Изпращам имейл на безгранично казино, за да потвърдя акаунта си и няма отговор. Денонощният чат на живо не съществува, има само имейл за поддръжка. Видях, че някой друг има точно този проблем и той някак си го разреши. Как мога да се свържа с безграничното казино, за да потвърдя акаунта си, за да мога да изтегля своите BTC?
Iv been emailing limitless Casino to verify my account and there is no response. The 24/7 live chat dosnt exist there is only the support email. I saw someone else have this exact problem and they somehow got the issue resolved. How can I get in contact with limitless casino to verify my account so I can withdrawal my BTC?
Знам, че минаха няколко дни, имаш ли късмет?
За съжаление не е в моята власт да ви дам някаква директна връзка с казиното (нямам такава), бих добавил коментар в техните профили в социалните медии, всички компании не обичат много отрицателната обратна връзка... 🤔
По-официално, не се колебайте да прегледате раздела за оплаквания , не съм сигурен за резултата, но споменахте друг играч в същата ситуация, бих погледнал там.
Всички други прозрения се оценяват, дръжте ни в течение.
I know it has been a few days, any luck?
Sadly, it is not within my power to give you some direct connection to the casino (I do not possess any), I would add a comment on their social media profiles, all companies are not very fond of negative feedback... 🤔
More officially, feel free to browse the complaint section, not sure about the result, but you mentioned another player in the same situation, I would look there.
Any other insights are appreciated, keep us posted.
Опитвам се да изтегля 800,00 от моята безлимитна казино сметка, използвайки метода на биткойн, но това не ми позволява. Изпратих няколко имейла до екипа за поддръжка на живо и все още не съм намерил решение.
I am trying to withdraw 800.00 from my limitless casino account using the bitcoin method but however it’s not allowing me to. I have sent multiple emails to the live support team and still have not found a solution.
Бих опитал payout@limitless или pitboss@limitless, ако cs или поддръжката на limitless не отговарят. Те ще ви проверят, ако ви е за първи път. Ще трябва да изпратите документи. Влезте в чата и попитайте за проверката за изплащане, ако още не сте го направили.
I'd try payout@limitless or pitboss@limitless if cs or support at limitless is not replying. They will verify you if it's your first times. You will need to send documents. Go in the chat & ask about hoe they verify for payout if you haven't done so already.
Опитвам се да изтегля 800,00 от моята безлимитна казино сметка, използвайки метода на биткойн, но това не ми позволява. Изпратих няколко имейла до екипа за поддръжка на живо и все още не съм намерил решение.
I am trying to withdraw 800.00 from my limitless casino account using the bitcoin method but however it’s not allowing me to. I have sent multiple emails to the live support team and still have not found a solution.
Здравейте!
Някакви добри новини от ваша страна може би?
Искате ли да актуализирате жалбата, която сте изпратили наскоро? Бих го направил веднага.
Hey there!
Any good news on your side, perhaps?
Care to update the complaint you have submitted recently? I would do that at once.
Също така се опитва да оттегли. Предадох документите, отидох да ги проверя часове по-късно и съм заключен от акаунта си. Постоянно казват, че трябва да верифицирам акаунта си. (Което е в процес.)
но защо ме заключвате от моя акаунт. Не мога да проверя състоянието или да играя с печалбите. Много разочароващо, защото когато бяха пари от джоба ми, със сигурност ме оставяха да играя. Не препоръчвам това казино.
Also trying to withdrawal. Turned in the documents, went to check on it hours later and I’m locked out of my account. They keep saying I need to verify my account. (Which is in process.)
but why lock me out of my account. I can’t check the status or play with the winnings. Very frustrating because when it was money out of my pocket they sure let me play. I do not recommend this casino.
Странно, че биха те заключили. Между другото може да отнеме няколко работни дни
That's strange they would lock you out. By the way it can take a few business days
Също така се опитва да оттегли. Предадох документите, отидох да ги проверя часове по-късно и съм заключен от акаунта си. Постоянно казват, че трябва да верифицирам акаунта си. (Което е в процес.)
но защо ме заключвате от моя акаунт. Не мога да проверя състоянието или да играя с печалбите. Много разочароващо, защото когато бяха пари от джоба ми, със сигурност ме оставяха да играя. Не препоръчвам това казино.
Also trying to withdrawal. Turned in the documents, went to check on it hours later and I’m locked out of my account. They keep saying I need to verify my account. (Which is in process.)
but why lock me out of my account. I can’t check the status or play with the winnings. Very frustrating because when it was money out of my pocket they sure let me play. I do not recommend this casino.
В някои случаи казината блокират акаунта, докато проверката приключи. Нека считаме това за някаква процедура за сигурност. Бих предпочел играчите да се информират за това предварително. Става въпрос за изпращане на един кратък имейл или текстово съобщение, така че все още съм изумен всеки път, когато чуя казиното просто да заключи акаунта, оставяйки играча да се чуди... Това в най-добрия случай не е много учтиво.
Уведомете ме веднага щом получите актуализации, моля. Само за да се уверите, че няма повече пречки, можете ли да го направите?
In some cases, casinos lock the account untill the verification is over. Let's consider that as some sort o security procedure. I would prefer players to get informed about this in advance. It's about sending one short email or a text message so, I'm still amazed every time I hear the casino just lock the account, leaving the player wondering... This is not very polite at best.
Let me know as soon as you get any updates, please. Just to ensure there are no further obstacles, can you do that?
Подадох жалба, но ходих напред-назад с питбоса, тъй като те твърдяха, че съм играл блек джак, което не е разрешено според правилата на талона, който използвах. Преди да започна процеса на проверка, щракнах върху блек джек и системата ограничи играта. След като започнах проверката и поисках 2k изплащане и потвърдих с обслужването на клиенти, че трябва да оставя $30 в акаунта си, бях одобрен да обработя изплащането. По време на проверката щракнах върху блек джек, който след това беше неограничен, вярвах, че системата на казиното е направила това, защото изпълних всички задължения на правилата за купони и правилата и условията. След това поисках изплащане от 1500, защото реалният ми баланс падна до 1689, защото играех слотове и блек джак.
След като изпратих отговора си до казината payments@limitlesscasino.com, за да финализирам транзакцията - получих бележка, че нарушавам правилата и условията на казината и те анулираха печалбите ми въз основа на това, че играх блек джак, който след това беше станал неограничен . Получих това обяснение:
Здравей Ванеса,
Надявам се, че сте добре и в безопасност.
Моля, прочетете отново нашите правила и условия
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7.1.Общи правила за бонуси и промоции
Условията на промоцията са в сила до изтеглянето на всички печалби от промоцията. Депозиране върху съществуващ баланс, изпълнение на изискванията за залагане, теглене или спад на баланса ви под $1 няма да анулира това правило
Като краен резултат системата успя да запише, че $4,880 от вашите залози са били изиграни на игра [ Blackjack ], която е била ограничена за игра от препоръчания бонус.
Въпреки това, взехме под внимание, че не сте имали намерение да извършвате подобно нарушение, ние решихме да върнем първоначалния депозит обратно във вашата сметка.
Ще бъдете без ограничения, докато я играете.
Отново, няма удовлетворение да бъдете принудени да премахнете напълно печалбите си, но правилата и условията трябва да се спазват стриктно в такива ситуации.
Надяваме се, че няма да бъдем принудени да вземаме подобни решения в бъдеще и се надяваме на още по-качествено сътрудничество.
Желая ви страхотен остатък от деня!
Вярвах, че съм в рамките на моята законна и подходяща употреба въз основа на моето разбиране на правилата и условията и когато блекджек беше неограничен в моята сметка по време на процеса на проверка, че все още имам право на печалбите си, дори планирах да оставя 168 на моя сметка за бъдеща игра, както и да играете над $400, когато блек джак стана неограничен! Смятам, че не съм нарушил въз основа на правилата и условията и поведението на казиното.
I submitted a complaint but have been going back and forth with the pitboss as they are claiming that I played black jack which is not allowed per the rules of the coupon I used. Prior to starting the verification process, I clicked on black jack and the system had restricted game play. Once starting the verification and requesting a 2k payout and confirming with customer service that I needed to leave $30 on my account, I was approved to process the pay out. During the verification time, I clicked on black jack which then was unrestricted, I trusted that the casino system did this because I met all obligations of the coupon rules and terms and conditions. I then requested a payout of 1500 because my real balance dropped to 1689 because i played slots and black jack.
After sending my reply to the casinos payments@limitlesscasino.com in order to finalize the transaction - I received a note that I was in violation of the casinos terms and conditions and they voided my winnings based on me playing black jack which had then become unrestricted. I received this explanation:
Hi Vanessa,
Hope that you are well and safe.
Please read our terms and conditions again
https://limitlesscasino.com/terms-and-conditions
7.1.Overall Bonus and Promotion Rules
Terms of the promotion are in effect until all winnings from the promotion have been withdrawn. Depositing on top of existing balance, meeting wagering requirements, withdrawing or having your balance drop below $1 will not void this rule
As a final result, the system managed to record that $4.880 of your bets were played on a game [ Blackjack ] that was restricted from being played by the referred bonus.
However, it has been taken into consideration that you had no intentions in making such a violation, we have decided to put the initial deposit back onto your account.
You will be restriction-free while playing it.
Again, there is no satisfaction in being forced to fully remove your winnings, but rules and terms must be followed strictly in such situations.
We hope that we will not be forced into making any similar decisions in the future and hope for even higher-quality collaboration.
Wishing you a great rest of the day!
I trusted that I was within my legal and apprpriate usage based on my understanding of the terms and conditions and where blackjack was unrestricted on my account during the verification process that I was still entitled to my winnings, I even was planning on leaving 168 on my account for future play as well as had played over $400 when black jack became unrestricted! I believe I did not violate based on the terms and conditions and the behaviors of the casino.
Здравейте, съжалявам, че сте били в подобна ситуация. Имам въпрос. Можете ли да ми кажете дали блекджек е наличен веднага след приключване на проверката? Бих си помислил също, че няма да има проблем, след като изпълних всички изисквания за бонуса. Струва ми се доста странно.
Ако обаче смятате, че всичко е било наред от ваша страна, тогава е било разумна стъпка да подадете жалба . Така че ще видим как ще се развие ситуацията, защото това много ме интересува, защото е интригуващ случай.
Ако научите нещо ново, бихте ли ме уведомили?
Hi, I'm sorry you've been in a similar situation. I have a question. Can you please advise if blackjack was available right after finishing the verification? I would also have thought that there would be no problem after I had completed all the requirements for the bonus. It seems quite strange to me.
However, if you believe that everything was fine on your part, then it was a reasonable step to file a complaint. So we will see how the situation develops, because I am quite interested in this, because it is an intriguing case.
If you learn something new, could you let me know ?
Да, ще ви уведомя. Тъй като анулираха печалбите ми и оставиха първоначалния ми депозит от $50 долара, получих имейл, в който се посочва, че проверката на кредитната ми карта е одобрена. Със следната информация:
Здравейте,
Надявам се, че си добре.
Благодарим ви, че предоставихте необходимата документация!
Вашата кредитна карта, завършваща **9400, е потвърдена!
Моля, имайте предвид, че вашите ограничения са:
1) $750 на ден;
2) $5000 на месец.
За допълнителна помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти!
Най-сърдечни поздрави,
Рекс
Безгранично банкиране
Те продължиха да се позовават на раздел в правилата и условията, който гласи: Условията на промоцията са в сила, докато всички печалби от промоцията не бъдат изтеглени. Депозирането върху съществуващия баланс, изпълнението на изискванията за залагане, тегленето или спадането на баланса ви под $1 няма да анулира това правило.
Това, което е изключително несправедливо, е фактът, че блекджекът беше ограничен и нямах достъп до него. След като поисках теглене и започнах проверка на самоличността си, ограничението за Блекджек беше премахнато и имах реален баланс с 0 бонус баланс. Не съм сигурен какво имат предвид по отношение на 4,88 на BJ, тъй като всъщност намалих реалния си баланс от 2k до 1689, когато бях потвърден, за да поискам теглене. Освен това правилата и условията, на които се позовават, нямат смисъл. Ако промоцията е в сила, докато всичко бъде оттеглено, но оттеглянето не анулира това правило, тогава кога излизате от състояние на промоция?
Изглежда ми като загадъчна вратичка.
Yes I will let you know. Since they voided my winnings and left my initial deposit of $50 dollars, I received an email stating that my credit card verification was approved. With the following info:
Hello,
Hope you are well.
Thank you for providing the required documentation!
Your credit card ending **9400 is verified!
Please note that your limits are:
1) $750 per day;
2) $5000 per month.
For any further assistance, please do not hesitate to contact our Customer Support Team!
Kindest regards,
Rex
Limitless Banking
They kept referring to a section in the terms and conditions which states: Terms of the promotion are in effect until all winnings from the promotion have been withdrawn. Depositing on top of existing balance, meeting wagering requirements, withdrawing or having your balance drop below $1 will not void this rule.
What is extremely unjust, is the fact that blackjack was restricted and I could not access it. Once I requested the withdrawal and started verification of my identity, the Blackjack restriction was lifted and I had a real balance with a 0 bonus balance. I am unsure of what they are referring to regarding the 4.88 on BJ since I actually brought my real balance from 2k down to 1689 when I was verified to request a withdrawal. Furthermore, the terms and conditions they are referencing doesn't make sense. If the promotion is in effect until everything is withdrawn but withdrawing does not void this rule, then when are you ever out of a promotional state?
Seems like a fishy loophole to me.
И на мен не ми изглежда добре от това, което описвате, така че е уместно да сте пуснали жалба и нашият екип ще я разгледа допълнително и ще се опита да ви помогне.
Междувременно ще видим докъде ще стигне случаят и дали ще откриете допълнителна информация.
Ще чакам отговор
It doesn't look good to me either from what you describe, so it's an appropriate idea that you've opened a complaint and our team will look into it further and try to help you.
In the meantime, we'll see where the case goes and if you find out any additional information.
I'll be waiting for a reply
Здравейте, получихте ли парите си? Седмици наред се опитвам да получа моята и днес подадох жалба тук.
Бризи
Hello, Did you ever get your money? I've been trying for weeks to get mine, and filed a complaint here today.
Breezie
Внимавайте с бонусите „Без правила". Те очевидно имат правила, дори след като приключите със залагането. Депозирах 1k с 50 бонус за мач без правила, играх слотове, докато изискването за 1 x залагане беше изпълнено. След това изиграх куп слотове и няколко игри на маса, след което поисках 4k теглене (салдото беше 4500, за да мога да върна лепкавия бонус). Беше отказан и печалбите ми бяха анулирани, депозитът ми беше върнат обратно в моята сметка. След това отидох направо на блек джак и спечелих обратно моите 4 хиляди за около 15 минути и ги изтеглих успешно, така че не е много тъжно. Просто бъдете наясно.
Be wary of the "No Rules" Bonuses. They apparently do have rules, even after you finish the wagering. I deposited 1k with a 50 no rules match bonus, played slots till the 1 x wagering requirement was completed. Then played a bunch of slots, and some table games, then requested a 4k cashout (balance was 4500 so I could give the sticky bonus back). It got denied, and my winnings voided, my deposit put back into my account. I then went straight to black jack and won my 4 k back in about 15 minutes, and sucessfully withdrew it, so Not too sad. Just be aware.
Това е, което аз наричам късмет. Това е страхотна история и се радвам, че я представихте на вниманието на играчите. Вероятно бих искал малко информация от казиното с всеки бонус, защото много играчи имат проблеми с тях.
Както и да е, дори да сте попаднали на тях, вие сте се върнали доста бързо. Радвам се, че успяхте да го направите и също така се оттеглихте успешно. Колко време отне тегленето? 🙂
Now that's what I call luck. It's a great story and I'm glad you brought it to the attention of the players. I would probably ask for some information from the casino with every bonus because many players have issues with them.
Anyway, even if you did come across them, you got back pretty quickly. I'm pleased that you managed to do it and you also withdrew successfully. How long did it take to withdraw ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.