преди 10 месеца
Interact e-transfer 👍 затова бях шокиран от забавянето.
Interact e-transfer 👍 that's why I was shocked from the delay.
0
Interact e-transfer 👍 затова бях шокиран от забавянето.
Interact e-transfer 👍 that's why I was shocked from the delay.
Здравейте, аз също искам да се оплача от Lucky7seven. Направих теглене и ми поискаха актуално банково извлечение. Качих това и на следващия ден беше отхвърлено отново, след което трябваше да кача доказателство за депозит от август 2023 г. и просто нищо не се случва. имам нужда от помощ
Hello, I would also like to complain about Lucky7seven. I made a withdrawal and was asked for a current bank statement. I uploaded that and the next day it was rejected again, then I had to upload proof of deposit from August 2023 and just nothing happens. I need help
Hallo ich möchte mich über Lucky7seven auch beschweren. Ich habe eine Auszahlung veranlasst und es wurden von mir ein aktuellen Kontoauszug verlangt. Das habe ich hochgeladen und am nächsten Tag wurde es erneut abgelehnt, dann musste ich einen Einzahlungsnachweis von August 2023 hochladen und es passiert einfach nichts. Ich brauche Hilfe
Здравейте!
Мога ли да ви помоля да актуализирате жалбата си, моля? Чувствайте се свободни просто да щракнете или докоснете тази връзка 👈
Сътрудничеството е високо ценено, тези две са много важни:
„Разбрах правилно, че всички други документи за проверка са одобрени от казиното?
Кога за последен път общувахте с екипа за поддръжка на клиенти относно този проблем?"
Не се колебайте да споделите подробности дори тук във форума, ако нямате нищо против. Оплакването обаче е основно.
Hello!
May I ask you to update your complaint, please? Feel free to simply click or tap this link 👈
Cooperation is much appreciated, these two are very important:
"I understand correctly that all the other verification documents were approved by the casino?
When was the last time you communicated with customer support regarding this issue?"
Don't hesitate to share details even here on the forum, if you don't mind. The complaint, however, is major.
Отделно депозирах общо 800CAD за 1 ден и спечелих 4000CAD.
Изтеглих общо 3000CAD и бях отхвърлен и конфискуван според поддръжката, защото наруших някои правила и условия за много залагания, докато залагах на бонуси, за които не знам за какво става дума.
Знам само, че депозирах 800CAD, спечелих 3000CAD и бях ограбен.
I have separately deposited a total of 800CAD in 1 day and won 4000CAD.
I withdraw a total of 3000CAD and got rejected and confiscated according to the support because I violated some terms and condition on betting to much while on bonuses wagering that I dont know what that is about.
All I know is I deposited 800CAD, won 3000CAD and I got robbed.
Здравейте, това означава ли, че не сте играли с никакви бонуси само с истински пари? Или имате активиран бонус? В какво точно те обвини казиното? Казиното взе ли ви парите? Виждам също, че сте успели да подадете жалба , така че се надяваме, че всичко ще се оправи.
Кажи ми.
Hello, does that mean you didn't play with any bonus only with real money ? Or did you have a bonus activated ? What exactly did the casino accuse you of ? Did the casino take your money ? I also see that you managed to file a complaint, so hopefully everything will be sorted out.
Let me know.
Регистрирах се в това онлайн казино, изпратих документите и заредих 470 евро. След като затворих сесията с 600 евро, избрах да изтегля всичко, защото интерфейсът на сайта беше ужасен, както и онлайн казиното.
в този момент започна измамата, първите тегления бяха отказани с мотива, че според тях не съм играл поне 3 пъти над платената сума. Веднага след като се оплаках на отдела за обслужване на клиенти, те признаха грешката си и ме поканиха да повторя тегленето
в този момент той остана в режим на готовност в продължение на 3 дни, без да бъде одобрен от никого и след жалбата ми днес влязох в сайта и акаунтът ми беше деактивиран.
КАНЯ ВИ НИКОГА ДА ИГРАЕТЕ В ТОЗИ КРАДЛИВ САЙТ
Случайно да имате съвет как да си върна тези 600 евро?
I registered at this online casino, sent the documents and loaded 470 euros. After closing the session with 600 euros I chose to withdraw everything because the site interface was terrible and the online casino was too.
at this point the scam began, the first withdrawals were refused on the grounds that, according to them, I had not played at least 3 times the amount paid. As soon as I complained to customer service they admitted their mistake and invited me to redo the withdrawal
at this point it remained on standby for 3 days without being approved by anyone and following my complaint today I entered the site and my account was disabled.
I INVITE YOU TO NEVER PLAY ON THIS THIEVES SITE
Do you by any chance have any advice on how to recover the 600 euros?
mi Sono registrato a questo casino online mandato i documenti e caricato 470 euro. Dopodiché aver chiuso la sessione con 600 euro ho scelto di prelevare il tutto perché l’interfaccia del sito era pessima e pure il casino online lo era.
a questo punto è iniziata la truffa, i primi prelievi sono stati rifiutati con la motivazione che a loro dire non avevo giocato almeno 3 volte l’importo versato. Appena mi sono lamentato con il servizio clienti hanno ammesso il loro errore e mi hanno invitato a rifare il prelievo
a questo punto è rimasto in standby per 3 giorni senza essere approvato da nessuno e a seguito della mia lamentela oggi sono entrato nel sito e mi è uscito account disabilitato.
VI INVITO A NON GIOCARE MAI SU STO SITO DI LADRI
per caso avete consigli su come recuperare i 600 euro?
Правилно ли разбирам, че вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Проверих някои от условията на казиното и всъщност попаднах на това:
Наистина не е нищо необичайно за онлайн казино да има този вид правило, то се дължи на политика за AML, за да се предотвратят играчите от някакъв вид пране на пари. В днешно време е наистина важно нещо да се направи, според мен, тъй като сме виждали много случаи, случващи се особено в онлайн света. Така че казиното наистина трябва да провери всички документи, за да предотврати това да се случи там. Искали ли са ви някои допълнителни документи, които да предоставите, може би?🤔 Моля, уведомете ни, ако можете да общувате с казиното относно вашия проблем, и ако не, ние ще бъдем готови да ви помогнем.
Do I understand correctly that your account is fully verified at this casino? I have checked some of the terms of the casino, and came across this, actually:
It is really nothing unusual for an online casino to have this kind of rule, it is due to an AML policy, to prevent players from some kind of money laundering. Now a days it is really important thing to do, in my opinion, as we have seen many cases happening especially in the online world. So the casino really needs to check all the documents to prevent this from happening there. Have they asked you for some additional documents to provide, perhaps?🤔 Please let us know, if you're able to communicate with the casino regarding your issue, and if not, we will be ready to help you out.
Играх с кешбек и спечелих €900 и повече. Изведнъж ми останаха само 200 евро. По средата на играта ми бяха отнети над €1400. Плащам толкова много пари в това казино и загубих толкова много пари. Когато го докладвах, ми казаха, че нямам право да спечеля повече от €500. Това е нечестно и измама. Те също манипулират слотовете. Как точно трябва да спечелите €500? Ако направи 4 бика, не мога да направя нищо по въпроса. Трябва да се каже, че те са абсолютни измамници.
I played with cashback and had won €900 and more. Suddenly I only had €200 left. In the middle of the game, over €1400 was taken away from me. I pay so much money into this casino and lost so much money. When I reported it, I was told I wasn't allowed to win more than €500. That's unfair and a scam. They also manipulate the slots. How exactly are you supposed to win €500? If he makes 4 bulls, I can't do anything about it. It has to be said that they are absolute fraudsters.
Ich habe mit Cashback gespielt und hatte 900€ gewonnen und mehr plötzlich waren nur noch 200€ mitten im Spiel wurde mir über 1400€ weg genommen ich zahle so viele Geld in dieses Casino ein so viel Geld verloren als ich es gemeldet hatte wurde mir gesagt ich darf nicht mehr als 500€ gewinnen das ist unfair und betrug sie manipulieren die slots auch wie soll man genau nur 500€ gewinnen ? Wenn der 4 stiere macht kann ich nichts für das muss hier stehen absolute Betrüger
С удоволствие мога да кача отговорите на имейла Lucky 7 Ще закрия акаунта си над 40 000 там загубен и бонусът е несправедлив и невъзможен те казаха, че е само за по-долу там
Can gladly upload the email answers Lucky 7 I will close my account over 40000 there lost and bonus is unfair and not possible they said it was only for below there
Kann gerne die email antworten hochladen Lucky 7 werde ich mein Konto schließen über 40000 da verloren und Bonus ist unfair und nicht möglich sie sagten es wäre nur zur unterhalb da
Максималното изплащане трябва винаги да бъде ясно посочено в условията на всеки бонус или промоция. Намерихте ли информация за това, може би? Всъщност не е нищо необичайно, че едно казино го има и играчите не могат да теглят повече от посоченото в условията. Разбира се, можете да спечелите повече в дадена игра, но няма да можете да я изтеглите, за съжаление.🤷♀️
The maximum cash out should be always clearly stated in the terms of each bonus or promotion. Have you found any information about it, perhaps? It is nothing unusual actually that a casino would have it and players could not withdraw any more than stated in the terms. Of course you can win more on a game, but you wont be able to withdraw it, unfortunately.🤷♀️
Това е абсолютно невероятно, трябва да е нормално, внезапно над €1000 изчезнаха по средата на игра, когато се свързах с поддръжката ми беше потвърдено няколко пъти, имам доказателство, имейли от поддръжката, мога да кача екранна снимка, ако като, вие сте измамници, това е абсолютно забранено и нечестно, казаха ми, че е взето, защото съм нарушил условията за бонус, като спечелих повече от €500, никога не съм изпитвал това преди в нито едно казино, можете да спечелите толкова много но изтеглете само 500, това е различно, ако спечелите над 500 парите са изчезнали по средата на играта, те са изчезнали, затова знам, че това казино манипулира всички игри, слотовете, толкова се радвам, че получих блокирах се, вие сте толкова измамни и тези отзиви от Гуру са абсолютно неверни, моля, не спирайте, не вярвайте на всичко, радвам се да покажа снимки тук, така че спрете да лъжете, вие сте вашите измамници, също беше потвърди ми, че безплатните завъртания на бонус пари са предназначени само за забавление, някой трябва да покаже със снимки, че е успял да ми плати бонус пари или нещо друго, искам да видя, искам парите си обратно, загубих над 35 хиляди евро там за 2 месеца и пак изневерих
This is absolutely unbelievable, it's supposed to be normal, suddenly over €1000 gone in the middle of a game, when I contacted support it was confirmed to me several times, I have proof, emails from support, I can upload a screenshot if you like, you're scammers, this is absolutely forbidden and unfair, I was told that it was taken because I had violated bonus conditions by winning more than €500, I've never experienced this before in any casino, you can win that much but only cash out 500, that's different, if you win over 500 the money is gone in the middle of the game it was gone, that's why I know that this casino manipulates all games, the slots, I'm so glad that I got myself blocked, you are so deceitful and these reviews from Guru are absolutely not true, please don't stop, don't believe everything, I'm happy to show pictures here, so stop lying, you are your scammers, it was also confirmed to me that bonus money free spins are only meant to be entertainment, someone should show with photos that he was able to pay me bonus money or something else, I want to see, I want my money back, I lost over 35 thousand euros there in 2 months and still cheated
Das ist absolut unfassbar das soll normal sein mitten beim Spiel plötzlich über 1000€ weg als ich das Support kontaktier habe wurde mir bestätigt mehrere Male ich habe Beweise E-Mails vom Support Screenshot kann ich gerne hochladen ihr seit Betrüger sowas ist absolut verbiueb und unfair man sagte mir ja das wurde mit genommen weil ich gegen Bonus Bedingungen verstoßen hätte indem ich mehr als 500€ Gewinnen habe das hab ich noch niemals erlebt in keine einziges Casino man kann so viel gewinnen aber nur 500 auszahlen lassenndas ist was anderes gewinnt man über 500 ist das Geld weg mitten im Spiel war es weg deswegen weiß das dieses Casino alle Spiele manipuliert die slots ich bin so froh das ich mich sperren hab lassen ihr seit so verlogen und diese Bewertungen von Guru absolut nicht wahr bitte hört nicht glaubt nicht alles ich kann gerne Bilder hier zeigen also hören sie auf zu lügen sie sind diene Betrüger mir wurde auch bestätigt das Bonus Geld Freispiele nur als Unterhaltung dienen soll einer zeigen mit Fotos das er mir Bonus Geld was auszahlen konnte oder sonst was will ich sehen ich will mein Geld zurück hab da über 35 tausend Euro verloren in 2 Monate und betrogen trotzdem
Съжаляваме за цялата ситуация и ако смятате, че нашият екип за жалби може да ви помогне да я разрешите, моля, следвайте тази връзка, за да подадете жалба . Те със сигурност ще го разгледат и ще поискат всички необходими доказателства. Ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни.
Sorry about the whole situation, and if you feel that our complaint team could help you solve it, please follow this link to file a complaint. They will surely have a look into it and will ask for all the proof needed. If you need any assistance, please let us know.
Дори по имейл ми казаха същото, което вече бях написал. Бях блокиран. Не исках да продължа да депозирам толкова много пари там. Тогава трябваше да кажа на хазартната зависимост, че е затворена. Не можете да го отмените. Моята история на написаното от мен не е запазена. Разговорите, които написах със съпорт. Все още имам всички имейли.
Even by email I was told the same thing that I had already written. I had myself blocked. I didn't want to keep depositing so much money there. Then I had to tell gambling addiction that it was closed. You can't undo it. My history of what I wrote is not saved. The conversations I wrote with support. I still have all the emails.
Selbst per email wurde mir das gleiche gesagt was ich schon geschrieben habe ich habe mich sperren lassen ich hatte keine Lust mehr dort weiterhin so viel Geld einzuzahlen musste dann spielsucht sagen das es zu ist man kann es nicht mehr rückgängig machen mein Verlauf über das was ich schrieb müssen sie doch wissen wird das nicht gespeichert die Gespräche schreiben mit Support ich habe alle email noch
Винаги е разумно да пазите тези разговори или имейли само в случай, че някога имате нужда от някакво доказателство.
И така, ще се опитате ли да подадете жалба? Сигурен съм, че нашият екип ще се вгледа по-задълбочено в нещата и ще направи всичко възможно, за да ви помогне.
It is always wise to keep those conversations or emails just in case you ever need some proof.
So, are you going to try to file a complaint? I am sure that our team will have a deeper look into things and do everything possible to help you.
Ако го потърся, ще го намеря, мога да го изпратя тогава, не мога да си представя, че ще свърши някаква работа
If I look for it I will find it, I can submit it then, I can't imagine that it will do any good
Wenn ich sie suche werde ich sie finden kann sie gerne dann einreichen kann mir nicht vorstellen das es was bringt
Зависи изцяло от вас, разбира се. Може ли само да попитам дали сте теглили парите от това казино?
It is totally up to you, of course. May I just ask if you have withdrawn the money from this casino?
Здравейте всички,
В момента се опитвам да изтегля пари, но все се провалям на KYC проверката. Онлайн казиното иска доказателство за последен депозит и не приема документите ми, въпреки че банката за съжаление не ми предоставя нищо друго.
Сега съм много отчаян.
С Най-Добри Пожелания
Hi everyone,
I'm currently trying to withdraw money, but I keep failing the KYC check. The online casino wants proof of a last deposit and won't accept my documents, although the bank unfortunately doesn't provide me with anything else.
I am now very desperate.
Best regards
Hi zusammen,
ich versuche mir aktuell Geld auszahlen zu lassen, allerdings scheitere ich immer wieder an der KYC Prüfung. Das Online Casino möchte einen Nachweis über eine letzte Einzahlung und akzeptiert meine Dokumente nicht, obwohl die Bank mir leider nichts anderes zur Verfügung stellt.
Mittlerweile bin ich sehr verzweifelt.
Liebe Grüße
Да, бих искал. Ще потърся всички доказателства и ще ви ги изпратя. Това е абсолютна измама. Просто беше направено, защото уж съм нарушил правилата за бонуса и съм го удвоил. Не съм виновен, че спечелих нещо. За какво друго играете и че се изплащат най-много само €500. Нямах шанс да ми бъде изплатено нещо. По средата на играта парите ми бяха отнети от мен. Докладвах го на поддръжката няколко пъти и получих същия отговор и все още трябва да имам имейла. Тогава акаунтът ми беше закрит. Наистина бих искал да си върна парите, защото това е нечестно казино.
Yes I would like to. I will look for all the evidence and send it to you. This is absolute fraud. It was simply done because I allegedly violated the bonus rules and doubled it. It's not my fault that I won something. What else do you play for and that only €500 is paid out at most. I had no chance of having anything paid out. In the middle of the game my money was taken away from me. I reported it to support several times and got the same answer and should still have the email. I then had my account closed. I would really like to get my money back because it is an unfair casino.
Ja möchte ich ich werde die Beweise alle suchen und ihnen zu senden das ist absoluter Betrug easy dort gemacht wurde einfach so weil ich angeblich gegen die Bonus Regeln verstoßen habe und es verdoppelte ich kann doch nichts dafür das ich was gewinne wofür spielt man sonst und das nur 500€ ausgezahlt werden maximal hatte keine Chance irgdwas auszahlen zu lassen mitten im Spiel wurde mir das Geld weg genommen ich habe mehrmals das den Support gemeldet mit der gleichen Antwort und müsste die email noch haben habe danach mein Konto schließen lassen ich würde so gerne mein Geld wieder zurock erhalten da es um ein unfaires Casinò es sich handelt
Здравейте всички,
В момента се опитвам да изтегля пари, но все се провалям на KYC проверката. Онлайн казиното иска доказателство за последен депозит и не приема документите ми, въпреки че банката за съжаление не ми предоставя нищо друго.
Сега съм много отчаян.
С Най-Добри Пожелания
Hi everyone,
I'm currently trying to withdraw money, but I keep failing the KYC check. The online casino wants proof of a last deposit and won't accept my documents, although the bank unfortunately doesn't provide me with anything else.
I am now very desperate.
Best regards
Hi zusammen,
ich versuche mir aktuell Geld auszahlen zu lassen, allerdings scheitere ich immer wieder an der KYC Prüfung. Das Online Casino möchte einen Nachweis über eine letzte Einzahlung und akzeptiert meine Dokumente nicht, obwohl die Bank mir leider nichts anderes zur Verfügung stellt.
Mittlerweile bin ich sehr verzweifelt.
Liebe Grüße
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.