ФорумКазинаLucky7even Casino - обща дискусия

Lucky7even Casino - обща дискусия

преди 1 година от Gretche70
|
7730 преглеждания 46 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky7even Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Намерих това казино тук като чисто ново и регистрирано. След като потвърдя имейла си, трябва да вляза отново. След това получих съобщение, че акаунтът ми е блокиран. След това съм в чата на живо, за да получа отговор как е възможно това. Жената каза, че сам съм блокирал акаунта. Сигурен съм, че никога преди не съм играл в това казино. Питах я, когато се регистрирах и се блокирах, тя каза, че не трябва да ми казва това. Играя и в други казина на Hollycorn и никога не съм блокирал нито едно. За съжаление, дамата не се интересуваше от това, което казах, просто продължаваше да се връща много неприветливо, акаунтът е затворен. Чудя се как да закрия акаунта си, в който никога не съм играл. Тук пише 3/23 отворено, много странно. Но така или иначе не искам да играя в казино с толкова недружелюбни служители.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравей Gretche70,

благодаря, че сподели тази история с нас. Трябва да кажа, че е странно, чат операторът или поддръжката на клиенти винаги трябва да правят всичко възможно, за да обяснят ясно ситуацията. Кой би се радвал на груба подкрепа, аз със сигурност не бих.

Това, което току-що се случи, почти звучи така, сякаш вашият имейл или данни за регистрация са маркирани, но трябва да бъде обяснено от казиното. Има ли някакъв шанс някой от вашето домакинство да е играл там или някой друг да използва същата интернет връзка? Все още обаче не обяснява частта, в която тя каза, че сте блокирали акаунта.

Надяваме се, че скоро ще намерите по-добър сайт ✌

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление това казино не обяснява това и няма отговор и на имейл. Никой от домакинството ми не играе там. Просто се чудя как съм се заключил там, въпреки че е ново казино и никога не съм играл там. Това казино принадлежи на Hollycorn? Все още съм регистриран в други казина на Hollycorn, мога да депозирам и тегля там, да играя както обикновено. Е, има и по-добри сайтове. И аз много държа на обслужването на клиентите в казино, а тук е много неприветливо.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

За мен също няма много смисъл. Звучи по-скоро като много необичаен вид грешка🙁.

Според прегледа този сайт е собственост на Hollycorn NV - това е вярно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вероятно това е, защото малко след като написах публикацията тук вчера, получих отговор от това казино. Предполага се, че са ми забранили акаунта по погрешка, искаха да забранят някой друг. Това, което не мога да си представя е, че не съм въвел името или адреса си, така че се регистрирах само с имейла си и няколко минути по-късно той беше блокиран. И ако беше инцидент, щеше да го видиш в чата на живо. Там само си бях дал имейла и тъкмо излезе, акаунтът е блокиран. И най-странното беше, че получих имейл от 2 други казина Betibet и Lucky Dreams, които са чрез dama nv, че акаунтът ми ще бъде активиран отново. 1 минута по-късно имейл отново, акаунтът ми отново ще бъде деактивиран. И след това няколко минути по-късно получих този имейл от lucky7even, че случайно са ме блокирали и акаунтът ми вече е отворен. Цялата работа просто ми се стори странна, защото бях затворил всичките си акаунти в dama nv, получих имейли от 2 dama казина, че акаунтите са отворени отново и малко след това ги деактивирах отново. И след това няколко минути по-късно от lucky7even, че е било инцидент? Стори ми се, че lucky7even е казино на dama, случайно първо ми отвориха другите казина, после пак ги затвориха и чак тогава пак отвориха правилната сметка. Щеше да е странно съвпадение, ако не беше така.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

О, да, дадох шанс на казиното и просто играя. Едва вчера писах на luckydreams, че dama ov са писали защо пак са ми отворили акаунта. Сега наистина получавам отговор, че трябва да опиша въпроса си по-точно и да се свържа с letslucky???? Letslucky също е казино Hollycorn, но определено писах на luckydreams. Така че сякаш Dama и Hollycorn са едно. Тогава бях прав в предположението си защо случайно са затворили акаунта ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, да, дадох шанс на казиното и просто играя. Едва вчера писах на luckydreams, че dama ov са писали защо пак са ми отворили акаунта. Сега наистина получавам отговор, че трябва да опиша въпроса си по-точно и да се свържа с letslucky???? Letslucky също е казино Hollycorn, но определено писах на luckydreams. Така че сякаш Dama и Hollycorn са едно. Тогава бях прав в предположението си защо случайно са затворили акаунта ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е доста странна ситуация. Сега бих казал, че е допусната повече от една грешка. Определено бих попитал Letslucky откъде са взели заявката. Може да е полезно. Никога не съм чувал за връзката между Дама и Холикорн, но може би ще я откриете неволно.

Ако ще питаш казиното, кажи ми какво ти казват, моля.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното не може да ми отговори на този въпрос. Виж letslucky, там също съм писал нещо в дискусиите. Новото казино 50crowns от hollycorn, абсолютно същата тема, казино от hollycorn, но имейлът казва dama. Писах и в дискусиите. Вчера се регистрирах там и внесох 20 евро, парите дори не ми бяха кредитирани до днес. Имейлът от тях не съществува, защото все си го връщам като несъществуващ

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравей Gretche70,

Прочетох всичко това днес. Какво много изненадващо съвпадение. 🤔 Честно казано, не знам какво да кажа, почти звучи така, сякаш тези казина също не могат да разберат това.

След като смятате, че имате нужда от подкрепа, жалбата е на ваше разположение.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, казвам се Мелани Беланд, добре, оплаквам се от това казино поради факта, че играех с тях от няколко седмици и веднага щом отидох и направих теглене и сега скоро станах, беше в очакване и сега е в ход и те ми казват, че трябва да изчакат, защото е на моя страна, която чака или или знаете, че моята банка задържа всичко, но те лъжат чиста линия, защото вече погледнах, вече получих имейл от gigadat и той ясно ми каза, че няма нищо чакащо от тяхна страна, добре, така че те се опитват да ми кажат това и тогава им показах екранната снимка на имейла, когато говорих с interact и те казаха, о, това е банката на наша страна, така че казах, че ме излъга, ти направо излъга и ти просто ми каза, че си на моя страна. И тогава влизам на вашия сайт и виждам отзивите за това казино и те имат проблем с изплащането като теглене на пари 5 до 10 работни дни, брато, взаимодействието е добре, отнема две до три минути, може да отнеме 24 часа, не е не отнема 5 до 10 работни дни, знам, защото съм канадец и това е базирана в Канада компания, така че знам колко време отнема, знаеш ли и те се опитват да играят игри с мен, брато, имам всички екранни снимки, които ще направя показвам ви сега и сега все още чакам, сякаш буквално е в ход, няма смисъл да ми казвате, че е на моя страна, просто ги хванах в лъжата, прочетете всичко, което можете да видите от тази страна, добре, изпратих ви това, което те ми казаха, че това е нещото, акаунтът ми е много потвърден, добре, тегленето ми е одобрено и в момента се казва, че е в ход, така че това е проблемът, който не разбирам, когато ми казват, че отнема 5 до 10 работни дни, когато не знаем ли всички, че не съм проверен, нямам проблеми с kyc, добре, нямам никакви проблеми с тях, така че изведнъж ми създават проблеми, когато се стигне до моето теглене, кажи ми, че е 5 до 10 работни дни прочетете какво ви написах те ми казаха, че нямат време някой субект от моя страна да отвори моята банка, което беше напълно грубо и неприето, защото това е тяхната банка, когато ги хванах в лъжа, казах всъщност не, направих екранна снимка това, което казахте вчера и ми казахте, че вашата банка е на ваша страна и вие ми казвате същото нещо днес, затова казах, че ви изпратих екранна снимка, ако е в ход, играя от няколко години, добре и ако това е в ход и вашият kyc трябва да получите парите си в рамките на 24 часа, дори и по-малко, ако е interact, това е базирана в Канада компания interact, така че знам как работи, те играят игри, защото виждам всички отзиви тук и те имат проблеми с тегленето на парите им, така че не съм единственият

Автоматичен превод:
Sweets55
преди 10 месеца

Здравей, можеш ли да ми кажеш колко време чакаш тегленето си? Това първото ви теглене в казиното ли е? Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни за уреждане на теглене.

Също така видях, че вашият акаунт вече е потвърден. Казиното каза ли също защо има забавяне на тегленето? Мисля, че е празник и казиното може да няма достатъчно персонал и следователно може да отнеме повече време.

Освен това видях, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако проблемът ви продължава и не получите парите до споменатия час.

Бихте ли ме информирали как върви това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро

Благодаря ви за отговора.

Ще ви държа в течение. Все още не съм получил плащането си. Празниците свършиха, така че също направих теглене с interac e-transfer. Аз съм от Канада, така че знам, че interact и gigadat са базирани в Канада компании, така че знам колко време отнема. Странно настроение. Никога не съм чувал 5 до 10 работни дни за електронен превод, това е доста шокиращо и всеки път, когато ги попитам, преминава от чакащ към напредък и все още не е казано, че е прието, те казаха, че са одобрили тегленето ми и са го обработили и казаха, че има нещо правя с моята банка ?? невъзможно поради простия факт, за да получа парите си, трябва да е с interact и аз им изпратих имейл. Имам имейла, че те не виждат нищо чакащо и да говоря с търговеца. Така и направих. Казах, че има чакащо взаимодействие с interact и е от там. Тогава казаха истината. Казаха, че са одобрили тегленето и са го обработили, но това не е вярно, все още е в банката от там и казаха, че да, така е и този тип транзакции отнемат до 10 работни дни Бях като уау, лъгахте ме през цялото време Ясно знаех, че лъжат и забавят за това, което не знам, но други отзиви тук казват същото, което съм проверил. Похарчих добра сума там няколко пъти, няма проблем да вземете парите правилно. Както и да е, те повтарят едно и също нещо отново и отново като роботи. Ето защо дойдох тук, защото играя от няколко години и това е абсурдно, никога не съм изпитвал KYCed и да чакам 10 работни дни за 229$ електронен превод. Както и да е, ще получа парите си доверие. Не се отказвам и отивам направо при доставчика на лицензи и се оплаквам от безсмислената търговска камара в Кюрасао gaming.... Все още не съм го направил, надявайки се, че ще дойдат има сетива преди това. Ето защо съм тук, вие винаги сте ми помагали, така че оставам верен на тези, които остават лоялни към мен.

Благодаря ви много, оценявам отговора ви, ще ви държа в течение.

Поздрави Мелани Беланд

Автоматичен превод:
Sweets55
преди 10 месеца

Определено не е приятно, когато сте по средата на проблем и казиното ви каже, че тегленето ви е обработено и че банката е виновна, а банката ви казва, че няма вина от тяхна страна.

Ето защо смятам, че е добре, че дойдохте тук и подадохте жалба, за да може нашият екип да проучи тази ситуация и да види докъде ще стигне.

Въпреки това твърдо вярвам, че тази ситуация ще бъде разрешена възможно най-скоро и няма да има допълнителни проблеми.

Ще чакам вашата актуализация. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ти Джаро, наистина го оценявам.

Определено ще ви дам тази актуализация. за разбирането

Мелани Беланд

Автоматичен превод:
Sweets55
преди 10 месеца

Страхотен! Ще бъдем тук. 🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Благодарим ви за вашата подкрепа.

Много го оценявам Радка.

Поздрави Мелани Беланд

Автоматичен превод:
Sweets55
преди 10 месеца

Току-що попаднах на добрата новина! Радвам се да видя, че парите ви са там, където им е мястото!

🙌

Имате ли изобщо някакви допълнителни подробности относно причината за проблема?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Радка

Ами като за начало добро утро.

Ами молят ме да направя заявка за теглене отново, защото имаше технически проблем. Те разбраха веднага, щом казах, че ще се оплача, и подадох оплакване с вас, момчета и след това с всички останали, че просто се шегувам с парите си, така че изведнъж получих парите си и имаше технически проблем на тяхна страна знаеш, че е толкова смешно, че се случва така, че трябва да направя още една заявка за моето оттегляне, защото беше технически проблем, така че казах, че знаеш, че трябва да направиш жалба и че трябва да ги заплашиш с теб знам, че подавам жалба до тях казино малък владетел знаете всеки орган, който идва с Кюрасао всичко, което искам да кажа, че е просто тъжно. По същество получих парите си и съм щастлив, че просто няма да играя повече в това казино, това е най-важното, честно казано.

Автоматичен превод:
Sweets55
преди 10 месеца

Понякога могат да възникнат технически проблеми, което не е приятно, но докато казиното комуникира и се опитва по някакъв начин да разреши ситуацията и да ви помогне, всичко е наред. В този случай е трябвало да подадете повторно тегленето си и всичко да е наред.

Що се отнася до това да не играете повече тук, зависи от вас и вие знаете дали си заслужава.

Както и да е, много се радвам, че получихте парите и можете да им се насладите. Ако мога да попитам какъв метод използвахте, за да изтеглите парите?

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини