преди 11 месеца
след 3 месеца се съгласиха на алтернативни документи😃
after 3 months they agreed to alternative documents😃
через 3 месяца они согласились на альтернативные документы😃
0
след 3 месеца се съгласиха на алтернативни документи😃
after 3 months they agreed to alternative documents😃
через 3 месяца они согласились на альтернативные документы😃
Страхотно, така че изглежда, че нещата вървят напред, нали? Чудя се дали тогава ще си получиш парите. Бихте ли могли да ни уведомите, ако нещо се промени и се придвижи отново? Мисля, че това може да е добър знак, че ситуацията може да бъде разрешена.
Ако това не се случи, тогава имате възможност да подадете жалба при нас, както каза Радка. Но стискам палци. 🤞🤞☘️
Great so it looks like things are moving forward yes ? I wonder if you'll get your money then. Could you please let us know if anything changes and moves ahead again ? I think this could be a good sign that the situation could be resolved.
If this does not happen, then you have the option of filing a complaint with us as Radka mentioned. But fingers crossed. 🤞🤞☘️
Казаха, че до 3 дни ще върнат печалбата.
They said that within 3 days they would give back the winnings.
они сказали , что в течении 3 дня отдадут выигрыш.
Чувството е страхотно. Дано да стане и да си вземеш парите в крайна сметка, защото това дело се проточи доста време. Така че, ако получите парите или отново някакъв отговор от казиното, не се колебайте да ме актуализирате. Вярвам, че парите ви ще бъдат във вашата сметка възможно най-скоро. 😉😊
That's a great feeling. I hope it happens and you get your money in the end, because it's been quite a long time since this case has been dragging on. So if you get the money or again any response from the casino, don't hesitate to update me. I believe your money will be in your account as soon as possible. 😉😊
Здравей Джаро, изпратих данните за портфейла вчера, обещаха да дадат печалбата до 3 дни.
Hi Jaro, I sent the wallet details yesterday, they promised to give the winnings within 3 days.
Така че да видим дали ще спазят срока и парите ще дойдат дотогава. Също така се радвам за вас, че изглежда, че тази безкрайна история е към своя край. Дано да е щастлив. 😊
So let's see if they will meet the deadline and the money will come by then. I am also pleased for you that it looks like this endless story is coming to an end. Hopefully a happy one. 😊
Идеално, пускаме шампанско. Радвам се с теб, че най-накрая получи парите си след толкова време. Надявам се да се насладите на печалбите си. 🎉☘️🎉
Както и да е, въпросът ми е дали ще останете в казиното сега или толкова дълго време за оттегляне ще ви убеди да отидете някъде другаде?
Perfect, we're popping champagne. I'm happy with you that you finally got your money after so long. I hope you enjoy your winnings. 🎉☘️🎉
Anyway, my question is whether you will stay in the casino now or will such a long time to withdraw convince you to go somewhere else ?
Казиното не иска да тегли печалбите ми, които са спечелени без използване на бонус.
Не препоръчвам.
Още една измама с използване на казино схема
Casino do not want to withdraw my winnings, which are gained without using bonus.
Do not recommend.
One more scam using scheme casino
Друго казино, което току-що затвори акаунта ви за по-нататъшно разследване?
Е, това е, което аз наричам лош късмет. Това ме връща към моето мнение, трябва да има нещо, което всички тези казина искат да разследват. Имате ли поне някакви мисли по въпроса?
Както и да е, надявам се да не отнеме много време 🤞
Another casino that just closed your account for further investigation?
Well, that's what I call bad luck. It takes me back to my opinion, there must be something all these casinos care to investigate. Do you at least have some thoughts about it?
Anyway, I hope it won't take too long 🤞
Това е измамно казино, което се опитва да намери фалшива причина и все още пари. нищо повече.
This is scam casino, which try to find fake reason and still money. nothing more.
Здравейте, това свързано ли е с жалба, която затворихте преди няколко месеца? Видях, че сте имали непълна проверка и също така, че вашата игрова дейност е била разследвана от доставчика на играта. Как свърши? Получихте ли отговор от тях какво сте нарушили? Видях, че в крайна сметка не може да ви се помогне, защото нашият екип заключи, че действието на казиното е оправдано.
Съжалявам. 😥
Hello, is this related to a complaint you had closed a few months ago ? I saw that you had an incomplete verification and also that your gaming activity was investigated by the game provider. How did it end up ? Did you get any response from them as to what you violated ? I saw that in the end you could not be helped because our team concluded that the casino's action was justified.
I'm sorry. 😥
Когато това казино стартира, вече имаше някои проблеми, но те платиха правилно за няколко часа, сега в момента трябва да изпитват затруднения, отне им известно време да платят 300 usd, което е много малко за всяко казино, не препоръчвам този сайт в момента, вечни тегления, чатът просто ви казва да изчакате, старата тактика на казиното за задържане на парите на потребителя
When this Casino launched it already had some problems, but they paid correctly in a few hours, now at the moment they must be experiencing difficulties, it took them a while to pay 300 usd which is very little for any Casino, I do not recommend this site at the moment, eternal withdrawals, the Chat just tells you to wait, the old casino tactic of holding onto the user's money
Quando este Casino lançou já deu alguns problemas ,mas pagaram certinho em poucas horas ,agora no momento devem estar passando por dificuldades,demoraram a pagar 300 usd o que é muito pouco para qualquer Casino ,não recomendo este site no momento,saques eternos ,o chat só manda esperar , a velha tática de casinos que segurar o dinheiro do usuário
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.