преди 8 месеца
Какво мислиш, че трябва да направя? Моля, помогнете ми.... Току-що получих този отговор днес.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
2
Какво мислиш, че трябва да направя? Моля, помогнете ми.... Току-що получих този отговор днес.
What do you think I should do? Please help me....I just got this response today.
Хей, това бих очаквал сега...
Е, ако отдръпна всички емоции и приемам това като истински източник на проблема, страхувам се, че наистина нищо не можем да направим, освен да чакаме. Само се надявам системите на казиното да не са били заразени от нещо толкова сериозно. Нека засега просто пропуснем тези теории за катастрофи.
Както и да е, ако системата за изплащане не работи, какво друго трябва да направят? Какво ще кажете за чековете? Не съм запознат с процеса обаче. 🤔
Hey, that's now what I would expect...
Well, if I pull back all emotions and take this as a real source of the problem, I fear there is really nothing we can do aside from waiting. I only hope the casino's systems have not been infected by anything so serious. Let's just skip those catastrophe theories for now.
Anyway, if the payout system does not work, what else should they do? What about checks? I'm not familiar with the process, though. 🤔
Изумен съм да видя, че все още се доверявате на тези измамници, очаквайки те да изпълнят задълженията си за плащане. В продължение на 5 месеца преследвах близо 1000 долара, които ми дължат, само за да бъда посрещнат с порой от лъжи и оправдания. Сега е ясно, че техният бизнес модел е изграден върху измама; те създават казино, което е проектирано да взема пари без никакво намерение да изплаща значителни печалби. Внимавайте, тяхната готовност да плащат е запазена само за незначителни суми.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Изумен съм да видя, че все още се доверявате на тези измамници, очаквайки те да изпълнят задълженията си за плащане. В продължение на 5 месеца преследвах близо 1000 долара, които ми дължат, само за да бъда посрещнат с порой от лъжи и оправдания. Сега е ясно, че техният бизнес модел е изграден върху измама; те създават казино, което е проектирано да взема пари без никакво намерение да изплаща значителни печалби. Внимавайте, тяхната готовност да плащат е запазена само за незначителни суми.
I'm astonished to see that you still place trust in these fraudsters, expecting them to fulfill their payment obligations. For 5 months, I've been chasing nearly $1000 they owe me, only to be met with a barrage of lies and excuses. It's clear now that their business model is built on deceit; they establish a casino that's designed to take money without any intention of paying out significant winnings. Beware, their willingness to pay is reserved only for trivial amounts.
Разбирате напълно вашата гледна точка, особено ако казиното ви казва едно и също нещо отново и отново толкова дълго? Мога ли да разбера каква е действителната причина казиното да не иска да ви плати? Вие сте избрали да не подавате жалба тогава, което беше ваше решение, разбира се. Просто мисля, че може би все пак трябва да опиташ. 🤔 Само ако чувствате или силно вярвате, че това няма да ви доведе доникъде, няма смисъл да го правите.
Надявам се играчите да си вземат някои бележки от публикацията ви, както и да бъдат внимателни, като разгледат нашия преглед на Lucky Owl Casino 👈 и след това ще решат къде да играят или по-добре не. 🤷♀️
Totally understand your point of view, especially if the casino is telling you the same thing over and over for so long? May I know what was the actual reason, the casino was not willing to pay you? You have chosen not to file a complaint back then, which was your decision, of course. I just thing, maybe you should try anyway. 🤔 Only if you feel, or you have some strong believe, that it will lead you nowhere, there is no point of doing that.
I hope the players will take some notes from your post, as well as be cautious by looking at our review of Lucky Owl Casino 👈, and then decide where to play or better not. 🤷♀️
Опитах се отново да събера същите проблеми, но току-що подадох официална жалба. Искам да благодаря на всички, които ми дадоха съвет и насърчение. Надявам се всички да получат парите, които им се полагат
Attempted to again collect same issues but I did file a formal complaint just now. I wish to thank everyone who has offered advise and encouragement. I hope everyone gets the money due them
Вие сте 100% Направих това известно. Попитах дамата в чата как може да се погледне в огледалото, лъжейки ppl. Казаха, че извършват измама и всички трябва да отидат в затвора, защото нямат намерение да плащат
You are 100% I made that known asked the lady at chat how could she look in mirror lying to ppl Said they were committing fraud and should all go to jail because they had no intention of paying
Да, видях, че сте поискали жалба при нас и мисля, че това е добра стъпка, тъй като все още не сте стигнали доникъде с оттеглянето си. Така че ще видим как ще се развие всичко.
Ако искате да знаете какво можете да очаквате относно жалбата и нейния процес, моля, прочетете това ръководство .
Стискам палци за справедливо решение. 🤞
Yes, I saw that you requested a complaint with us and I think that is a good step as you still haven't gotten anywhere with your withdrawal. So we'll see how it all turns out.
If you would like to know what you can expect regarding the complaint and its process, please read this guide.
I'll keep my fingers crossed for a fair resolution. 🤞
Олив от чата подкрепя чувства болката на играчите, стискате палци... какъв е смисълът от всичко това? Защо казиното все още е в списъка? Премахнете тези измамници или ги маркирайте с голям червен знак. African Grand casino се опитва да си сътрудничи с тях, но след една седмица те прегледаха целия софтуер на Rival като най-големите измамници в онлайн казино индустрията
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Тя усеща болката ти?! Ех, какви измамници...
She feels your pain ?! OMG what a scammers...
Олив от чата подкрепя чувства болката на играчите, стискате палци... какъв е смисълът от всичко това? Защо казиното все още е в списъка? Премахнете тези измамници или ги маркирайте с голям червен знак. African Grand casino се опитва да си сътрудничи с тях, но след една седмица те прегледаха целия софтуер на Rival като най-големите измамници в онлайн казино индустрията
Olive from chat supports feel players pain , you keep fingers crossed... what's the point all this? Why is still casino on the list? Remove that scamers or flag them with big red mark. African Grand casino is tried to cooperate with them, but after obe week they reviewed all Rival software as biggest scammers in online casino industry
Веднага щом имаме още предупреждения, със сигурност ще ги добавим към нашия преглед. Това казино също има доста среден индекс на безопасност , така че мисля, че това казва всичко.
Както и да е, няма причина да го оставяте извън нашата страница, добре е за играчите да видят, че това казино вероятно не е най-доброто за игра.
As soon as we have more warnings to give, we will surely add them to our review. This casino also has a pretty mid safety index, so I think that says it all.
Anyway, there is no reason to leave it off our page, it's good for players to see that this casino is probably not the best to play at.
Така че, както разбирам, те "чувстват болката ми", но не предлагат да я излекуват. Как могат да продължат да изпращат оферти с високо ниво без игра. Страхувам се, че други ще гонят и ще направят допълнителен депозит и ще загубят повече пари. Играчите трябва да бъдат предупредени. Така че прав ли съм, като приемам, че всичко, което мога да направя, е търпеливо да изчакам, докато болката ми започне да ги боли, хаха. Надявам се играчът да им даде същото отношение към определена бира, получена в САЩ, тази компания "почувства болката" в размер на 27 МИЛИАРДА долара. Ще потвърдя, че това е проблем в целия борд с Rivals. Близък приятел дължи $1600 от две от другите им казина. Тези две места не само не плащат, но и затварят нейния чат и тя дори не може да чат. Те не дадоха извинение, просто я затвориха и тя чакаше плащане от декември. Тези две имена ще бъдат разкрити през следващите няколко дни, след като й кажа да подаде жалба. Благодарим ви за помощта по този въпрос
So as I understand it they "feel my pain" but are not offering to make it whole. How can they continue to send offers with high no play through. I am afraid other will chase and make additional deposit and lose more money. Players should b warned. So am I correct in assuming all I can do is patiently wait until my pain begins to hurt them lol. I hope player give them the same treatment a certain beer received in the US that company "felt the pain" to the tune of 27 BILLION dollars. I will confirm this is a problem across the board with Rivals. A close friend is owed $1600 from two of their other casinos. Those two places not only aren’t paying they shut her chat down and she cant even chat. They gave no excuse just shut her down and she been waiting since Dec for payment. Those two names will be revealed in the next couple of days after I tell her fo file a complaint. Thank you for your assistance in this matter
Вероятно ще бъде както казвате и ще трябва да имате търпение. Определено ще се опитам да бъда информиран за оттеглянето си и да получа някои актуализации. Въпреки това, ако казиното няма да комуникира и да каже нещо подходящо, тогава ще трябва да изчакаме следващото развитие на жалбата.
Що се отнася до вашите приятели, ако имат проблем, изпратете ги при нас и ние ще се опитаме да помогнем, защото колкото по-дълго чакате, толкова по-трудно може да бъде.
Така че ще следя.
It will probably be as you say and you will have to be patient. I would definitely try to keep informed about my withdrawal and get some updates. However, if the casino will not communicate and say anything relevant then we will have to wait for the next development of the complaint.
As for your friends, if they have a problem, send them to us and we will try to help, because the longer the wait the harder it can be.
So I will stay tuned.
Lucky owl club casino са най-жалките от най-жалките. Аз съм в около 70 казина и никога не ми се е случвало подобно нещо. Намерих техния сайт и просто исках да променя малко от всички rtg и прагматични игри, защото видях други сайтове, където конкурентните видео слотове плащаха много. Така че търсих и търсих и намерих няколко, които бяха „незабавно оттегляне". Влязох в чата и ги попитах за техните тегления и проверка. Казаха ми, че най-много два дни за проверка и незабавни тегления след това. Чатът винаги беше там веднага и беше много полезен. Така че депозирах нещо малко. Лайткойн 27$. Успях да спечеля малко 125. Е, сега е 110, но все пак нямах бонус, прикачен към моя депозит, тъй като техните бонуси без правила трябва да спечелите луди 160 пъти повече от вашия бонус или нещо подобно. Така че куп правила върху никакви правила. Но не използвах никакви и когато отидох в чата на живо, те ми изпратиха имейл връзката, за да бъда потвърден. Три дни по-късно отивам да проверя състоянието на акаунта си и не получавам нищо. Изобщо няма отговор от чата на живо. Това беше на 7 май, когато започнаха да ме призрачват. Влизам в чат на живо всеки ден по няколко пъти на ден и не получавам нищо. Имейли. И от тях не получавам нищо. Току-що ми откраднаха парите и изобщо няма да ми отговорят. Те са измамници и всеки, който ги е поставил в списък като добро казино, трябва да бъде разгледан. Не мога да си спомня къде го намерих, но казаха, че е добро казино. Дори влязох в техния чат като гост, преди да влезете, и попитах агента за чат на живо как да депозирам. Ниско и ето, те реагираха мигновено. Искам моя имейл, свързан с техния сайт. Дадох им го и агентът за обслужване на клиенти веднага прекрати чата. Искам да предупредя всички, които мога, защото те просто крадат пари. На колко хора ще направят това, преди всъщност да спрат да получават повече депозити? Не го разбирам и наистина съм много разочарован. Сега прочетох други рецензии, където са направили същото на други. Просто изобщо няма да ни отговори. Подадох жалба до казино гуру и предполагам, че след като броенето приключи, те се свързват с казиното? Надяваме се, че ще помогне, защото бих искал да видя защо няма да отговорят. Имам екранни снимки на тях, които отговарят на чата на живо като гост, след което приключват чата веднага щом им дадох информацията си. Екранни снимки на тях, които никога не отговарят на обикновен чат на живо. Не знам какво да правя, но се надявам нещо да се случи, когато свърши обратното броене с оплакването ми.
Lucky owl club casino are the sorriest of the sorriest. I’m on about 70 casinos and I’ve never ever had something like this happen to me. I found their site and just wanted to change up a bit from all the rtg and pragmatic games because I seen other sites where rival video slots were paying a lot. So I searched and searched and found a few that were "instant withdrawal". I went into chat and asked them about their withdrawals and verification. Was told two days tops on verification and instant withdrawals after. Chat was always there in an instant and very helpful. So I deposited something small. Litecoin 27$. I managed to win a little 125. Well it’s 110 now but still I had no bonus attached to my deposit seeing as their no rules bonuses you have to win a crazy 160 times your bonus or something like that. So a bunch of rules on no rules. But I didn’t use any and when I went to live chat they sent me the email link to get verified. Three days later I go onto check my account status and I get nothing. No response from live chat at all. That was on like may 7 when they started ghosting me. I go into live chat every single day multiple times a day and get nothing. Emails I get nothing from them either. They have just stolen my money and will not respond to me at all. They are frauds and whoever put them on a list as a good casino needs to be looked into. I can’t remember where I found it but they said it was a good casino. I even went onto their chat as a guest before you log in and asked the live chat agent how do i deposit. Low and behold they responded instantly. Asking for my email associated with their site. I gave it to them and the customer service agent immediately ended the chat. I want to warn everyone I can because they are just stealing money. How many people will they do that to before they actually get no more deposits? I don’t understand it and am really really frustrated. I’ve read other reviews now where they have done the same thing to others. Just will not respond to us at all. I filed a complaint with casino guru and I guess once the count down is done they contact the casino? Hopefully it will help because I’d like to see why they will not respond. I have screenshots of them responding to the guest live chat then ending chat as soon as I gave them my info. Screen shots of them never responding on regular live chat. I don’t know what to do but hopefully something will happen when the countdown is over with my complaint.
Точно така ме направиха. Отказват дори да признаят молбата ми за чат. Влязох и в акаунта на моите приятелки и един от тях идентифицирах екранното си име, така и не получих друг отговор.
Сега за задника, те ми изпращат много добри промоции, които очевидно пренебрегвам до снощи. Бях онлайн, когато моят „домакин" Дейвид ми изпрати имейл с друга страхотна промоция. Като снимах на тъмно, изпратих обратно имейл и казах, че харесвам сайта, но имах малък проблем да не ми плащат. Казах, плати ми и аз ще се върна и ще направя голям депозит (какво, по дяволите, си струва да опиташ). Е, разбира се, нямаше отговор.
Само за да знам, че моята приятелка се е сблъскала със същия проблем в This is Vegas и New Vegas. Тя се дължи около 2000 от тези 2 сайта.
Помежду си имаме около $2700, които не можем да съберем. Аз съм като теб защо този сайт не е обозначен с големи червени букви във всички форуми. Твърде много ppl изпитват същите проблеми и това не е нищо друго освен кражба. Играчите трябва да бъдат информирани, защото те говорят за добра игра, но без плащане определено не е изключение, но това е начинът, по който работят. Затова ще посъветвам всички играчи, за които сте били предупредени, че са измама
This is exactly how they done me. They refuse to even acknowledge my request to chat. I also went under my girlfriends account and one I identified my screen name I never received another response.
Now for the ass kicker they have been sending me very good promotions which I obviously ignore until last night. I was online when my "host" David sent me an email with another great promo. Taking a shot in dark I emailed back and said I love there site but had the small problem of not getting paid. I said pay me and I will be back and make a large deposit (what the hell was worth a shot). Well of course there was no response.
Just so ppl know my girlfriend has encountered the same exact issue at This is Vegas and New Vegas. She is owed about 2000 from those 2 sites.
Between us we have about $2700 that we cant collect. I am like you why is these site not identified in big red letters on all the forums. Too many ppl experience the same problems and it is nothing but theft. Players need to be informed because they talk a good game but no paying is definitely not the exception but is how they operate. So I will advise all players you have been warned they are a scam
Благодаря ви, че споделихте....прочетете отново за мен... Имах същия проблем....и те все още ме игнорират
Thank you for sharing....read back on me... I had the same issue....and they still ignore me
Абсолютно окаяно място....Имам 1600 просто в сметката си поради "технически проблеми" ....Абсолютно най-лошото
Absolutely wretched place....I have 1600 just sitting in my account because of "technical issues" ....Absolutely the worst
Усещам болката ти, братко, както посочих между моята приятелка и мен, това са $2700. Виждам, че други лица дължат десетки хиляди. Не мога да си представя това чувство. Подготвям се да подам документи срещу още 3 места. Прочетете моя преглед на Slots of Vegas, тъй като всички те са собственост на една и съща компания.
Сумата, която ми се дължи от различни места, започва да се натрупва и казино гуру ми предоставя място, където да се опитам да се оправя и възнамерявам да
използваи го.
Успех в стремежа ви да получите своя
Тони
I feel your pain brother,as I indicated between my girlfriend and I its $2700 I see other ppl are owed tens of thousands I can’t began to imagine that feeling. I am getting ready to file against 3 other places. Read my review on Slots of Vegas as they are all owned by the same company.
The ammount owed to me from different places is starting to add up and casino guru provides me a place to try to b made whole and I intend to
use it.
Good luck in you quest to get yours
Tony
Lucky owl club casino са най-жалките от най-жалките. Аз съм в около 70 казина и никога не ми се е случвало подобно нещо. Намерих техния сайт и просто исках да променя малко от всички rtg и прагматични игри, защото видях други сайтове, където конкурентните видео слотове плащаха много. Така че търсих и търсих и намерих няколко, които бяха „незабавно оттегляне". Влязох в чата и ги попитах за техните тегления и проверка. Казаха ми, че най-много два дни за проверка и незабавни тегления след това. Чатът винаги беше там веднага и беше много полезен. Така че депозирах нещо малко. Лайткойн 27$. Успях да спечеля малко 125. Е, сега е 110, но все пак нямах бонус, прикачен към моя депозит, тъй като техните бонуси без правила трябва да спечелите луди 160 пъти повече от вашия бонус или нещо подобно. Така че куп правила върху никакви правила. Но не използвах никакви и когато отидох в чата на живо, те ми изпратиха имейл връзката, за да бъда потвърден. Три дни по-късно отивам да проверя състоянието на акаунта си и не получавам нищо. Изобщо няма отговор от чата на живо. Това беше на 7 май, когато започнаха да ме призрачват. Влизам в чат на живо всеки ден по няколко пъти на ден и не получавам нищо. Имейли. И от тях не получавам нищо. Току-що ми откраднаха парите и изобщо няма да ми отговорят. Те са измамници и всеки, който ги е поставил в списък като добро казино, трябва да бъде разгледан. Не мога да си спомня къде го намерих, но казаха, че е добро казино. Дори влязох в техния чат като гост, преди да влезете, и попитах агента за чат на живо как да депозирам. Ниско и ето, те реагираха мигновено. Искам моя имейл, свързан с техния сайт. Дадох им го и агентът за обслужване на клиенти веднага прекрати чата. Искам да предупредя всички, които мога, защото те просто крадат пари. На колко хора ще направят това, преди всъщност да спрат да получават повече депозити? Не го разбирам и наистина съм много разочарован. Сега прочетох други рецензии, където са направили същото на други. Просто изобщо няма да ни отговори. Подадох жалба до казино гуру и предполагам, че след като броенето приключи, те се свързват с казиното? Надяваме се, че ще помогне, защото бих искал да видя защо няма да отговорят. Имам екранни снимки на тях, които отговарят на чата на живо като гост, след което приключват чата веднага щом им дадох информацията си. Екранни снимки на тях, които никога не отговарят на обикновен чат на живо. Не знам какво да правя, но се надявам нещо да се случи, когато свърши обратното броене с оплакването ми.
Lucky owl club casino are the sorriest of the sorriest. I’m on about 70 casinos and I’ve never ever had something like this happen to me. I found their site and just wanted to change up a bit from all the rtg and pragmatic games because I seen other sites where rival video slots were paying a lot. So I searched and searched and found a few that were "instant withdrawal". I went into chat and asked them about their withdrawals and verification. Was told two days tops on verification and instant withdrawals after. Chat was always there in an instant and very helpful. So I deposited something small. Litecoin 27$. I managed to win a little 125. Well it’s 110 now but still I had no bonus attached to my deposit seeing as their no rules bonuses you have to win a crazy 160 times your bonus or something like that. So a bunch of rules on no rules. But I didn’t use any and when I went to live chat they sent me the email link to get verified. Three days later I go onto check my account status and I get nothing. No response from live chat at all. That was on like may 7 when they started ghosting me. I go into live chat every single day multiple times a day and get nothing. Emails I get nothing from them either. They have just stolen my money and will not respond to me at all. They are frauds and whoever put them on a list as a good casino needs to be looked into. I can’t remember where I found it but they said it was a good casino. I even went onto their chat as a guest before you log in and asked the live chat agent how do i deposit. Low and behold they responded instantly. Asking for my email associated with their site. I gave it to them and the customer service agent immediately ended the chat. I want to warn everyone I can because they are just stealing money. How many people will they do that to before they actually get no more deposits? I don’t understand it and am really really frustrated. I’ve read other reviews now where they have done the same thing to others. Just will not respond to us at all. I filed a complaint with casino guru and I guess once the count down is done they contact the casino? Hopefully it will help because I’d like to see why they will not respond. I have screenshots of them responding to the guest live chat then ending chat as soon as I gave them my info. Screen shots of them never responding on regular live chat. I don’t know what to do but hopefully something will happen when the countdown is over with my complaint.
Наистина съжалявам за този проблем, който имате. За щастие, както казахте, сумата, която депозирахте, не беше толкова голяма. Казвам го само защото има наистина малък шанс нашият екип за оплаквания да успее да разреши вашия случай , защото за съжаление, това казино изобщо не желае да комуникира. 🤷♀️
Когато видите прегледа на това казино, ще видите и тази информация:
По този начин се опитваме да предупредим всички предварително, за да знаят за ситуацията в това казино.
Имали ли сте новини от казиното досега, може би?
I am really sorry about this issue you are having. Luckily, as you said, the amount you deposited was not that big. I am saying that just because there is a really small chance that our complaint team will be able to solve your case, because unfortunately, this casino is not willing to communicate at all. 🤷♀️
When you see the review of this casino, you will also see this information:
This way, we try to warn everyone beforehand, so they know about this situation at this casino.
Have you had any news from the casino by now, perhaps?
Имам чакащи $400, изпратих цялата си информация, но не можах да изтегля парите. Агентът ми каза да изчакам. Помогнете ми да получа моите $400. Благодаря ти.
I got $400 pending, I sent all my information but I could not place the cash out. The agent told me to wait. Help me to get my $400. Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.