преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky7even Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Намерих това казино тук като чисто ново и регистрирано. След като потвърдя имейла си, трябва да вляза отново. След това получих съобщение, че акаунтът ми е блокиран. След това съм в чата на живо, за да получа отговор как е възможно това. Жената каза, че сам съм блокирал акаунта. Сигурен съм, че никога преди не съм играл в това казино. Питах я, когато се регистрирах и се блокирах, тя каза, че не трябва да ми казва това. Играя и в други казина на Hollycorn и никога не съм блокирал нито едно. За съжаление, дамата не се интересуваше от това, което казах, просто продължаваше да се връща много неприветливо, акаунтът е затворен. Чудя се как да закрия акаунта си, в който никога не съм играл. Тук пише 3/23 отворено, много странно. Но така или иначе не искам да играя в казино с толкова недружелюбни служители.
Found this casino here as brand new and registered. After confirming my email, I should log in again. Then I got the message that my account was blocked. I'm then in the live chat to get an answer, how that can be. The lady said I blocked the account myself. I'm sure I've never played at this casino before. I asked her when I registered and blocked myself, she said she shouldn't tell me that. I also play at other Hollycorn casinos and I have never blocked one. Unfortunately, the lady was not interested in what I said, it just kept coming back very unfriendly, the account is closed. I am wondering how to close my account that I have never played on. It says 3/23 open here, very strange. But I don't want to play in a casino with such unfriendly employees anyway.
Hab dieses Casino hier als brandneu gefunden und mich registriert. Nachdem ich meine email bestätigt habe sollte ich mich neu einloggen. Dann kam die Meldung, mein Konto wäre gesperrt. Bin dann in den live chat um eine Antwort zu bekommen,wie das sein kann. Die Dame meinte ich hätte das Konto selbst gesperrt. Ich bin mir sicher das ich in diesem Casino noch nie gespielt habe. Ich fragte sie wann ich mich registriert und gesperrt habe, sie meinte das dürfe sie mir nicht sagen. Ich spiele auch in anderen casinos von Hollycorn, und niemals habe ich eins gesperrt. Die Dame hat leider nichts intressiert was ich sagte, es kam nur immer wieder sehr unfreundlich, das Konto ist geschlossen. Ich frage mich wie ich mein Konto schließen kann in dem ich noch nie gespielt habe. Hier steht 3/23 eröffnet, sehr seltsam. Aber in einem Casino mit solche unfreundlichen Mitarbeiter möchte ich dann sowieso nicht spielen.
Здравей Gretche70,
благодаря, че сподели тази история с нас. Трябва да кажа, че е странно, чат операторът или поддръжката на клиенти винаги трябва да правят всичко възможно, за да обяснят ясно ситуацията. Кой би се радвал на груба подкрепа, аз със сигурност не бих.
Това, което току-що се случи, почти звучи така, сякаш вашият имейл или данни за регистрация са маркирани, но трябва да бъде обяснено от казиното. Има ли някакъв шанс някой от вашето домакинство да е играл там или някой друг да използва същата интернет връзка? Все още обаче не обяснява частта, в която тя каза, че сте блокирали акаунта.
Надяваме се, че скоро ще намерите по-добър сайт ✌
Hi Gretche70,
thanks for sharing this story with us. I must say it is weird, the chat operator or customer support should always do their best to explain the situation clearly. Who would enjoy rude support, I wouldn't for sure.
What just occurred almost sounds like your email or registration details were flagged, still it should be explained by the casino. Is there any chance anybody from your household played there, or someone else uses the same internet connection? It still does not explain the part where she said you blocked the account yourself, though.
Hopefully, you'll find a better site soon ✌
За съжаление това казино не обяснява това и няма отговор и на имейл. Никой от домакинството ми не играе там. Просто се чудя как съм се заключил там, въпреки че е ново казино и никога не съм играл там. Това казино принадлежи на Hollycorn? Все още съм регистриран в други казина на Hollycorn, мога да депозирам и тегля там, да играя както обикновено. Е, има и по-добри сайтове. И аз много държа на обслужването на клиентите в казино, а тук е много неприветливо.
Unfortunately, this casino does not explain this, and there is no answer to email either. Nobody in my household plays there. I'm just wondering how I locked myself there even though it's a new casino and I've never played there. This casino belongs to Hollycorn? I am still registered in other Hollycorn casinos, can deposit and withdraw there, play as normal. Well, there are better sites. And I care a lot about customer service in a casino, and here it is very unfriendly.
Leider erklärt dieses Casino das nicht, auch auf email gibt es keine Antwort. In meinem Haushalt spielt dort niemand. Ich frage mich nur wie ich mich selbst dort sperren konnte obwohl es ein neues Casino ist und ich dort noch nie gespielt habe. Dieses Casino gehört zu Hollycorn? Ich bin noch in anderen Casinos von Hollycorn registriert, kann dort ein und auszahlen, ganz normal spielen. Na ja, es gibt noch bessere Seiten. Und mir ist der Kundenservice in einem Casino sehr wichtig, und hier ist er nun mal sehr unfreundlich.
За мен също няма много смисъл. Звучи по-скоро като много необичаен вид грешка🙁.
Според прегледа този сайт е собственост на Hollycorn NV - това е вярно.
To me, it does not make much sense, either. Sounds more like a very unusual sort of mistake🙁.
According to the review, this site is owned by Hollycorn N.V. - that's correct.
Вероятно това е, защото малко след като написах публикацията тук вчера, получих отговор от това казино. Предполага се, че са ми забранили акаунта по погрешка, искаха да забранят някой друг. Това, което не мога да си представя е, че не съм въвел името или адреса си, така че се регистрирах само с имейла си и няколко минути по-късно той беше блокиран. И ако беше инцидент, щеше да го видиш в чата на живо. Там само си бях дал имейла и тъкмо излезе, акаунтът е блокиран. И най-странното беше, че получих имейл от 2 други казина Betibet и Lucky Dreams, които са чрез dama nv, че акаунтът ми ще бъде активиран отново. 1 минута по-късно имейл отново, акаунтът ми отново ще бъде деактивиран. И след това няколко минути по-късно получих този имейл от lucky7even, че случайно са ме блокирали и акаунтът ми вече е отворен. Цялата работа просто ми се стори странна, защото бях затворил всичките си акаунти в dama nv, получих имейли от 2 dama казина, че акаунтите са отворени отново и малко след това ги деактивирах отново. И след това няколко минути по-късно от lucky7even, че е било инцидент? Стори ми се, че lucky7even е казино на dama, случайно първо ми отвориха другите казина, после пак ги затвориха и чак тогава пак отвориха правилната сметка. Щеше да е странно съвпадение, ако не беше така.
That's probably it, because shortly after I wrote the post here yesterday, I got an answer from this casino. Supposedly they banned my account by mistake, they wanted to ban someone else. What I can't imagine is that I didn't enter my name or address, so I only registered with my email and a few minutes later it was blocked. And if it was an accident, you would have seen that in the live chat. There I had only given my email and it just came up, the account is blocked. And the strangest thing was, I got an email from 2 other casinos Betibet and Lucky Dreams, which are via dama nv, that my account would be activated again. 1 minute later email again, my account would be deactivated again. And then a few minutes later I got this email from lucky7even that they accidentally blocked me and my account is now open. The whole thing just seemed strange to me, because I had closed all my accounts at dama nv, got emails from 2 dama casinos that the accounts were open again and shortly afterwards deactivated them again. And then a few minutes later from lucky7even that it was an accident? It seemed to me that lucky7even was a dama's casino, they accidentally opened the other casinos to me first, then closed them again and only then opened the correct account again. It would be a strange coincidence if it weren't so.
Das war es wohl auch, denn kurz nachdem ich hier gestern den beitrag geschrieben habe, bekam ich eine antwort von diesem casino. Angeblich hätten sie mein konto aus versehen gesperrt, sie wollten jemand anders sperren. Was ich mir nicht vorstellen kann, ich hatte weder meinen namen noch adresse eingegeben, also mich nur mit meiner email registriert, und paar minuten später gesperrt. Und wenn es ein versehen war, das hätten sie im live chat dann ja gesehen. Dort hatte ich nur meine email angegeben und es kam nur, das konto ist gesperrt. Und das aller merkwürdigste war, bekam ich von 2 anderen casinos Betibet und Lucky Dreams die über dama n.v sind jeweils eine email das mein konto wieder aktiviert wäre. 1 minute später wieder email, mein konto wäre wieder deaktiviert. Und dann paar minuten später bekam ich von lucky7even diese email das sie mich aus versehen gesperrt haben und mein konto nun offen sei. Das ganze kam mir einfach komisch vor, denn ich hatte all meine konten bei dama n.v geschlossen, bekomme von 2 dama casinos email das die konten wieder offen sind und kurz darauf wieder deaktiviert. Und dann paar minuten später von lucky7even das es ein versehen war? Mir kam das so vor als wäre lucky7even ein casino von dama, sie mir zuerst die anderen casinos aus versehen öffneten dann wieder schließen und dann erst das richtige konto wieder öffneten. Wäre schon ein komischer zufall wenn es nicht so wäre.
О, да, дадох шанс на казиното и просто играя. Едва вчера писах на luckydreams, че dama ov са писали защо пак са ми отворили акаунта. Сега наистина получавам отговор, че трябва да опиша въпроса си по-точно и да се свържа с letslucky???? Letslucky също е казино Hollycorn, но определено писах на luckydreams. Така че сякаш Dama и Hollycorn са едно. Тогава бях прав в предположението си защо случайно са затворили акаунта ми
Oh yes, I gave the casino a chance and I'm just playing. Only yesterday I wrote to luckydreams that dama ov wrote about why they opened my account again. Now I really get the answer that I should describe my question more precisely and should contact letslucky???? Letslucky is also a hollycorn casino, but I definitely wrote to luckydreams. So it's like Dama and Hollycorn are one. Then I was correct in my guess as to why they accidentally closed my account
Ach ja ich gab dem casino doch nun eine chance und bin auch grad beim spielen. Nur hab ich ja gestern noch luckydreams das von dama o.v ist angeschrieben warum sie mein konto wieder geöffnet haben. Nun bekomme ich doch wirklich antwort das ich meine frage genauer beschreiben soll und sollte mich an letslucky wenden???? Letslucky ist auch ein casino von hollycorn, ich habe aber definitiv an luckydreams geschrieben. Also ist es doch so das Dama und Hollycorn eins sind. Dann lag ich mit meiner vermutung doch richtig, warum sie mir aus versehen das konto schließen
О, да, дадох шанс на казиното и просто играя. Едва вчера писах на luckydreams, че dama ov са писали защо пак са ми отворили акаунта. Сега наистина получавам отговор, че трябва да опиша въпроса си по-точно и да се свържа с letslucky???? Letslucky също е казино Hollycorn, но определено писах на luckydreams. Така че сякаш Dama и Hollycorn са едно. Тогава бях прав в предположението си защо случайно са затворили акаунта ми
Oh yes, I gave the casino a chance and I'm just playing. Only yesterday I wrote to luckydreams that dama ov wrote about why they opened my account again. Now I really get the answer that I should describe my question more precisely and should contact letslucky???? Letslucky is also a hollycorn casino, but I definitely wrote to luckydreams. So it's like Dama and Hollycorn are one. Then I was correct in my guess as to why they accidentally closed my account
Ach ja ich gab dem casino doch nun eine chance und bin auch grad beim spielen. Nur hab ich ja gestern noch luckydreams das von dama o.v ist angeschrieben warum sie mein konto wieder geöffnet haben. Nun bekomme ich doch wirklich antwort das ich meine frage genauer beschreiben soll und sollte mich an letslucky wenden???? Letslucky ist auch ein casino von hollycorn, ich habe aber definitiv an luckydreams geschrieben. Also ist es doch so das Dama und Hollycorn eins sind. Dann lag ich mit meiner vermutung doch richtig, warum sie mir aus versehen das konto schließen
Това е доста странна ситуация. Сега бих казал, че е допусната повече от една грешка. Определено бих попитал Letslucky откъде са взели заявката. Може да е полезно. Никога не съм чувал за връзката между Дама и Холикорн, но може би ще я откриете неволно.
Ако ще питаш казиното, кажи ми какво ти казват, моля.
This is quite a bizarre situation. Now I'd say that more than one mistake was done. I would definitely ask Letslucky where they got the request. Could be useful. I have never heard about the connection between Dama and Hollycorn, but maybe you find it unintentionally.
If you're going to ask the casino, let me know what they tell you, please.
Казиното не може да ми отговори на този въпрос. Виж letslucky, там също съм писал нещо в дискусиите. Новото казино 50crowns от hollycorn, абсолютно същата тема, казино от hollycorn, но имейлът казва dama. Писах и в дискусиите. Вчера се регистрирах там и внесох 20 евро, парите дори не ми бяха кредитирани до днес. Имейлът от тях не съществува, защото все си го връщам като несъществуващ
The casino is unable to answer this question for me. Look at letslucky, I also wrote something there in the discussions. The new 50crowns casino from hollycorn, exactly the same theme, casino from hollycorn but the email says dama. I also wrote in the discussions. Yesterday I registered there and paid in 20 euros, the money was not even credited to me until today. The email from them doesn't exist because I keep getting it back as not existing
Das casino ist nicht in der lage mir diese frage zu beantworten. Schauen Sie bei letslucky ,da hab ich auch was in der diskussionen geschrieben. Das neue 50crowns Casino von Hollycorn, genau das gleiche thema, casino von hollycorn aber in der email steht dama. Hab ich auch in den diskussionen geschrieben. Dort hab ich mich gestern auch angemeldet 20 euro eingezahlt, das geld wurde mir bis heute nicht mal gutgeschrieben. Die email von denen existiert nicht, denn ich bekomme sie immer wieder zurück als existiert nicht
Здравей Gretche70,
Прочетох всичко това днес. Какво много изненадващо съвпадение. 🤔 Честно казано, не знам какво да кажа, почти звучи така, сякаш тези казина също не могат да разберат това.
След като смятате, че имате нужда от подкрепа, жалбата е на ваше разположение.
Hello Gretche70,
I read that all today. What a very surprising coincidence. 🤔I honestly don't know what to say, it almost sounds like those casinos can't figure that out either.
Once you think you need support, the complaint is at your service.
Здравейте, казвам се Мелани Беланд, добре, оплаквам се от това казино поради факта, че играех с тях от няколко седмици и веднага щом отидох и направих теглене и сега скоро станах, беше в очакване и сега е в ход и те ми казват, че трябва да изчакат, защото е на моя страна, която чака или или знаете, че моята банка задържа всичко, но те лъжат чиста линия, защото вече погледнах, вече получих имейл от gigadat и той ясно ми каза, че няма нищо чакащо от тяхна страна, добре, така че те се опитват да ми кажат това и тогава им показах екранната снимка на имейла, когато говорих с interact и те казаха, о, това е банката на наша страна, така че казах, че ме излъга, ти направо излъга и ти просто ми каза, че си на моя страна. И тогава влизам на вашия сайт и виждам отзивите за това казино и те имат проблем с изплащането като теглене на пари 5 до 10 работни дни, брато, взаимодействието е добре, отнема две до три минути, може да отнеме 24 часа, не е не отнема 5 до 10 работни дни, знам, защото съм канадец и това е базирана в Канада компания, така че знам колко време отнема, знаеш ли и те се опитват да играят игри с мен, брато, имам всички екранни снимки, които ще направя показвам ви сега и сега все още чакам, сякаш буквално е в ход, няма смисъл да ми казвате, че е на моя страна, просто ги хванах в лъжата, прочетете всичко, което можете да видите от тази страна, добре, изпратих ви това, което те ми казаха, че това е нещото, акаунтът ми е много потвърден, добре, тегленето ми е одобрено и в момента се казва, че е в ход, така че това е проблемът, който не разбирам, когато ми казват, че отнема 5 до 10 работни дни, когато не знаем ли всички, че не съм проверен, нямам проблеми с kyc, добре, нямам никакви проблеми с тях, така че изведнъж ми създават проблеми, когато се стигне до моето теглене, кажи ми, че е 5 до 10 работни дни прочетете какво ви написах те ми казаха, че нямат време някой субект от моя страна да отвори моята банка, което беше напълно грубо и неприето, защото това е тяхната банка, когато ги хванах в лъжа, казах всъщност не, направих екранна снимка това, което казахте вчера и ми казахте, че вашата банка е на ваша страна и вие ми казвате същото нещо днес, затова казах, че ви изпратих екранна снимка, ако е в ход, играя от няколко години, добре и ако това е в ход и вашият kyc трябва да получите парите си в рамките на 24 часа, дори и по-малко, ако е interact, това е базирана в Канада компания interact, така че знам как работи, те играят игри, защото виждам всички отзиви тук и те имат проблеми с тегленето на парите им, така че не съм единственият
Hi my name is Melanie Beland okay I'm complaining about this casino because of the fact that I was playing with them for a few weeks now and as soon as I went and make a withdrawal and now it's soon it was I was up it was at pending and now it's in progress and they're telling me that they have to wait because it's on my side that's pending or or you know it's my bank that's holding up everything but they're lying pure Line because I already looked I already got an email from gigadat and it clearly told me that there was nothing pending on their side okay so they're trying to tell me that and then I showed them the screenshot of the email when I spoke with interact and they said oh it's the bank on our side so I said you lied to me you straight up lied and you just told me you was on my side. And then I come on your site and I see the reviews for this casino and they have a problem with paying out like withdrawing money 5 to 10 business days bro it's an interact okay it takes two to three minutes it could take 24 hours it doesn't take 5 to 10 business days I know because I'm a Canadian and it's Canadian based company so I know how long it takes you know and they're trying to play games with me bro I have all the screenshots I'm going to show you nowand now I'm still waiting like literally it's in progress it doesn't make any sense of telling me it's on my side I just caught them in the lie read everything that you could see on that side okay I sent you what they were telling meThat's the thing my account is very verified okay my withdrawal has been approved and right now it says it's in progress so this is the problem I don't understand when they're telling me that it takes 5 to 10 business days when it doesn't we all know it doesn't I'm verified I have no kyc problems okay I have no problems with them at all so all of a sudden they give me problems when it comes down to my withdrawal tell me it's 5 to 10 business days read what I wrote you they told me that they don't have time for some entity on my side to open my bank which was totally rude and unaccepted because it's their Bank when I caught them in a lie I said actually no I screenshotted what you said yesterday and you told me it is your bank on your side and you're telling me the same thing today that's why I said I sent you guys a screenshot if it's in progress I've been playing for several years okay and if it's in progress and your kyc you should get your money within 24 hours not even less if it's interact it's a Canadian based company interact so I know how it works they're playing games because I see all the reviews on here and they're having problems with withdrawing their money so I'm not the only one
Здравей, можеш ли да ми кажеш колко време чакаш тегленето си? Това първото ви теглене в казиното ли е? Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни за уреждане на теглене.
Също така видях, че вашият акаунт вече е потвърден. Казиното каза ли също защо има забавяне на тегленето? Мисля, че е празник и казиното може да няма достатъчно персонал и следователно може да отнеме повече време.
Освен това видях, че сте подали жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако проблемът ви продължава и не получите парите до споменатия час.
Бихте ли ме информирали как върви това?
Hi, could you tell me how long you are waiting for your withdrawal ? Is this your first withdrawal at the casino ? I would like to add that we give casinos 14 days to settle a withdrawal.
Also I saw that your account is already verified. Did the casino also say why there is a delay in withdrawal ? I am thinking that it is a holiday and the casino may be understaffed and therefore it may take longer.
However, I also saw that you have filed a complaint so our team will try to help you if your issue persists and you don't get the money by the mentioned time.
Could you update me on how this is going?
Здравей Джаро
Благодаря ви за отговора.
Ще ви държа в течение. Все още не съм получил плащането си. Празниците свършиха, така че също направих теглене с interac e-transfer. Аз съм от Канада, така че знам, че interact и gigadat са базирани в Канада компании, така че знам колко време отнема. Странно настроение. Никога не съм чувал 5 до 10 работни дни за електронен превод, това е доста шокиращо и всеки път, когато ги попитам, преминава от чакащ към напредък и все още не е казано, че е прието, те казаха, че са одобрили тегленето ми и са го обработили и казаха, че има нещо правя с моята банка ?? невъзможно поради простия факт, за да получа парите си, трябва да е с interact и аз им изпратих имейл. Имам имейла, че те не виждат нищо чакащо и да говоря с търговеца. Така и направих. Казах, че има чакащо взаимодействие с interact и е от там. Тогава казаха истината. Казаха, че са одобрили тегленето и са го обработили, но това не е вярно, все още е в банката от там и казаха, че да, така е и този тип транзакции отнемат до 10 работни дни Бях като уау, лъгахте ме през цялото време Ясно знаех, че лъжат и забавят за това, което не знам, но други отзиви тук казват същото, което съм проверил. Похарчих добра сума там няколко пъти, няма проблем да вземете парите правилно. Както и да е, те повтарят едно и също нещо отново и отново като роботи. Ето защо дойдох тук, защото играя от няколко години и това е абсурдно, никога не съм изпитвал KYCed и да чакам 10 работни дни за 229$ електронен превод. Както и да е, ще получа парите си доверие. Не се отказвам и отивам направо при доставчика на лицензи и се оплаквам от безсмислената търговска камара в Кюрасао gaming.... Все още не съм го направил, надявайки се, че ще дойдат има сетива преди това. Ето защо съм тук, вие винаги сте ми помагали, така че оставам верен на тези, които остават лоялни към мен.
Благодаря ви много, оценявам отговора ви, ще ви държа в течение.
Поздрави Мелани Беланд
Hi Jaro
Thank you for your reply.
I will keep you posted. I still haven't received my payment. Holidays are over so also I made A withdrawal with interac e-transfer . I'm from Canada so I know interact and gigadat are Canadian based company's so I know how long it takes. Weird vibe . I never heard 5 to 10 business days on a e-transfer it's rather shocking and everytime I ask them it went from pending to progress and it hasn't said accepted yet they said they approved my withdrawal and processed it and said it had something to do with my bank ?? impossible for the simple fact in order to receive my money it has to be with interact and I emailed them I have the email they that they saw nothing pending and to talk to the merchant . So I did. I told that there's pending with interact and it's on there side . Then they told the truth . They said that they approved the withdrawal and processed it but that's not true it's still at the bank on there side and they said yes it is and these type of transactions take up to 10 business days I was like wow you lied to me the whole time I clearly knew that they were lying and stalling for what I don't know but other reviews on here say the same thing I'm verified . Spent a good amount there a few times, no problem taking money right. Anyways they repeat the same thing over and over again like robots . That's why I came here cause I've been playing for several years and this is ridiculous I've never experienced being KYCed and having to wait 10 business days for 229$ e-transfer. Anyways I'm going to get my money trust I don't give up and I go straight to there license provider and complain about the nonsense chamber of commerce in Curacao egaming.... Didn't do it yet hoping they will come to there senses before that. That's why I'm here you guys always helped me so I stay loyay to the ones who stay loyal to me .
Thank you very much I appreciate your response I will keep you posted.
Regards Melanie Beland
Определено не е приятно, когато сте по средата на проблем и казиното ви каже, че тегленето ви е обработено и че банката е виновна, а банката ви казва, че няма вина от тяхна страна.
Ето защо смятам, че е добре, че дойдохте тук и подадохте жалба, за да може нашият екип да проучи тази ситуация и да види докъде ще стигне.
Въпреки това твърдо вярвам, че тази ситуация ще бъде разрешена възможно най-скоро и няма да има допълнителни проблеми.
Ще чакам вашата актуализация. 🤞
It is definitely not pleasant when you are in the middle of a problem and the casino tells you that your withdrawal has been processed and that the bank is at fault, and the bank tells you that there is no fault on their side.
That's why I think it's good that you came here and filed a complaint so that our team can investigate this situation and see where it ends up.
However, I firmly believe that this situation will be resolved as soon as possible and there will be no further added problems.
I will be waiting for your update. 🤞
Току-що попаднах на добрата новина! Радвам се да видя, че парите ви са там, където им е мястото!
🙌
Имате ли изобщо някакви допълнителни подробности относно причината за проблема?
I just came across the good news! I'm thrilled to see your money is where it belongs!
🙌
Do you have any additional details regarding the cause of the issue at all?
Здравей Радка
Ами като за начало добро утро.
Ами молят ме да направя заявка за теглене отново, защото имаше технически проблем. Те разбраха веднага, щом казах, че ще се оплача, и подадох оплакване с вас, момчета и след това с всички останали, че просто се шегувам с парите си, така че изведнъж получих парите си и имаше технически проблем на тяхна страна знаеш, че е толкова смешно, че се случва така, че трябва да направя още една заявка за моето оттегляне, защото беше технически проблем, така че казах, че знаеш, че трябва да направиш жалба и че трябва да ги заплашиш с теб знам, че подавам жалба до тях казино малък владетел знаете всеки орган, който идва с Кюрасао всичко, което искам да кажа, че е просто тъжно. По същество получих парите си и съм щастлив, че просто няма да играя повече в това казино, това е най-важното, честно казано.
Hi Radka
Well for starters good morning.
Well they ask me to do a request for a withdrawal again because there were experiencing a technical issue. They knew right away as soon as I said I was going to complain and I made a complaint with you guys and then everybody else that I was just joking about my money so all the sudden now I got my money and there was a technical issue on their side you know it just so funny it's so happens to be like I need to make another request for my withdrawal because it was a technical issue so I said that you know you have to make a complaint and that you have to threaten them with you know I'm making a complaint with them casino little ruler you know any authority that comes with Curacao all I mean it's just sad. In essence I got my money and I'm happy I'm just not going to play it that casino anymore that's the bottom line honestly.
Понякога могат да възникнат технически проблеми, което не е приятно, но докато казиното комуникира и се опитва по някакъв начин да разреши ситуацията и да ви помогне, всичко е наред. В този случай е трябвало да подадете повторно тегленето си и всичко да е наред.
Що се отнася до това да не играете повече тук, зависи от вас и вие знаете дали си заслужава.
Както и да е, много се радвам, че получихте парите и можете да им се насладите. Ако мога да попитам какъв метод използвахте, за да изтеглите парите?
Sometimes technical problems can occur which is not pleasant but as long as the casino communicates and tries to somehow resolve the situation and help you, it's fine. In this case, you should have re-submitted your withdrawal and everything turned out well.
As for not playing here anymore, it's up to you and you know if it's worth it.
Anyway, I'm very glad you got the money and can enjoy it. If I may ask what method did you use to withdraw the money ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.