преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LionSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Уважаеми Mco00,
Благодарим ви, че се свързахте с нас!
Ще сме благодарни, ако можете да ни уведомите, ако се сблъскате с проблеми с метода на плащане на Neteller. Моля, дайте ни повече информация и ние ще се радваме да ви помогнем.
С Най-Добри Пожелания,
Екипът на LionSpin
Dear Mco00,
Thanks for reaching out to us!
We'd appreciate it if you could let us know if you're facing any problems with the Neteller payment method. Please give us more information, and we'll be more than happy to assist you.
Best regards,
LionSpin team
Да, имах 1 проблем с 1 теглене чрез netteler
Въпреки че вече получих тегленето си, мисля, че проблемът все още не е отстранен.
Казиното не ми дължи нищо!
Помолих отдела за поддръжка на клиенти да ме уведоми, когато проблемът бъде разрешен
Използвам възможността да кажа, че аз харесвам казиното 👍
Yes I had 1 problem with 1 withdrawal via netteler
Although I already received my withdrawal I think the problem is still not fixed.
The casino owes me nothing!
I asked customer support to let me know when the problem is resolved
I take the opportunity to say that I like the casino 👍
Sim eu tive 1 problema com 1 saque via netteler
Embora ja tenha recebido o meu saque eu penso que o problema ainda não foi corrigido.
O casino não me deve nada!
Eu pedi no apoio ao cliente para me informar quando o problema fore resolvido
Aproveito para dizer que gosto do casino 👍
Бих казал, че си заслужава оплакването. Това е жизненоважна информация, но без допълнителни действия рейтингът, както и индексът за безопасност ще останат същите. Съжалявам, че го казвам.
I would say it is worth a complaint. It is vital information, but without further action, the rating as well as the safety index will remain the same. I'm sorry to say that.
Разбирам подхода ви, но не бих винил казиното за изгубените ви пари. Това не е измама, измамата означава, че печелите - но казиното никога няма да ви плати. Разгледайте други форуми, но дори и да подадете жалба някъде другаде. Сигурен съм, че в конкретния случай няма да има последствия. Казиното може лесно да каже „Щяхме да изпратим парите, да завършим проверката или последната стъпка, за да продължим, за съжаление играчът загуби парите – възнамерявахме да платим."
Хванахте ли смисъла ми? Няма начин да се докаже, че казиното може да действа срещу нашия Кодекс за справедлив хазарт , защото няма нищо, което да докаже противното.
Ако смятате, че се занимавате с измамни практики, не давайте предимство на казиното, като губите парите.
Хубаво е, че дойде тук и сподели опита си, за сега си дал максимума.
Though I understand your approach but, I would not blame the casino for your lost money. This is not a scam, scam means you win - but the casino won't ever pay you. Take a tour across other forums, but even if you submit a complaint anywhere else. I'm sure there will be no consequences in this specific case. The casino can just easily say " We were about to send the money, finish the verification or the last step to proceed, sadly the player lost the money - we intended to pay."
Did you catch my meaning? There is no way to prove the casino could possibly act against our Fair Gambling Codex because there is nothing to prove them otherwise.
If you feel you're dealing with scam practices, do not give the casino advantage by losing the money.
It's good you came here and shared your experiences, for now, you did the maximum.
Блокираха акаунта ми без причина и отказват да изплатят остатъка от сметката ми. Помолиха ме да направя KYC, въпреки че искам само парите си обратно - те също така правят така, че да изглежда, че е най-сложното нещо в света да верифицираш акаунт и да използваш това като извинение да не плащаш.
Тотална измама и лъжци. Избягвайте тази купчина боклук.
They blocked my account for no reason and are refusing to pay the balance from my account. They asked me to do KYC even though I only want my money back - they are also making it seem like it's the world's most complex thing to verify an account and use this as an excuse not to pay.
Total scam and liars. Avoid this pile of trash.
Блокираха акаунта ми без причина и отказват да изплатят остатъка от сметката ми. Помолиха ме да направя KYC, въпреки че искам само парите си обратно - те също така правят така, че да изглежда, че е най-сложното нещо в света да верифицираш акаунт и да използваш това като извинение да не плащаш.
Тотална измама и лъжци. Избягвайте тази купчина боклук.
They blocked my account for no reason and are refusing to pay the balance from my account. They asked me to do KYC even though I only want my money back - they are also making it seem like it's the world's most complex thing to verify an account and use this as an excuse not to pay.
Total scam and liars. Avoid this pile of trash.
Според мен нямате представа защо акаунтът ви е блокиран. От моя опит знам, че някои казина блокират специално маркирани акаунти по време на проверката, но виждам липсата на комуникация като брутален провал.
Всеки път, когато казиното възнамерява да блокира, ограничи или заключи акаунт, играчът трябва да знае.
Сега си забранен, нали? Това е още по-лошо...
Това не е голям проблем за казиното - ще отнеме едно известие и имейл, не - нека вместо това разбъркаме нещата. 🙁
Е, съжалявам, че го виждам отново.
The way I see it you have no idea why you account got blocked. I know from my experience that some casinos block specifically a flagged accounts during the verification, but I see the lack of communication as a brutal fail.
Everytime casino intend to block or restrict, or lock an account up, the player needs to know.
You are now banned are you? This iseven worse...
It is not a big issue for the casino - it would take one notification and email, nope - let's stir the the things up instead. 🙁
Well, I'm sorry to see that again.
Уважаеми yoyeli и CasinoGuru,
Винаги се стремим да направим времето в казино LionSpin възможно най-приятно.
Моля, имайте предвид, че акаунтът е отворен за момента. Освен това, както виждаме в нашата система, депозитът е изигран успешно от Играча.
Чувствайте се свободни да се свържете с нас с допълнителни въпроси.
Радваме се да ви помогнем!
С Най-Добри Пожелания,
Екипът на LionSpin
Dear yoyeli and CasinoGuru,
We always strive to make the time in LionSpin casino as enjoyable as possible.
Please be informed that the account is open for now. Also, as we can see in our system, the deposit was successfully played by the Player.
Feel free to contact us with any additional questions.
We are glad to help you!
Best regards,
LionSpin team
Уважаеми Caniggia2021,
Моля, имайте предвид, че проблемът с депозита засега е разрешен и средствата са във вашия баланс.
Въпреки това, както можем да видим в нашата система, вашият акаунт е бил самоизключен, преди проблемът да бъде разрешен. В такава ситуация можем да отворим отново вашата сметка, така че да можете да изтеглите средствата и след това сметката ще бъде затворена отново.
Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.
С Най-Добри Пожелания,
Екипът на LionSpin
Dear Caniggia2021,
Please be informed that the issue with the deposit is resolved for now and the funds are on your balance.
However, as we can see in our system, your account was self-excluded before the issue was resolved. In such a situation we can reopen your account so that you are able to withdraw the funds and then the account will be closed again.
If you have any additional questions, feel free to contact us.
Best regards,
LionSpin team
Относно крипто, как теглят, видях ги в един сайт за казино, там имат добри отзиви, но чак сега видях, че са свързани с betsofa
On crypto, how they withdraw, I saw them on one casino site, they have good reviews there, but I just now saw that they are connected with betsofa
На crypto, как они выводят, я увидел их на одном сайте по казино, у них там хорошие отзывы, но я только сейчас увидел что они связаны с бетсофа
Уважаеми dmitry87,
Моля, имайте предвид, че нашето казино LionSpin се захранва от SoftSwiss. Можете да намерите тази информация в долната част на нашия уебсайт.
Също така, нека ви информираме, че LionSpin е индивидуално казино, но имаме същото ръководство. Това също се споменава в CasinoGuru.
Чувствайте се свободни да се свържете с нас с допълнителни въпроси.
Радваме се да ви помогнем!
С Най-Добри Пожелания,
Екипът на LionSpin
Dear dmitry87,
Please note that our LionSpin Casino is powered by SoftSwiss. You are welcome to find this information at the bottom of our website.
Also, let us inform you that LionSpin is an individual casino, however, we have the same management. This is also mentioned on CasinoGuru.
Feel free to contact us with any additional questions.
We are glad to help you!
Best regards,
LionSpin team
Скъпи казино Lionspin, намерих те на този сайт, пише, че имаш бързи изплащания, лесна проверка и видях за платформата sofswiss. Регистрирах се, развих бонуса, попълних документите, получих съобщение, че акаунтът ми е засегнат и след това, последвано от писмо за допълнителна проверка, ви изпратих документи за 3 дни, които поискахте веднъж на ден в продължение на 3 дни. И тогава ме блокирахте и поискахте видео, където трябва да покажа стаята си, да се покажа, да покажа паспорта си, направих всичко.
Не споря, когато се регистрирах, се съгласих с правилата, които са посочени на вашия сайт, но за първи път се натъквам на такава проверка от 3 години игра в онлайн казино.
Dear Lionspin casino, I found you on this site, it says that you have fast payouts, easy verification, and I saw about the sofswiss platform. I registered, unscrewed the bonus, filled in the documents, I received a message that my account was affected, and then, followed by a letter about additional verification, I sent you documents for 3 days that you requested once a day for 3 days. And then you blocked me and asked for a video where I have to show my room, show myself, show my passport, I did it all.
I do not argue, when I registered, I agreed with the rules that are indicated on your site, but this is the first time I have come across such verification in 3 years of playing in an online casino.
Уважаемое казино Lionspin, я нашел вас на этом сайте,тут написано что у вас быстрые выплаты , не сложная верификация, и увидел про платформу софсвисс. Я зарегистрировался , открутил бонус, залил документы, мне пришло что мой аккаунт подвержен, а далее , следом пришло письмо про дополнительную проверку, я в течении 3 х дней скидывал вам документы, которые вы раз в сутки в течении 3х дней запрашивали. А дальше вы меня заблокировали, и попросили видео, где я должен показать свою комнату, показать себя, показать свой паспорт, я это все сделал.
я не спорю, когда я регистрировался, я соглашался с правилами , которые указаны у вас на сайте, но Я первый раз сталкиваюсь с такой верификацией за 3 года игры в онлайн казино.
Уважаеми dmitry87,
Съжаляваме, че тази ситуация ви е накарала да се почувствате по този начин, тъй като от наша страна се стремим да подобрим нашите услуги и да предоставим възможно най-добро обслужване.
Моля, обърнете внимание, че ние стриктно спазваме Правилата и условията на нашето казино и в съответствие с нашите KYC политики, ние си запазваме правото да изискваме допълнителни документи. Моля, обърнете внимание, че тази процедура се извършва единствено от съображения за сигурност и мерки за предотвратяване на пране на пари.
Веднага след като процесът на проверка приключи, ние ще ви уведомим по имейл.
Благодарим ви за разбирането и търпението. Ние наистина ценим това!
С Най-Добри Пожелания,
Екипът на LionSpin
Dear dmitry87,
We are sorry that this situation has left you feeling this way, as from our side we are striving to improve our services and provide as good service as possible.
Kindly note that we strictly follow the Terms & Conditions of our casino and in compliance with our KYC policies, we reserve the right to request additional documents. Please note that this procedure is being done solely for security purposes and money laundering prevention measures.
As soon as the Verification process is done, we will notify you via email.
Thank you for your understanding and patience. We really appreciate that!
Best regards,
LionSpin team
Трябва да коригирам казаното по-рано. Това казино е наистина честно и поддръжката на клиенти е повече от невероятна. Ще продължа да бъда клиент - също така ми харесва факта, че имат игри Gamomat. Малък минус за времето за теглене (приблизително 5 часа), но иначе доста добре.
I have to correct what I said earlier. This casino is really fair and the customer support is beyond amazing. I will continue being a customer - also, love the fact they have Gamomat games. Small minus for the withdrawal times (roughly 5 hours), but otherwise pretty good.
Разбирам тази допълнителна проверка и че стриктно спазвате KYC, но защо акаунтът беше блокиран? Формулировката, във връзка със зачестилите случаи на измами в интернет, изобщо не ми е ясна.
I understand that additional verification, and that you strictly comply with KYC, but why was the account blocked? The wording, in connection with the increasing cases of fraud on the Internet, is not clear to me at all.
Я понимаю , что дополнительная проверка, и что вы строго соблюдаете KYC, но зачем аккаунт заблокировали? Формулировка , в связи с участившимися случаями мошенничества в интернете, она мне вообще не понятно.
И каква е тази проверка, допълнителна, когато днес в чата ми казват, че трябва да чакам една седмица или може би повече или всичко е по вина на 16.73 LTC, които спечелих
And what kind of check is this, an additional one, when they tell me today in the chat that I have to wait a week, or maybe more, or it’s all the fault of 16.73 LTC, which I won
И что это за проверка такая, дополнительная, когда мне говорят сегодня в чате , что ждать неделю , а может и больше, или всему виной 16.73 LTC, которые я выиграл
Може би представителят на казиното ще ни информира тук във форума. Бих искал да кажа, че обикновено се прави обаждане за проверка или друга версия на допълнителна проверка, за да се изчистят всички сигнали или съмнения, свързани с акаунта или играта.
Убеден съм, че служителите на казиното биха обяснили много по-добре от мен.
Мога ли да предложа да използвате бутона за отговор следващия път, когато се каните да се обърнете към представителя на казиното? Това трябва да гарантира, че двете страни поддържат връзка.
Maybe the casino representative will update us here on the forum. I'd like to say that generally, a verification call or other version of additional verification is made to clear out any flags or doubts associated with the account or gameplay.
I'm convinced casino employees would explain far better than me.
May I suggest using the reply button next time you are about to address the casino representative? That should ensure both sides stay in touch.
Разбирам тази допълнителна проверка и че стриктно спазвате KYC, но защо акаунтът беше блокиран? Формулировката, във връзка със зачестилите случаи на измами в интернет, изобщо не ми е ясна.
I understand that additional verification, and that you strictly comply with KYC, but why was the account blocked? The wording, in connection with the increasing cases of fraud on the Internet, is not clear to me at all.
Я понимаю , что дополнительная проверка, и что вы строго соблюдаете KYC, но зачем аккаунт заблокировали? Формулировка , в связи с участившимися случаями мошенничества в интернете, она мне вообще не понятно.
Бихте ли могли да споделите изявлението, което имате?
За съжаление, не разбирам напълно смисъла, разбирам само, че сте малко объркан относно закриването на акаунта и причината за това.
Нека се опитаме да изясним това заедно.
Could you perhaps share the statement you've got?
Sadly, I do not fully comprehend the meaning, I only understand you are a bit confused regarding the account closure and the reason behind this.
Let's try to clear that out together.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.