Не знаех, че това е тук. Вместо да изберете отговор, изберете напред. Препратете вашия отговор за потвърждение към отдела за изплащане. Същият имейл, който са ви изпратили, не изберете отговор изберете препращане и потвърждение за изплащане. това помага ли
I didn't know this was here. Instead of selecting reply select forward. Forward your confirmation response to the payout department. The same email that they sent you don't select reply select forward and confirm to payout. Does that help?
Има ли отдел за оплаквания? Ако е така, мога ли да получа техните имейл адреси?
There is a complaint department? If so can I have their email addrezs?
Загубил съм поне 10 000 долара в това казино през последните шест месеца. Те продължават да отказват искането ми за нищожно изплащане. Спазвах правилата и условията. Което е приложено. И твърдението, че трябва да приспадна 88 няколко долара и да продължа да отказвам изплащането си за „бонус за нисък залог" Всеки път, когато ги попитам какво съм платил на това казино, те прекъсват разговора.
I have lost at least 10000 dollars at this casino in the last six months. They continue to deny my request for a meager payout. I followed terms and conditions. Which is attached. And the claim I need to deduct 88 some dollars and continue to deny my payout on a "low wager bonus" Every time I ask them what I have paid to this casino they disconnect the conversation.
Ако сте използвали залог, дори ако е бил нисък, ще трябва да го платите или те няма да ви платят. Не използвам бонус заради залози. Прочетете правилата и условията, след което направете сметка. Колко беше изискването за залог?
Разделът на портфейла в горния десен ъгъл показва ли реалния ви баланс? Разделът на портфейла има бонус баланс, игра през баланс и реален баланс.
If you used a wager even if it was low, you will need to pay it or they wont pay you. I don't use bonus because of wagers. Read the terms & conditions then do the math. How much was the wager requirement?
Does the wallet tab on the top right display your real balance? The wallet tab has the bonus balance, play through balance & real balance.
Пълните условия са тук. Не виждам нищо за това малко предупреждение. Пуснах играта през баланс, бонус баланс и игра през баланс и двете казват 0.
Full terms are here. I don’t see anything about this little caveat. I played the play through balance, bonus balance and play through balance both say 0.
Момиче/господине, какво е процент? Не съм запознат с това. Залог 10 × Разбирам. D+B Аз не. Сега максималното изтегляне е 5 × депозит, което сте посочили, че е малка сума за теглене. Преминавам през подобна ситуация, в която искам печалбата си от 23.12.22. Limitless няма да комуникира ефективно с guru, нито да отговаря на имейлите ми до pitboss. Забелязахте ли, че Limitless не е лиценз? пише spinlogic, но те не съществуват. Можете да изпращате имейли, но не знам за това конкретно казино
Girl/sir, what is percentage? I'm not familiar with this. Wager 10× I understand. D+B I don't. Now max cash out is 5× deposit, which you did state it's a small withdrawal amount. I'm going through a similar situation where I am requesting my winning since 12/23/22. Limitless will not communicate efficiently on guru nor reply to my emails to pitboss. Did you notice Limitless is not license? it says spinlogic, but they are non existent. You can send emails, but tbh idk about this particular casino
здрасти Видях изображението и ще се опитам да обясня възможно най-лесно: да речем, че депозирате 100 USD, като бонус получавате допълнителни 125, сега имате общо 225, изискванията за залагане са 10 пъти ДЕПОЗИТА и БОНУС БАЛАНС (D+ B означава, че: депозит плюс бонус), така че означава, че трябва да заложите 2250, това изискване за залагане изглежда наистина щедро (твърде хубаво, за да е истина), като се има предвид, че средната стойност за споменатите бонуси за депозит е 35x. Максималното теглене е 5 пъти сумата на депозита, което означава, че печалбите ви ще бъдат ограничени до 500 USD, ако сте направили депозит от 100 USD, сега, като се замисля, затова изискванията за залагане са толкова гъвкави. Единственото нещо, което не разбирам е частта с обратното изкупуване. Освен това предстоящото теглене, което споменавате, отнема твърде много време, за да бъде завършено, бих ви препоръчал да подадете жалба, може би това ще помогне.
Hi. Saw the image and I will try to explain as easy as possible: let's say you deposit 100 USD, as a bonus you get extra 125, now having 225 in total, the wagering requirements are 10 times the DEPOSIT and the BONUS BALANCE (D+B means that: deposit plus bonus), so it means you must wager 2250, that wagering requirement seem really generous (too good to be true), considering the average for said deposit bonuses are 35x. The max cashout is 5x the deposit amount, which means your winnings will be capped at 500 USD if you made the 100 USD deposit, now that I think it, that's why the wagering requirements are so flexible. The redemptions part is the only thing I don't understand. Also, the pending withdrawal you mention is taking too long to be completed, I would recommend you to file a complaint, maybe that helps.
Господи, тези хора са умни, D+B всъщност го направи още по-лошо. Така че има нисък залог, да речем 5x. Но D+B всъщност промени това в зависимост от депозита + процента. Тогава няма да ви позволят да се оттеглите, това е сенчеста работа
My goodness these people are clever D+B actually made it worse. So there is a low wager let's say 5x. But the D+B actually altered that depending on the deposit + percentage. Then they won't let you withdraw, this is shady business
За съжаление, изискването за залагане на депозит плюс бонус е често срещана практика, почти всеки бонус за депозит във всички казина във всички юрисдикции има това правило, затова препоръчвам никога да не вземате тези бонуси, защото е почти невъзможно да изчистите изискванията, освен ако не извадите голям късмет и получете голям успех на променлив слот, който дава достатъчно пари за изчистване на изискванията и се надяваме да имате малко оставащ баланс след изчистването им. Единствените бонуси, които си струва да вземете, са безплатни завъртания без изисквания за залагане на печалби, връщане на пари и МОЖЕ БИ лепкави бонуси за депозит, те нямат изисквания за залагане, но идват с определени ограничения, но обикновено са по-гъвкави от бонусите за депозит с изисквания за залагане.
Sadly, the deposit plus bonus wagering requirement is a common practice, nearly every deposit bonus across all casinos in all jurisdictions have that rule, that's why I recommend never taking these bonuses, because it's nearly impossible to clear the requirements unless you get extremely lucky and get a big hit on a volatile slot that gives enough money to clear requirements and hopefully have a little balance left after clearing them. The only bonuses worth taking are freespins without wagering requirements on winnings, cashback and MAYBE sticky deposit bonuses, these have no wagering requirements but come with certain restrictions but usually more flexible than deposit bonuses with wagering requirements.
Отказах се от бонус чрез чат и имейл и те няма да го уважат. Казаха на casino guru друго, въпреки че имам имейла. Техните преписи на чат не работят, така че трябва да направя екранна снимка
I opted out of bonus via chat & email, & they will not honor that. They told casino guru otherwise although I have the email. Their Chat transcripts don't work so I have to screenshot
Убеден съм, че имат алгоритъм за игра. Спечелих в началото. Дори относно наградите за лоялност и скандалната игра чрез условия. И това постепенно намаля до седмици въртене на реали с постоянно намаляване на баланса. И това важи и за наградите за лоялност. Ще спра да посещавам това казино. Особено с тези последни глупости с бонус с нисък залог. Похарчих МНОГО пари тук, толкова много, че те просто млъкнаха, когато попитах какво общо съм похарчил там. „Чатът приключи от представител за обслужване на клиенти"
Well I’m quite confident they have an algorithm of play. I won in the beginning. Even on the loyalty rewards and the outrageous play through terms. And that gradually decreased to weeks of spinning reals with a constant decrease in balance. And that goes for the loyalty rewards as well. I am going to stop visiting this casino. Especially with this last low wager bonus crap. I have spent ALOT of money here, so much that they just go silent when I ask what I have spent there in total. "Chat ended by customer service rep"
Аз също открих, че неограниченото е моето най-лошо онлайн преживяване. Нещо ми подсказва, че са извънбрачни.
Me too, I've found limitless to be my worse online experience. Something tells me they are ilegetimate.
Загубил съм поне 10 000 долара в това казино през последните шест месеца. Те продължават да отказват искането ми за нищожно изплащане. Спазвах правилата и условията. Което е приложено. И твърдението, че трябва да приспадна 88 няколко долара и да продължа да отказвам изплащането си за „бонус за нисък залог" Всеки път, когато ги попитам какво съм платил на това казино, те прекъсват разговора.
I have lost at least 10000 dollars at this casino in the last six months. They continue to deny my request for a meager payout. I followed terms and conditions. Which is attached. And the claim I need to deduct 88 some dollars and continue to deny my payout on a "low wager bonus" Every time I ask them what I have paid to this casino they disconnect the conversation.
Въз основа на имейла от казиното предполагам, че сте приели лепкав бонус от тях. Това означава, че не можете да изтеглите първоначалната бонус сума, която сте получили от тях, но можете да изтеглите останалата част от печалбите си. След това трябва да оставите първоначалната сума на бонуса в акаунта си и да опитате да изтеглите останалата част.
Based on the email from the casino, I assume you accepted a sticky bonus from them. That means you can't withdraw the initial bonus amount that you received from them, but you can withdraw the rest of your winnings. Then you need to leave the initial bonus amount on your account and try to withdraw the rest.
Момиче/господине, какво е процент? Не съм запознат с това. Залог 10 × Разбирам. D+B Аз не. Сега максималното изтегляне е 5 × депозит, което сте посочили, че е малка сума за теглене. Преминавам през подобна ситуация, в която искам печалбата си от 23.12.22. Limitless няма да комуникира ефективно с guru, нито да отговаря на имейлите ми до pitboss. Забелязахте ли, че Limitless не е лиценз? пише spinlogic, но те не съществуват. Можете да изпращате имейли, но не знам за това конкретно казино
Girl/sir, what is percentage? I'm not familiar with this. Wager 10× I understand. D+B I don't. Now max cash out is 5× deposit, which you did state it's a small withdrawal amount. I'm going through a similar situation where I am requesting my winning since 12/23/22. Limitless will not communicate efficiently on guru nor reply to my emails to pitboss. Did you notice Limitless is not license? it says spinlogic, but they are non existent. You can send emails, but tbh idk about this particular casino
Господи, тези хора са умни, D+B всъщност го направи още по-лошо. Така че има нисък залог, да речем 5x. Но D+B всъщност промени това в зависимост от депозита + процента. Тогава няма да ви позволят да се оттеглите, това е сенчеста работа
My goodness these people are clever D+B actually made it worse. So there is a low wager let's say 5x. But the D+B actually altered that depending on the deposit + percentage. Then they won't let you withdraw, this is shady business
Прилагането на изисквания за залагане към депозит + бонус обикновено е най-лошият случай, от друга страна, залагането е само 10 пъти тук според екранната снимка, която сте публикували по-горе. Това е много ниско изискване за залагане, въпреки че трябва да заложите и депозита.
Applying wagering requirements to deposit + bonus is usually the worse case, on the other hand, the wagering is only 10x here according to the screenshot you posted above. That's a very low wagering requirement even though you need to wager the deposit as well.
За съжаление, нямате много опции, тъй като те нямат лиценз. Въпреки това можете да започнете, като играете в Betinia Casino , което го има и е много добре квалифицирано. Така че няма да имате подобни проблеми в бъдеще, можете да се насладите на играта максимално!
Unfortunately, you don't have many options since they don't have a license. However, you can start by playing at Betinia Casino , which has it and is very well qualified. So you won't have such problems in the future, you can enjoy the game to the fullest!
Desværre har du ikke mange muligheder, da de ikke har en licens. Du kan dog starte med at spille hos Betinia Casino, som har det og er rigtig godt kvalificeret. Så du vil ikke have sådanne problemer i fremtiden kan du nyde spillet fuldt ud!
Изпращам имейл на безгранично казино, за да потвърдя акаунта си и няма отговор. Денонощният чат на живо не съществува, има само имейл за поддръжка. Видях, че някой друг има точно този проблем и той някак си го разреши. Как мога да се свържа с безграничното казино, за да потвърдя акаунта си, за да мога да изтегля своите BTC?
Iv been emailing limitless Casino to verify my account and there is no response. The 24/7 live chat dosnt exist there is only the support email. I saw someone else have this exact problem and they somehow got the issue resolved. How can I get in contact with limitless casino to verify my account so I can withdrawal my BTC?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.