ФорумКазинаLucky7even Casino - обща дискусия

Lucky7even Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Gretche70
|
8046 преглеждания 51 отговора |
|
1 2 3
Jaro
преди 10 месеца

Interact e-transfer 👍 затова бях шокиран от забавянето.

Автоматичен превод:
Sweets55
преди 10 месеца

Е, това е интересно! 🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, аз също искам да се оплача от Lucky7seven. Направих теглене и ми поискаха актуално банково извлечение. Качих това и на следващия ден беше отхвърлено отново, след което трябваше да кача доказателство за депозит от август 2023 г. и просто нищо не се случва. имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
nagsinm
преди 9 месеца

Здравейте!

Мога ли да ви помоля да актуализирате жалбата си, моля? Чувствайте се свободни просто да щракнете или докоснете тази връзка 👈

Сътрудничеството е високо ценено, тези две са много важни:

„Разбрах правилно, че всички други документи за проверка са одобрени от казиното?

Кога за последен път общувахте с екипа за поддръжка на клиенти относно този проблем?"

Не се колебайте да споделите подробности дори тук във форума, ако нямате нищо против. Оплакването обаче е основно.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Отделно депозирах общо 800CAD за 1 ден и спечелих 4000CAD.


Изтеглих общо 3000CAD и бях отхвърлен и конфискуван според поддръжката, защото наруших някои правила и условия за много залагания, докато залагах на бонуси, за които не знам за какво става дума.


Знам само, че депозирах 800CAD, спечелих 3000CAD и бях ограбен.

Автоматичен превод:
maaarkvelascooo
преди 8 месеца

Здравейте, това означава ли, че не сте играли с никакви бонуси само с истински пари? Или имате активиран бонус? В какво точно те обвини казиното? Казиното взе ли ви парите? Виждам също, че сте успели да подадете жалба , така че се надяваме, че всичко ще се оправи.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Регистрирах се в това онлайн казино, изпратих документите и заредих 470 евро. След като затворих сесията с 600 евро, избрах да изтегля всичко, защото интерфейсът на сайта беше ужасен, както и онлайн казиното.

в този момент започна измамата, първите тегления бяха отказани с мотива, че според тях не съм играл поне 3 пъти над платената сума. Веднага след като се оплаках на отдела за обслужване на клиенти, те признаха грешката си и ме поканиха да повторя тегленето

в този момент той остана в режим на готовност в продължение на 3 дни, без да бъде одобрен от никого и след жалбата ми днес влязох в сайта и акаунтът ми беше деактивиран.

КАНЯ ВИ НИКОГА ДА ИГРАЕТЕ В ТОЗИ КРАДЛИВ САЙТ

Случайно да имате съвет как да си върна тези 600 евро?

Автоматичен превод:
malarati79
преди 7 месеца

Правилно ли разбирам, че вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Проверих някои от условията на казиното и всъщност попаднах на това:

file

Наистина не е нищо необичайно за онлайн казино да има този вид правило, то се дължи на политика за AML, за да се предотвратят играчите от някакъв вид пране на пари. В днешно време е наистина важно нещо да се направи, според мен, тъй като сме виждали много случаи, случващи се особено в онлайн света. Така че казиното наистина трябва да провери всички документи, за да предотврати това да се случи там. Искали ли са ви някои допълнителни документи, които да предоставите, може би?🤔 Моля, уведомете ни, ако можете да общувате с казиното относно вашия проблем, и ако не, ние ще бъдем готови да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Играх с кешбек и спечелих €900 и повече. Изведнъж ми останаха само 200 евро. По средата на играта ми бяха отнети над €1400. Плащам толкова много пари в това казино и загубих толкова много пари. Когато го докладвах, ми казаха, че нямам право да спечеля повече от €500. Това е нечестно и измама. Те също манипулират слотовете. Как точно трябва да спечелите €500? Ако направи 4 бика, не мога да направя нищо по въпроса. Трябва да се каже, че те са абсолютни измамници.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

С удоволствие мога да кача отговорите на имейла Lucky 7 Ще закрия акаунта си над 40 000 там загубен и бонусът е несправедлив и невъзможен те казаха, че е само за по-долу там

Автоматичен превод:
Miri0201
преди 6 месеца

Максималното изплащане трябва винаги да бъде ясно посочено в условията на всеки бонус или промоция. Намерихте ли информация за това, може би? Всъщност не е нищо необичайно, че едно казино го има и играчите не могат да теглят повече от посоченото в условията. Разбира се, можете да спечелите повече в дадена игра, но няма да можете да я изтеглите, за съжаление.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Това е абсолютно невероятно, трябва да е нормално, внезапно над €1000 изчезнаха по средата на игра, когато се свързах с поддръжката ми беше потвърдено няколко пъти, имам доказателство, имейли от поддръжката, мога да кача екранна снимка, ако като, вие сте измамници, това е абсолютно забранено и нечестно, казаха ми, че е взето, защото съм нарушил условията за бонус, като спечелих повече от €500, никога не съм изпитвал това преди в нито едно казино, можете да спечелите толкова много но изтеглете само 500, това е различно, ако спечелите над 500 парите са изчезнали по средата на играта, те са изчезнали, затова знам, че това казино манипулира всички игри, слотовете, толкова се радвам, че получих блокирах се, вие сте толкова измамни и тези отзиви от Гуру са абсолютно неверни, моля, не спирайте, не вярвайте на всичко, радвам се да покажа снимки тук, така че спрете да лъжете, вие сте вашите измамници, също беше потвърди ми, че безплатните завъртания на бонус пари са предназначени само за забавление, някой трябва да покаже със снимки, че е успял да ми плати бонус пари или нещо друго, искам да видя, искам парите си обратно, загубих над 35 хиляди евро там за 2 месеца и пак изневерих

Автоматичен превод:
Miri0201
преди 6 месеца

Съжаляваме за цялата ситуация и ако смятате, че нашият екип за жалби може да ви помогне да я разрешите, моля, следвайте тази връзка, за да подадете жалба . Те със сигурност ще го разгледат и ще поискат всички необходими доказателства. Ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Дори по имейл ми казаха същото, което вече бях написал. Бях блокиран. Не исках да продължа да депозирам толкова много пари там. Тогава трябваше да кажа на хазартната зависимост, че е затворена. Не можете да го отмените. Моята история на написаното от мен не е запазена. Разговорите, които написах със съпорт. Все още имам всички имейли.

Автоматичен превод:
Miri0201
преди 5 месеца

Винаги е разумно да пазите тези разговори или имейли само в случай, че някога имате нужда от някакво доказателство.

И така, ще се опитате ли да подадете жалба? Сигурен съм, че нашият екип ще се вгледа по-задълбочено в нещата и ще направи всичко възможно, за да ви помогне.


Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Ако го потърся, ще го намеря, мога да го изпратя тогава, не мога да си представя, че ще свърши някаква работа

Автоматичен превод:
Miri0201
преди 5 месеца

Зависи изцяло от вас, разбира се. Може ли само да попитам дали сте теглили парите от това казино?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте всички,


В момента се опитвам да изтегля пари, но все се провалям на KYC проверката. Онлайн казиното иска доказателство за последен депозит и не приема документите ми, въпреки че банката за съжаление не ми предоставя нищо друго.


Сега съм много отчаян.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Да, бих искал. Ще потърся всички доказателства и ще ви ги изпратя. Това е абсолютна измама. Просто беше направено, защото уж съм нарушил правилата за бонуса и съм го удвоил. Не съм виновен, че спечелих нещо. За какво друго играете и че се изплащат най-много само €500. Нямах шанс да ми бъде изплатено нещо. По средата на играта парите ми бяха отнети от мен. Докладвах го на поддръжката няколко пъти и получих същия отговор и все още трябва да имам имейла. Тогава акаунтът ми беше закрит. Наистина бих искал да си върна парите, защото това е нечестно казино.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте всички,


В момента се опитвам да изтегля пари, но все се провалям на KYC проверката. Онлайн казиното иска доказателство за последен депозит и не приема документите ми, въпреки че банката за съжаление не ми предоставя нищо друго.


Сега съм много отчаян.


С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. Проверихте ли дали документът е в правилния формат? Обикновено е необходим PDF файл.🤔

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини