Това е последният имейл, който получих от доставчика на игри, който ясно показва, че казиното сега намира извинения.
This is the last email i received from the game provider which makes it clear that the casino is now finding excuses.
Благодаря ти. без притеснения, ще продължа всеки ден, докато или те платят, или всички в мрежата знаят кои са всъщност.
Жалко, че казина като това дават лошо име на крипто казиното.
Най-лошото е, че те наричат себе си най-справедливото крипто казино в мрежата.
Те бяха невероятни, докато не трябваше да платят, след като трябва да платят, те показват истинските си цветове.
Повече от месеци без доказателства те пазят всичките ми пари!!!!
Thank you. not to worries, i will keep going everyday til either they pay or everyone in the net knows who they really are.
Such a pity that casinos like this give crypto casino a bad name.
Worst part is that they call themselves the most fair crypto casino in the web.
They were amazing till they had to pay, once they have to pay they are showing their true colors.
Over a months with not evidence they are keeping all my money!!!!
Искрено се надявам да е така.
Губя надежда в това казино, те нямат доказателство срещу мен, те отрекоха в друг казино форум професионализма на представителя на казино гуру по отношение на проверките на историята на играта и отричат констатациите на доставчика на играта, дори когато играта доставчикът им е изпратил изявление.
Сега ми държат парите без реални причини.
Отначало щях да разбера, но сега повече от месец от тях отчаяно търсят нещо, което никога няма да намерят, защото не съм изневерил и се обзалагам, че ще платя 1496LTC.
I truly hope so.
I am losing hope in this casino they haven't got a piece of evidence against me, they have denied in another casino forum the professionalism of casino guru rep regarding the game history checks and the are denying the game provider findings, even when the game provider has send them a statement.
They are keeping my money without real reasons now.
At first i would have understood but now over a month of them desperately looking for something they will never find because i did not cheat and i bet sting to have pay 1496LTC.
Какви други казино форуми има, където можете да развалите репутацията им, докато не платят или ако не, те фалират
What other casino forums are there where you can ruin their reputation until they pay up or if not they go bust
Не е нужно да съсипвам репутацията, разкриването на истината ще свърши работа.
искам справедливостта и ако това казино не е честно, различните форуми за хазарт ще трябва да предупреждават другите играчи, защото това казино някак си дори трудно е чисто ново, получи добра репутация, когато не са се доказали и играчите трябва да бъдат предупредени какво може да им се случи.
Вижте ревютата, те също не са най-хубавите отзиви.
Те лъжат за доставчика на игри, който изпрати официално изявление миналата седмица, но продължават да лъжат.
Нямам намерение да съсипвам репутацията, искам да получа заплата за това, което спечелих и показах честно.
Ако не е, мое задължение е да се уверя, че другите играчи няма да издържат на това, през което преминавам.
Искам само прозрачност и за повече от месец казиното не успя да предостави най-простия начин, който е споделяне на констатациите на доставчика на игри.
I don't have to ruin the reputation , exposing the truth will do the job.
i want the justice and if this casino is not being honest the various gambling forums will have to warn other players because this casino somehow even tough is brand new has been given a good reputation when they haven't prove themselves and players must be warn what might happened to them.
Have a look at the reviews they are not the nicest reviews either.
They are lying about the game provider who send an official statement last week, yet they are keep lying.
I have not intention to ruin reputations i want to get pay for what i have won and demonstrated honestly.
If not is my duty of care to make sure not other players will endure what i am going through.
All i ask transparency and in over a month the casino failed to provide the most simple way which is sharing the game provider findings.
Както казах като редовен сътрудник на този форум и играч на слотове, бях толкова щастлив, че спечелихте и спечелихте големи, не мога да изразя с думи най-дълбоките си чувства на разочарование, ако не изкашлят това, което по право е ваше🤢
Like I said as a regular contributor to this forum and a slot playing gambler I was so happy that you won and won big I can’t put into words my deepest feelings of disappointment if they don’t cough up what is rightfully yours🤢
Благодаря ви, наистина оценявам това.
До самия край наистина се надявах, че казиното е истинско за разследването и бях добре с това, тъй като не изневерявах, но виждайки как крият констатациите на доставчика на игри и най-вече официалното им изявление, губя вяра от ден на ден .
Ако проверите другите оплаквания, които направих в bitcoitalk, можете да разберете разочарованието ми и как се справят с това.
Отново е до задръжте малко пламък, тъй като отказвам да повярвам, че това казино е получило добра репутация 7.2 в казино гуру и те ще го изхвърлят просто така, надявайки се, че ако казиното не плаща казино гуру ще промени това, тъй като много играчите се доверяват на този сайт.
Стискам палци казиното ще се примири, че веднъж в синя луна трябва да плащате на играчите.
Продължавайте да следите и вижте какво ще се случи.
Thank you I really appreciate that.
Until the very end i was truly hopping that the casino was genuine about the investigation and i was fine with that as i didn't cheat but seeing how they are hiding the game provider findings and mostly their official statement i am losing faith day by day.
If you check the other complaints i have made in bitcoitalk u can understand my frustration an how they are dealing with that.
Again is till hold a little flame as i refuse to believe that this casino was given 7.2 good reputation in casino guru and they will throw it away just like that, hoping obviously if the casino doesn't pay casino guru will change that as lots of players do trust this site.
Fingers crossed the casino will come to terms that once in a blue moon thy have to pay players.
Keep following and see what will happen.
Здравей Радка,
Изпратих имейл и също така изпратих lat имейл от доставчика на играта до Andrej, за да бъде добавен към моя случай за оплакване, но не съм чул нищо от andrej и последният ми пост все още не е одобрен.
Има ли някаква причина имейлът, който е част от доказателствата, че казиното отказва да сподели официалното изявление на доставчика на играта.
Също така Андрей попита в казиното историята на играта и след проверка той заяви, че няма нищо обикновено и когато се сблъсках с казиното Ltc представител каза, че Андрей проверява само една сметка, а не всичките четири.
Бихте ли могли да проверите с Andrej дали т.е. са изпратени всичките 4 акаунта или само веднъж и какво е проверено?
Казиното се опитва много усилено да омаловажи доставчика на игри и дори проверките на казино гуру и бих искал да знам дали това е вярно.
Не знам как да попитам Андрей, тъй като той никога не отговаря на имейла ми.
Благодаря за вашата помощ.
Прекрасен ден.
Hi Radka,
i have sent an email and also sent lat email from the game provider to Andrej to be added on my complaint case but i haven't heard anything from andrej and my last post hasn't been approved yet.
Is there any reason why the email which is part of the evidences the casino is refusing to share the official statement of the game provider.
Also Andrej asked to the casino the game history and after checking he stated tat there was nothing of the ordinary and when i confronted the casino Ltc rep said that Andrej only check one account and not all four.
Could you please check with Andrej if ie was sent all 4 accounts or only once and what was checked?
The casino has been trying very hard to downplay the game provider and even casino guru checks and i would like to know if this is true.
Not sure how to ask Andrej as he never reply to my email.
Thanks for your help.
Have lovely day.
Здравей, millyboo,
Намирам, че Андрей е публикувал имейла си към вашата жалба, за да можете да се свържете:
Мисля, че сте му предоставили доста информация, така че бих го оставил да премине през всичко.
Таймерът се нулира утре, така че моля изчакайте малко.
Hi, millyboo,
I find that Andrej posted his email to your complaint so you could get in touch:
I think that you've provided him with quite an amount of information so I would let him go through it all.
The timer resets tomorrow, so please wait a bit.
Колко време отнема на сайта да се произнесе, когато играчите имат много доказателства, а казиното има само извинения?
Досега не са успели да дадат доказателство срещу мен и пазят парите ми, отгоре отказват да пуснат официалното изявление на доставчика на играта, защото в него се казва, че не съм мамил.
Защо, ако не докажат това, с което предполагат, ако са толкова сигурни? Общността на казино гуру ще бъде в опасност да бъде измамена от казино, което е оценено с казино с добра репутация, въпреки че нямат лиценз и няма достатъчно време, за да докажат, че са честни.
Вярвам, че трябва да се окаже някакъв натиск, тъй като колкото повече отнема това, толкова повече хора ще бъдат измамени.
Отзивите също не са добри и съм изненадан, че след толкова време без доказателства от казино играчите не са предупредени от този човек.
наистина притеснително, тъй като намерих това казино тук в казино гуру и се доверих на вашия сайт и много други ще направят същата грешка.
чувствам, че злодеите винаги печелят.
How long it takes for the site to make a verdict when the players has many proves and the casino only excuses?
So far they haven't managed to give a piece of evidence against me and they are keeping my money ,on top they are refusing to release the official statement of the game provider because it states i didn't cheat.
Why if they don't prove what they are assuming with if they are so sure? The casino guru community will be in danger to be scammed by a casino that was rated with a good reputation casino even-tough they have not license and not enough time to prove they are honest.
I believe that some sort of pressure should be given as the more this is taking the more people will be scammed.
The reviews aren't good either and i am surprise that after so long with not proves from the casino players aren't warned by this individual.
really concerning as i found this casino here at casino guru and trusted your site and many others will do the same mistake.
i feel the villains always win.
Мога да си представя, че и аз бих бил много упорит и ядосан на твое място.
Не искам да се повтарям тук, но тъй като жалбата все още не е приключена, няма резултат, така че можем само да спекулираме за едни и същи неща отново.
Не знам каква информация е предоставило казиното или какво се преглежда в момента.
Бих искал да кажа, че информираме, че това казино работи без никакъв лиценз и е доста ново, така че не е доказано от времето.
Както вече писах, ако казиното действа несправедливо, особено когато се занимава с оплаквания, това ще повлияе на неговия резултат. Всичко зависи от крайния резултат.
Ако отзивите не са добри, бих казал, че е друго нещо, за което трябва да помислите, преди да играете навсякъде.
Какво друго да кажа в момента...
I can imagine that I would also be very persistent and angry being in your position.
I don't want to repeat myself here, but since the complaint is still not closed there is no result so we can only speculate about the same things over again.
I do not know what information the casino provided or what is currently being reviewed.
I'd like to say, that we inform, that this casino operates without any license and is pretty new so it has not been proven by time.
As I already wrote, if the casino does act unfairly, especially when dealing with complaints it will affect its score. It all depends on the final result.
If the reviews are not good I'd say it's another thing to think of before playing anywhere.
What else can I say at the moment...
Благодаря за отговора ви, Андрей никога не отговори на имейла ми и днес очаквах отговор поне на страницата с оплаквания, но все още нищо, последните две екранни снимки на имейли все още не са одобрени и единствената причина, поради която съм ги изпратил, е да докажа, че казиното получи официалното изявление отдавна.
За съжаление не виждам лошите отзиви, когато подписах през януари, в противен случай нямаше да вляза, просто се доверих на цената, дадена от гуруто на казиното.
Надяваме се, че хората, които виждат рецензиите, няма да влязат и ако има бог, казиното ще промени ставката, ако не изплатят печалбите.
Както казахте правилно, наистина съм ядосан и със сигурност съм упорит, тъй като не получавам печалбите си и губя над 15 000 и между другото, по който действа казиното, нищо не идва.
Ще изчакам, когато Андрей ще одобри екранните ми снимки и ще отговори на имейла ми.
Благодаря за отделеното време отново.
Thanks for your reply, Andrej never reply to my email and today i was expecting a reply at least on the complaint page but still nothing, the last two screenshot of emails are still not approved and the only reason i have send them is to prove that the casino received the official statement long time ago now.
Unfortunately i din't see the bad reviews when i signed in January otherwise i wouldn't have signed in , i simply trusted the rate given from casino guru.
Hopefully people seeing the reviews they will not sign in and if there is a god the casino will change the rate if they don't pay the winnings.
As you said correctly i am angry indeed and surely persistent as i am not getting my winnings and lost over 15k and by the way the casino is acting , nothing is coming.
I'll wait when Andrej will approve my screenshots and reply to my email.
Thanks for your time again.
Виждам, че Андрей всъщност отговори след 15 минути. преди. Бяхме на конгрес, на който всички служители се срещнаха заедно миналата седмица, така че вероятно това причини забавянето.
I can see Andrej actually replied 15min. ago. We were on a congress where all employees met together last week so that probably caused the delay.
Все още нищо от казиното.
Това е лудост. вижте кога за последен път се появяват в този форум. Те явно се надяват всичко това да бъде забравено, тъй като иначе човек не може да обясни радиомълчанието.
Знам със сигурност, че не могат да докажат, че съм изневерил, тъй като не го направих и доставчикът на игри им каза, но най-лудото е, че след месец и половина сега не могат да намерят доказателство, те печелят време и Бог знае колко играчи, които четат добрия резултат, даден на това казино, ще попаднат в капана си, както направих аз.
чиста лудост.
Still nothing from the casino.
This is madness. have a look when was last time they appear in this forum. They clearly hoping it will all be forgotten as otherwise one can't explain the radio silence.
I know for a fact they can't prove it I cheated as I didn't and thr game provider told them but the craziest part is that after a month and half now not being able to find a piece of evidence they are buying time and god knows how many playets reading the good score given to this casino will fall in their trap like I did.
pure madness.
Цялото това нещо ме разстройва.
Бях напълно сигурен, че стигаме до заключението, че няма нищо подозрително във вашата история на игрите, бих казал, че фактът, че доставчикът на игри заяви същото, би трябвало да е достатъчен за честното казино.
Нетърпелив съм да видя каква реакция ще дойде сега, защото просто не мога да си представя какви доказателства биха могли да предоставят след месец и половина...
This whole thing upsets me.
I was quite sure that we conclude there is nothing suspicious in your gaming history, the fact that the game provider stated the same should be enough for the honest casino, I'd say.
I'm eager to see what reaction comes now because I just can't imagine what kind of evidence should they possibly provide after a month and half...
Благодаря за вашия отговор.
В този момент загубих всякаква вяра в това казино и наистина се надявам, че рейтингът на казиното ще намалее и хората ще бъдат нагорещени към тях.
Това не е реномирано казино поведение.
Похарчих цяло състояние и след като дойде техен ред да платят, те се превърнаха в измамно казино чудовище.
Фактът, че никога не са изпратили имейли веднъж за мен, беше убедителното доказателство, че са измамно казино, а след това лъжите след лъжи и отричането на неоспоримото беше последната капка, която преля.
Наистина се надявам, че греша, но те затвориха акаунта ми на 26 февруари и времето и фактите говорят ясно.
Толкова несправедливо това казино действа по толкова презрен начин.
Thanks for your reply.
At this point I have lost all rhe faith in this casino and I really hope that the casino ratinng will go down and people will be warmed about them.
This is not a reputable casino behaves.
I did spend a fortune and once it was their turn to pay they turned into a rogue casino monster.
The fact that they never emailed emailed once for me was the convincing point they were a rogue casino, then the lies after lies and denying the undeniable was the last straw.
I truly hope I'm wrong but they closed my account the 26th of Feb and time and facts are speaking clearly.
So unfair this casino acts in such despicable ways.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.