Здравей. Това ми звучи наистина поразително, особено ако официално са казали, че ще решат проблема за един ден, и въпреки това не са ви дали никакво обяснение какво се случва, защо проблемът все още не е отстранен. Поддръжката предложи ли ви друго решение на този проблем, различен метод на плащане, например? Казахте, че са предложили безплатен чип, но за какво, чудя се? 🤔
Нашият екип за оплаквания ще се опита да разбере какво може да се направи в тази ситуация и ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Тук на този линк 👈 можете лесно да подадете своята жалба и ако имате нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас.
Hello there. This sounds really overwhelming to me, especially if they've officially said they will fix the issue in a day, and still they didn't give you any explanation, what is going on, why the issue has not been fixed yet. Have the support suggested to you some other solution to this issue, a different payment method, for example? You said, that they offered a free chip, what for though, I wonder? 🤔
Our complaint team will try to find out, what can be done in this situation and will do whatever can be done to help you out. Here on this link 👈 you can easily submit your complaint and if you need any assistance, do not hesitate to contact us.
Автоматичен превод: