НачалоФорумКазинаLucky Owl Club Casino - обща дискусия

Lucky Owl Club Casino - обща дискусия (страница 2)

 от dancerreddevile
|
20 422 преглеждания 139 отговора |
|
1 2 3...7
dancerreddevile

Бих искал да отговоря на този въпрос, но имам чувството, че ще имат такива правила. Най-доброто нещо, което можете да направите, е да попитате поддръжката защо е така и да попитате. Ще ми е много любопитно да чуя отговора. Ще го пробваш ли?

Автоматичен превод:
Jaro

Определено не 🚫😔. Не искам да чакам един месец, за да одобрят оттеглянето ми. И със сигурност не искам да бъда като другите играчи, които си губят времето да се свързват с поддръжката на живо и да слушат глупости от операторите. Lucky owl club е измама и това е факт.

Автоматичен превод:
Jaro

Не, не се интересувам от продължаване на този въпрос. Работата с компании като SLOTHUB и тази, които изглежда умишлено забавят изплащанията, изглежда е настройка, предназначена да се възползва от играчите. Според мен подаването на жалба би било загуба на време. Този вид бизнеси изглежда работят по модел, при който не са склонни да плащат на играчи, и не виждам голяма полза от по-нататъшното ангажиране в процес, който изглежда малко вероятно да доведе до положителен резултат.

Автоматичен превод:

Определено не 🚫😔. Не искам да чакам един месец, за да одобрят оттеглянето ми. И със сигурност не искам да бъда като другите играчи, които си губят времето да се свързват с поддръжката на живо и да слушат глупости от операторите. Lucky owl club е измама и това е факт.

Автоматичен превод:

Ако бях на ваше място, бих направил всичко, за да взема парите от казиното. Е, разбира се, решението е ваше. Говорейки за решения, как ви звучи оплакването?

Бихте ли обмислили да изпратите такъв? 🤔

Автоматичен превод:

Не, не се интересувам от продължаване на този въпрос. Работата с компании като SLOTHUB и тази, които изглежда умишлено забавят изплащанията, изглежда е настройка, предназначена да се възползва от играчите. Според мен подаването на жалба би било загуба на време. Този вид бизнеси изглежда работят по модел, при който не са склонни да плащат на играчи, и не виждам голяма полза от по-нататъшното ангажиране в процес, който изглежда малко вероятно да доведе до положителен резултат.

Автоматичен превод:

Това е жалко, защото мисля, че играчът не получава нищо, ако опита и дори да не се получи, може да се каже, че сте направили нещо, за да получите парите си. Но със сигурност няма да те принуждавам да правиш нищо.

Ако промените решението си, мисля, че знаете къде да ни намерите.

Обаче все още ли общувате с казиното в рамките на вашето теглене или сте се отказали и от това? 🤔

Автоматичен превод:
dancerreddevile

Сега виждам... ти си от Сърбия като мен.

Абе човече, защо си губите времето с някакви съмнителни казина до нашия моцарт, който е в европейския връх на онлайн игрите.

В mozart давате платежно нареждане и парите ще бъдат депозирани по сметката ви утре. След 24 ч.

А на mozart имате всички възможни слот игри. И тези твои сови.

Не играя на ротативки, а на рулетка на Моцарт.

Автоматичен превод:
zorans71

За това казино Mozzart ли говорите? Виждам, че доста ти харесва, ако трябва да бъда честен, и изглежда, че не си се натъкнал на никакви проблеми тук, което ме радва.

Въпреки това, ако имате какво да кажете за това казино и искате да споделите повече, можете да го направите тук: https://casino.guru/mozzart-casino-review#tab=js-tab-discussion , за да не t смесвайте различни казина заедно.

Въпреки това, ако видях правилно, играчът, на когото отговаряте, познава това казино, тъй като видях, че той също е публикувал потребителска рецензия за него преди няколко месеца, която беше положителна. Така че мисля, че ще имате доста общо мнение за казиното. 😊

Автоматичен превод:
zorans71

Поздрави страна,

По отношение на печалбите, всички наши букмейкъри са ненадминати в света. Стои си. Парите в Моцарт са толкова сигурни, колкото и в банка. Но по отношение на доставчици, бонуси за депозит, RTP, ние сме далеч зад всички казина в света. Не свириш сричките, така че не виждаш разликата. В Mozart депозирате 1000 динара при залог от 20 и завъртате всичко без нито едно печелившо завъртане. Случва се твърде много пъти, за да се каже лош късмет. А доставчиците на слотове са в съвсем различна лига и може да имат няколко различни конфигурации на играта.

Автоматичен превод:
Jaro

Джаро, мнението ми за казино Mozzart се основава на тяхната коректност по отношение на плащането. Това казино не предлага бонуси или безплатни завъртания, но ако спечелите нещо, бъдете сигурни, че ще ви изплатят

Автоматичен превод:
dancerreddevile

Как не предлага?

Всеки понеделник след 9:30 сутринта пристига бонус, с който можете да играете, сякаш са истински пари.

Всичко, което спечелите, веднага се конвертира в реални пари, които можете да изтеглите веднага.

Автоматичен превод:
zorans71

Все още не съм получил нито един динар от Моцарт за онзи щастлив понеделник

Автоматичен превод:

Джаро, мнението ми за казино Mozzart се основава на тяхната коректност по отношение на плащането. Това казино не предлага бонуси или безплатни завъртания, но ако спечелите нещо, бъдете сигурни, че ще ви изплатят

Автоматичен превод:

Благодаря за разяснението. Но може ли дискусията за Mozzart Casino да се запази тук, моля: https://casino.guru/mozzart-casino-review#tab=js-tab-discussion

Не искам да смесвам две казина заедно. 😊

Автоматичен превод:
dancerreddevile

Тогава не сте активен играч

Автоматичен превод:

Измамният сайт не иска да плаща, измислят всякакви глупости




Автоматичен превод:
boka89

Здравейте, какво точно се случи, когато казиното не иска да ви плати пари? Казаха ли някаква причина? Колко време отне да не получите парите си? Верифицирахте ли вече акаунта си?

Кажи ми.

Автоматичен превод:

Клубът Lucky Owl е пълна измама, бонусите за добре дошли не могат да се използват и просто изчезват, персоналът в чата е бавен и безпомощен, стойте далеч от това казино.

Автоматичен превод:
aaronbush993

Здравейте, виждам, че нямате най-добрия опит в това казино.

Колкото до бонусите, опитахте ли да попитате чат на живо какъв е проблема, че не могат да бъдат осребрени и изчезват? Предполагам, че тъй като казвате, че служителите в чата са безполезни, те не са ви помогнали в тази ситуация, но ако това не е така, можете да ми кажете с какво друго сте се сблъскали.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro

преди седмица казаха, че има технически проблем и плащането ще стане след 12 часа, след това им писах всеки ден кога ще си получа парите и те казаха, че ще е скоро и се отърсиха и напуснаха чата

Автоматичен превод:
boka89

Това означава, че все още не сте получили парите, нали? Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че ако надхвърлите този период, не забравяйте да ме уведомите и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Все още ли сте в контакт с тях или това, което написахте, беше последното нещо, което те казаха?

Автоматичен превод:
Jaro

принципно до 2 дни ще си получа парите, това е обещано от вчера




Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини