НачалоФорумКазинаLucky Owl Club Casino - обща дискусия

Lucky Owl Club Casino - обща дискусия (страница 7)

 от dancerreddevile
|
20 534 преглеждания 139 отговора |
|
1...6 7

Казината, с които тя участва, са New Vegas и This is Vegas и двете ще й позволят да поиска теглене, но след това не се предприемат никакви действия, просто продължават да казват чакащо. Чатът няма да й отговори, нито казината ще отговорят на нейните имейли. Надявам се, че това не е сцената, към която се движим с Lucky Owl. Но това, че мога поне да пусна моята ЗАЯВКА за теглене, е повече от това, което успях да направя през последните 6 месеца. Стискам палци

Автоматичен превод:

Току-що ми беше платена пълната сума. След като прочетох писта по-горе от sarahdream, отидох в акаунта си и казах одобрено, но не са платени $. Свързах се с чат Дейв и поисках адреса на портфейла си и получих парите си след час. Дейв каза, че играчът ще получи печалбата си почти мигновено в бъдеще, така че ще видим. Вече можете да маркирате тази жалба като разрешена в полза на играча като „ПЛАТЕНО" благодарение на Джаро и всички останали в казино гуру. Хубаво е да има някой, който да ни помогне

Автоматичен превод:
sharahdream

Нейният е в NewVegas и Това е Вегас от снощи не и те все още не биха отговорили на чат. Днес ми платиха от Lucky Owl. Изглежда, че Коледа дойде рано за теб и мен 😭👍👍

Автоматичен превод:

Току що беше платено. Проверено и казано одобрено, но нищо от coinbase. Свързах се с чат Дейв незабавно отговори и поиска адреса на портфейла ми и получих парите си за по-малко от час. Дейв ме увери, че така ще бъде в бъдеще и каза, че играчите ще получат изплащане почти моментално.

Благодаря ви, Jaro и персонала на casino guru, че надминахте всичко.

Тони

Edited
Автоматичен превод:
Outlaw1029

Здравей Outlaw,

ще използваш ли късметлийската сова отново. Кажете ми, харесвам ротативките там, освен че не плащам. Благодаря ти

Автоматичен превод:
sharahdream

Да, но ще внимава и ще се оттегля често. Днес говорих с капитан от ppl. И двамата признаха, че са имали проблеми, но казаха, че са решени да не правят грешки отново. Тогава бях обвинен в кражба, те нямаха защита. Ще ги пробвам, получих $, така че съм напред. Но ще трябва

изградете отново доверие

Автоматичен превод:
sharahdream

Страхотна новина от която се вълнувам. Знам, че това казино често отнема много време, но важното в този момент е, че сте получили парите си и сега можете да решите дали искате да останете тук или да играете другаде.

Мога ли обаче да ви помоля да споменете този факт във вашата жалба и да напишете, че сте направили успешно теглене? Ще съм много благодарен и може да се затвори.

Поздравления отново и се надявам, че няма да имате подобни затруднения в бъдеще. ☘️😊

Автоматичен превод:

Току що беше платено. Проверено и казано одобрено, но нищо от coinbase. Свързах се с чат Дейв незабавно отговори и поиска адреса на портфейла ми и получих парите си за по-малко от час. Дейв ме увери, че така ще бъде в бъдеще и каза, че играчите ще получат изплащане почти моментално.

Благодаря ви, Jaro и персонала на casino guru, че надминахте всичко.

Тони

Автоматичен превод:

Дори не очаквах, че ще стигнеш до парите си, за да ти кажа истината, но явно нещо се е раздвижило в казиното и ще се радвам много да си остане така и тегленията да са по-бързи. В крайна сметка виждам, че и вие, и играчът преди сте доволни от казиното, така че би било жалко, ако загубят играчи.

Разбира се, заповядайте и ние винаги сме готови да помогнем, ако можем. Винаги ме прави доволен, когато играчите пишат и казват, че ще получат средствата си и са развълнувани.

Все пак, ако решиш да им дадеш шанс, пиши как е минало. Вероятно бих опитал с малко количество и ще видя какво ще се случи.

Стискам ти палци.☘️🎉😊

Автоматичен превод:

Бързо теглене страхотни игри превъзходно обслужване на клиенти

Автоматичен превод:

Страхотно изживяване бързо теглене голям избор от игри приятелско обслужване на клиенти

Автоматичен превод:
Papavb64

Виждам, че наистина сте харесали това казино. нали

Бихте ли ни разказали повече за вашия опит? Как поддръжката ви помогна например?

Автоматичен превод:

Опитах се да се оттегля от casino lucky owl, след като използвах промоция, но чаках няколко месеца да бъде прието и всичко, което казват, е да изпратят btc адреса или че трябва да говорят с мениджъра и да дойдат обратно с това, че счетоводният екип ще се добере до 3 дни или нещо подобно, но сега ме молят да им изпратя съобщение на 951-299-5624 с моето име за вход

Автоматичен превод:
killerzklan

Здравейте, това е дълго време за чакане за теглене.

Независимо от това, кой метод на плащане сте използвали за теглене. Значи беше ли крипто, когато поискаха адреса ви? Дадохте ли им го и пак нищо не се промени?

Както и да е, добре е, че успяхте да отворите жалба и нашият екип ще проучи този случай.

Ако се появи нещо ново, не забравяйте да ни уведомите.


Автоматичен превод:

Бързо теглене страхотни игри превъзходно обслужване на клиенти

Автоматичен превод:

Поздравления за бързото изплащане, изглежда, че сте единственият.

Автоматичен превод:

За мен това е доста елементарен уебсайт, което го прави ненадежден

Автоматичен превод:
shabangubrian060

хм Не съм съвсем сигурен, че разбирам мнението ви тук.

Бихте ли го обяснили по-добре, може би?

Автоматичен превод:

Това казино е пълна измама. Свързах се с чата на живо няколко пъти и ми казаха, че не мога да тегля поради технически проблеми, никога не са имали проблем с приемането на моите биткойн депозити. Всеки път, когато посегнах, агентите спряха да отговарят. Изпратих няколко имейла до поддръжката без отговор и се свързах с лицето за промоции с моето потребителско име, но все още не получих отговор. Трябваше да проуча преди да депозирам пари в това казино. Прочетох много рецензии, които казват ТОЧНО СЪЩОТО от преди години

Автоматичен превод:
Missydee48

Въз основа на вашия опит, това казино също игнорира оплакванията на играчите. Така че общата картина е още по-лоша,...

Сигурен съм, че предложението ми ще изглежда абсурдно, но все пак бихте ли помислили дали да подадете жалба срещу това казино? Работата е там, че ако това казино продължава да игнорира оплакванията на играчите, неговият индекс на безопасност, включен в прегледа на казиното, може да бъде намален - в зависимост от оспорваната сума. Според мен би било напълно заслужено.

Въпреки че оставям това на вас, разбира се. Просто съжалявам да видя, че се държат така.


Автоматичен превод:
Missydee48

Мислех, че казиното не изплаща на играчи, които са играли с безплатни чипове, но сега виждам, че изобщо не изплащат... Може би ще ви изплатят парите след няколко месеца. другите казина на Rival също не са по-добри. Само не знам защо CasinoGuru все още държи това така наречено казино в офертата си?

Автоматичен превод:
dancerreddevile

Не че предлагаме казина на играчите, опитваме се да го изградим върху факта, че играчите имат информация за казината, в които отиват да играят. Този конкретен има индекс на безопасност под средния, така че бих казал, че не е добър избор. Така че не бъркайте рекламирането на казино с опитите да информирате другите.🙂

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини