ФорумКазинаLucky Owl Club Casino - обща дискусия

Lucky Owl Club Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 11 месеца от dancerreddevile
|
11048 преглеждания 127 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
преди 3 месеца

Имам чакащи $400, изпратих цялата си информация, но не можах да изтегля парите. Агентът ми каза да изчакам. Помогнете ми да получа моите $400. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
sharahdream
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем.

Бих искал да започна, като ви попитам колко време чакате теглене. Когато изпратихте информацията, която беше помолена да предоставите, имахте предвид проверка? Как се получи, успяхте ли?

Уведомете ме какво е вашето положение.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не чакам, но не мога дори да поискам тегленето от декември. Ще приложа екран, който е направен преди 2 вечери.

отивам на касата, попълвам цялата информация, за да заявя теглене и натискам теглене сега. В този момент се появява изскачащ прозорец, който казва вътрешно отричане. За моя изненада обаче чатът (Грейс) ми отговори и каза, че ще се опита да помогне. Но все още не мога да направя заявката. Ще продължа да опитвам, докато ми остава път. Отказвам просто да им позволя да ме крадат.

Благодаря ви, че продължавате да ми помагате file

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на sharahdream е изтрит
Публикация на sharahdream е изтрит
преди 3 месеца

Не чакам, но не мога дори да поискам тегленето от декември. Ще приложа екран, който е направен преди 2 вечери.

отивам на касата, попълвам цялата информация, за да заявя теглене и натискам теглене сега. В този момент се появява изскачащ прозорец, който казва вътрешно отричане. За моя изненада обаче чатът (Грейс) ми отговори и каза, че ще се опита да помогне. Но все още не мога да направя заявката. Ще продължа да опитвам, докато ми остава път. Отказвам просто да им позволя да ме крадат.

Благодаря ви, че продължавате да ми помагате file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Няма за какво, видях, че казиното не си направи труда да разреши ситуацията ви с оплакване, така че съм любопитен дали чатът ще може да ви помогне да направите теглене и да получите парите си. Ако разберете какво са направили или ако можете да въведете тегленето си отново, уведомете ме и ще трябва да изчакаме дали ще бъде обработено или не.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Току-що се опитах да поискам теглене и получих същия изскачащ прозорец, когато се опитах да изпратя заявката. Що се отнася до чата, тя ми даде същия точен отговор като чата преди 6 месеца. Мисля, че са го записали, започвайки с тях казват, че системата временно не работи и т.н. и т.н. Така че, ако имате нещо в ръкава си, ще оценя всичко, което можете, така че

Автоматичен превод:
Outlaw1029
преди 3 месеца

Надявам се да има някакво раздвижване. За съжаление, от наша страна, ако казиното не желае да комуникира, не можем да направим нищо особено.🤷‍♀️

Дръжте ни в течение за ситуацията, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чаках 2 седмици. Не можах да се свържа с никого, никой не отговори на чата ми. Наистина съм разочарован. Имам чакащи $400 и не можах да ги изтегля. Не можех да говоря с никого. Тази печалба е от печалбата ми от $40 депозит. Поисках само 200 долара. Моля, помогнете ми, имам нужда от парите. Моето казино ID: rulucky1


file

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на cohoonlissa е изтрит от Romi
Причина: Реклама
sharahdream
преди 3 месеца

Здравейте, ако сте чакали две седмици и не сте помръднали никъде с оттеглянето си, тогава бих препоръчал да подадете жалба. Със сигурност не е приятно, когато не можете да получите никакъв отговор и казиното ви игнорира и нямате конкретна причина защо е възникнала тази ситуация.

Според екранната снимка, която публикувахте, виждам, че тегленето е отменено поради „външни валидации на системата", бих искал да знам какво означава това и какво трябва да направите в такъв случай. Казиното определено трябва да отговори на това, но вероятно няма да го направи.

Така че, ако кликнете върху тази връзка, можете да отворите жалба тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Верифицирахте ли сметката си в казиното или не беше необходимо?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джеро,

Направих всичко, подадох всички документи. Моят акаунт е потвърден. Ще подам жалбата, тъй като чаках 2 седмици. Благодаря ти Джеро. ID на моя акаунт там, потребителското име е: rulucky1

Автоматичен превод:
sharahdream
преди 3 месеца

Вероятно е най-разумно да подадете жалба, ако не сте стигнали доникъде две седмици и дори сте верифицирани. В случаи като този бих казал, че казиното трябва да се намеси и да обясни какво се случва, но фактът, че изобщо не ви отговарят, не добавя много към доверието им.

Така че, ако случайно се появи нещо ново, определено ме уведомете.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро,

Подадох жалбите, колко време трябва да чакаме за обратна връзка?


Благодаря ти,



Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Само за да сте наясно, че ако прочетете цялата тази тема, ще видите, че никога не са имали учтивостта да отговорят на оплакването ми. Отидох точно това, което направихте, спечели $600, опитах се да изтегля максимум и се появи съобщение за грешка Свързах се с поддръжката ми беше казано не работеше, но скоро щеше да бъде поправен След cpl седмици спря дори да отговаря или потвърждава моите заявки в чата

По същата тема моята приятелка има чакащо теглене в два от сестринския сайт в продължение на 6 месеца. Сайтовете са New Vegas и This is Vegas, те направиха това различно, позволиха й да поиска теглене, преустанови всякаква комуникация с нея. Сякаш тя беше фантом и нищо, което тя написа, не беше истинско. Така че успех за мен, ако можете да получите някаква помощ, уведомете ме, моля, през това време просто разпространете новината и може би лошите отзиви, които казват едно и също нещо, може да ги ударят по портфейла


Автоматичен превод:
Outlaw1029
преди 3 месеца

Здравей Outlaw,

Подадох жалбите, надявам се вещото лице да ми помогне да си получа парите. Подадох молбата си за оплакване.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро,

Подадох жалбите, колко време трябва да чакаме за обратна връзка?


Благодаря ти,



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Горе вдясно имате таймер, който показва колко време има всяка страна за отговор. Винаги е седмица за всичко, което трябва да се проучи, но ние се опитваме да отговорим възможно най-скоро.

Въпреки това, ако все още имате някакви въпроси, може би това ръководство ще отговори на тях и ще обобщи съответната информация и какво можете да очаквате от процеса на оплакване.

Просто щракнете върху тази връзка - Информация и инструкции за разрешаване на жалби .

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро,


Благодаря ти,

Автоматичен превод:
sharahdream
преди 3 месеца

Заповядайте, ако имате нещо друго, което искате да попитате, не се колебайте да го направите. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро,

виж моята снимка, Чудото. Опитах днес, пуснах парите в брой, мина. Бях толкова изненадан. Никога не съм мислил, че никога няма да получа тези $400, че никога няма да мога да ги изтегля. Сега чакам дали ще го обработят или не. Броене —- Благодаря ви за подкрепата. Ще актуализирам.


file

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини