ФорумКазинаLimitless Casino - обща дискусия

Limitless Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Radka
|
21651 преглеждания 100 отговора |
|
1...3 4 56
Добавете пост
преди 1 година

Може би опитайте pitboss@limitless, защото това е управление или тук ще се свържем с тях

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпращам имейл на безгранично казино, за да потвърдя акаунта си и няма отговор. Денонощният чат на живо не съществува, има само имейл за поддръжка. Видях, че някой друг има точно този проблем и той някак си го разреши. Как мога да се свържа с безграничното казино, за да потвърдя акаунта си, за да мога да изтегля своите BTC?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че минаха няколко дни, имаш ли късмет?

За съжаление не е в моята власт да ви дам някаква директна връзка с казиното (нямам такава), бих добавил коментар в техните профили в социалните медии, всички компании не обичат много отрицателната обратна връзка... 🤔

По-официално, не се колебайте да прегледате раздела за оплаквания , не съм сигурен за резултата, но споменахте друг играч в същата ситуация, бих погледнал там.

Всички други прозрения се оценяват, дръжте ни в течение.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвам се да изтегля 800,00 от моята безлимитна казино сметка, използвайки метода на биткойн, но това не ми позволява. Изпратих няколко имейла до екипа за поддръжка на живо и все още не съм намерил решение.

Автоматичен превод:
Cutta23
преди 1 година

Бих опитал payout@limitless или pitboss@limitless, ако cs или поддръжката на limitless не отговарят. Те ще ви проверят, ако ви е за първи път. Ще трябва да изпратите документи. Влезте в чата и попитайте за проверката за изплащане, ако още не сте го направили.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвам се да изтегля 800,00 от моята безлимитна казино сметка, използвайки метода на биткойн, но това не ми позволява. Изпратих няколко имейла до екипа за поддръжка на живо и все още не съм намерил решение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Някакви добри новини от ваша страна може би?

Искате ли да актуализирате жалбата, която сте изпратили наскоро? Бих го направил веднага.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така се опитва да оттегли. Предадох документите, отидох да ги проверя часове по-късно и съм заключен от акаунта си. Постоянно казват, че трябва да верифицирам акаунта си. (Което е в процес.)

но защо ме заключвате от моя акаунт. Не мога да проверя състоянието или да играя с печалбите. Много разочароващо, защото когато бяха пари от джоба ми, със сигурност ме оставяха да играя. Не препоръчвам това казино.

Автоматичен превод:
Gilmank
преди 1 година

Странно, че биха те заключили. Между другото може да отнеме няколко работни дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така се опитва да оттегли. Предадох документите, отидох да ги проверя часове по-късно и съм заключен от акаунта си. Постоянно казват, че трябва да верифицирам акаунта си. (Което е в процес.)

но защо ме заключвате от моя акаунт. Не мога да проверя състоянието или да играя с печалбите. Много разочароващо, защото когато бяха пари от джоба ми, със сигурност ме оставяха да играя. Не препоръчвам това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В някои случаи казината блокират акаунта, докато проверката приключи. Нека считаме това за някаква процедура за сигурност. Бих предпочел играчите да се информират за това предварително. Става въпрос за изпращане на един кратък имейл или текстово съобщение, така че все още съм изумен всеки път, когато чуя казиното просто да заключи акаунта, оставяйки играча да се чуди... Това в най-добрия случай не е много учтиво.

Уведомете ме веднага щом получите актуализации, моля. Само за да се уверите, че няма повече пречки, можете ли да го направите?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Странно, че биха те заключили. Между другото може да отнеме няколко работни дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Както казах, това е обичайна практика. Истинският проблем е, че казиното продължава да се проваля в комуникацията.. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Подадох жалба, но ходих напред-назад с питбоса, тъй като те твърдяха, че съм играл блек джак, което не е разрешено според правилата на талона, който използвах. Преди да започна процеса на проверка, щракнах върху блек джек и системата ограничи играта. След като започнах проверката и поисках 2k изплащане и потвърдих с обслужването на клиенти, че трябва да оставя $30 в акаунта си, бях одобрен да обработя изплащането. По време на проверката щракнах върху блек джек, който след това беше неограничен, вярвах, че системата на казиното е направила това, защото изпълних всички задължения на правилата за купони и правилата и условията. След това поисках изплащане от 1500, защото реалният ми баланс падна до 1689, защото играех слотове и блек джак.

След като изпратих отговора си до казината payments@limitlesscasino.com, за да финализирам транзакцията - получих бележка, че нарушавам правилата и условията на казината и те анулираха печалбите ми въз основа на това, че играх блек джак, който след това беше станал неограничен . Получих това обяснение:

Здравей Ванеса,

Надявам се, че сте добре и в безопасност.

Моля, прочетете отново нашите правила и условия

https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions


7.1.Общи правила за бонуси и промоции


Условията на промоцията са в сила до изтеглянето на всички печалби от промоцията. Депозиране върху съществуващ баланс, изпълнение на изискванията за залагане, теглене или спад на баланса ви под $1 няма да анулира това правило

Като краен резултат системата успя да запише, че $4,880 от вашите залози са били изиграни на игра [ Blackjack ], която е била ограничена за игра от препоръчания бонус.

Въпреки това, взехме под внимание, че не сте имали намерение да извършвате подобно нарушение, ние решихме да върнем първоначалния депозит обратно във вашата сметка.

Ще бъдете без ограничения, докато я играете.

Отново, няма удовлетворение да бъдете принудени да премахнете напълно печалбите си, но правилата и условията трябва да се спазват стриктно в такива ситуации.

Надяваме се, че няма да бъдем принудени да вземаме подобни решения в бъдеще и се надяваме на още по-качествено сътрудничество.

Желая ви страхотен остатък от деня!


Вярвах, че съм в рамките на моята законна и подходяща употреба въз основа на моето разбиране на правилата и условията и когато блекджек беше неограничен в моята сметка по време на процеса на проверка, че все още имам право на печалбите си, дори планирах да оставя 168 на моя сметка за бъдеща игра, както и да играете над $400, когато блек джак стана неограничен! Смятам, че не съм нарушил въз основа на правилата и условията и поведението на казиното.

Автоматичен превод:
vbeane825
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, че сте били в подобна ситуация. Имам въпрос. Можете ли да ми кажете дали блекджек е наличен веднага след приключване на проверката? Бих си помислил също, че няма да има проблем, след като изпълних всички изисквания за бонуса. Струва ми се доста странно.

Ако обаче смятате, че всичко е било наред от ваша страна, тогава е било разумна стъпка да подадете жалба . Така че ще видим как ще се развие ситуацията, защото това много ме интересува, защото е интригуващ случай.

Ако научите нещо ново, бихте ли ме уведомили?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Да, ще ви уведомя. Тъй като анулираха печалбите ми и оставиха първоначалния ми депозит от $50 долара, получих имейл, в който се посочва, че проверката на кредитната ми карта е одобрена. Със следната информация:


Здравейте,

Надявам се, че си добре.

Благодарим ви, че предоставихте необходимата документация!

Вашата кредитна карта, завършваща **9400, е потвърдена!

Моля, имайте предвид, че вашите ограничения са:

1) $750 на ден;

2) $5000 на месец.

За допълнителна помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти!

Най-сърдечни поздрави,

Рекс

Безгранично банкиране


Те продължиха да се позовават на раздел в правилата и условията, който гласи: Условията на промоцията са в сила, докато всички печалби от промоцията не бъдат изтеглени. Депозирането върху съществуващия баланс, изпълнението на изискванията за залагане, тегленето или спадането на баланса ви под $1 няма да анулира това правило.


Това, което е изключително несправедливо, е фактът, че блекджекът беше ограничен и нямах достъп до него. След като поисках теглене и започнах проверка на самоличността си, ограничението за Блекджек беше премахнато и имах реален баланс с 0 бонус баланс. Не съм сигурен какво имат предвид по отношение на 4,88 на BJ, тъй като всъщност намалих реалния си баланс от 2k до 1689, когато бях потвърден, за да поискам теглене. Освен това правилата и условията, на които се позовават, нямат смисъл. Ако промоцията е в сила, докато всичко бъде оттеглено, но оттеглянето не анулира това правило, тогава кога излизате от състояние на промоция?


Изглежда ми като загадъчна вратичка.


Автоматичен превод:
vbeane825
преди 1 година

И на мен не ми изглежда добре от това, което описвате, така че е уместно да сте пуснали жалба и нашият екип ще я разгледа допълнително и ще се опита да ви помогне.

Междувременно ще видим докъде ще стигне случаят и дали ще откриете допълнителна информация.

Ще чакам отговор

Автоматичен превод:
Audrennab101
преди 1 година

Здравейте, получихте ли парите си? Седмици наред се опитвам да получа моята и днес подадох жалба тук.

Бризи

Автоматичен превод:
thebreeze
преди 1 година

не Дори не мога да вляза в акаунта си. Предаде се. След милион имейли. Напълно ненадеждно казино!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да си спомня дали го направих

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Внимавайте с бонусите „Без правила". Те очевидно имат правила, дори след като приключите със залагането. Депозирах 1k с 50 бонус за мач без правила, играх слотове, докато изискването за 1 x залагане беше изпълнено. След това изиграх куп слотове и няколко игри на маса, след което поисках 4k теглене (салдото беше 4500, за да мога да върна лепкавия бонус). Беше отказан и печалбите ми бяха анулирани, депозитът ми беше върнат обратно в моята сметка. След това отидох направо на блек джак и спечелих обратно моите 4 хиляди за около 15 минути и ги изтеглих успешно, така че не е много тъжно. Просто бъдете наясно.

Автоматичен превод:
scottM
преди 7 месеца

Това е, което аз наричам късмет. Това е страхотна история и се радвам, че я представихте на вниманието на играчите. Вероятно бих искал малко информация от казиното с всеки бонус, защото много играчи имат проблеми с тях.

Както и да е, дори да сте попаднали на тях, вие сте се върнали доста бързо. Радвам се, че успяхте да го направите и също така се оттеглихте успешно. Колко време отне тегленето? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Тегленето беше извършено за 15 минути, което беше изненадващо.

Автоматичен превод:
scottM
преди 7 месеца

Това поне е доста добре, нали?

Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини