НачалоФорумКазинаLibrabet Casino - обща дискусия

Librabet Casino - обща дискусия (страница 7)

 от bmeleady17
|
15 890 преглеждания 155 отговора |
|
1...6 7 8
Jaro

здравей Наистина поисках теглене, но все още е в рамките на крайния срок от 3 работни дни, който те твърдят в техните t&c. Просто ми е интересно колко време отне. Защото ако това, което другите играчи казват, е вярно, мисля, че ще ми отнеме известно време да изтегля печалбите си, ако те изплатят

Edited
Автоматичен превод:
tftcosta

Понякога не бих се фиксирал толкова върху Условията, защото си мисля, че понякога се случват неща, които задържат цялото теглене. Но ако има някакви проблеми и не сте получили парите си, ние ще бъдем тук и ще се опитаме да помогнем, ако можем.

Така че бих искал да ни държите в течение дали имате нещо ново или не.

Автоматичен превод:
Romi

Проблемът тук е, че моят онлайн чат е деактивиран повече от две седмици. Уж имам акаунт мениджър, който не отговаря, както никой не отговаря на имейли. Никога не съм печелил пари, абсолютно нищо. Достигнах ниво 4 и ще имам право на кешбек, но не мога да го поискам, защото нямам начин да се свържа с тях. Някой друг да има този проблем?

Това може да е само голяма измама

Автоматичен превод:
Ccfhe

Това е просто грубо. Искам да кажа, дори ако персоналът на казиното по някаква причина е решил да разкрие всички канали, бих очаквал обяснение или честно казано, ако закриването на сметката му би имало повече смисъл за мен.

Опитахте ли да се свържете чрез социалните медии? Предполагам, че няма да помогне много...

Някога казвали ли са ви, че всички бонуси са ограничени? Това, което описахте, звучи почти като друг вид "административно решение".

Автоматичен превод:

Техният чат работи без проблеми тук

Автоматичен превод:
Radka

Това е много странно. какво мога да направя

Вече поисках акаунтът да бъде закрит по имейл и не получих отговор. Възможно ли е да съм бил блокиран от достъп до канали за поддръжка?



Автоматичен превод:
tftcosta

Не разбирам какво става, факт е, че след печалба спряха да плащат, машините спряха да отварят бонуси и онлайн чатът изчезна.

Автоматичен превод:

Това е много странно. какво мога да направя

Вече поисках акаунтът да бъде закрит по имейл и не получих отговор. Възможно ли е да съм бил блокиран от достъп до канали за поддръжка?



Автоматичен превод:

Звучи така. Понякога чатът изчезва, след като играч се оплаче от RTP и така наречените неплащащи игри или нещо подобно. Игнорирането на искане за изплащане или закриване на сметка обаче е много по-лошо, разбира се.

Ако мога, какво беше последното нещо, за което говорихте с екипа за поддръжка или чат?

Автоматичен превод:
Radka

Точно искането за закриване на акаунта. Чатът прекъсваше връзката, докато просто не спря да работи

Автоматичен превод:
Ccfhe

Мога ли да попитам дали успяхте да направите тегления? Ако да, колко време отне?

Автоматичен превод:
tftcosta

Да, направих, но отне около 15 дни

Автоматичен превод:

Точно искането за закриване на акаунта. Чатът прекъсваше връзката, докато просто не спря да работи

Автоматичен превод:

Очевидно подобни ситуации са лишени от логика. Каквото и да се е случило, обяснението е задължително, поне за мен.

Ако все пак се стремите да закриете акаунта в Lirabet, може би подаването на жалба срещу тях ще свърши работа.

Имайки предвид всичко, не мога да се сетя за друг вариант, защото по някаква причина никой в ​​казиното не иска да говори с вас.

Автоматичен превод:

Надежден ли е Librabet? някой знае ли

Автоматичен превод:
tsakomatias

За кое казино говориш?

Автоматичен превод:
Stelios11

Мисля, че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да видите какво правят играчите в тази тема или потребителски отзиви и оплаквания. Това трябва да ви даде доста добра представа какво представлява казиното. Дори сега играчите тук се справят със своите ситуации, така че можете да научите много и от тях.

Така че ще трябва да решите къде ще играете и дали си заслужава.

Автоматичен превод:
Stelios11

Основният проблем вероятно е времето, което отнемат, за да обработят теглене, от това, което прочетох, е много повече от 3 работни дни, които твърдят, но искам да вярвам, че в крайна сметка ще поправят каквото и да се случва. и дневният лимит е нисък. Вече 5 ден чакам. Някои хора също твърдят, че поддръжката ги игнорира, но аз нямах този проблем с поддръжката. Мисля, че ако останеш сърдечен и уважителен, те няма да те пренебрегнат.

Edited
Автоматичен превод:

file ЧАКАМ ОТ 23 ФЕВРУАРИ.

ПОСЛЕДНИЯ ПЪТ КАТО ТЕГЛЕХ ПАРИ ОТНЕМА МЕСЕЦ ДА МИ ПЛАЩАТ.

А ОТ ЧАТА ВИ ДАВАТ САМО ГЪЛЖИВИ НАДЕЖДИ

Автоматичен превод:
beruco-26

здравейте Минахте ли проверка?

Автоматичен превод:

file ЧАКАМ ОТ 23 ФЕВРУАРИ.

ПОСЛЕДНИЯ ПЪТ КАТО ТЕГЛЕХ ПАРИ ОТНЕМА МЕСЕЦ ДА МИ ПЛАЩАТ.

А ОТ ЧАТА ВИ ДАВАТ САМО ГЪЛЖИВИ НАДЕЖДИ

Автоматичен превод:

Да не искаш да кажеш, че щеше да подадеш жалба, след като това е продължило доста време? Мисля, че месецът, който чакахте преди, е достатъчен за теглене и вероятно не бих искал да чакам така или иначе, въпреки че вероятно не можете да направите нищо по въпроса. Играхте ли с бонуса или не? Свързвали ли сте се с казиното и казали ли са ви нещо за чакането?🤔

Автоматичен превод:

Просто искам да си извадя парите.

Не съм играл никакви бонуси или нещо подобно.


Подадох няколко оплаквания на но те не отговарят....

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини