ФорумКазинаLuckyBlock Casino - обща дискусия

LuckyBlock Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Anonymized364
|
6960 преглеждания 95 отговора |
|
1...3 4 5
Добавете пост
преди 9 месеца

Все още няма теглене за мен btw. Поддръжка на клиенти speeling същата bs

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Много съмнителни неща се случват тук, в това казино, вчера моето изплащане беше внезапно отменено отново и целият ми баланс беше обратно в моята казино сметка, когато поисках поддръжка, казаха ми, че бих искал да анулирам това изплащане отново и така те ми дадоха баланса обратно записано в акаунта. Ами нищо не съм анулирал и не мога да си спомня, сега пак поисках тегленето. Тази сутрин внезапно получих имейл, че е направен депозит, но не съм депозирал нищо. След това погледнах в моя акаунт и очевидно някой е прехвърлил много малка сума TRX в моя акаунт???

Автоматичен превод:
amuroso
преди 9 месеца

Връщат го обратно в акаунта ви с надеждата да го загубите. Така че в крайна сметка няма да го изтеглите

Автоматичен превод:
amuroso
преди 9 месеца

Хаха, казаха ми, че не можете да отмените в "intiated", така че това е наистина интересно..

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Намирам поведението на това казино за най-лошото. Използват се всички средства и извинения, за да не се плащат печалби. Разбира се, депозирането работи гладко.

Изненадан съм, че повече хора не искат да се оплакват. Определено не сме единствените с този проблем.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казаха ми 14 дни. 14 дни преди подаване на жалбата

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, че се намесвам, но това не е правилно. 🙂 Позволете ми да обясня, ако е пълно:

"съветваме играчите да бъдат търпеливи, да сътрудничат напълно на казиното и да изчакат поне 14 дни след като са поискали тегленията си, преди да подадат жалба."

Така че можете да подадете жалбата по всяко време, просто няма да има по-нататъшен напредък през първите 14 дни.

Това е особено валидно за тегления с текуща проверка.



Автоматичен превод:
amuroso
преди 9 месеца

Добре благодаря. Какви са другите аспекти, моля? Казиното комуникира ли с вас? Може би дадено някакво обяснение?

Трудно е да се отгатне какво се случва, така че подаването на жалба винаги е умен избор.

От моя опит знам, че много казина може да нямат персонал по време на летните ваканции. Е, изглежда трябва да изчакаме казиното да обясни допълнително.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Как е рейтингът на това казино 8.6


Буквално 10+ души дори не могат да оттеглят доверието си piolit резултатът буквално пада с всеки изминал ден (текущ 2,7), но при гуру те се покачват от 7,6 на 8,6?

Чувствате ли се толкова схематично? Пропускам ли нещо тук

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Точно това е причината, поради която се опитваме да вдъхновим играчите да подават оплаквания и да пишат честни потребителски отзиви.

Без оплаквания ни е трудно да разберем дали казиното е намаляло справедливо или не. Тъй като оплакванията са функции, които отнемат време, играчите също трябва винаги да се консултират с потребителски отзиви , за да получат представа какви впечатления са представили другите членове на общността.

Както можете да видите, само няколко се притесняват достатъчно, за да предоставят обратна връзка. 🙁

Общо само 5 уместни жалби досега . Две затворени, а сред отворените само една по отношение на забавено плащане - надявам се, разбирате, че такава сума не е предупредителна.

Ако знаете за други играчи, които се затрудняват в това (или което и да е друго казино), изпратете ги по нашия начин, моля.

Колкото повече жалби са подадени, толкова по-добре за обща осведоменост и безопасност.




Автоматичен превод:
amuroso
преди 9 месеца

Казаха ми, че транзакцията ми не може да бъде анулирана. Събудих се днес и шокиран. Средствата са обратно в сметката ми.....


След като поддръжката ми каза, че не може да бъде отменено буквално вчера

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

^^^^ колко сенчесто е това??

Автоматичен превод:
Hotsalsa
преди 9 месеца

Какво трябва да е сенчесто? Анулирането?

Според моя опит зависи от платформата на казиното и техническите възможности.

В определен момент от процеса тегленето е обратимо, анулирането също не е възможно поради системните ограничения.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не разбирам Casino Guru. Смятам ги за надеждни, но прегледът е често срещан навсякъде с непрекъснати противоречия. Наричаш ги лоши, Rogue и след това даваш оценка 9 от 10? Това само cx оценки от рецензията и отделно ли са от вашата обща оценка?

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Gardnevd
преди 7 месеца

Здравейте.

Това е. И двете оценки се съхраняват отделно, тъй като най-вече не е в ничия власт да различи всички фалшиви, неверни, пристрастни, платени или поръчани потребителски отзиви от останалите.

Може би тази статия ще ви помогне да разберете срещу какво се противопоставяме:

https://casino.guru/news/in-depth/daniel-dolejsi---in-casino-guru--player-with-a-higher-rank-has-more-influence-on-final-user-rating --3072

Въпреки наистина усилените ни усилия изглежда, че индустрията е една крачка напред.

Ако някога попаднете на намек или докажете, че някои отзиви не са истински, моля, уведомете ни:

community@casino.guru


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На 10 февруари възникна грешка на турнир в това казино.

Затова подадох жалба, но отговорното лице, Ник, греши доста по въпроса и жалбата няма да бъде продължена.

Бих искал да говоря с друг представител.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 2 месеца

Съжалявам, но съм убеден, че трябва да се опиташ да обясниш това на Ник. Това е форумът, както знаете, ние просто не можем да се намесваме с оплаквания на играчи.

Моля, опитайте се да използвате други начини за постигане на разбирателство.


Според мен ситуацията беше достатъчно ясна, за да предложи следното:

„В такива случаи, ако все още смятате, че точките са преброени неточно, бих препоръчал да се свържете директно с Evolution, за да разрешите случая."

(източник: оплакване )

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

да Това обяснение на Ник се основава на голямо недоразумение.

Ето защо общувах с Ник, но изглежда не върви до никъде.

Бих искал да говоря с друг представител по този въпрос.


Освен това този бъг е проблем за цялото казино.

Не трябва ли да говорим за това във форума」

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 2 месеца

Ако все още става въпрос за точки и турнир в казино, не мисля, че някой друг от екипа би могъл да ви помогне повече. Ник се опита да даде всичко от себе си и ви обясни, че казиното се е свързало с доставчика на играта, който е казал, че всичко е наред.

Ако имате някакви проблеми в контекста на проблеми в цялото казино, а не само в турнира, можете да подадете жалба отново.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Тази предпоставка е грешна като начало.

„Казината не се свързват с доставчици на игри."

„Турнирът е отворен за всички слотове в казиното и не засяга конкретен доставчик."

„Спорът е несъответствието между точките и историята на играта."


Въпреки това, Ник направи грешката да помисли, че казиното се е свързало с доставчика на играта, поради което историята е толкова сложна.

Моля, първо разберете, че доставчикът на играта няма нищо общо с това оплакване.

Представих и доказателства, но Ник не може да ги схване.


Абсолютно същата жалба като тази беше подадена преди това и Адам беше надлежно информиран за съдържанието по този повод.

Трябва ли да подам жалбата отново и да назнача Адам?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте,


Пиша ви, преди да обмисля подаването на жалба относно определени практики на това казино, които намирам за напълно необичайни.

Регистрирах се в това казино преди няколко дни, без да използвам VPN, от дома си във Франция. Депозирах около 500 евро, които играх и загубих (засега няма проблеми). Но по време на разговор на живо за бонус, попитах дали е проблем, че съм жител на Франция, казаха ми да и акаунтът ми беше закрит. Сега съм помолен да изпратя всички необходими документи за проверка на KYC. Изпратих двете страни на личната си карта, банкови извлечения, но сега ми искат селфи с документ за самоличност, което не мога да дам, защото съм си загубил личната карта и съм в процес. да го преработим, но закъсненията са изключително големи във Франция. Предложих да си направя селфи с последния си фиш или данъчна оценка, но финансовият отдел отказа. Мисля, че проявих достатъчно добра воля, като изпратих всичко, което притежавам, но не мога да направя селфи с документ, който вече не притежавам. Имам само снимки на личната си карта, която съм използвал за предишните си регистрации в различни казина, и НИКОГА не съм имал проблем с валидирането на акаунта си.


Така че имам няколко въпроса: може ли едно казино да приема играчи, без да се притеснява за техния IP адрес, да им позволи да депозират, да играят и след това да затвори сметката си поради ограничена територия? Ако бях направил теглене, щяха да откажат да ми платят.


Вторият ми въпрос е достатъчни ли са документите, които предоставих за проста проверка? И какви алтернативи имам? Защото освен лична карта в казиното ми искат паспорт или шофьорска книжка, а аз нямам нито едно от двете (загубих книжката си от 9 месеца).


Благодаря ви много за вашата помощ.


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тази предпоставка е грешна като начало.

„Казината не се свързват с доставчици на игри."

„Турнирът е отворен за всички слотове в казиното и не засяга конкретен доставчик."

„Спорът е несъответствието между точките и историята на играта."


Въпреки това, Ник направи грешката да помисли, че казиното се е свързало с доставчика на играта, поради което историята е толкова сложна.

Моля, първо разберете, че доставчикът на играта няма нищо общо с това оплакване.

Представих и доказателства, но Ник не може да ги схване.


Абсолютно същата жалба като тази беше подадена преди това и Адам беше надлежно информиран за съдържанието по този повод.

Трябва ли да подам жалбата отново и да назнача Адам?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ако може да имам въпрос, защо сте толкова убедени, че казиното не се е свързало с доставчика на играта?

Както и да е, всяка друга жалба, която изпратите относно същия проблем, ще бъде проверена и когато не предоставите прилична свежа информация, заявката за повторно отваряне ще бъде отхвърлена.

Съжалявам, че не можете да вземете отговорника за оплакване и не можете да имате две отделни оплаквания относно една и съща ситуация в едно и също казино.




Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини