ФорумКазинаLucky Owl Club Casino - обща дискусия

Lucky Owl Club Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 11 месеца от dancerreddevile
|
11066 преглеждания 127 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
Romi
преди 6 месеца

Благодаря ви за отговора. Днес отново се свързах с lucky owl и имах същите технически проблеми, така че не можах да направя теглене. Сега имам екранни снимки, ако същото извинение се връща чак до 2 февруари. Всеки път използва едно и също извинение и казва, че мога да направя теглене, след като бъде поправено. Имам и имейл, в който се казва същото.

Искате всичко, което имах в подкрепа на твърдението си. Как искаш да ти го донеса. Мога да прикача всичко към тази тема или най-лесният начин е да ви го изпратя по имейл. Моля, информирайте ме как да продължа. Ако е по имейл, дайте ми адрес.


filefile



Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Outlaw1029
преди 6 месеца

Здравейте, ако проблемите продължават да са същите и според това, което видях, продължава доста дълго време, най-добре е дапуснете жалба тук на този линк . Нашият екип ще бъде на разположение, за да се опита да ви помогне с цялата тази ситуация, защото знам, че със сигурност не е приятно да чакате повече от месец и пак да получавате същия отговор, но да няма решение.

Все пак най-добре ще е да пишете от един акаунт, за да е лесно всичко.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да и ще коригирам проблема с двойния акаунт. Причината, поради която публикувах днес със специфики, беше, че ми беше казано да се опитам да го уредя тук. Просто прочетете отговорите на моя оригинален пост. Благодаря ви за прозрението и съвета. Разбира се, че ще преследвам това, те ми дължат $625 и ще използвам всички законни средства, за да получа парите си.

Автоматичен превод:
Outlaw1029
преди 6 месеца

Нищо, че го прочетох и ретроспективно. Така че, когато подадете жалба или имате нова информация, не забравяйте да ме уведомите, защото много се интересувам как се развива вашият случай.

Надявам се, че всичко може да се разреши без допълнителни проблеми.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Outlaw1029
преди 6 месеца

Едва издържаха седмица, за да бъдем честни... Нито едно от казината на доставчиците на Rival не тегли играчи или се бавят с надеждата, че ще продължите да играете повече

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 6 месеца

Виждам, че вероятно нямате най-добрия опит с тях. Имате ли и пари, които казиното не ви е платило и затова чакате теглене?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам 625 в сметката си. Когато се опитам да направя тегленето си tjhe

системата го отхвърля, така че няма чакащо теглене, което е зададено в моя акаунт. Сега искат да се разстроя и да започна да играя. Знам, че това е, което искат, и не се поддавам на това. Надявах се, че това е отговор на въпроса. Бях вързан през последните няколко дни, но възнамерявам да подам официална жалба утре

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Освен факта, че затвориха бонуса и ми оставиха максималната сума, която беше предоставена, почти няма опит с изплащането. Всяко плащане на депозит би било загуба на пари. Нямам нужда от казино, където най-трудната част е изплащането на печалбите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вече чакам повече от седмица за изплащане на 1500... вече ми беше изплатено веднъж, така че всичко е готово file но сега ми казаха, че има технически проблем от тяхна страна. Времевата рамка за фиксиране продължава да се изтласква, без никой да ми даде отговор. Това нещо ли са правили преди? Какво трябва да направя? Прикачих и съобщението за грешка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам 625 в сметката си. Когато се опитам да направя тегленето си tjhe

системата го отхвърля, така че няма чакащо теглене, което е зададено в моя акаунт. Сега искат да се разстроя и да започна да играя. Знам, че това е, което искат, и не се поддавам на това. Надявах се, че това е отговор на въпроса. Бях вързан през последните няколко дни, но възнамерявам да подам официална жалба утре

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Така че поддръжката там не ви помага с нищо, нали? Времето да изпратите проблема си вероятно е дошло, какво ще кажете? Моля, уведомете ни, когато имате нещо ново относно това казино.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Освен факта, че затвориха бонуса и ми оставиха максималната сума, която беше предоставена, почти няма опит с изплащането. Всяко плащане на депозит би било загуба на пари. Нямам нужда от казино, където най-трудната част е изплащането на печалбите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хей. Така че за щастие нямате реално останало салдо, нали? Винаги се опитвайте да направите по-добър избор.😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вече чакам повече от седмица за изплащане на 1500... вече ми беше изплатено веднъж, така че всичко е готово file но сега ми казаха, че има технически проблем от тяхна страна. Времевата рамка за фиксиране продължава да се изтласква, без никой да ми даде отговор. Това нещо ли са правили преди? Какво трябва да направя? Прикачих и съобщението за грешка.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте. Така че вашият акаунт в това казино е напълно потвърден, нали? Някой обясни ли ви какъв технически проблем има? Надяваме се, че скоро ще успеят да го поправят. Моля, уведомете ни, ако имате нужда да се намесим, ние ще бъдем тук и чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, всичко е готово, тъй като вече бях получил теглене на 22/2, така че в крайна сметка играх повече и получих добър малък удар, който не мога да изтегля. Няма обяснение какъв е техническият проблем. Написах много имейли без отговор. Агентите за чат на живо ми казаха просто да изчакам, но нямаше никакъв график, нито друга информация за това върху какво се „работи". Няколко пъти поисках да говоря с мениджър, но никой не е на разположение. Какво може да се направи?

Автоматичен превод:
Ishme23
преди 6 месеца

Когато нямате никакви актуализации и казиното не се е опитало да обясни нищо повече, не е приятно.

Ние обаче даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ако надхвърлите този срок и нищо не се промени, можете да подадете жалба до нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Както и да е, получихте ли предишното си теглене без никакви проблеми или имаше технически проблеми?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Благодаря ви, че се отзовахте. Да, изключително разочароващо е да бъдете оставени на тъмно за $1500. Първото теглене беше $35 и нямаше абсолютно никакви проблеми. Отидох и депозирах на следващия ден, след като получих тегленето и спечелих парите същия ден, 23 февруари, и оттогава не успях да тегля.

Автоматичен превод:
Ishme23
преди 6 месеца

Това е точният отговор, който получавам заедно със същата изскачаща грешка. Имах същия опит, имах предишно теглене, след което, когато ударих отново, започна „техническият проблем". Тази вечер ще опитам още веднъж и ако не се разреши, ще подам официална жалба тази вечер. Бих ви посъветвал да подадете и такъв.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ви, че се отзовахте. Да, изключително разочароващо е да бъдете оставени на тъмно за $1500. Първото теглене беше $35 и нямаше абсолютно никакви проблеми. Отидох и депозирах на следващия ден, след като получих тегленето и спечелих парите същия ден, 23 февруари, и оттогава не успях да тегля.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Според мен това казино не позволява теглене на стрес, когато сумата е доста ниска. Което е доста удобно, освен ако не се окажете в тази ситуация, прав ли съм?

Само за да изключим външните технически проблеми, това конкретно казино използва ли някакви инструменти или приложения за проверка на трети страни, като Inclave, например?

Не казвам, че съм пряко обвързан с тегления, но знаете, че предпочитам да съм сигурен дори в такива подробности.

Наистина се надявам, че казиното прави всичко по силите си, за да го разреши, от друга страна, мина доста време и останах с впечатлението, че нещата се развиват много напред.

Може би сте запознати с някоя друга опция за плащане, която бихте могли да използвате? Криптообменът изглежда по-подходящ като последна опция. 🤷‍♂️ Би трябвало да е най-лесното, доколкото мога да преценя.


По един или друг начин съм повече от убеден, че хората в казиното трябва да намерят изход от това, така че да се надяваме, че са близо до решението!



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е точният отговор, който получавам заедно със същата изскачаща грешка. Имах същия опит, имах предишно теглене, след което, когато ударих отново, започна „техническият проблем". Тази вечер ще опитам още веднъж и ако не се разреши, ще подам официална жалба тази вечер. Бих ви посъветвал да подадете и такъв.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако ми позволите, когато казвате официална жалба, имате предвид да се свържете с техния лицензиращ орган или Центъра за разрешаване на проблеми в казино гуру , моля?

Просто тази компания изобщо не е лицензирана, така че искам да се уверя, че сте наясно с това.

Съжалявам обаче, че се намесих.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Ето какво получих за отговор днес от тяхната поддръжка на живо.... filefilefile

Автоматичен превод:
Outlaw1029
преди 6 месеца

Какви стъпки сте предприели? Това бяха съобщенията, които получих днес. filefilefile

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини