Трябва да коригирам казаното по-рано. Това казино е наистина честно и поддръжката на клиенти е повече от невероятна. Ще продължа да бъда клиент - също така ми харесва факта, че имат игри Gamomat. Малък минус за времето за теглене (приблизително 5 часа), но иначе доста добре.
I have to correct what I said earlier. This casino is really fair and the customer support is beyond amazing. I will continue being a customer - also, love the fact they have Gamomat games. Small minus for the withdrawal times (roughly 5 hours), but otherwise pretty good.
Здравейте!
Какво ще кажете да напишете потребителски преглед? ...сигурен съм, че казиното ще оцени това. 🙂
https://casino.guru/user-reviews
😜
Hey there!
How about writing a user review? ...I'm sure the casino would appreciate that. 🙂
https://casino.guru/user-reviews
😜
Здравей Радка. Видях това казино на уебсайта на гуру. Видях добри отзиви. Направих депозит и взех криптобонуса. Успешно го отвинтих и акаунтът стана 16.73LTC. Качих документите за проверка, на следващия ден получих известие по пощата, че акаунтът ми е верифициран, след това получих друго писмо, че акаунтът ми е поставен на допълнителна проверка,.
Помолиха ме да кача друг документ, потвърждаващ самоличността ми, след това ме помолиха да кача селфи с паспорт и лист хартия с номера, след това ме помолиха да кача селфи с втори документ и лист хартия с номера, след това блокираха акаунта ми и поискаха видео селфи, изпратих им всичко, вчера писах на техническата поддръжка.
Когато приключи допълнителната проверка, те казаха да изчакате седмица или може би повече
Hello Radka. I saw this casino on guru's website. I saw good reviews. I made a deposit, and took the cryptobonus. I successfully unscrewed it, and the account became 16.73LTC.I uploaded the documents for verification, the next day I received a notification in the mail that my account was verified, then I received another letter that my account was put on additional verification,.
They asked me to upload another document confirming my identity, then they asked me to upload a selfie with a passport and a piece of paper with numbers, then they asked me to upload a selfie with a second document and a piece of paper with numbers, then they blocked my account, and asked for a video selfie, I sent it all to them, yesterday I wrote to the technical support.
When the additional check ends, they said to wait a week or maybe more
Моят английски не е много добър, регистрирах се в няколко казина, които видях на уебсайта на гуруто и никога не е имало проблеми с проверката, това е първото казино, което под прикритието на KYS не иска да изплаща печалби
My English is not very good, I have registered at several casinos that I saw on the guru's website, and there have never been any problems with verification, this is the first casino that, under the guise of KYS, does not want to pay winnings
Уважаеми dmitry87,
Моля, имайте предвид, че ние винаги се придържаме към Правилата и условията на нашето казино. Както споменахме по-рано, в съответствие с нашите KYC политики, имаме право да поискаме повече документи. Всичко това е част от нашите усилия да запазим нещата сигурни и да предотвратим всякакви незаконни парични дейности. Нека ви уверим, че се радваме да изтеглим вашите печалби и никога не ги забавяме умишлено.
Моля, имайте предвид, че веднага щом всички допълнителни документи бъдат предоставени и процесът на проверка приключи, ние ще се свържем с вас по имейл.
Оценяваме вашето разбиране!
С Най-Добри Пожелания,
Екипът на LionSpin
Dear dmitry87,
Please be aware that we always adhere to our casino's Terms & Conditions. As we mentioned previously, in line with our KYC policies, we have the right to ask for more documents. This is all part of our efforts to keep things secure and prevent any illegal money activities. Let us assure you that we are glad to withdraw your winnings and never intentionally delay them.
Please note that as soon as all additional documents are provided and the Verification process is done, we will reach you via email.
We appreciate your understanding!
Best regards,
LionSpin team
Днес са 7 дни от моята победа. Днес получих по пощата следните ти пожелания, договор за телефонен номер (изпратих ти го), както и документ за официалната ми работа, но не работя, всичките ми доходи са кредитна карта и спестявания в криптовалута, описах ви това, обещахте да помислите и да отговорите след няколко дни.
Today is 7 days since my win. Today I received your following wishes in the mail, a contract for a phone number (I sent it to you), as well as a document on my official employment, but I don’t work, all my income is a credit card, and savings in cryptocurrency, I outlined this to you , you promised to think and answer in a few days.
сегодня уже 7 дней с момента моего выигрыша. Мне сегодня в почту пришли следующие ваши пожелания , договор на номер телефона ( я его вам отправил) , а так же документ о моей официальной занятости, но я не работаю , весь мой доход это кредитная карта, и накопления в криптовалюте, я вам это изложил, вы обещали подумать и ответить через несколько дней.
Знаете ли, казината трябва да са 100% сигурни, че всичко е наред и в съответствие с техните политики ви предлагам да изчакате актуализация.
Правилно ли разбирам, че източникът на доход изглежда е проблемът? Просто предполагам въз основа на вашия отговор.
Английският ви е добър, между другото - не се притеснявайте за това!
You know, casinos need to be 100% sure all is good and in accordance with its policies, I suggest you wait for an update.
Do I understand correctly that the source of income seems to be the issue? Just guessing based on your reply.
Your English is good, by the way - don't worry about that!
Здравей , Радка. Източникът на доходите и договорът с мобилния оператор беше поискан днес, по-рано вече бях предоставил куп друга информация, паспорт, друг документ за самоличност, селфи с няколко документа, видео на себе си, но моя акаунтът никога не е бил деблокиран
Направих депозита не по банков път, не с банкова карта, а с помощта на крипто портфейл, депозитът беше само $100 и сега има толкова много шум заради тях, успях да спечеля☹️☹️☹️, но Не изпитвам радост
Hi , Radka.The source of income and the contract with the mobile operator was requested today, earlier I had already provided a bunch of other information, a passport, another identity document, a selfie with several documents, a video of myself, but my account was never unblocked
I made the deposit not by bank transfer, not by bank card, but with the help of a crypto wallet, the deposit was only $ 100, and now there is so much fuss because of them, I managed to win☹️☹️☹️, but I do not feel joy
Е, това е адски много документи, съгласен съм. Благодаря, че разреши ситуацията вместо мен.
Съчувствам ви и като се има предвид такова неясно обяснение от представителя на казиното преди няколко дни, чувствам, че трябва да има нещо, което си струва да се проучи - не ме питайте какво, нямам представа какво може да е...🙁
Очевидно е, че трябва да изчакаме, но подаването на жалба тук в Casino Guru може да бъде допълнителна стъпка, която си струва да предприемете.
Чували ли сте за безплатни оплаквания? Изпробвайте това ръководство:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Кажете ми какво мислите за тази идея, моля.
Well, that's a hell of a bunch of docs, I agree. Thanks for sorting the situation for me.
I empathize with you, and given such a vague explanation by the casino representative a couple of days ago, I feel there must be something worth investigating - don't ask me what, I have no clue what that might be...🙁
Obviously, we need to wait, yet submitting a complaint here on Casino Guru may be an additional step worth taking.
Have you heard about free complaints? Try out this guide:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about that idea, please.
Здравей Радка. Днес писах на казиното, те ми отговориха, че документите ми все още се разглеждат. А относно жалбата, вече я написах на уебсайта на latestcasinobonuses, но представителят на казиното не отговори, жалбата е в процес на затваряне, като неразрешена.
Ще изчакам няколко дни, ако казиното не напише нищо, ще подам жалба на уебсайта на гуруто, тук виждам представител на казиното Lionspin.
Hello Radka. I wrote to the casino today, they replied that my documents are still being considered. And about the complaint, I have already written it on the latestcasinobonuses website, but the casino representative did not respond, the complaint is in the process of closing, as unresolved.
I will wait a couple of days, if the casino does not write anything, I will file a complaint on the guru website, here I see a representative of the Lionspin casino.
Здравейте!
Съгласен - въпреки че съжалявам, че първото оплакване вероятно е останало напразно. Е, нека бъдем позитивни! Ще бъда тук за актуализации!
Hello!
Agreed - though I'm sorry to see the first complaint probably went in vain. Well, let's be positive! I'll be here for updates!
Казиното мълчи като риба, сметката не е отключена☹️😤😡🤣
The casino is silent as a fish, the account is not unlocked☹️😤😡🤣
Уважаеми dmitry87,
Напълно сме съпричастни с вашето разочарование. Независимо от това, имайте предвид, че документът, който сте изпратили, в момента е в процес на проверка от нашия специален отдел. Моля, бъдете сигурни, че полагаме всички усилия да ускорим всички процедури.
Моля, имайте предвид, че веднага след като процесът на проверка приключи, ние незабавно ще се свържем с вас.
В случай на допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас по всяко време, с удоволствие ще отговорим на всички ваши въпроси!
С Най-Добри Пожелания,
Екипът на LionSpin
Dear dmitry87,
We completely empathize with your frustration. Nevertheless, please be aware that the document you've submitted is currently undergoing verification by our dedicated department. Please rest assured that we're making every effort to expedite all procedures.
Please be informed that as soon as the Verification process concludes, we will promptly reach out to you.
In case of additional questions, please feel free to contact us any time, we are happy to answer all of your questions!
Best regards,
LionSpin team
Здравейте, чакам, няма други опции, просто чакам☹️☹️☹️🤔😂
Hi, I'm waiting, there are no other options, just waiting☹️☹️☹️🤔😂
Задръж, моля. Сигурен съм, че представителят на казиното е готов да помогне, ако това изобщо е възможно.
Да, и двамата трябва да изчакаме малко.
Hold on, please. I'm sure the casino representative is willing to assist if that would be even possible.
Yeah, we both must wait a bit.
Разбирам вашето разочарование, но отговорът от казиното може да бъде поне малко успокояващ в този случай и да ви помогне да мислите позитивно. Въпреки че се проточи от по-дълго време, този процес също е много важен за казината, така че както казахте, трябва да имате търпение за известно време.
Твърдо вярвам, че всичко ще се нареди добре. 🙂✌
I understand your disappointment, but a response from the casino can be at least a little reassuring in this case and help you to think positively. Even though it has been dragging on for a longer time, this process is also very important for the casinos, so as you said, it is necessary to be patient for a while.
I firmly believe that everything will turn out well. 🙂✌
Здравей Джаро, когато казиното проверява документите в продължение на 2 седмици и през тези 2 седмици изисква все повече и повече нови документи, това е озадачаващо. Сигурен съм, че не става дума за моята личност като такава, че аз съм аз, а за нещо друго, не искам да изказвам мислите си, нямам потвърждение, така че мога само да чакам! Чакам 😂
Hi Jaro, when the casino checks the documents for 2 weeks, and during these 2 weeks it requires more and more new documents, it is puzzling.I am sure that it's not about my personality, as such, that I am me, it's about something else, I don't want to voice my thoughts, I don't have confirmation, so I can only wait! I'm waiting😂
Здравей Радка, просто седя, стоя и чакам, чакам☹️😃, информация от Liospin
Hi Radka, I'm just sitting, standing and waiting, I'm waiting for☹️😃, information from Liospin
Знам, че няма много работа, докато не бъде направена допълнителна актуализация. Аз също имам своите мисли за причината, но сега няма да спекулирам "на сляпо". Желая ви честен край - това е сигурно!
I know there isn't much to do untill further update is made. I also have my thoughts about the reason, yet I won't speculate "blindly" now. Wish you a fair ending - that's for sure!
Уважаеми CasinoGuru,
Нека ви информираме, че поради непредоставянето на искания документ за допълнителна проверка (официален документ/декларация за работа, потвърждаващ доход), отговорният отдел оцени всички възможни рискове на нашата компания и реши да не поднови достъпа на Играча до играта.
Нашето казино LionSpin е лицензирано от Кюрасао и нашите изисквания са предмет на условията на лицензионното споразумение, което ние напълно спазваме. Моля, обърнете внимание, че нашият отдел за проверка работи стриктно в обхвата на лицензионното споразумение и политиката за борба с прането на пари (AML).
Моля, обърнете внимание, че съгласно нашите Правила и условия Играчът е поискал възстановяване на първоначалния депозит и той е бил успешно одобрен и платен.
Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да попитате.
Благодаря Ви за съдействието!
С Най-Добри Пожелания,
Екипът на LionSpin
Dear CasinoGuru,
Let us inform you that due to the failure to provide the requested document for additional verification (official document/statement of employment confirming income), the responsible department assessed all possible risks of our company and decided not to renew the Player's access to the game.
Our LionSpin casino is licensed by Curacao and our requirements are subject to the terms of the license agreement, which we fully comply with. Please note that our verification department operates strictly within the scope of the license agreement and Anti-Money Laundering (AML) policy.
Kindly note that according to our Terms and Conditions, the Player has requested a refund of the initial deposit and it was successfully approved and paid.
If you have any additional questions, don't hesitate to ask.
Thank you for your cooperation!
Best regards,
LionSpin team
Здравей.
Добре, благодаря ти.
Все пак бих казал, че би било по-добре да обясните това на играча, не мислите ли? Следващия път не се колебайте да отговорите директно на конкретния играч, тъй като всички публикации са напълно видими за всички - всички ще видим това. 🙏
Hello there.
Well, thank you.
Still, I'd say it would be better to explain that to the player, don't you think? Next time, feel free to reply to the concrete player directly since all posts are perfectly visible to everyone - we will all see that. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.