отговориха, че са „чули от екипа, който отговаря за тяхното казино" и не са обсъждали никакви пропидери на играта.


Освен това турнирът е отворен за всички слотове.

Ако казиното се е свързало с доставчика на играта, къде по света са се свързали с доставчика на играта?

Мислите ли, че казината са се свързали с всички десетки доставчици на игри, които съществуват?


Ситуацията е подобна, но оплакванията са съвсем различни.

Въпреки че споделят една и съща част от проблема, причинен от проблем в казиното, моментът на избухването е напълно различен.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ако смятате, че жалбата в този случай е необходима, имате възможност да я отворите, но както каза Радка нашият екип ще прецени дали става въпрос за същото нещо или не и на тази база ще даде повторно отваряне или не.

Освен това екипът на казиното можеше да се свърже с доставчика, ако отговаряше за такава комуникация.

Както и да е, обясних позицията си.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря Радка за отговора. Не бях мислил за акта за раждане, защото казиното не го споменаваше в различните приети документи. Току-що го поисках от кметството, където съм роден, и до няколко дни трябва да получа документа. Задължено ли е казиното да приеме този документ за селфито с документ за самоличност? За съжаление, не мога да се справя по-добре, тъй като ще отнеме няколко месеца, докато личната ми карта бъде преработена тук във Франция (минимум 3 месеца).


По отношение на първия ми въпрос относно закриването на моя акаунт след приемане на моята регистрация и депозити, това честна игра и законен ли е начинът за действие? Имам сериозни съмнения относно това и искрено се нуждая от вашия съвет. Разбира се, възнамерявам да подам жалба на вашия сайт през следващите няколко дни (след като получа акта си за раждане и проверката KYC бъде завършена).


Благодаря ти много.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, никога досега не съм чувал казино да проверява акт за раждане, така че не съм сигурен дали могат да откажат такъв документ или не. Затова е най-добре да не чакате, а да подадете жалба веднага, за да може екипът ни да я разгледа и да види какво може да се направи в тази ситуация.

Мислиш ли, че ще го направиш? Ако да, можете даподадете жалба тук .

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Не, казиното не прави такова нещо.

Очевидно е от имейла.

На първо място, доставчикът на играта ме подкрепя, че историята на играта е правилна.



Както и да е, ще подам жалбата отново, защото Ник направи грешка и не можем да продължим напред.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 9 месеца

Мисля, че ако имате доказателство, че доставчикът е на ваша страна, това ще бъде полезно.

Пожелавам ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те отказаха да ми дадат историята на залаганията ми и жалбата ми отне седмица повече всеки път, много време е минало и казиното никога не е участвало в жалбата ми и те от поддръжката не работят с мен за нищо. Виж file Имам нужда екипът да отиде директно при представителя на казиното, за да получи някои отговори, моля. Защото струвам лайна за тях хахахаха

Автоматичен превод:
eerivera619
преди 7 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам, че трябва да преминете през такава ситуация. Прочетох жалбата ви и се надявам, че нашият екип ще успее да разреши всичко с казиното.

Моля, изпратете новини или актуализации относно вашия случай, ние ще чакаме тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Благодаря ви, но не бързайте толкова, защото казиното не иска да го реши с мен и всеки път, когато екипът ви поиска нещо, ще минат още 7 дни, а ние не сме поканили казиното да го обясни тук. Всичко беше игнорирано или отречено. Надявам се, че можем да се срещнем с представителя на казиното, защото ми се струва много подозрително, че той не иска да ми даде доказателство, че мрежата трябва да е моето право да имам.

Автоматичен превод:
eerivera619
преди 7 месеца

Таймерът за всяка жалба е зададен, тъй като нашият екип за жалби трябва да разглежда много жалби всеки ден и не е възможно да ги разрешите веднага. Те правят всичко възможно да разгледат всяко от оплакванията поотделно и да ги решат по най-добрия възможен начин.

Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и да се доверите на процеса.

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини