ФорумКазинаLTC Casino - обща дискусия

LTC Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от millyboo
|
50389 преглеждания 215 отговора |
|
12 3 4...11
millyboo
преди 2 години

Имате най-дълбоките ми съчувствия, че бях на тази позиция. Не се отказвайте, докато не изчерпите всички възможности.😫

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file


Това е последният имейл, който получих от доставчика на игри, който ясно показва, че казиното сега намира извинения.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Благодаря ти. без притеснения, ще продължа всеки ден, докато или те платят, или всички в мрежата знаят кои са всъщност.

Жалко, че казина като това дават лошо име на крипто казиното.

Най-лошото е, че те наричат себе си най-справедливото крипто казино в мрежата.

Те бяха невероятни, докато не трябваше да платят, след като трябва да платят, те показват истинските си цветове.

Повече от месеци без доказателства те пазят всичките ми пари!!!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

file


Това е последният имейл, който получих от доставчика на игри, който ясно показва, че казиното сега намира извинения.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сигурен съм, че Андрей взема предвид всичко това.

Наистина се надявам, че ще получите своите печалби!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Искрено се надявам да е така.

Губя надежда в това казино, те нямат доказателство срещу мен, те отрекоха в друг казино форум професионализма на представителя на казино гуру по отношение на проверките на историята на играта и отричат констатациите на доставчика на играта, дори когато играта доставчикът им е изпратил изявление.

Сега ми държат парите без реални причини.

Отначало щях да разбера, но сега повече от месец от тях отчаяно търсят нещо, което никога няма да намерят, защото не съм изневерил и се обзалагам, че ще платя 1496LTC.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Какви други казино форуми има, където можете да развалите репутацията им, докато не платят или ако не, те фалират

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Не е нужно да съсипвам репутацията, разкриването на истината ще свърши работа.

искам справедливостта и ако това казино не е честно, различните форуми за хазарт ще трябва да предупреждават другите играчи, защото това казино някак си дори трудно е чисто ново, получи добра репутация, когато не са се доказали и играчите трябва да бъдат предупредени какво може да им се случи.


Вижте ревютата, те също не са най-хубавите отзиви.

Те лъжат за доставчика на игри, който изпрати официално изявление миналата седмица, но продължават да лъжат.

Нямам намерение да съсипвам репутацията, искам да получа заплата за това, което спечелих и показах честно.

Ако не е, мое задължение е да се уверя, че другите играчи няма да издържат на това, през което преминавам.


Искам само прозрачност и за повече от месец казиното не успя да предостави най-простия начин, който е споделяне на констатациите на доставчика на игри.


Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Както казах като редовен сътрудник на този форум и играч на слотове, бях толкова щастлив, че спечелихте и спечелихте големи, не мога да изразя с думи най-дълбоките си чувства на разочарование, ако не изкашлят това, което по право е ваше🤢

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Благодаря ви, наистина оценявам това.

До самия край наистина се надявах, че казиното е истинско за разследването и бях добре с това, тъй като не изневерявах, но виждайки как крият констатациите на доставчика на игри и най-вече официалното им изявление, губя вяра от ден на ден .

Ако проверите другите оплаквания, които направих в bitcoitalk, можете да разберете разочарованието ми и как се справят с това.

Отново е до задръжте малко пламък, тъй като отказвам да повярвам, че това казино е получило добра репутация 7.2 в казино гуру и те ще го изхвърлят просто така, надявайки се, че ако казиното не плаща казино гуру ще промени това, тъй като много играчите се доверяват на този сайт.


Стискам палци казиното ще се примири, че веднъж в синя луна трябва да плащате на играчите.

Продължавайте да следите и вижте какво ще се случи.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Ще стане 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Изпратих имейл и също така изпратих lat имейл от доставчика на играта до Andrej, за да бъде добавен към моя случай за оплакване, но не съм чул нищо от andrej и последният ми пост все още не е одобрен.

Има ли някаква причина имейлът, който е част от доказателствата, че казиното отказва да сподели официалното изявление на доставчика на играта.


Също така Андрей попита в казиното историята на играта и след проверка той заяви, че няма нищо обикновено и когато се сблъсках с казиното Ltc представител каза, че Андрей проверява само една сметка, а не всичките четири.

Бихте ли могли да проверите с Andrej дали т.е. са изпратени всичките 4 акаунта или само веднъж и какво е проверено?


Казиното се опитва много усилено да омаловажи доставчика на игри и дори проверките на казино гуру и бих искал да знам дали това е вярно.

Не знам как да попитам Андрей, тъй като той никога не отговаря на имейла ми.


Благодаря за вашата помощ.


Прекрасен ден.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Здравей, millyboo,

Намирам, че Андрей е публикувал имейла си към вашата жалба, за да можете да се свържете:

andrej.p@casino.guru

Мисля, че сте му предоставили доста информация, така че бих го оставил да премине през всичко.

Таймерът се нулира утре, така че моля изчакайте малко.

file



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Колко време отнема на сайта да се произнесе, когато играчите имат много доказателства, а казиното има само извинения?

Досега не са успели да дадат доказателство срещу мен и пазят парите ми, отгоре отказват да пуснат официалното изявление на доставчика на играта, защото в него се казва, че не съм мамил.

Защо, ако не докажат това, с което предполагат, ако са толкова сигурни? Общността на казино гуру ще бъде в опасност да бъде измамена от казино, което е оценено с казино с добра репутация, въпреки че нямат лиценз и няма достатъчно време, за да докажат, че са честни.

Вярвам, че трябва да се окаже някакъв натиск, тъй като колкото повече отнема това, толкова повече хора ще бъдат измамени.

Отзивите също не са добри и съм изненадан, че след толкова време без доказателства от казино играчите не са предупредени от този човек.


наистина притеснително, тъй като намерих това казино тук в казино гуру и се доверих на вашия сайт и много други ще направят същата грешка.


чувствам, че злодеите винаги печелят.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Мога да си представя, че и аз бих бил много упорит и ядосан на твое място.

Не искам да се повтарям тук, но тъй като жалбата все още не е приключена, няма резултат, така че можем само да спекулираме за едни и същи неща отново.

Не знам каква информация е предоставило казиното или какво се преглежда в момента.

Бих искал да кажа, че информираме, че това казино работи без никакъв лиценз и е доста ново, така че не е доказано от времето.

Както вече писах, ако казиното действа несправедливо, особено когато се занимава с оплаквания, това ще повлияе на неговия резултат. Всичко зависи от крайния резултат.

Ако отзивите не са добри, бих казал, че е друго нещо, за което трябва да помислите, преди да играете навсякъде.

Какво друго да кажа в момента...


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за отговора ви, Андрей никога не отговори на имейла ми и днес очаквах отговор поне на страницата с оплаквания, но все още нищо, последните две екранни снимки на имейли все още не са одобрени и единствената причина, поради която съм ги изпратил, е да докажа, че казиното получи официалното изявление отдавна.

За съжаление не виждам лошите отзиви, когато подписах през януари, в противен случай нямаше да вляза, просто се доверих на цената, дадена от гуруто на казиното.


Надяваме се, че хората, които виждат рецензиите, няма да влязат и ако има бог, казиното ще промени ставката, ако не изплатят печалбите.


Както казахте правилно, наистина съм ядосан и със сигурност съм упорит, тъй като не получавам печалбите си и губя над 15 000 и между другото, по който действа казиното, нищо не идва.

Ще изчакам, когато Андрей ще одобри екранните ми снимки и ще отговори на имейла ми.

Благодаря за отделеното време отново.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Виждам, че Андрей всъщност отговори след 15 минути. преди. Бяхме на конгрес, на който всички служители се срещнаха заедно миналата седмица, така че вероятно това причини забавянето.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Видях това току що.


Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още нищо от казиното.

Това е лудост. вижте кога за последен път се появяват в този форум. Те явно се надяват всичко това да бъде забравено, тъй като иначе човек не може да обясни радиомълчанието.

Знам със сигурност, че не могат да докажат, че съм изневерил, тъй като не го направих и доставчикът на игри им каза, но най-лудото е, че след месец и половина сега не могат да намерят доказателство, те печелят време и Бог знае колко играчи, които четат добрия резултат, даден на това казино, ще попаднат в капана си, както направих аз.

чиста лудост.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Цялото това нещо ме разстройва.

Бях напълно сигурен, че стигаме до заключението, че няма нищо подозрително във вашата история на игрите, бих казал, че фактът, че доставчикът на игри заяви същото, би трябвало да е достатъчен за честното казино.

Нетърпелив съм да видя каква реакция ще дойде сега, защото просто не мога да си представя какви доказателства биха могли да предоставят след месец и половина...




Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за вашия отговор.

В този момент загубих всякаква вяра в това казино и наистина се надявам, че рейтингът на казиното ще намалее и хората ще бъдат нагорещени към тях.

Това не е реномирано казино поведение.

Похарчих цяло състояние и след като дойде техен ред да платят, те се превърнаха в измамно казино чудовище.

Фактът, че никога не са изпратили имейли веднъж за мен, беше убедителното доказателство, че са измамно казино, а след това лъжите след лъжи и отричането на неоспоримото беше последната капка, която преля.

Наистина се надявам, че греша, но те затвориха акаунта ми на 26 февруари и времето и фактите говорят ясно.

Толкова несправедливо това казино действа по толкова презрен начин.



Автоматичен превод:
12 3 4...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини