преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LiveBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
За съжаление, когато погледнете страницата с рецензии на нашия уебсайт, можете да видите, че много играчи са имали неразрешени оплаквания срещу това казино. Това определено не е казино, което бих ви препоръчал.
Unfortunately, when you look at the reviews page on our website, you can see that many players had unresolved complaints against this casino. It's definitely not a casino I'd recommend to you.
офисът не изплати парите.. тегленето чакаше една седмица, тегленето беше отменено и това беше.. върнаха ми депозита и това беше.. въпреки че уебсайтът показва, че спечелих залога!! !
the office did not pay out the money.. the withdrawal was pending for a week, the withdrawal was cancelled and that was it.. they gave back my deposit and that was it.. although the website shows that I won the bet!!!
контора не выплатила деньги.. неделю вывод стоял отменили вывод и все.. отдали депозит мой и все.. хотя на сайте показывает что я выиграл ставку!!!
Да попитам обаче дали са ти го обяснили? Каква точно беше причината за отмяната му?
Все още ли имате парите в сметката си, за да се опитаме да помогнем?
Без останалата сума не е възможно да направим дело, затова питам.
May I ask if they explained it to you, though? What exactly was the reason for canceling it?
Do you still have the money in your account, so we could try to help?
Without the remaining amount, it is not possible for us to make a case, so that is why I ask.
Имах печалба от 240 евро, сложих я на теглене. Парите стояха при теглене една седмица и бяха анулирани и имаше само 50 евро в баланса... това е моят депозит, който направих...
I had a win of 240 euros, I put it on withdrawal. The money stood on withdrawal for a week and was cancelled and there was only 50 euros on the balance... this is my deposit that I made...
у меня выигрыш был 240 евро я ставил на вывод их. неделю стояли деньги на выводе и отменили и на балансе 50 евро только... это мой депозит который я делал...
Без никакво обяснение обаче?🤔
Би било наистина полезно да разберем защо са го направили със сигурност. И може би тогава бихме могли да се опитаме да ви помогнем.
Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос?
Without any explanation, though?🤔
It would be really helpful to know why they did it, for sure. And maybe then we could try to help you out.
Have you tried to contact the support regarding that?
Какъв е смисълът да пишеш тук, затваряш всички оплаквания в тяхна полза!!! Те работят с вас!!! Затворихте ми 2 жалби, но никой не ми даде парите, това е... Вече няма смисъл от сайта ви!!!
What's the point of writing here, you close all complaints in their favor!!! They work with you!!! You closed my 2 complaints, but no one gave me the money, that's all... There's no point in your site anymore!!!
смысл тут писать, вы все жалобы закрываете в их пользу!!! они с вами работают!!! вы мои 2 жалобы закрыли, а деньги никто мне не отдал вот и все... смысл с вашего сайта нету уже!!!
Съжалявам, но не можах да намеря никакви ваши оплаквания за това казино.🤷♀️
Бихте ли обяснили смисъла на поста си тогава?
Sorry, but I couldn't find any complaints of yours for this casino.🤷♀️
Could you explain the meaning of your post then?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.