Благодаря ви за отговора. Днес отново се свързах с lucky owl и имах същите технически проблеми, така че не можах да направя теглене. Сега имам екранни снимки, ако същото извинение се връща чак до 2 февруари. Всеки път използва едно и също извинение и казва, че мога да направя теглене, след като бъде поправено. Имам и имейл, в който се казва същото.
Искате всичко, което имах в подкрепа на твърдението си. Как искаш да ти го донеса. Мога да прикача всичко към тази тема или най-лесният начин е да ви го изпратя по имейл. Моля, информирайте ме как да продължа. Ако е по имейл, дайте ми адрес.
Thank you for your reply. I contacted lucky owl again today was tpld same thing technical problems so I could not make a withdrawal. I now have screen shots if this same excuse going all gje way back to Feb 2th. Every time uses the same excuse and says i may make a withdrawal once it is fixed. I also have an email that states the same thing.
You request anything I had supporting my claim. How would you like me to get it to you. I can attach it all to this thread or the easiest way would be to email it all to you. Please inform me how to proceed. If its via email provide me with an address.