ФорумКазинаLucky Owl Club Casino - обща дискусия

Lucky Owl Club Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от dancerreddevile
|
13478 преглеждания 127 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
Jaro
преди 8 месеца

Какво мислиш, че трябва да направя? Моля, помогнете ми.... Току-що получих този отговор днес.

filefile

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ето какво получих за отговор днес от тяхната поддръжка на живо.... filefilefile

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей, това бих очаквал сега...

Е, ако отдръпна всички емоции и приемам това като истински източник на проблема, страхувам се, че наистина нищо не можем да направим, освен да чакаме. Само се надявам системите на казиното да не са били заразени от нещо толкова сериозно. Нека засега просто пропуснем тези теории за катастрофи.

Както и да е, ако системата за изплащане не работи, какво друго трябва да направят? Какво ще кажете за чековете? Не съм запознат с процеса обаче. 🤔


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file


Изумен съм да видя, че все още се доверявате на тези измамници, очаквайки те да изпълнят задълженията си за плащане. В продължение на 5 месеца преследвах близо 1000 долара, които ми дължат, само за да бъда посрещнат с порой от лъжи и оправдания. Сега е ясно, че техният бизнес модел е изграден върху измама; те създават казино, което е проектирано да взема пари без никакво намерение да изплаща значителни печалби. Внимавайте, тяхната готовност да плащат е запазена само за незначителни суми.

Автоматичен превод:
mazziccas
преди 8 месеца

По дяволите.....това наистина е гадно

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file


Изумен съм да видя, че все още се доверявате на тези измамници, очаквайки те да изпълнят задълженията си за плащане. В продължение на 5 месеца преследвах близо 1000 долара, които ми дължат, само за да бъда посрещнат с порой от лъжи и оправдания. Сега е ясно, че техният бизнес модел е изграден върху измама; те създават казино, което е проектирано да взема пари без никакво намерение да изплаща значителни печалби. Внимавайте, тяхната готовност да плащат е запазена само за незначителни суми.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Разбирате напълно вашата гледна точка, особено ако казиното ви казва едно и също нещо отново и отново толкова дълго? Мога ли да разбера каква е действителната причина казиното да не иска да ви плати? Вие сте избрали да не подавате жалба тогава, което беше ваше решение, разбира се. Просто мисля, че може би все пак трябва да опиташ. 🤔 Само ако чувствате или силно вярвате, че това няма да ви доведе доникъде, няма смисъл да го правите.

Надявам се играчите да си вземат някои бележки от публикацията ви, както и да бъдат внимателни, като разгледат нашия преглед на Lucky Owl Casino 👈 и след това ще решат къде да играят или по-добре не. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Опитах се отново да събера същите проблеми, но току-що подадох официална жалба. Искам да благодаря на всички, които ми дадоха съвет и насърчение. Надявам се всички да получат парите, които им се полагат

Автоматичен превод:
mazziccas
преди 8 месеца

Вие сте 100% Направих това известно. Попитах дамата в чата как може да се погледне в огледалото, лъжейки ppl. Казаха, че извършват измама и всички трябва да отидат в затвора, защото нямат намерение да плащат

Автоматичен превод:
Outlaw1029
преди 8 месеца

Да, видях, че сте поискали жалба при нас и мисля, че това е добра стъпка, тъй като все още не сте стигнали доникъде с оттеглянето си. Така че ще видим как ще се развие всичко.

Ако искате да знаете какво можете да очаквате относно жалбата и нейния процес, моля, прочетете това ръководство .

Стискам палци за справедливо решение. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Олив от чата подкрепя чувства болката на играчите, стискате палци... какъв е смисълът от всичко това? Защо казиното все още е в списъка? Премахнете тези измамници или ги маркирайте с голям червен знак. African Grand casino се опитва да си сътрудничи с тях, но след една седмица те прегледаха целия софтуер на Rival като най-големите измамници в онлайн казино индустрията

Автоматичен превод:
Ishme23
преди 8 месеца

Тя усеща болката ти?! Ех, какви измамници...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Олив от чата подкрепя чувства болката на играчите, стискате палци... какъв е смисълът от всичко това? Защо казиното все още е в списъка? Премахнете тези измамници или ги маркирайте с голям червен знак. African Grand casino се опитва да си сътрудничи с тях, но след една седмица те прегледаха целия софтуер на Rival като най-големите измамници в онлайн казино индустрията

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Веднага щом имаме още предупреждения, със сигурност ще ги добавим към нашия преглед. Това казино също има доста среден индекс на безопасност , така че мисля, че това казва всичко.

Както и да е, няма причина да го оставяте извън нашата страница, добре е за играчите да видят, че това казино вероятно не е най-доброто за игра.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Така че, както разбирам, те "чувстват болката ми", но не предлагат да я излекуват. Как могат да продължат да изпращат оферти с високо ниво без игра. Страхувам се, че други ще гонят и ще направят допълнителен депозит и ще загубят повече пари. Играчите трябва да бъдат предупредени. Така че прав ли съм, като приемам, че всичко, което мога да направя, е търпеливо да изчакам, докато болката ми започне да ги боли, хаха. Надявам се играчът да им даде същото отношение към определена бира, получена в САЩ, тази компания "почувства болката" в размер на 27 МИЛИАРДА долара. Ще потвърдя, че това е проблем в целия борд с Rivals. Близък приятел дължи $1600 от две от другите им казина. Тези две места не само не плащат, но и затварят нейния чат и тя дори не може да чат. Те не дадоха извинение, просто я затвориха и тя чакаше плащане от декември. Тези две имена ще бъдат разкрити през следващите няколко дни, след като й кажа да подаде жалба. Благодарим ви за помощта по този въпрос

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Outlaw1029
преди 8 месеца

Вероятно ще бъде както казвате и ще трябва да имате търпение. Определено ще се опитам да бъда информиран за оттеглянето си и да получа някои актуализации. Въпреки това, ако казиното няма да комуникира и да каже нещо подходящо, тогава ще трябва да изчакаме следващото развитие на жалбата.

Що се отнася до вашите приятели, ако имат проблем, изпратете ги при нас и ние ще се опитаме да помогнем, защото колкото по-дълго чакате, толкова по-трудно може да бъде.

Така че ще следя.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Lucky owl club casino са най-жалките от най-жалките. Аз съм в около 70 казина и никога не ми се е случвало подобно нещо. Намерих техния сайт и просто исках да променя малко от всички rtg и прагматични игри, защото видях други сайтове, където конкурентните видео слотове плащаха много. Така че търсих и търсих и намерих няколко, които бяха „незабавно оттегляне". Влязох в чата и ги попитах за техните тегления и проверка. Казаха ми, че най-много два дни за проверка и незабавни тегления след това. Чатът винаги беше там веднага и беше много полезен. Така че депозирах нещо малко. Лайткойн 27$. Успях да спечеля малко 125. Е, сега е 110, но все пак нямах бонус, прикачен към моя депозит, тъй като техните бонуси без правила трябва да спечелите луди 160 пъти повече от вашия бонус или нещо подобно. Така че куп правила върху никакви правила. Но не използвах никакви и когато отидох в чата на живо, те ми изпратиха имейл връзката, за да бъда потвърден. Три дни по-късно отивам да проверя състоянието на акаунта си и не получавам нищо. Изобщо няма отговор от чата на живо. Това беше на 7 май, когато започнаха да ме призрачват. Влизам в чат на живо всеки ден по няколко пъти на ден и не получавам нищо. Имейли. И от тях не получавам нищо. Току-що ми откраднаха парите и изобщо няма да ми отговорят. Те са измамници и всеки, който ги е поставил в списък като добро казино, трябва да бъде разгледан. Не мога да си спомня къде го намерих, но казаха, че е добро казино. Дори влязох в техния чат като гост, преди да влезете, и попитах агента за чат на живо как да депозирам. Ниско и ето, те реагираха мигновено. Искам моя имейл, свързан с техния сайт. Дадох им го и агентът за обслужване на клиенти веднага прекрати чата. Искам да предупредя всички, които мога, защото те просто крадат пари. На колко хора ще направят това, преди всъщност да спрат да получават повече депозити? Не го разбирам и наистина съм много разочарован. Сега прочетох други рецензии, където са направили същото на други. Просто изобщо няма да ни отговори. Подадох жалба до казино гуру и предполагам, че след като броенето приключи, те се свързват с казиното? Надяваме се, че ще помогне, защото бих искал да видя защо няма да отговорят. Имам екранни снимки на тях, които отговарят на чата на живо като гост, след което приключват чата веднага щом им дадох информацията си. Екранни снимки на тях, които никога не отговарят на обикновен чат на живо. Не знам какво да правя, но се надявам нещо да се случи, когато свърши обратното броене с оплакването ми.

Автоматичен превод:
Bripre84
преди 6 месеца

Точно така ме направиха. Отказват дори да признаят молбата ми за чат. Влязох и в акаунта на моите приятелки и един от тях идентифицирах екранното си име, така и не получих друг отговор.

Сега за задника, те ми изпращат много добри промоции, които очевидно пренебрегвам до снощи. Бях онлайн, когато моят „домакин" Дейвид ми изпрати имейл с друга страхотна промоция. Като снимах на тъмно, изпратих обратно имейл и казах, че харесвам сайта, но имах малък проблем да не ми плащат. Казах, плати ми и аз ще се върна и ще направя голям депозит (какво, по дяволите, си струва да опиташ). Е, разбира се, нямаше отговор.

Само за да знам, че моята приятелка се е сблъскала със същия проблем в This is Vegas и New Vegas. Тя се дължи около 2000 от тези 2 сайта.

Помежду си имаме около $2700, които не можем да съберем. Аз съм като теб защо този сайт не е обозначен с големи червени букви във всички форуми. Твърде много ppl изпитват същите проблеми и това не е нищо друго освен кражба. Играчите трябва да бъдат информирани, защото те говорят за добра игра, но без плащане определено не е изключение, но това е начинът, по който работят. Затова ще посъветвам всички играчи, за които сте били предупредени, че са измама

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ви, че споделихте....прочетете отново за мен... Имах същия проблем....и те все още ме игнорират

Автоматичен превод:
Bripre84
преди 6 месеца

Абсолютно окаяно място....Имам 1600 просто в сметката си поради "технически проблеми" ....Абсолютно най-лошото

Автоматичен превод:
Ishme23
преди 6 месеца

Усещам болката ти, братко, както посочих между моята приятелка и мен, това са $2700. Виждам, че други лица дължат десетки хиляди. Не мога да си представя това чувство. Подготвям се да подам документи срещу още 3 места. Прочетете моя преглед на Slots of Vegas, тъй като всички те са собственост на една и съща компания.

Сумата, която ми се дължи от различни места, започва да се натрупва и казино гуру ми предоставя място, където да се опитам да се оправя и възнамерявам да

използваи го.

Успех в стремежа ви да получите своя

Тони

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Lucky owl club casino са най-жалките от най-жалките. Аз съм в около 70 казина и никога не ми се е случвало подобно нещо. Намерих техния сайт и просто исках да променя малко от всички rtg и прагматични игри, защото видях други сайтове, където конкурентните видео слотове плащаха много. Така че търсих и търсих и намерих няколко, които бяха „незабавно оттегляне". Влязох в чата и ги попитах за техните тегления и проверка. Казаха ми, че най-много два дни за проверка и незабавни тегления след това. Чатът винаги беше там веднага и беше много полезен. Така че депозирах нещо малко. Лайткойн 27$. Успях да спечеля малко 125. Е, сега е 110, но все пак нямах бонус, прикачен към моя депозит, тъй като техните бонуси без правила трябва да спечелите луди 160 пъти повече от вашия бонус или нещо подобно. Така че куп правила върху никакви правила. Но не използвах никакви и когато отидох в чата на живо, те ми изпратиха имейл връзката, за да бъда потвърден. Три дни по-късно отивам да проверя състоянието на акаунта си и не получавам нищо. Изобщо няма отговор от чата на живо. Това беше на 7 май, когато започнаха да ме призрачват. Влизам в чат на живо всеки ден по няколко пъти на ден и не получавам нищо. Имейли. И от тях не получавам нищо. Току-що ми откраднаха парите и изобщо няма да ми отговорят. Те са измамници и всеки, който ги е поставил в списък като добро казино, трябва да бъде разгледан. Не мога да си спомня къде го намерих, но казаха, че е добро казино. Дори влязох в техния чат като гост, преди да влезете, и попитах агента за чат на живо как да депозирам. Ниско и ето, те реагираха мигновено. Искам моя имейл, свързан с техния сайт. Дадох им го и агентът за обслужване на клиенти веднага прекрати чата. Искам да предупредя всички, които мога, защото те просто крадат пари. На колко хора ще направят това, преди всъщност да спрат да получават повече депозити? Не го разбирам и наистина съм много разочарован. Сега прочетох други рецензии, където са направили същото на други. Просто изобщо няма да ни отговори. Подадох жалба до казино гуру и предполагам, че след като броенето приключи, те се свързват с казиното? Надяваме се, че ще помогне, защото бих искал да видя защо няма да отговорят. Имам екранни снимки на тях, които отговарят на чата на живо като гост, след което приключват чата веднага щом им дадох информацията си. Екранни снимки на тях, които никога не отговарят на обикновен чат на живо. Не знам какво да правя, но се надявам нещо да се случи, когато свърши обратното броене с оплакването ми.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Наистина съжалявам за този проблем, който имате. За щастие, както казахте, сумата, която депозирахте, не беше толкова голяма. Казвам го само защото има наистина малък шанс нашият екип за оплаквания да успее да разреши вашия случай , защото за съжаление, това казино изобщо не желае да комуникира. 🤷‍♀️

Когато видите прегледа на това казино, ще видите и тази информация:

file

По този начин се опитваме да предупредим всички предварително, за да знаят за ситуацията в това казино.

Имали ли сте новини от казиното досега, може би?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имам чакащи $400, изпратих цялата си информация, но не можах да изтегля парите. Агентът ми каза да изчакам. Помогнете ми да получа моите $400. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини