НачалоФорумКазинаLionSpin Casino - обща дискусия

LionSpin Casino - обща дискусия

преди 1 година от Mco00
|
13 524 преглеждания 80 отговора |
|
1 2...5
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LionSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте

Някой успял ли е да направи теглене чрез netteler в това казино?

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Уважаеми Mco00,

Благодарим ви, че се свързахте с нас!


Ще сме благодарни, ако можете да ни уведомите, ако се сблъскате с проблеми с метода на плащане на Neteller. Моля, дайте ни повече информация и ние ще се радваме да ви помогнем.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin

Автоматичен превод:
LionSpin Casino
преди 1 година

Да, имах 1 проблем с 1 теглене чрез netteler

Въпреки че вече получих тегленето си, мисля, че проблемът все още не е отстранен.

Казиното не ми дължи нищо!

Помолих отдела за поддръжка на клиенти да ме уведоми, когато проблемът бъде разрешен

Използвам възможността да кажа, че аз харесвам казиното 👍


Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Бих казал, че си заслужава оплакването. Това е жизненоважна информация, но без допълнителни действия рейтингът, както и индексът за безопасност ще останат същите. Съжалявам, че го казвам.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Разбирам подхода ви, но не бих винил казиното за изгубените ви пари. Това не е измама, измамата означава, че печелите - но казиното никога няма да ви плати. Разгледайте други форуми, но дори и да подадете жалба някъде другаде. Сигурен съм, че в конкретния случай няма да има последствия. Казиното може лесно да каже „Щяхме да изпратим парите, да завършим проверката или последната стъпка, за да продължим, за съжаление играчът загуби парите – възнамерявахме да платим."

Хванахте ли смисъла ми? Няма начин да се докаже, че казиното може да действа срещу нашия Кодекс за справедлив хазарт , защото няма нищо, което да докаже противното.

Ако смятате, че се занимавате с измамни практики, не давайте предимство на казиното, като губите парите.

Хубаво е, че дойде тук и сподели опита си, за сега си дал максимума.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Блокираха акаунта ми без причина и отказват да изплатят остатъка от сметката ми. Помолиха ме да направя KYC, въпреки че искам само парите си обратно - те също така правят така, че да изглежда, че е най-сложното нещо в света да верифицираш акаунт и да използваш това като извинение да не плащаш.


Тотална измама и лъжци. Избягвайте тази купчина боклук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Блокираха акаунта ми без причина и отказват да изплатят остатъка от сметката ми. Помолиха ме да направя KYC, въпреки че искам само парите си обратно - те също така правят така, че да изглежда, че е най-сложното нещо в света да верифицираш акаунт и да използваш това като извинение да не плащаш.


Тотална измама и лъжци. Избягвайте тази купчина боклук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Според мен нямате представа защо акаунтът ви е блокиран. От моя опит знам, че някои казина блокират специално маркирани акаунти по време на проверката, но виждам липсата на комуникация като брутален провал.

Всеки път, когато казиното възнамерява да блокира, ограничи или заключи акаунт, играчът трябва да знае.

Сега си забранен, нали? Това е още по-лошо...

Това не е голям проблем за казиното - ще отнеме едно известие и имейл, не - нека вместо това разбъркаме нещата. 🙁

Е, съжалявам, че го виждам отново.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уважаеми yoyeli и CasinoGuru,


Винаги се стремим да направим времето в казино LionSpin възможно най-приятно.


Моля, имайте предвид, че акаунтът е отворен за момента. Освен това, както виждаме в нашата система, депозитът е изигран успешно от Играча.


Чувствайте се свободни да се свържете с нас с допълнителни въпроси.

Радваме се да ви помогнем!


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin


Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Уважаеми Caniggia2021,


Моля, имайте предвид, че проблемът с депозита засега е разрешен и средствата са във вашия баланс.


Въпреки това, както можем да видим в нашата система, вашият акаунт е бил самоизключен, преди проблемът да бъде разрешен. В такава ситуация можем да отворим отново вашата сметка, така че да можете да изтеглите средствата и след това сметката ще бъде затворена отново.


Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, и тяхната платформа е SOFTSWISS ???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Относно крипто, как теглят, видях ги в един сайт за казино, там имат добри отзиви, но чак сега видях, че са свързани с betsofa

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Уважаеми dmitry87,


Моля, имайте предвид, че нашето казино LionSpin се захранва от SoftSwiss. Можете да намерите тази информация в долната част на нашия уебсайт.


Също така, нека ви информираме, че LionSpin е индивидуално казино, но имаме същото ръководство. Това също се споменава в CasinoGuru.


Чувствайте се свободни да се свържете с нас с допълнителни въпроси.

Радваме се да ви помогнем!


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпи казино Lionspin, намерих те на този сайт, пише, че имаш бързи изплащания, лесна проверка и видях за платформата sofswiss. Регистрирах се, развих бонуса, попълних документите, получих съобщение, че акаунтът ми е засегнат и след това, последвано от писмо за допълнителна проверка, ви изпратих документи за 3 дни, които поискахте веднъж на ден в продължение на 3 дни. И тогава ме блокирахте и поискахте видео, където трябва да покажа стаята си, да се покажа, да покажа паспорта си, направих всичко.



Не споря, когато се регистрирах, се съгласих с правилата, които са посочени на вашия сайт, но за първи път се натъквам на такава проверка от 3 години игра в онлайн казино.

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Уважаеми dmitry87,


Съжаляваме, че тази ситуация ви е накарала да се почувствате по този начин, тъй като от наша страна се стремим да подобрим нашите услуги и да предоставим възможно най-добро обслужване.


Моля, обърнете внимание, че ние стриктно спазваме Правилата и условията на нашето казино и в съответствие с нашите KYC политики, ние си запазваме правото да изискваме допълнителни документи. Моля, обърнете внимание, че тази процедура се извършва единствено от съображения за сигурност и мерки за предотвратяване на пране на пари.


Веднага след като процесът на проверка приключи, ние ще ви уведомим по имейл.


Благодарим ви за разбирането и търпението. Ние наистина ценим това!


С Най-Добри Пожелания,

Екипът на LionSpin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да коригирам казаното по-рано. Това казино е наистина честно и поддръжката на клиенти е повече от невероятна. Ще продължа да бъда клиент - също така ми харесва факта, че имат игри Gamomat. Малък минус за времето за теглене (приблизително 5 часа), но иначе доста добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам тази допълнителна проверка и че стриктно спазвате KYC, но защо акаунтът беше блокиран? Формулировката, във връзка със зачестилите случаи на измами в интернет, изобщо не ми е ясна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И каква е тази проверка, допълнителна, когато днес в чата ми казват, че трябва да чакам една седмица или може би повече или всичко е по вина на 16.73 LTC, които спечелих

Автоматичен превод:
dmitry87
преди 1 година

Може би представителят на казиното ще ни информира тук във форума. Бих искал да кажа, че обикновено се прави обаждане за проверка или друга версия на допълнителна проверка, за да се изчистят всички сигнали или съмнения, свързани с акаунта или играта.

Убеден съм, че служителите на казиното биха обяснили много по-добре от мен.

Мога ли да предложа да използвате бутона за отговор следващия път, когато се каните да се обърнете към представителя на казиното? Това трябва да гарантира, че двете страни поддържат връзка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам тази допълнителна проверка и че стриктно спазвате KYC, но защо акаунтът беше блокиран? Формулировката, във връзка със зачестилите случаи на измами в интернет, изобщо не ми е ясна.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бихте ли могли да споделите изявлението, което имате?

За съжаление, не разбирам напълно смисъла, разбирам само, че сте малко объркан относно закриването на акаунта и причината за това.

Нека се опитаме да изясним това заедно.

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини