ФорумКазинаLTC Casino - обща дискусия

LTC Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от millyboo
|
48825 преглеждания 213 отговора |
|
1 2 3...11
Добавете пост
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел, от 26 февр.


Човек може да разбере чакането, но казиното дори не ми изпрати имейл, за да ме уведоми за ситуацията, и аз помолих оператора за чат, който просто каза да изчака и да бъде търпелив.

Те ми казаха, че след като предоставената игра ще им отговори, ръководството ще изпрати имейл, което никога не се случи.


Чат операторът, когато каза, че никога не са получили отговор от доставчика на играта, което не беше вярно, тъй като бях във връзка с доставчика на играта.


След като вече не можеха да отрекат това, мълчаха и ме избягват в чата, а не отворих този случай, вероятно ме ръкопляскаха с надеждата, че ще се откажа.


Серията на едно казино показва нивото на комуникация, ако бяха честни, щяха да ми изпратят имейл, обясняващ защо са затворили акаунта и да обясняват процедурата.


Все още се надявам да са добросъвестни.


Това е Казино, което се хвали, че е анонимен и отказва да приеме присъдата на доставчик на игри, ако играчът има намерения да влезе в нелицензирано казино, като LTC, сега трябва да са наясно, че ще преминат, ако спечелят големи пари.


Това не е честно и техните T&C не са били нарушени и техните предположения, че изпращам грешка или трик на софтуера, нямат смисъл, освен че имах такава способност защо бих похарчил над 15k от собствените си пари.


Те трябва да бъдат чисти и да платят.


Ако не го правят, гуруто на казиното трябва да предупреди всички играчи за рисковете.


Отново наистина се надявам, че те се грижат за репутацията си и да бъдат честни и платени.


2 седмици е разумно време, особено когато казиното е така наречено анонимно.


Не съм сигурен защо фактът, че играя от Обединеното кралство, ще има значение, тъй като те силно препоръчват на играчите да използват VPN!


Времето за изчакване не е проблема, а начинът, по който се справят със ситуацията, която ме тревожи.


С Най-Добри Пожелания.

Автоматичен превод:
преди 2 години

file Те буквално насърчават отварянето на дори до 100 имейла!!

Докато трябва да платят.

Единствената причина да отворя 4 акаунта беше да си дам почивка от хазарта, нищо странно не беше направено.


Те го правят да звучи като нарушение на правилата, когато на сайта им пише, че не само сте яли разрешени, но и насърчавани!

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Това е наистина интересна информация.

Бихте ли били толкова любезни и покажете това на екипа за оплаквания, моля?

Ще предам това и на моя колега.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как да ги изпратя? имаш предвид линка?

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Не, имах предвид, ако можете да предадете този екран за печат на екипа за оплаквания . Може да им е интересно 🙂.

Както и да е, би трябвало да е добре, ако не сте направили нищо нередно, бих казал.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години
  1. 100% съм сигурен, че не съм направил нищо незаконно освен да играя, но страхът ми е как казиното се е справило със ситуацията, тъй като те не са ме признали, преди да отворя случая, прилично казино би поддържало нещо като комуникация с играчите.

Тъй като прочетох толкова много истории на ужасите за нелицензирано казино, прочетох всички T&c и се уверих, че не нарушавам никакви правила, дори проверих дали има скрити T&c, тъй като те винаги ви подвеждат, че не ви плащат, но този път те могат" не ме измами.


Ако е честно казино, ще трябва да ми платят. Те могат да направят толкова много предположения, за да отговарят на техния разказ. Аз съм 100% истински и защо изобщо бих отварял случай, ако използвах бъгове? хаха... Харесва ми факта, че ме мислят за толкова умен, но за съжаление не съм така, че не бих похарчил над 15 хиляди за тяхното казино.


Много тъжно, че казиното се радват да получат парите ви, но се превръщат в чудовища, когато е време за плащане.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Добро утро,

Почти съм сигурен, че нашият екип за жалби ще обърне сериозно внимание на всички аспекти на тази ситуация.

Мисля, че виждам смисъла ти. Нека го дадем няколко дни, нямам търпение да видя какво ще научи нашият екип от казиното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Проверих в мрежата и не обещавам, тъй като прочетох много оплаквания от играчи за манипулираните слотове от казиното, честно казано в началото мислех, че слотът е нагласен, защото наистина играх много пари и и много ако време.


Иронията на всичко е, че нелицензирано казино прави предположения, че съм престъпник без доказателство и доставчикът на играта ме подкрепя, докато проверяваха (въпреки че в началото отричаха).


Мога да докажа всичко, но ще им отнеме време, вероятно с надеждата, че ще си тръгна, но няма да го направя, тъй като спечелих честно.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Добре е, че можете да предоставите някакво доказателство.

Това, което откриете, не е добър знак, обаче, съвсем обичайно е, че когато някой загуби много пари на слотове, това завършва с няколко сериозни предупреждения „внимавайте, това казино е нагласено!"

Този работи без никакъв лиценз - добре, не е толкова добре.

От друга страна, това в крайна сметка не означава, че всичко е наред. Трябва да разберем.

Надявам се да намерим някакъв начин. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това, което ме кара да се чудя, че повечето от тях са били добросъвестни, е защо блокират акаунт и започват разследване, без да уведомяват потребителя за това?

Първо, подходящото казино би изпратило поне имейл с процедурата в казиното.


Второ, те буквално ме излъгаха в лицето, като казаха, че не са получили никакъв отговор от доставчика на играта, когато го направиха, и продължиха да отричат, докато не предоставя доказателство за имейла, който получих от wazman (Доставчикът на играта).


Това, което ме учудва най-много, е фактът, че те отричат експертизата на доставчика на игри, нямат доказателство, че o измамят (ще е невъзможно за тях, тъй като аз не го направих), но те написаха само предположения и звучеше сякаш съм виновен без парче доказателства.

Те се държат като най-грубото казино в мрежата,

и наистина исках да повярвам, че е честен и те действат добросъвестно.


Надявам се, че греша и те ще докажат на хазартната общност, че е поредното нелицензирано казино, което взема пари и не плаща.


Моля се всеки ден да не съм срещал друг такъв.


Кръстосани пръсти на ръцете и краката.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Предполагам, че не си единственият, който иска парите му. Операторът знае вероятно толкова, колкото и вие за случващото се и просто игнорира чата, защото 1. Той просто не знае какво да каже на вас и на всички други ядосани играчи и 2. Това вероятно е работа с минимална заплата, така че защо би грижа. Има клип от форума на LCB в YouTube за това как казиното на Euro Bets се нуждаеше от 20+ дни, за да изплати печалба от биткойни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното има ежедневно теглене на Mac от 15 Ltc, нямам проблеми с бавното плащане, но фактът, че те казват, че бих могъл да създам грешки или може да съм използвал сложен софтуер, когато доставчикът на играта не намери нищо, считано от разбира се, че не го направиха, защото аз не изневерявах.

Мисля, че може да се опитват да намерят извинение да не плащат изобщо, като например защо биха блокирали IP адреса ми и дори не биха ми изпратили имейл, ако бяха честно казино?

ако те се притесняваха от оплакването ми, когато се оплаках, че не са разумни към уязвимите играчи, защо не затвориха акаунта ми, когато ги помоля?

Щях да имам повече от собствените си пари и те нямаше да имат проблем да изплащат печалбите ми.

Те дори премахнаха опцията за изчакване и казиното отказва да закрие никого акаунт, освен ако не спечелите!! Ако спечелите, вашият IP ще бъде забранен!! Как един играч може да се довери на този modum operandi?


много съм шокиран.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел, подадох жалба срещу Ltc caisno и въпреки че доставчикът на играта заяви, че са изпратили цялата поискана информация и те са готови и казино гуруто е проверил историята на играта и не е открил нищо от обикновеното казиното все още не ми изплаща печалбите.

Изпратих имейла до Андрей, за да докажа, че казиното лъже, че задава повече въпроси на доставчика на играта, тъй като доставчикът на играта отрича, че е било зададено повече или може да бъде направено.

Има ли някаква специална причина, поради която Ltc няма нисък резултат, ако работят без лиценз? Освен това резултатът им ще намалее и играчът ще бъде предупреден, че не ми изплаща печалбите?

Вече повече от месец и всяка седмица те излизат с извинения на доставчика на игри, което не е вярно, тъй като самите те признаха, че не са доволни от резултата, тъй като не могат да приемат победа на играчите и те трябва да им платят.

Трябва да има краен срок, в който казиното трябва да постави картите си на масата си, тъй като играчите ще бъдат измамени, ако не бъдат предупредени.

Дадена им е допълнителна седмица, което се чувства несправедливо, тъй като не приемат констатациите на доставчика на играта и самите те не са открили нищо незаконно и трябва да платят сега.


Само измамните казина действат по този начин.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Кажете ми подробно как да печеля повече с това казино.

Автоматичен превод:
ez12bet
преди 2 години

За съжаление, дори и да спечелите, казиното не плаща.

всъщност похарчих над 15 000 и губех през цялото време, дори и трудно играех безкрайни часове и в един момент спечелих много.

Но никога не получи плащане, сега казиното се опитва да не ми плаща, преди да помислите да се регистрирате, изчакайте да видя дали ще решат оплакването ми, тъй като след месец и половина и доставчикът на играта направи всички проверки, казиното пази всичките ми пари и операторът за чат ме блокира в чата, а мениджърите не отговарят на имейли.

Това казино няма лиценз и гуруто на казиното трябва да промени процента на репутацията, ако не изплатят печалбите ми, тъй като другите играчи ще бъдат измамени, привлечени от прегледа на казино гуру.

Жалбата ми все още е отворена, но след повече от месец и без измама открих, че казиното лъже, само засега ми плаща.

За съжаление няма какво да спечелите в казиното си.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Наистина те съчувствам, Millyboo, бях толкова измислен, когато получиш печалба, за която ние, играчите на слотове, можем само да мечтаем, а след това да разберем, че шансът ти да получиш плащане е меко казано малък. Трябва да сте изкормени 🤢 и ядосани 😡 едновременно. Само от интерес продължавате ли кореспонденция с LTC или те напълно ви закриват?

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Здрасти,


Благодаря ти.

Можете да следите темата във форума на bitcointalk. те се връщат към нови извинения много седмица, сега дори трудно доказах, че доставчикът на играта заяви, че няма какво да проверят от тяхна страна, те лъжат, казвайки, че доставчикът на играта все още не им е отговорил на въпросите, които са имали! ! Такава голяма лъжа, вече е повече от месец и съм пропилял над 15 000 от собствените си пари, те се опитаха да ме накарат да звуча като злодей, когато играх постоянно и накрая глупавите слотове трябва да са изчерпани и платени.

Казино гуруто трябва да премахне "добрата репутация" и да го промени на измамно казино, защото те са по-лоши от измамно казино и феновете на казино гуру също ще бъдат измамени.

Мисля, че се надяват, че ще се уморя и ще си тръгна, но със сигурност се лъжат. аз няма да

Дълбоко в себе си все още се надявам, че са честни и ще платят, но честно казано това казино блокира акаунта ми и никога не ми изпрати имейл, за да ме уведоми защо, единствената причина да знам какво се случва е, защото откривам обвинения в измама и оплаквания в различни форуми и те трябваше да отговорят.

Чат операторът ме блокира в чата и имейлът не получава отговор, само измамните казина действат така.

Това е ново казино и не съм сигурен защо биха развалили репутацията си по този начин, освен ако не са толкова разорени, че не могат да плащат, но тогава защо да управлявате казино и да го наречете най-справедливото казино в мрежата?


толкова съм разстроен, защото не съм изневерил и те пазят парите ми.

Уверете се, че не докосвате това казино, освен ако не излязат чисти.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел, мога ли да попитам, че вашият сайт даде добър преглед на репутацията на това казино, дори и да нямат лиценз?


Не трябва ли да се печели репутацията?

Това казино задържа парите ми повече от месеци и аз изпратих доказателство на Андрей, че казиното всъщност лъже за доставчика на игри, откакто ми изпратиха имейл.

Не бихте ли искали вашите последователи, които ви се доверяват, да не бъдат измамени? Този етикет с добра репутация ще изпрати бизнес към това казино и не е страхотно, че ние играчите трябва да страдаме, защото се доверяваме на сайт като вашия.

Казиното няма намерение да изчисти името им или да плаща, така че се чудя какво следва?


Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

здравей милибу,

може да звучи странно, че казиното без никакъв лиценз си спечели такава репутация. Искам само да отбележа, че разглеждаме много повече аспекти в общата оценка на репутацията. Вашата жалба все още не е приключена, така че все още не са дадени черни точки например.

Следващото нещо, което бих искал да спомена тук, е, че персоналът на казиното може да не е много опитен, когато става въпрос за история на игрите и работа с доставчика на игри и неговото изявление. Не казвам, че е наред, но може да е причината да настояват за по-нататъшно разследване и всички тези въпроси.


Съжалявам, че трябва да чакате толкова дълго за заключение.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря за вашия отговор.

В моето обвинение за измама в друг сайт казиното всъщност излъга, като каза, че са задали допълнителни въпроси на доставчика на играта и доставчикът на играта заяви, че са приключили с разследванията, няма какво повече да се проверява.

Също така LTC казиното е собственост на собственика на TTR казина Андрей "TTR" Николаев, който е професионален стриймър на хазарт и се съмнявам, че персоналът им не е професионален, по-скоро не искат да плащат, тъй като иначе защо да лъжат за изявлението на доставчика на играта?

Те печелят време, когато нямат доказателства за измама и доставчикът на играта е направил проверките, тъй като Андрей от казино гуру провери историята на играта и той каза, че няма нищо необичайно.


Ако са честни, могат да споделят констатациите на доставчика на игри, но разбира се не са, защото истината ще излезе наяве и не искат да плащат, те ще трябва да признаят кои са.


Вече е повече от месец и това "разследване" е смешно да продължи толкова дълго.


Нека бъдем честни само сделките с измамни казина имат значение като това.



Автоматичен превод:
1 2 3...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини