преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LTC Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, спечелих джакпот в LTC казино, след като играх много пари и загубих много. Миналия петък се случи чудото, тъй като никога не съм печелил нищо преди, но казиното блокира акаунта ми, като каза, че трябва да проверят дали съм измамил, като каза, че това е стандартна процедура и доставчикът на играта трябва да провери дали печалбата е законна, което оценявам и нямам какво да крия, тъй като съм загубил доста над 10k преди да спечеля. Сега са пет дни, когато акаунтът ми е блокиран и всеки ден ми казват, че чакат доставчикът на играта да отговори. Колко време трябва да отнеме за потвърждаване на печалба? казиното изплати малко теглене доста бързо, когато го поисках, искам да вярвам, че са честни, но се страхувам, че няма да изплатят печалбите ми от джакпота. Имам 1 кръг от 1500 Ltc за теглене, но те блокираха акаунта ми, като казаха, че доставчикът на играта трябва да провери дали това е законно.
Някой може ли да ме посъветва, тъй като всеки път, когато попитам какво се случва, те казват всеки ден, че все още чакат и да бъдат търпеливи. Имам екранна снимка на печалбите си, за да го докажа.
Благодаря за отделеното време.
Hi there, i have won a jackpot at LTC casino after playing lots of money and lost a lot. Last Friday i miracle happened as i have never won anything before but the casino blocked my account saying that they had to verify if i cheated saying that it is a standard procedure and the game provider has to check if the winning are legit which i appreciate and i have nothing to hide since ii have lost well over 10k before winning. Now it's five days they my account is blocked and every day they are telling me that they are waiting for the game provider to reply. How long it should take to verify a winning ? the casino paid some cashout pretty fast when i requested it, i want to believe they are honest but i am terrified they won't pay my jackpot winnings. I have a 1round 1500 Ltc to cash out but they blocked my account saying the game provider must check if that was legit.
Can someone advice me as every time i ask what is happening they say every day they are still waiting and to be patience. I have a screenshot of my winnings to prove it.
Thanks for your time.
Здравейте и поздравления!
Страхувам се, че никой не може да ви даде конкретния отговор, на който може да се надявате.
Ако чакат обратната връзка от доставчика на играта, може би и те не знаят. В момента зависи от доставчика на игри, бих казал.
Продължавайте да питате често, бъдете учтиви, но настойчиви. Поддържайте комуникацията.
Споделете напредъка си, за да видим дали всичко е наред.
Hello there and congratulation!
I'm afraid that nobody can give you the concrete answer you may hope for.
If they are waiting for the game provider's feedback maybe they do not know either. It's currently up to the game provider I'd say.
Keep asking frequently, be polite but persistent. Keep the communication up.
Share your progress so we can see if everything is alright.
С доставчиците на игри е доста сложно. Казиното обикновено им изпраща случая, който трябва да проучат и след това чакат потвърждението на доставчика.
Можете да изчакате няколко седмици, аз бих казал, че минимумът е 2 седмици, страхувам се.
It's quite complicated with the game providers. The casino usually sends them the case they need to investigate and then they wait for the provider's confirmation.
You can wait for a few weeks, I'd say the minimum is 2 weeks I'm afraid.
Здрасти,
Благодаря за отговора.
Свързах се с доставчика на играта и те казаха, че са направили разследването и са се върнали в казиното.
Свързах се с казиното и обясних, че доставчикът на игри потвърди това и те казаха, че в началото не го направиха и поискаха доказателство за имейла, който спазих и предоставих имейла чрез чат.
Чат операторът казва, че трябва да имам търпение и да чакам ръководството да ми изпрати имейл вече два дни, след като са получили проверката и операторът на чат каза, че трябва да направят още малко разследване.
Аз съм 100% добросъвестен, тъй като просто играх много и просто имах истински късмет и всъщност никога не съм печелил нищо в живота си преди, така че не съм сигурен как работи всичко това.
Помолих имейл да се свържа с ръководството, тъй като имейлите ми за поддръжка не са получили отговор, наистина искам да вярвам, че това казино е законно, но не разбирам защо не мога да бъда обяснено какво друго разследване е необходимо сега. Това е крипто казино и аз следвам всички T&C.
какво мислиш за това? Не искам да отправям никакви обвинения, но намирам за много странно, че ръководството не ми е изпратило нито един имейл, дори когато акаунтът ми беше спрян, тъй като трябваше да се свържа с оператора за чат, за да знам защо акаунтът ми е блокиран.
Няма ли казино да изпрати уведомление защо акаунтът е блокиран и защо?
Всяко предложение и съвет ще бъдем високо оценени, тъй като всичко, което постоянно ми казват, е да проявите търпение и да изчакате имейла.
Благодаря на всички за отделеното време.
С Най-Добри Пожелания.
Бу
Hi there,
thanks for the reply.
i have contacted the game provider and they say they did the investigation and got back to the casino.
i contacted the casino to and explained that game provider confirmed so and they said that they didn't at first and they requested a proof of the email which i complied and provided the email via chat.
The chat operator than say that i have to be patience and wait for management to send me an email is two day now that they have received the verification and the chat operator said they need to do some more investigation.
I am 100% in good faith as i simply played a lot and i was just really lucky, and actually never won anything in my life before so i m not sure how all this work.
I have asked an email to contact management as my support emails are not answered, i really want to believe that this casino is legit but i do not understand why i can't be explained what other investigation is needed now. It is a crypto casino and i have follow all the T&c .
What do u think about that? i do not want to make any accusations but i find it very peculiar that management hasn't sent me a single email, even when my account was suspended as i had to contact the chat operator to know why my account was blocked.
Would't a casino sent u a notification of why the account was blocked and why?
Any suggestion and advice would be greatly appreciated as all i have been told constantly is be patience and wait for the email.
Thank you all for your time.
Best regards.
Boo
Здравейте,
тъй като не сте подали жалба тук, ние не се свързваме с казиното по този въпрос. Така че нашата помощ е много ограничена. Ако можех да гадая, бих казал, че акаунтът ви е закрит поради допълнителни проверки. Те обаче трябва да се свържат с вас и да ви държат в течение.
Ако смятате, че може да се нуждаете от помощ, моля, не се колебайте да изпратите жалбата си тук .
Hello,
since you have not submitted a complaint here, we are not in touch with the casino concerning this issue. So our help is very limited. If I could guess, I'd say your account has been closed due to further checks. They should contact you and keep you updated, however.
If you think may need any help, please feel free to submit your complaint here.
Здравейте, благодаря за отговора.
Колко време според вас трябва да изчакам, преди да подам жалба?
Наистина наистина искам да вярвам, че те действат добросъвестно, никога не съм бил в подобна ситуация, но прочетох много истории на ужасите за казината, които не плащат големи суми пари.
Залагания поздрави.
Hi there, thanks for your reply.
How long you think i should wait before submitting a complaint?
I really truly want to believe that they are acting in good faith, i never been in a situation like like that but i have reading plenty of horror stories about casinos not paying large sums of money.
Bets regards.
Здрасти,
това е труден въпрос.
Разбирам, че сте спечелили огромна сума сега, това може да е причината за допълнителни проверки.
Мога да си представя, че не само историята на игрите трябва да бъде оценена, но и няколко отдела трябва да си сътрудничат, за да продължат с плащането.
Ще ги питам редовно и ще чакам поне още 1 седмица.
Това казино спечели добра репутация, въпреки че работи без лиценз. 🙂
Hi there,
it's a tricky question.
I understand you won some huge sum now, it may be the reason for any additional checks.
I can imagine that not only the gaming history must be evaluated, but several departments also need to cooperate to proceed with the payment.
I'd ask them regularly and wait at least 1 week more.
This casino earned a good reputation even though it operates without a license. 🙂
Добро утро,
Благодаря за вашия отговор.
Напълно разбирам какво имаш предвид и затова исках съвет, единствената ми грижа е защо ръководството никога не ми изпрати имейл, че блокираха акаунта ми за извършване на тези проверки и никога не отговори на имейла ми, ако всичко е прозрачно.
Чат операторът казваше всеки ден, че ще получа имейл и ще бъда търпелив, но отказа да ми предаде директен имейл на ръководството, въпреки че обясних, че никой не отговаря на имейла за поддръжка, предоставен в сайта.
Не искам да мисля негативно, но смятам, че ръководството може поне да ми изпрати имейл със стандартната процедура, тъй като спечелих голяма сума и те просто блокират акаунта ми, без дори да ме уведомят.
Какво мислиш?
Good morning,
thanks for your reply.
I totally get what you mean and that's why i wanted an advice, my only concern is why the management never email me that they were blocking my account for doing this checks and never replied to my email if it was all transparent.
The chat operator has been telling every day that i will receive an email and to be patience but refused to pass me direct email of management even-tough i explained that nobody replies to the support email provided in the site.
I do not want to think negatively but i feel the management could have at least email me with the standard procedure as i did win a big sum and they just block my account without even letting me know.
What are your thoughts?
Знам, че има смисъл да се свързвате с играча, когато затворите акаунта, само за да информирате играча. Проблемът е, че много казина просто правят това и единственото нещо, което непрекъснато повтарят, е, че трябва да изчакате. Като се има предвид, че чакат доставчика на играта, бих им изпращал 2 имейла седмично, за да си напомняте и след това бих подавал жалба след 3 седмици.
I know it makes sense to contact the player whenever you close the account, just to keep the player informed. The problem is that many casinos simply do that and the only thing they keep repeating is that you need to wait. Considering they're waiting for the game provider, I'd send them 2 emails per week to remind yourself and then I'd submit a complaint after 3 weeks.
Здрасти.
Говорих с доставчика на играта и те ме увериха, че са изпратили информацията миналата седмица, операторът за чат първо каза, че са, след което им предоставям екранна снимка на имейла от доставчика на играта и той се извинява за недоразумението, но все пак продължава да казва че трябва да изчакам и когато попитах защо той отказа да даде обяснение и затваря чата.
Пуснах оплакване във вашия сайт с надеждата, че можете да говорите с мениджър на сайта, тъй като операторът за чат изглежда може да каже, че само трябва да изчакате и да бъдете търпеливи.
Все още се надявам, че казиното е честно и те ще изплатят, тъй като съм похарчил сериозна сума пари в това казино и спазвах всички правила, дадени в T&c.
Благодаря за помощта ви и наистина се надявам, че можете да ми помогнете допълнително, тъй като ръководството напълно ме игнорира.
Благодаря отново.
С Най-Добри Пожелания.
Hi there.
i have spoken with the game provider and they assured me they sent the infos last week , the chat operator first said they were then i provide them with a screenshot of the email from the game provider and he apologies for the misunderstanding but still he kept saying that i have to wait and when i asked why he refused to provide explanation and closes the chat.
I have open a complain in your site with the hope that you could speak with a manager on the site since the chat operator seems to be able to say only you have to wait and be patience.
I still hope the casino is honest and they will payout as i have spend a serious amount of money in this casino and respected all the rules given in the t&c .
Thanks for your help and truly hope u can help me further as the management completely ignores me .
Thanks again.
Best regards.
Просто не мога да повярвам, че толкова много играчи казват, че поддръжката на клиенти просто затваря чата, когато говорят с тях. Това просто показва колко лоша е тази хазартна среда по отношение на качеството на поддръжката на клиенти.
I just can't believe so many players say that customer support simply closes the chat when they talk to them. It just shows how bad this gambling environment is in terms of the customer support quality.
Те са раздразнени, защото играчът им задава въпроси.
Ако те биха минали контакт с мениджър, човек нямаше да влезе в чат, за да бъде третиран лошо.
Най-странното е, че ръководството заключи акаунта ми и дори не ми изпрати имейл, за да ми каже защо и процедурата, когато някой спечели голяма печалба.
Трябваше да попитам чат оператора защо.
Чат операторът просто казва всеки ден: „изчакай и бъди търпелив", в момента, в който задам въпроси, той ме прекъсва.
Наистина се надявам да не е сайт за измама.
They are annoyed because the player ask them questions.
If they would pass a manager contact one wouldn't go in chat to be treated poorly.
What is most strange the management locked my account and never even email me to let me know why and the procedure when someone wins big.
I had to ask the chat operator why.
The chat operator simply says everyday: "wait and be patient", the moment i ask questions he cuts me off.
I really hope is not a scam site.
Те са част от групата DAMA NV. Те са големи, управляват над 40 казина. Просто затварянето и изчезването не е опция за тях. Бъдете търпеливи.😉И поздравления.
They are part of the DAMA NV group. They are big, running 40+ casinos. Just closing up and disappear is not an option for them. Be patient.😉And congratulations.
Благодаря ти.
Искрено се надявам, че си прав, аз буквално никога не печеля и стотинка в живота си и тази печалба не можеше да дойде в по-добър момент.
Стискам палци.
С Най-Добри Пожелания.
Thank you.
I truly hope you are right, i literally never win a dime in my life and this winning couldn't have come in a better time.
Fingers crossed.
Best regards.
Това е добър сайт, за да видите кой управлява или притежава казина. Или просто въведете в Google кой притежава....... казино. Препоръчвам да потърсите собственика, преди да се присъедините към ново казино. ,😉
https://online.casinocity.com/ownership/dama-nv/all/
This is a good site to look up who manages or owns Casinos. Or just typ who owns....... casino into Google. I recommend to look the owner up before join a new casino. ,😉
https://online.casinocity.com/ownership/dama-n-v/all/
Благодаря за информацията, виждал съм това казино в казино гуру и изглежда достоверно. Това, което не получавам, е липсата на комуникация от ръководството към клиентите.
Просто се надявам, че си прав и ще ми платят.
Приятен ден.
Thanks for the infos, I have seen this casino in casino guru and it seems credible. What I don't get is the lack of communication from management to clients.
I just hope u are right and I'll get paid.
Have a lovely day.
Здравейте, снимката на екрана говори ясно и ясно, и доставчикът на играта направи всички проверки, очевидно казиното сега ще се опита да намери някакво извинение umder earth да не ми плати?
VPN е силно препоръчан в сайта.
Има и множество имейли, в момента нямам екранна снимка, но я имам в лаптопа си у дома и мога да я споделя по-късно.
Coinbase? Никога не съм имал проблем с тях, преди да се регистрирам във вашето казино и бях достатъчно честен и изненадан, че ви попитах дали вашите казина биха могли да са причината, тъй като имах акаунта си от години и нищо не се е случило и аз наистина си помислих, че може да е причината яде да управлява нелицензирано казино.
Нямате лимити за депозит или времево ограничение за игра, така че 8 ако някой играе отново и отново не е проблем, докато не спечелите пари и играчът загуби, но когато играчът спечели, играчът трябва да премине през разследване, въпреки че доставчикът на играта е ок, печалбата ?
И така, къде е вашата честност?
Наистина искам да вярвам, че си честен и моля те, спести ми обвиненията за грешки, тъй като не съм толкова умен и ако бях толкова умен, нямаше да похарча толкова много пари от спестяванията си.
Играчите трябва да бъдат много внимателни и да обръщат внимание на изхода на този случай, тъй като няма надежда за печалба, ако казиното не плати моята.
Опитват се да ме накарат да звуча като престъпник, когато имах доверие само на казиното, а не съм този, който оперира без лиценз или предлагам съмнителни t&c.
Репутацията на казиното се крие в резултата от този случай, наистина се надявам, че казиното гуру ще се погрижи играчите да бъдат справедливо предупредени, ако казиното не плати.
2 седмици в много време за разследване, нямам проблем, тъй като играх честно и разбирам, че може да имаш нещастие, след като спечелих, както честно казано си мислех, когато постоянно губя, че казиното ви също беше нагласено, като се има предвид сумата, ако парите, които съм депозирал .
Помолих оператора за чат да затвори акаунта ми и отказах да го закрия и продължих да играя, опитвайки се да си върна парите, играейки отново и отново.
Спечелих и сега можете да проучите колко харесвате, но ако сте честни, докажете общността, която имам, ви дам грешка, сигурен съм, че няма да можете, защото дори нямам представа какво е!!
Тъжно е, че казино като вашето дава лошо име на крипто казиното, вие изгаряте репутацията си още в началото, без да плащате на играчите техните печалби.
Моля, бъдете честни и платете каквото трябва.
Hi there, the screenhot speaksoud and clear, and the game provider did all the checks obviously the casino now will try to find any excuse umder earth to don't pay me?
VPN is highly suggested in the site.
Multiple emails are too, i do not have a screenshot right now but i do have it in my laptop at home and can share it later on.
Coinbase? I never had an issue with them before registering at your casino and i was honest and surprised enough yo ask u if your casinos could have been the cause as i had my account for years and nothing ever happened and i genuinely thought could have been why u ate running an unlicensed casino.
You do not have a deposit limits ot time limit for playing so 8f someone playes over and over is not an issue till u gain money anf the player looses but when the player wins the player has to go through investigation eventough rhe game provider ok the winning?
So where is your honesty ?
I truly want to believe you are honest anf pls spare me the bugs accusations as im.not that clever and if i was so clevet o wouldn't have spent so much money of my savings .
Players should be very careful and pay attention of this case outcome as there is not hope of winnings if the casino does not pay mine.
They are trying to make me sound like a criminal when i only trusted the casino, im not the one operatimg without a license or offerimg dubious t&c.
The casino reputation lies in the outcome of this case, I really hope Casino guru will make sure palyers are fairly warned if the casino dosent pay up.
2 weeks in plenty of time for investigation, i have not issue as I played honestly and i understand u might have dounts once i won as i honestly thought when i eas constantly losing that you casino was rigged too considering the amount if money i have deposited.
I did asked rhe chat operator to close my account and refused to close it and i kept playing trying to get my money back playing over and over.
I did win and now u can investigate how much u like but if u are honest prove the community i have give u bug im sure u won't be able to because I have not clue even what it is!!
Sad that casino like yours give crypto casino a bad name, you are burning your reputation right at the start not paying a players their winnings.
Please be honest and pay whats ought.
Просто се чудя колко време чакате досега?
I'm just wondering, how long time have you been waiting so far?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.