ФорумКазинаLionSpin Casino - обща дискусия

LionSpin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Mco00
|
11838 преглеждания 80 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
преди 1 година

Здравей Радка. Казиното ми върна депозита и удържа 10%. Но ето какво искам да добавя. 100% съм сигурен, че казиното не искаше да ми изплати печалбите, всички тези безкрайни искания за документи, намери слабо място и не плащат.Има много алтернативи за потвърждаване на доходи, които лицензът ви позволява да използвате, ако човек не работи, а казиното изисква да потвърдите произхода на парите.Тези казина дори не искаха да чуят за и е разбираемо защо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми CasinoGuru,


Моля, имайте предвид, че Играчът е бил напълно информиран за решението и е потвърдил връщането на първоначалния депозит след 10% приспадане.


Уважаеми dmitry87,


Дълбоко съжаляваме, че изпитвате тези емоции поради настоящите обстоятелства. Бъдете сигурни, ние се ангажираме да предоставяме възможно най-доброто обслужване от наша страна. Както беше посочено по-рано, имайте предвид, че нашият отдел за проверка стриктно спазва условията на лицензионното споразумение и нашата политика срещу изпирането на пари (AML).


Ако имате още въпроси, винаги можете да се свържете с нас. Ние сме тук, за да помогнем и да отговорим на вашите въпроси!


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка. Казиното ми върна депозита и удържа 10%. Но ето какво искам да добавя. 100% съм сигурен, че казиното не искаше да ми изплати печалбите, всички тези безкрайни искания за документи, намери слабо място и не плащат.Има много алтернативи за потвърждаване на доходи, които лицензът ви позволява да използвате, ако човек не работи, а казиното изисква да потвърдите произхода на парите.Тези казина дори не искаха да чуят за и е разбираемо защо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, dmitry87.

Знаете ли, нещата може да не са толкова сенчести, колкото предполагате, въпреки че трудно мога да преценя нещо, тъй като казиното предостави много ограничено обяснение без допълнителни подробности (което е доста обичайно, когато става дума за политика за AML и други въпроси, свързани със сигурността), и по-важното е, че изобщо не съм запознат с цялата история.

Не искам да бъда хванат по средата, но ако сте убедени, че цялата ситуация трябва да бъде разследвана от неутрална страна, подайте жалба, моля.

https://casino.guru/complaints/create

Не мога да кажа много по този въпрос.


Автоматичен превод:
преди 12 месеца
  • 
Автоматичен превод:
LionSpin Casino
преди 11 месеца

Виждам, че не само създавате фалшиви извинения в моя случай, за да избегнете изплащането на печалбите на играча. Надявам се да попаднете в черния списък и хазартната служба в Кюрасао да отнеме лицензите ви. Отвратително е това, което причинявате на играчите.

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 11 месеца

Създайте жалба на уебсайта на Casino Guru, както Радка предложи. Моят случай продължава вече няколко седмици. Вижте го: https://casino.guru/lionspin-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-due Ако сте преживели ситуация, подобна на моята, време е и вие да подадете жалба.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, когато започнаха да ме удушават с проверка, отворих жалба на друг сайт. Казиното игнорира жалбата и жалбата беше затворена като неразрешена. Минаха 2 месеца, миналата седмица жалбата беше отворена отново, казиното се свърза със сайта, където жалбата е намерена. Според казиното не ми е изплатило печалбите, защото не съм посочил произхода на доходите си. Тогава им обясних, че официално не работя, живея с кредитна карта и депозит в LTC е направен след печалба в друго казино. Те не искат да слушат нищо и казват, че това не е законно, но аз не съм съгласен с това, дадох железни аргументи за произхода на парите, е направен депозит от печалба в друго казино

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 11 месеца

Разбирам, аз също имам подобен проблем. Това е просто извинение да не изплатят печалбите, въпреки че съм им изпратил документи за произхода на парите ми. Предлагам ви да последвате връзката за оплакване и да преминете през процеса. Препоръчвам да създадете жалба тук в Casino.Guru. Casino.Guru е много полезен и обективно разследва случая независимо от казиното. Ако и във вашия случай се установи, че сте прав, аз съм убеден, че това казино в крайна сметка ще попадне в черен списък. Освен това, ако въпреки независимото и обективно мнение на Casino Guru, те все още не изплатят печалбите ми, ще подам жалба до Curacao Gaming, лицензиращия орган. Предлагам ви да направите същото, за да защитите други играчи от измами!

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 11 месеца

Уважаеми dmitry87,


Моля, имайте предвид, че в случай на отказ или избягване на условията на KYC/AML LionSpin има право да анулира изцяло залозите, печалбите и бонусите на Клиента във всички акаунти на LionSpin, да откаже връщането на депозираните средства, да блокира акаунта на LionSpin.


Винаги се уверяваме, че нашите Правила и условия са лесни за намиране и ако играчите имат още въпроси, те могат да разговарят с нашия екип за поддръжка, за да получат отговори.


Нека ви информираме, че когато играчите се регистрират, ние им предлагаме да прегледат отново всички правила, за да са сигурни в своя избор. Моля, обърнете внимание, че създаването на акаунт в LionSpin означава, че сте съгласни с тези правила.


Важен аспект от нашите правила е процесът на проверка, който може да изисква допълнителна информация или документи за потвърждаване на вашата самоличност. Нарушаването на тези правила и несъдействието на процеса на проверка може да има отрицателни последици.


Моля, имайте предвид, че всички наши действия бяха извършени стриктно съгласно разпоредбите. Също така, имайте предвид, че нашите играчи никога не се сблъскват с подобни трудности, когато внимателно следват всички установени правила.


Чувствайте се свободни да се свържете с нас с допълнителни въпроси.

Радваме се да ви помогнем!


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin

Автоматичен превод:
alterhun
преди 11 месеца

Не защитавам Казино, но това Казино беше честно с мен и тяхната проверка също беше нормална, без бюрокрация, просто говорете с тях и те ще решат проблема ви.

Автоматичен превод:
LionSpin Casino
преди 11 месеца

Пак ти казвам, не се свених от ухапването ти, не говори глупости, ти не искаше да платиш на първо място, търсеше си оправдание. Тогава дори игнорирахте жалбата и щом се появи в други сайтове като неразрешена, веднага започнахте да тичате, да се замазвате, да се криете зад добри намерения и да ги тълкувате както ви е удобно, вие не сте честни, вие сте хитър и пресметлив.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 11 месеца

Те не искат да преговарят, не искат да изплатят печалбите и да затворят иска, както е решен

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 11 месеца

В началото нямах проблеми с тях. Но ако ви поискат проверка на дохода и това не им хареса, няма да получите печалбите си. Защото им изпратих откъде идват доходите ми, а те не го приеха. Закриха сметката ми и конфискуваха печалбите ми. Ако попаднете в ситуация като моята, мнението ви ще се промени. Това казино прави каквото иска по свое усмотрение.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам, аз също имам подобен проблем. Това е просто извинение да не изплатят печалбите, въпреки че съм им изпратил документи за произхода на парите ми. Предлагам ви да последвате връзката за оплакване и да преминете през процеса. Препоръчвам да създадете жалба тук в Casino.Guru. Casino.Guru е много полезен и обективно разследва случая независимо от казиното. Ако и във вашия случай се установи, че сте прав, аз съм убеден, че това казино в крайна сметка ще попадне в черен списък. Освен това, ако въпреки независимото и обективно мнение на Casino Guru, те все още не изплатят печалбите ми, ще подам жалба до Curacao Gaming, лицензиращия орган. Предлагам ви да направите същото, за да защитите други играчи от измами!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, съжалявам, че попаднахте в тази ситуация, но нашият екип все още преглежда ситуацията ви, така че ще видим как ще се развие всичко в крайна сметка. Надявам се всичко да се реши справедливо. Видях също, че казиното помогна и на Caniggia2021, така че се надявам, че вие ще бъдете същите и че ще бъде намерен консенсус.

Въпреки това, ако сте подали и жалба до лицензиращия орган, ще бъде ли възможно да ни уведомите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Жалбата ми в момента се разследва тук, в Casino.Guru. Досега не съм подавал жалба до лицензиращия орган, Curacao Gaming. Ще изчакам да видя каква е присъдата на Casino.Guru по въпроса, но вярвам, че няма да можем да избегнем намесата на Curacao Gaming, тъй като казиното не желае да плати и прави неверни твърдения за мен.

Автоматичен превод:
alterhun
преди 11 месеца

Здравейте,

Горе-долу това каза Джаро. Нека да видим докъде води настоящата жалба и тогава може да се окаже удобно да се обадите на лицензиращия орган за помощ. Дадено!

Много се интересувам от този случай, тъй като той отразява един вид съмнително решение - ако питате мен.

Е, надявам се решението да е налице!

Досега бяхте много търпеливи и смели, желая ви честен край! 🤞🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те не искат да преговарят, не искат да изплатят печалбите и да затворят иска, както е решен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте

Говорихме за тези ситуации по време на днешния редовен разговор и благодарение на моя колега Андрей си спомних проблема ви. Затова реших да се отбия и да споделя моята гледна точка:

Просто казано, вие също трябва да подадете жалбата тук чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru .

Бих казал, че нямате какво да губите; нека се опитаме да ви помогнем да намерите справедливо решение.

Ако ви харесва идеята и се надявам, че ще последвате съвета ми, моля, използвайте тази връзка, за да започнете оплакването .


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Радка, претенцията ми в друг сайт се отвори отново, за трети път, сега казиното го искаше.

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 11 месеца

След като самото казино отвори и игнорира иска, вторият път затвори отново като неразрешен, а няколко дни по-късно казиното отново отвори иска, за трети път

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не ми е удобно да пиша на английски, ще пиша на руски. на най-новия уебсайт, преди няколко месеца искът ми беше приключен като неразрешен, казиното напълно го игнорира. След това минаха около 2 месеца и искът беше открит отново по инициатива на казиното, казиното се опита да докаже, че ако човек не работи, това е причина да не му се плаща, тъй като той не може да потвърди източника на доходите си. Но това не е така, според лиценза на Кюрасао има много възможности за потвърждаване на произхода на доходите, не само те казаха за това. Казиното отново го игнорира и искът отново беше приключен като неразрешен, минаха няколко дни, казиното реши да започне отново иск и се съгласи, че мога да предоставя алтернативни документи, изпратих тези документи преди 2 дни😂🤣🤣🤣

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини