ФорумКазинаLucky Owl Club Casino - обща дискусия

Lucky Owl Club Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от dancerreddevile
|
13434 преглеждания 127 отговора |
|
12 3 4...7
Добавете пост
boka89
преди 9 месеца

О, да, любопитен съм, защото тези дни трябва да ги вземете. Кажете ми дали това наистина се е случило.

Ако не, както споменах, нашият екип ще се опита да помогне.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Минаха 2 дни и не го получих, само обещание





Автоматичен превод:
boka89
преди 9 месеца

Благодаря за актуализацията, опитахте ли да попитате казиното защо не сте получили парите си дори след обещанието?

Ние даваме на казината 14 дни да разрешат тегленето и вие се приближавате до него и ако нищо не се промени и казиното не ви каже нищо уместно, тогава ви препоръчвам да подадете жалба.

Можете да го направите тук на този линк . ⬅️

Ако също искате да знаете информация за това как работи целият процес на оплакване, не се колебайте да прочетете ръководството, наречено Информация и инструкции за разрешаване на оплаквания

Бих се радвал, ако не се стигаше дотам, но започвам да се притеснявам, че няма да стане. Уведомете ме, ако имате нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

това е измамно казино, ние също няма да можем да ви помогнем




Автоматичен превод:
boka89
преди 9 месеца

Ако казиното не ви плати никакви пари и не ви даде никакъв отговор, можете поне да опитате с нас. Нашият екип ще се опита да събере съответната информация и след това да се свърже с казиното. Ако не ви върнат парите и не решат ситуацията ви, ще получат черни точки, което е поне нещо.

Така че не се отказвайте, защото не получавате нищо за откриване на жалба.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

не плащат, въпреки че продължавам да им пиша




Автоматичен превод:
boka89
преди 9 месеца

Точно поради тази причина бих помислил за страхотния съвет на Джаро. В този момент бих казал, че почти нямате какво да губите.

Моля, щракнете/докоснете тази връзка 👈 Тя показва някои основни неща, които може да си струва да знаете.

Не се колебайте да ни попитате, ако трябва да разберете малко по-добре процедурата за оплакване 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Няма Полша


Автоматичен превод:
Fishmenpl
преди 9 месеца

Ограничена държава? Честно казано, случва се.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

излишно е, така или иначе няма да плащат, вие също нищо не можете да направите




Автоматичен превод:
boka89
преди 9 месеца

Зависи от вас, разбира се.

Но ако докажете, че казиното действа честно, ще има наказание под формата на черни точки. Ако си тръгнеш, нищо няма да се промени. Без натиск. Просто казвам, че тъй като е напълно безплатно, не е нужно да се колебаете.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

получих парите си 🙂




Автоматичен превод:
преди 9 месеца

получих парите си 🙂




Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей. Това е доста положителна информация и добре за вас, че ни информирахте. Бихте ли, моля, да актуализирате и информацията във вашата жалба 👈? Сигурен съм, че нашият екип за жалби ще бъде повече от щастлив да чуе тези новини. Благодаря ви, че го правите 😉.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Благодаря ти Джаро за подкрепата към играчите. И на вас г-це Радка. Казиното намали сметката ми и остави толкова, колкото беше предписано. дискусията в този форум много помогна за това, поне така неофициално ми признаха операторите от чат обслужването на клиенти. Господата и дамите от ръководството на казиното изглежда са разбрали, че има тънка граница между CocoaCasino и Tradition casino (и двете са идентични, но не са еднакви)

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

И аз 😉

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ти Джаро за подкрепата към играчите. И на вас г-це Радка. Казиното намали сметката ми и остави толкова, колкото беше предписано. дискусията в този форум много помогна за това, поне така неофициално ми признаха операторите от чат обслужването на клиенти. Господата и дамите от ръководството на казиното изглежда са разбрали, че има тънка граница между CocoaCasino и Tradition casino (и двете са идентични, но не са еднакви)

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Няма за какво, за това сме тук, да се опитаме да помогнем, ако можем.

Радвам се, че дискусията в този форум помага на играчите и на вас и че получавате добри новини.

Надявам се да си добре. 😉😊

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Опитвам се да направя теглене от 6 седмици. Продължавам да получавам същия отговор, че имат „технически проблеми" и ще получа имейл, след като те бъдат коригирани. Първоначално ми казаха, че „проблемите" ще бъдат коригирани след 12 до 24 часа. Ето ни седмици по-късно и точно сега получих същия отговор. Опитах се да ги разбера, като попитах дали някой е получил плащане, но Джон спря да отговаря, когато започнах да го разпитвам. Имам екранни снимки на txts и имейл, който те изпратиха, опитвайки се да ми дадат безплатен чип. Изпратих го обратно с искането си за плащане и получих същия отговор.


Имам нужда от помощ и ще съм благодарен, ако някой ми помогне да следвам правилната процедура за подаване на официална жалба.

Автоматичен превод:
KYGMBLR
преди 8 месеца

Здравей. Това ми звучи наистина поразително, особено ако официално са казали, че ще решат проблема за един ден, и въпреки това не са ви дали никакво обяснение какво се случва, защо проблемът все още не е отстранен. Поддръжката предложи ли ви друго решение на този проблем, различен метод на плащане, например? Казахте, че са предложили безплатен чип, но за какво, чудя се? 🤔

Нашият екип за оплаквания ще се опита да разбере какво може да се направи в тази ситуация и ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Тук на този линк 👈 можете лесно да подадете своята жалба и ако имате нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ако напуснете сайта по време на регистрация, няма да можете да получите бонуса без депозит.

Автоматичен превод:
MIYABI1128
преди 8 месеца

Хей. Случвало ли ви се е това? Питали ли сте поддръжката за проблема, може би? 🤔

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини