Здравей Даниел, от 26 февр.
Човек може да разбере чакането, но казиното дори не ми изпрати имейл, за да ме уведоми за ситуацията, и аз помолих оператора за чат, който просто каза да изчака и да бъде търпелив.
Те ми казаха, че след като предоставената игра ще им отговори, ръководството ще изпрати имейл, което никога не се случи.
Чат операторът, когато каза, че никога не са получили отговор от доставчика на играта, което не беше вярно, тъй като бях във връзка с доставчика на играта.
След като вече не можеха да отрекат това, мълчаха и ме избягват в чата, а не отворих този случай, вероятно ме ръкопляскаха с надеждата, че ще се откажа.
Серията на едно казино показва нивото на комуникация, ако бяха честни, щяха да ми изпратят имейл, обясняващ защо са затворили акаунта и да обясняват процедурата.
Все още се надявам да са добросъвестни.
Това е Казино, което се хвали, че е анонимен и отказва да приеме присъдата на доставчик на игри, ако играчът има намерения да влезе в нелицензирано казино, като LTC, сега трябва да са наясно, че ще преминат, ако спечелят големи пари.
Това не е честно и техните T&C не са били нарушени и техните предположения, че изпращам грешка или трик на софтуера, нямат смисъл, освен че имах такава способност защо бих похарчил над 15k от собствените си пари.
Те трябва да бъдат чисти и да платят.
Ако не го правят, гуруто на казиното трябва да предупреди всички играчи за рисковете.
Отново наистина се надявам, че те се грижат за репутацията си и да бъдат честни и платени.
2 седмици е разумно време, особено когато казиното е така наречено анонимно.
Не съм сигурен защо фактът, че играя от Обединеното кралство, ще има значение, тъй като те силно препоръчват на играчите да използват VPN!
Времето за изчакване не е проблема, а начинът, по който се справят със ситуацията, която ме тревожи.
С Най-Добри Пожелания.
Hi Daniel, from the 26th of Feb.
One can understand the waiting but the casino never even emailed me to let me know the situation, and i asked the chat operator they simply said to wait and be patient.
They told me once the game provided would have reply to them the management would have emailed which never happened.
Chat operator when said they never got a reply from the game provider which was not true as i was in touch with the game provider.
Once they couldn't deny that anymore they kept silent and they are avoiding me in chat and f didn't open this case they probably ig ored me hoping that I would have give up.
The seriety of a casino shows by the level of communication, if they were honest they would have send me an email explaining why they closed the account and explaining the procedure.
I still hope they are in good faith.
This is Casino who brags about being anonymous and refuse to accept the verdict of a game provider, if player have intentions to sign in to un unlicensed casino such LTC they now should be aware of they will go through if they will win big money.
It is not fair and their t&c were not breached and their assumptions that i send a bug or trick the software makes no sense aside I had such ability why would have i spent over 15k of my own mone.
They should come clean and pay.
If they don't casino guru should warn all the players of the risks.
Again I truly hope they care about their reputation abd be honest and paid.
2 weeks is a reasonable time, especially when a casino is so called anonymous.
Not sure why the fact that i play from uk would make a difference since they highly suggest players to use VPN!
The waiting time is not the issues is the way they are handling the situation that worries me.
Best regards.