Те не правят това, което казват, че казват, свържете се с чат на живо и няма такъв, просто бот, всичко, което искам, са моите $50, които спечелих от бонус, който трябваше да бъде бонус без депозит, сега искат да направя $10;, депозит защо да го правя, ако дори не мога да говоря с истински човек, на когото съм изпратил имейл, те казват, че чатът на живо ще се погрижи за това, когато няма нищо друго освен бот, който да отговори
They are not doing what they say they say contact live chat and there is none just a bot all I want is my $50 I won from a bonus that was supposed to be a no deposit bonus now they want me to make a $10;, deposit why would I if I can't even talk to real person I've email they say live chat will take care of it when there's nothing but s bot to reply
О, съжалявам, че се забърка в тази ситуация. Все пак бих казал, че депозитът, който казиното ви моли да направите, е депозит за проверка, който е често срещан в почти всяко казино. Имате ли вече потвърден акаунт тук? Опитайте да им изпратите имейл отново, за да видите как е, и предполагам, че ще е така, но сигурното нещо си е сигурно нещо. Чувствайте се свободни да ми кажете какво ви казват и ще видим какво ще се случи по-нататък.
Oh, I'm sorry you got yourself into this situation. However, I would say that the deposit the casino asks you to make is a verification deposit, which is common in almost every casino. Have you already had a verified account here? Try to email them again to see how it is, and I guess that will be the case, but a sure thing is a sure thing. Feel free to let me know what they tell you and we'll see what happens next.
Очаквам да чуя за одобрението на моите документи за проверка. Напълно съм наясно с правилото за депозит, като изобщо не съм съгласен с него. Оттогава поисках 5 пъти потвърждение за получаване на документите си и защо фалшивите твърдения за поддръжка на живо трябва да бъдат игнорирани и отговорих с jibbirsh за времето, необходимо за проверка 3 снимка, която е там протокол за проверка каква шега, много подозрителен и чакам да видя какво следва, за да забавят или откажат тегленето ми, казината наистина мразят, когато имате достатъчно късмет да спечелите с безплатни завъртания на чип бонус отстъпките са малки, случва се, това е вторият път, когато имам късмет и нито едно казино не искаше да плати на първото казино, което успях да превърна.58c в $100 твоите бяха много бавни в плащането, но в крайна сметка нелицензираните казино станаха рисков бизнес за мен мнение
Waiting to hear about my verification documents approval I'm fully aware of the deposit rule by don't agree with it at all have since asked 5x for confirmation of receipt of my documents and why the false claims on live support only to be ignored and answered with jibbirsh about the time it takes to verify 3 picture that's there verification protocol what a joke very leary and waiting to see what's next for them to delay or deny my withdrawal casinos really hate when your lucky enough to win with a free spins of chip bonus offs are slim it ever happens this is second time I've got lucky and neither casino wanted to pay first casino I was able to turn.58c into $100 thy were very slow in paying but eventually did unlicensed casino are risky business to in my opinion
Внимавайте с бонусите „Без правила". Те очевидно имат правила, дори след като приключите със залагането. Депозирах 1k с 50 бонус за мач без правила, играх слотове, докато изискването за 1 x залагане беше изпълнено. След това изиграх куп слотове и няколко игри на маса, след което поисках 4k теглене (салдото беше 4500, за да мога да върна лепкавия бонус). Беше отказан и печалбите ми бяха анулирани, депозитът ми беше върнат обратно в моята сметка. След това отидох направо на блек джак и спечелих обратно моите 4 хиляди за около 15 минути и ги изтеглих успешно, така че не е много тъжно. Просто бъдете наясно.
Be wary of the "No Rules" Bonuses. They apparently do have rules, even after you finish the wagering. I deposited 1k with a 50 no rules match bonus, played slots till the 1 x wagering requirement was completed. Then played a bunch of slots, and some table games, then requested a 4k cashout (balance was 4500 so I could give the sticky bonus back). It got denied, and my winnings voided, my deposit put back into my account. I then went straight to black jack and won my 4 k back in about 15 minutes, and sucessfully withdrew it, so Not too sad. Just be aware.
Много изненадващо, благодаря ви за историята и обратната връзка
Very surprising thank you for the story and feedback
Оттогава трябва да са премахнали поддръжката на живо, защото не мога да я намеря, но отново не съм най-разбираемият човек, но. Може да навигира във всички други казино платформи, така че освен ако не пропускам нещо, няма поддръжка на живо. Добре е да чуя, че сте имали добро изживяване
They must have since done away with live support because I can't find it but again I'm not the most tech savvy guy but. Can navigate all other casino platforms so unless I'm missing something there's no live support good to hear you had a good experience
Очаквам да чуя за одобрението на моите документи за проверка. Напълно съм наясно с правилото за депозит, като изобщо не съм съгласен с него. Оттогава поисках 5 пъти потвърждение за получаване на документите си и защо фалшивите твърдения за поддръжка на живо трябва да бъдат игнорирани и отговорих с jibbirsh за времето, необходимо за проверка 3 снимка, която е там протокол за проверка каква шега, много подозрителен и чакам да видя какво следва, за да забавят или откажат тегленето ми, казината наистина мразят, когато имате достатъчно късмет да спечелите с безплатни завъртания на чип бонус отстъпките са малки, случва се, това е вторият път, когато имам късмет и нито едно казино не искаше да плати на първото казино, което успях да превърна.58c в $100 твоите бяха много бавни в плащането, но в крайна сметка нелицензираните казино станаха рисков бизнес за мен мнение
Waiting to hear about my verification documents approval I'm fully aware of the deposit rule by don't agree with it at all have since asked 5x for confirmation of receipt of my documents and why the false claims on live support only to be ignored and answered with jibbirsh about the time it takes to verify 3 picture that's there verification protocol what a joke very leary and waiting to see what's next for them to delay or deny my withdrawal casinos really hate when your lucky enough to win with a free spins of chip bonus offs are slim it ever happens this is second time I've got lucky and neither casino wanted to pay first casino I was able to turn.58c into $100 thy were very slow in paying but eventually did unlicensed casino are risky business to in my opinion
Колко време всъщност чакате да приключи процесът на проверка, ако мога да попитам? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да го направят, тъй като те трябва да проверят всички документи, което не е лесна задача, особено ако са претоварени с тегления.
Винаги препоръчваме да проверявате всяко казино, преди да започнете да играете, особено валидността на неговия лиценз.
Моля, дръжте ни в течение за всички новини относно вашата проверка.
How long are you actually waiting for the verification process to be done, if I may ask? We usually give casinos 14 full days to get it done, as they need to check all the documents, which is not an easy task to do, especially if they are overloaded with withdrawals.
We always recommend checking out every casino before you start to play, especially the validity of its license.
Please keep us informed about any news regarding your verification.
Здравей, защо питаш? Опитвате ли се да разрешите ситуация, възникнала в казиното?
Лично аз не намерих номер в сайта, само че можете да им изпратите имейл. Опитахте ли чат на живо или просто получавате някои общи отговори там?
Кажи ми.
Hi, why do you ask ? Are you trying to resolve a situation that occurred in the casino?
Personally, I didn't find any number on the website, just that you can send them an email. Have you tried the live chat or do you just get some generic answers there ?
Let me know.
Те лъжат за незабавно теглене и без максимално теглене на безплатни чипове. Те конфискуват печалбите ви дори след като сте заложили своя бонус. Играх на 3 слот игри без игри на маса. Wun 600 Взеха само всички. Ляво 50 спечелих 6k и когато се опитах да измия взеха всичко и отново оставиха 50
They lie about instant withdrawal and no max cashout on free chips . They confiscate your winnings even after you wagered your bonus roll through. I played on 3 slot games no table games . Wun 600 They took all only. Left 50 I wun 6k and when I tried to washout they took everything and again left 50
Накрая беше потвърдено и платено, но все пак не бих препоръчал да се подлагате на главоболната игра в лицензирано казино
Finally was verified and paid but still would not recommend putting yourself through the headache play in a licensed casino
Благодаря ви за чудесните новини.
Със сигурност разбирам мнението ви тук. Мога ли да попитам колко време ви отне да се потвърдите накрая?
Thank you for the great news.
I surely understand your point here. May I ask how long it took for you to get verified at the end?
Те лъжат за незабавно теглене и без максимално теглене на безплатни чипове. Те конфискуват печалбите ви дори след като сте заложили своя бонус. Играх на 3 слот игри без игри на маса. Wun 600 Взеха само всички. Ляво 50 спечелих 6k и когато се опитах да измия взеха всичко и отново оставиха 50
They lie about instant withdrawal and no max cashout on free chips . They confiscate your winnings even after you wagered your bonus roll through. I played on 3 slot games no table games . Wun 600 They took all only. Left 50 I wun 6k and when I tried to washout they took everything and again left 50
Здравейте, разбрах, че първоначално сте играли с бонуса и след като спечелите, казиното взе това, което спечелихте, и ви остави само 50. След това не сте имали приложен бонус и спечелихте отново и пак ви взеха парите? И в двата случая казаха ли ви каква е причината и защо се случи? Определено бих искал да знам, защото ако кажеш, че си направил всичко както трябва и не си счупил нищо, тогава не е много приятелски. Не сте ли играли игра с бонуса, който може да бъде ограничен?
Моля да ме уведомите.
Hi, I understand you played with the bonus at first and after you won the casino took what you won and left you with only 50. Then you didn't have any bonus applied and you won again and they took your money again ? In both cases, did they tell you what the reason was and why it happened ? I would definitely like to know because if you say you did everything right and didn't break anything, then it's not very friendly. Didn't you play a game with the bonus that could be restricted ?
Please let me know.
Не помня беше месец или повече, знам го
I dont remember was a month or more i do know that
Всичко е наред, няма значение.
Продължавате ли да играете в това казино сега?
It is okay, never mind.
Do you continue playing at this casino now, though?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.