ФорумКазинаLionSpin Casino - обща дискусия

LionSpin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Mco00
|
11839 преглеждания 80 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
преди 1 година

Трябва да коригирам казаното по-рано. Това казино е наистина честно и поддръжката на клиенти е повече от невероятна. Ще продължа да бъда клиент - също така ми харесва факта, че имат игри Gamomat. Малък минус за времето за теглене (приблизително 5 часа), но иначе доста добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Какво ще кажете да напишете потребителски преглед? ...сигурен съм, че казиното ще оцени това. 🙂

https://casino.guru/user-reviews

😜

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка. Видях това казино на уебсайта на гуру. Видях добри отзиви. Направих депозит и взех криптобонуса. Успешно го отвинтих и акаунтът стана 16.73LTC. Качих документите за проверка, на следващия ден получих известие по пощата, че акаунтът ми е верифициран, след това получих друго писмо, че акаунтът ми е поставен на допълнителна проверка,.


Помолиха ме да кача друг документ, потвърждаващ самоличността ми, след това ме помолиха да кача селфи с паспорт и лист хартия с номера, след това ме помолиха да кача селфи с втори документ и лист хартия с номера, след това блокираха акаунта ми и поискаха видео селфи, изпратих им всичко, вчера писах на техническата поддръжка.

Когато приключи допълнителната проверка, те казаха да изчакате седмица или може би повече


Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят английски не е много добър, регистрирах се в няколко казина, които видях на уебсайта на гуруто и никога не е имало проблеми с проверката, това е първото казино, което под прикритието на KYS не иска да изплаща печалби

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Уважаеми dmitry87,


Моля, имайте предвид, че ние винаги се придържаме към Правилата и условията на нашето казино. Както споменахме по-рано, в съответствие с нашите KYC политики, имаме право да поискаме повече документи. Всичко това е част от нашите усилия да запазим нещата сигурни и да предотвратим всякакви незаконни парични дейности. Нека ви уверим, че се радваме да изтеглим вашите печалби и никога не ги забавяме умишлено.


Моля, имайте предвид, че веднага щом всички допълнителни документи бъдат предоставени и процесът на проверка приключи, ние ще се свържем с вас по имейл.


Оценяваме вашето разбиране!


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес са 7 дни от моята победа. Днес получих по пощата следните ти пожелания, договор за телефонен номер (изпратих ти го), както и документ за официалната ми работа, но не работя, всичките ми доходи са кредитна карта и спестявания в криптовалута, описах ви това, обещахте да помислите и да отговорите след няколко дни.

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Знаете ли, казината трябва да са 100% сигурни, че всичко е наред и в съответствие с техните политики ви предлагам да изчакате актуализация.

Правилно ли разбирам, че източникът на доход изглежда е проблемът? Просто предполагам въз основа на вашия отговор.

Английският ви е добър, между другото - не се притеснявайте за това!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей , Радка. Източникът на доходите и договорът с мобилния оператор беше поискан днес, по-рано вече бях предоставил куп друга информация, паспорт, друг документ за самоличност, селфи с няколко документа, видео на себе си, но моя акаунтът никога не е бил деблокиран


Направих депозита не по банков път, не с банкова карта, а с помощта на крипто портфейл, депозитът беше само $100 и сега има толкова много шум заради тях, успях да спечеля☹️☹️☹️, но Не изпитвам радост

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Е, това е адски много документи, съгласен съм. Благодаря, че разреши ситуацията вместо мен.

Съчувствам ви и като се има предвид такова неясно обяснение от представителя на казиното преди няколко дни, чувствам, че трябва да има нещо, което си струва да се проучи - не ме питайте какво, нямам представа какво може да е...🙁

Очевидно е, че трябва да изчакаме, но подаването на жалба тук в Casino Guru може да бъде допълнителна стъпка, която си струва да предприемете.

Чували ли сте за безплатни оплаквания? Изпробвайте това ръководство:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Кажете ми какво мислите за тази идея, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка. Днес писах на казиното, те ми отговориха, че документите ми все още се разглеждат. А относно жалбата, вече я написах на уебсайта на latestcasinobonuses, но представителят на казиното не отговори, жалбата е в процес на затваряне, като неразрешена.

Ще изчакам няколко дни, ако казиното не напише нищо, ще подам жалба на уебсайта на гуруто, тук виждам представител на казиното Lionspin.


Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Здравейте!

Съгласен - въпреки че съжалявам, че първото оплакване вероятно е останало напразно. Е, нека бъдем позитивни! Ще бъда тук за актуализации!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file Казиното мълчи като риба, сметката не е отключена☹️😤😡🤣

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Уважаеми dmitry87,


Напълно сме съпричастни с вашето разочарование. Независимо от това, имайте предвид, че документът, който сте изпратили, в момента е в процес на проверка от нашия специален отдел. Моля, бъдете сигурни, че полагаме всички усилия да ускорим всички процедури.


Моля, имайте предвид, че веднага след като процесът на проверка приключи, ние незабавно ще се свържем с вас.


В случай на допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас по всяко време, с удоволствие ще отговорим на всички ваши въпроси!


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin

Автоматичен превод:
LionSpin Casino
преди 1 година

Здравейте, чакам, няма други опции, просто чакам☹️☹️☹️🤔😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Казиното мълчи като риба, сметката не е отключена☹️😤😡🤣

Автоматичен превод:
преди 1 година

Задръж, моля. Сигурен съм, че представителят на казиното е готов да помогне, ако това изобщо е възможно.

Да, и двамата трябва да изчакаме малко.

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Разбирам вашето разочарование, но отговорът от казиното може да бъде поне малко успокояващ в този случай и да ви помогне да мислите позитивно. Въпреки че се проточи от по-дълго време, този процес също е много важен за казината, така че както казахте, трябва да имате търпение за известно време.

Твърдо вярвам, че всичко ще се нареди добре. 🙂✌

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравей Джаро, когато казиното проверява документите в продължение на 2 седмици и през тези 2 седмици изисква все повече и повече нови документи, това е озадачаващо. Сигурен съм, че не става дума за моята личност като такава, че аз съм аз, а за нещо друго, не искам да изказвам мислите си, нямам потвърждение, така че мога само да чакам! Чакам 😂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка, просто седя, стоя и чакам, чакам☹️😃, информация от Liospin

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Знам, че няма много работа, докато не бъде направена допълнителна актуализация. Аз също имам своите мисли за причината, но сега няма да спекулирам "на сляпо". Желая ви честен край - това е сигурно!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уважаеми CasinoGuru,


Нека ви информираме, че поради непредоставянето на искания документ за допълнителна проверка (официален документ/декларация за работа, потвърждаващ доход), отговорният отдел оцени всички възможни рискове на нашата компания и реши да не поднови достъпа на Играча до играта.


Нашето казино LionSpin е лицензирано от Кюрасао и нашите изисквания са предмет на условията на лицензионното споразумение, което ние напълно спазваме. Моля, обърнете внимание, че нашият отдел за проверка работи стриктно в обхвата на лицензионното споразумение и политиката за борба с прането на пари (AML).


Моля, обърнете внимание, че съгласно нашите Правила и условия Играчът е поискал възстановяване на първоначалния депозит и той е бил успешно одобрен и платен.


Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да попитате.

Благодаря Ви за съдействието!


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin

Автоматичен превод:
LionSpin Casino
преди 1 година

Здравей.

Добре, благодаря ти.

Все пак бих казал, че би било по-добре да обясните това на играча, не мислите ли? Следващия път не се колебайте да отговорите директно на конкретния играч, тъй като всички публикации са напълно видими за всички - всички ще видим това. 🙏



Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини