ФорумКазинаLTC Casino - обща дискусия

LTC Casino - обща дискусия

преди 2 години от millyboo
|
48842 преглеждания 213 отговора |
|
1 2...11
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LTC Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, спечелих джакпот в LTC казино, след като играх много пари и загубих много. Миналия петък се случи чудото, тъй като никога не съм печелил нищо преди, но казиното блокира акаунта ми, като каза, че трябва да проверят дали съм измамил, като каза, че това е стандартна процедура и доставчикът на играта трябва да провери дали печалбата е законна, което оценявам и нямам какво да крия, тъй като съм загубил доста над 10k преди да спечеля. Сега са пет дни, когато акаунтът ми е блокиран и всеки ден ми казват, че чакат доставчикът на играта да отговори. Колко време трябва да отнеме за потвърждаване на печалба? казиното изплати малко теглене доста бързо, когато го поисках, искам да вярвам, че са честни, но се страхувам, че няма да изплатят печалбите ми от джакпота. Имам 1 кръг от 1500 Ltc за теглене, но те блокираха акаунта ми, като казаха, че доставчикът на играта трябва да провери дали това е законно.

Някой може ли да ме посъветва, тъй като всеки път, когато попитам какво се случва, те казват всеки ден, че все още чакат и да бъдат търпеливи. Имам екранна снимка на печалбите си, за да го докажа.


Благодаря за отделеното време.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Здравейте и поздравления!

Страхувам се, че никой не може да ви даде конкретния отговор, на който може да се надявате.

Ако чакат обратната връзка от доставчика на играта, може би и те не знаят. В момента зависи от доставчика на игри, бих казал.

Продължавайте да питате често, бъдете учтиви, но настойчиви. Поддържайте комуникацията.

Споделете напредъка си, за да видим дали всичко е наред.


Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

С доставчиците на игри е доста сложно. Казиното обикновено им изпраща случая, който трябва да проучат и след това чакат потвърждението на доставчика.

Можете да изчакате няколко седмици, аз бих казал, че минимумът е 2 седмици, страхувам се.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,


Благодаря за отговора.


Свързах се с доставчика на играта и те казаха, че са направили разследването и са се върнали в казиното.


Свързах се с казиното и обясних, че доставчикът на игри потвърди това и те казаха, че в началото не го направиха и поискаха доказателство за имейла, който спазих и предоставих имейла чрез чат.


Чат операторът казва, че трябва да имам търпение и да чакам ръководството да ми изпрати имейл вече два дни, след като са получили проверката и операторът на чат каза, че трябва да направят още малко разследване.


Аз съм 100% добросъвестен, тъй като просто играх много и просто имах истински късмет и всъщност никога не съм печелил нищо в живота си преди, така че не съм сигурен как работи всичко това.


Помолих имейл да се свържа с ръководството, тъй като имейлите ми за поддръжка не са получили отговор, наистина искам да вярвам, че това казино е законно, но не разбирам защо не мога да бъда обяснено какво друго разследване е необходимо сега. Това е крипто казино и аз следвам всички T&C.


какво мислиш за това? Не искам да отправям никакви обвинения, но намирам за много странно, че ръководството не ми е изпратило нито един имейл, дори когато акаунтът ми беше спрян, тъй като трябваше да се свържа с оператора за чат, за да знам защо акаунтът ми е блокиран.


Няма ли казино да изпрати уведомление защо акаунтът е блокиран и защо?


Всяко предложение и съвет ще бъдем високо оценени, тъй като всичко, което постоянно ми казват, е да проявите търпение и да изчакате имейла.


Благодаря на всички за отделеното време.


С Най-Добри Пожелания.


Бу



Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Здравейте,

тъй като не сте подали жалба тук, ние не се свързваме с казиното по този въпрос. Така че нашата помощ е много ограничена. Ако можех да гадая, бих казал, че акаунтът ви е закрит поради допълнителни проверки. Те обаче трябва да се свържат с вас и да ви държат в течение.

Ако смятате, че може да се нуждаете от помощ, моля, не се колебайте да изпратите жалбата си тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, благодаря за отговора.

Колко време според вас трябва да изчакам, преди да подам жалба?

Наистина наистина искам да вярвам, че те действат добросъвестно, никога не съм бил в подобна ситуация, но прочетох много истории на ужасите за казината, които не плащат големи суми пари.

Залагания поздрави.




Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Здрасти,

това е труден въпрос.

Разбирам, че сте спечелили огромна сума сега, това може да е причината за допълнителни проверки.

Мога да си представя, че не само историята на игрите трябва да бъде оценена, но и няколко отдела трябва да си сътрудничат, за да продължат с плащането.

Ще ги питам редовно и ще чакам поне още 1 седмица.

Това казино спечели добра репутация, въпреки че работи без лиценз. 🙂



Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро,

Благодаря за вашия отговор.

Напълно разбирам какво имаш предвид и затова исках съвет, единствената ми грижа е защо ръководството никога не ми изпрати имейл, че блокираха акаунта ми за извършване на тези проверки и никога не отговори на имейла ми, ако всичко е прозрачно.

Чат операторът казваше всеки ден, че ще получа имейл и ще бъда търпелив, но отказа да ми предаде директен имейл на ръководството, въпреки че обясних, че никой не отговаря на имейла за поддръжка, предоставен в сайта.


Не искам да мисля негативно, но смятам, че ръководството може поне да ми изпрати имейл със стандартната процедура, тъй като спечелих голяма сума и те просто блокират акаунта ми, без дори да ме уведомят.

Какво мислиш?


Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Знам, че има смисъл да се свързвате с играча, когато затворите акаунта, само за да информирате играча. Проблемът е, че много казина просто правят това и единственото нещо, което непрекъснато повтарят, е, че трябва да изчакате. Като се има предвид, че чакат доставчика на играта, бих им изпращал 2 имейла седмично, за да си напомняте и след това бих подавал жалба след 3 седмици.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти.

Говорих с доставчика на играта и те ме увериха, че са изпратили информацията миналата седмица, операторът за чат първо каза, че са, след което им предоставям екранна снимка на имейла от доставчика на играта и той се извинява за недоразумението, но все пак продължава да казва че трябва да изчакам и когато попитах защо той отказа да даде обяснение и затваря чата.


Пуснах оплакване във вашия сайт с надеждата, че можете да говорите с мениджър на сайта, тъй като операторът за чат изглежда може да каже, че само трябва да изчакате и да бъдете търпеливи.


Все още се надявам, че казиното е честно и те ще изплатят, тъй като съм похарчил сериозна сума пари в това казино и спазвах всички правила, дадени в T&c.

Благодаря за помощта ви и наистина се надявам, че можете да ми помогнете допълнително, тъй като ръководството напълно ме игнорира.


Благодаря отново.

С Най-Добри Пожелания.




Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Просто не мога да повярвам, че толкова много играчи казват, че поддръжката на клиенти просто затваря чата, когато говорят с тях. Това просто показва колко лоша е тази хазартна среда по отношение на качеството на поддръжката на клиенти.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Те са раздразнени, защото играчът им задава въпроси.

Ако те биха минали контакт с мениджър, човек нямаше да влезе в чат, за да бъде третиран лошо.

Най-странното е, че ръководството заключи акаунта ми и дори не ми изпрати имейл, за да ми каже защо и процедурата, когато някой спечели голяма печалба.

Трябваше да попитам чат оператора защо.


Чат операторът просто казва всеки ден: „изчакай и бъди търпелив", в момента, в който задам въпроси, той ме прекъсва.

Наистина се надявам да не е сайт за измама.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Те са част от групата DAMA NV. Те са големи, управляват над 40 казина. Просто затварянето и изчезването не е опция за тях. Бъдете търпеливи.😉И поздравления.

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Благодаря ти.


Искрено се надявам, че си прав, аз буквално никога не печеля и стотинка в живота си и тази печалба не можеше да дойде в по-добър момент.

Стискам палци.

С Най-Добри Пожелания.

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Пожелавам ви всичко най-добро, изглежда много добро казино, така че се надявам да го получите и то скоро

Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Това е добър сайт, за да видите кой управлява или притежава казина. Или просто въведете в Google кой притежава....... казино. Препоръчвам да потърсите собственика, преди да се присъедините към ново казино. ,😉

https://online.casinocity.com/ownership/dama-nv/all/


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Благодаря за информацията, виждал съм това казино в казино гуру и изглежда достоверно. Това, което не получавам, е липсата на комуникация от ръководството към клиентите.


Просто се надявам, че си прав и ще ми платят.


Приятен ден.

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefilefilefilefilefile


Здравейте, снимката на екрана говори ясно и ясно, и доставчикът на играта направи всички проверки, очевидно казиното сега ще се опита да намери някакво извинение umder earth да не ми плати?

VPN е силно препоръчан в сайта.

Има и множество имейли, в момента нямам екранна снимка, но я имам в лаптопа си у дома и мога да я споделя по-късно.

Coinbase? Никога не съм имал проблем с тях, преди да се регистрирам във вашето казино и бях достатъчно честен и изненадан, че ви попитах дали вашите казина биха могли да са причината, тъй като имах акаунта си от години и нищо не се е случило и аз наистина си помислих, че може да е причината яде да управлява нелицензирано казино.

Нямате лимити за депозит или времево ограничение за игра, така че 8 ако някой играе отново и отново не е проблем, докато не спечелите пари и играчът загуби, но когато играчът спечели, играчът трябва да премине през разследване, въпреки че доставчикът на играта е ок, печалбата ?

И така, къде е вашата честност?


Наистина искам да вярвам, че си честен и моля те, спести ми обвиненията за грешки, тъй като не съм толкова умен и ако бях толкова умен, нямаше да похарча толкова много пари от спестяванията си.


Играчите трябва да бъдат много внимателни и да обръщат внимание на изхода на този случай, тъй като няма надежда за печалба, ако казиното не плати моята.


Опитват се да ме накарат да звуча като престъпник, когато имах доверие само на казиното, а не съм този, който оперира без лиценз или предлагам съмнителни t&c.


Репутацията на казиното се крие в резултата от този случай, наистина се надявам, че казиното гуру ще се погрижи играчите да бъдат справедливо предупредени, ако казиното не плати.


2 седмици в много време за разследване, нямам проблем, тъй като играх честно и разбирам, че може да имаш нещастие, след като спечелих, както честно казано си мислех, когато постоянно губя, че казиното ви също беше нагласено, като се има предвид сумата, ако парите, които съм депозирал .

Помолих оператора за чат да затвори акаунта ми и отказах да го закрия и продължих да играя, опитвайки се да си върна парите, играейки отново и отново.

Спечелих и сега можете да проучите колко харесвате, но ако сте честни, докажете общността, която имам, ви дам грешка, сигурен съм, че няма да можете, защото дори нямам представа какво е!!

Тъжно е, че казино като вашето дава лошо име на крипто казиното, вие изгаряте репутацията си още в началото, без да плащате на играчите техните печалби.

Моля, бъдете честни и платете каквото трябва.


Автоматичен превод:
millyboo
преди 2 години

Просто се чудя колко време чакате досега?

Автоматичен превод:
1 2...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини