преди 2 месеца
Не ми позволява да го кача, уверявам ви, че получих 4 тегления
It won't let me upload it, I assure you that I received 4 withdrawals
Ami no me deja subirlo , te aseguro que me llegaron 4 retiros
0
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Не ми позволява да го кача, уверявам ви, че получих 4 тегления
It won't let me upload it, I assure you that I received 4 withdrawals
Ami no me deja subirlo , te aseguro que me llegaron 4 retiros
Не оспорвам това, което казваш и се надявам да е вярно, просто много потребители тук казват, че никой никога не е получавал пари. А тези, които казват, че са го направили, са либрабет партньори и лъжат. Ще се радвам, ако качите плащането, което сте получили.
I don't dispute what you say and I hope it's true, it's just that many users here say that no one ever received money. And those who say they did are librabet partners and they are lying. I would appreciate it if you would upload the payment you received.
Δεν αμφισβητώ αυτά που λέτε και μακάρι να είναι αλήθεια, απλώς πολλοί χρήστες εδώ λένε ότι δεν έλαβε κανείς ποτέ χρήματα. Και όσοι λένε οτι λάβανε είναι συνεργάτες του librabet και λένε ψέματα. Θα εκτιμούσα αν ανεβάζατε την πληρωμή που λαβατε.
Не съм член на Librabet, не лъжа и чакам още 2 тегления.
I am not a member of Librabet, I am not lying, and I am waiting for 2 more withdrawals.
Yo no soy socio de librabet no miento , ademas estoy a la espera de 2 retiros mas
Добър вечер Получихте ли парите си?
Good evening. Did you receive your money?
Καλησπέρα. Λάβατε τα χρήματα σας;
Здравейте, получих теглене, което поисках на 22/01... само за €116.
Отне около 20 дни, позор
Hello, I have received a withdrawal that I requested on 22/01... for only €116.
It took approximately 20 days, a disgrace
Hola, he recibido una retirada que pedí el día 22/01.. de solo 116€.
Han tardado 20 días aproximadamente, una vergüenza
Все още ли чакате да бъдат изтеглени още пари или ви е изплатено?
Are you still waiting for more money to be withdrawn or have you been paid out?
Περιμένετε κι άλλα χρήματα για ανάληψη ή σας εξόφλησαν ;
Имам €1300 в сметката си.
Мисля, че ще отнеме месеци, докато ги получим.
Тези казина са такива..
Освен това трябва да пишете в чата всеки ден
I have €1300 left in my account.
I think it will take months to receive them.
These casinos are like that..
You also have to write to the chat every day
Me quedan 1300€ en mi cuenta.
Creo que van a tardar meses en recibirlos.
Estos casinos son así..
Además te toca escribir todos los días al chat
Когато направихте тегленето, поискаха ли ви 116 евро или поискахте повече и те ви дадоха само 116 евро?
защото имам 3 чакащи тегления по €500 всяко и се страхувам, че никога няма да си получа парите!
When you made your withdrawal, were you asked for €116 or did you ask for more and they only gave you €116?
because I have 3 pending withdrawals of €500 each and I'm afraid I'll never get my money!
Στην αναληψη σας ζητησατε 116€ ή ζητήσατε περισσότερα και σας βάλανε μόνο 116€;
γιατί εχω έχω 3 εκκρεμείς αναλήψεις των 500€ η καθεμία και φοβάμαι ότι δε θα πάρω ποτέ τα χρηματα μου!
Здравейте, получих теглене, което поисках на 22/01... само за €116.
Отне около 20 дни, позор
Hello, I have received a withdrawal that I requested on 22/01... for only €116.
It took approximately 20 days, a disgrace
Hola, he recibido una retirada que pedí el día 22/01.. de solo 116€.
Han tardado 20 días aproximadamente, una vergüenza
Това е страхотно, въпреки че наистина е много време да се чака за теглене.
Сега ще информирам вашия отговорник по жалби за ситуацията.
Мога ли само да попитам дали трябваше да преминете през процеса на проверка, преди да ви изплатят парите, моля?
That is great, even though it really is a long time to wait for the withdrawal.
I will inform your complaint resolver about the situation now.
May I just ask if you had to go through the verification process before they paid the money to you, please?
Имам €1300 в сметката си.
Мисля, че ще отнеме месеци, докато ги получим.
Тези казина са такива..
Освен това трябва да пишете в чата всеки ден
I have €1300 left in my account.
I think it will take months to receive them.
These casinos are like that..
You also have to write to the chat every day
Me quedan 1300€ en mi cuenta.
Creo que van a tardar meses en recibirlos.
Estos casinos son así..
Además te toca escribir todos los días al chat
Получих парите.
Отнема почти две седмици или повече и трябва да се оплаквате ежедневно в чата, но накрая плащат
I have received the money.
It takes almost two weeks or more, and you have to complain daily in the chat, but in the end they pay
He recibido el dinero.
Tardan casi dos semanas o más, y tienes que quejarte diariamente en el chat, pero al final pagan
Виждам, че има няколко казина, където сте чакали доста време за теглене. Въпреки колко време отне тук, все още ли играете тук? 🤔
I see that there are several casinos where you've waited quite a bit for a withdrawal. Despite how long it took here, do you still play here? 🤔
Вече не играя в казино legiano.
В Librabet все още имам останали пари и залагам и в същото време тегля това, което ми е останало.
I no longer play at legiano casino.
At Librabet I still have money left and I am betting and at the same time withdrawing what I have left.
En legiano casino ya no juego.
En librabet todavía me queda dinero y voy apostando y al mismo tiempo retirando lo que me queda
Така че, надяваме се скоро всичко да бъде направено за вас. нали 🙏
So, hopefully soon it will be all done for you. Right? 🙏
Това казино е най-голямата измама, която съм срещал в онлайн казината. Първоначално всичко върви добре, игрите изглеждат честни и плащанията се обработват, макар и с известно забавяне. Тогава започва проблемът. След като спечелих около 500 евро, с мен се свърза агент, който ми каза, че ще бъде мой личен мениджър и че съм на ниво 3 vip. От този момент нататък мога да кажа, че играх около 1000 евро на една и съща игра и със залог от 1 евро в различни дни и играта не отвори нито един бонус. Никога не се изплащаше. Когато правех депозити, забелязах, че играта винаги отброява до последния рунд, в който бях спечелил 500 евро. Опитах се да се свържа с моя агент по имейл и не получих отговор. Онлайн чатът не работи от 3 дни и поддръжката на клиенти по имейл също не отговаря. Това е сериозно. Моля, проверете това казино, защото доколкото разбрах (късно), те са загубили лиценза си и групата е обявила несъстоятелност.
This casino is the biggest scam I've ever experienced in online casinos. At first everything goes well, the games seem fair and the payments are processed, albeit with some delay. Then the problem starts. After winning around 500 euros, I was contacted by an agent who told me that he would be my personal manager and that I was on level 3 vip. From then on, I can say that I played around 1000 euros on the same game and with a bet of 1 euro on different days and the game didn't open a single bonus. It never paid out. When I made deposits, I noticed that the game always counted down to a final round in which I had won the 500 euros. I tried to contact my agent via email and got no reply. The online chat has been down for 3 days and customer support by email is also unresponsive. This is serious. Please check this casino because from what I understand (late) they lost their license and the group declared insolvency.
Este casino é a maior fraude que eu já experienciei nos casinos online. No início tudo corre bem, os jogos parecem justos e os pagamentos ainda que com algum atraso, são processados. O problema começa depois. Após ter ganho cerca de 500 euros, fui contactada por um agente que me disse que seria o meu gestor pessoal sendo que me encontrava no nível 3 vip. Apartir daí posso dizer que joguei cerca de 1000 euros no mesmo jogo e com aposta de 1 euro em diferentes dias e o jogo não abriu um único bónus. Nunca pagou. Aquando dos depósitos verifiquei que o jogo contava sempre para uma última rodada na qual tinha ganho os tais 500 euros. Tentei contactar o meu agente via email e não obtive resposta. O chat online está desativado há 3 dias e o suporte ao cliente por email também não responde. Isto é grave. Verifiquem por favor este casino porque daquilo que percebi(tarde) eles perderam a licença e o grupo declarou insolvência.
здравей
Можете ли да ми обясните проблема, моля? Частта, която гласи: „Когато направих депозити, забелязах, че играта винаги отброява до последния рунд, в който бях спечелил 500 евро." не е толкова очевидно за мен.
Не знам за фалит, а също така, според мен, казиното не е загубило лиценза си; вместо това всичките 4 сублиценза на Кюрасао са приключили. Така по-голямата част от казината преминаха към Коморските острови (AOFA) или други опции.
Hello,
Can you explain the problem for me, please? The part saying, "When I made deposits, I noticed that the game always counted down to a final round in which I had won the 500 euros." is not that obvious to me.
I do not know about bankruptcy, and also, in my opinion, the casino has not lost its license; instead, all 4 Curacao sublicenses have ended. Thus, the majority of casinos switched to Comoros (AOFA) or other options.
Ще обясня какво ме е усъмнило. Играх една и съща игра отново и отново, но всеки път, когато напуснах играта, за да направя нов депозит, екранът показваше, че последният ми ход е бил ход, направен преди повече от 15 дни, в който съм спечелил 500 евро. С други думи, сякаш винаги започвах оттам.
I'll explain what made me suspicious. I played the same game over and over again, but every time I left the game to make a new deposit, the screen showed that my last move had been a move made more than 15 days ago in which I had won 500 euros. In other words, it was as if I always started again from there.
Vou explicar melhor o que me levantou suspeitas. Joguei sempre no mesmo jogo mas cada vez que saia do jogo para fazer um novo depósito o ecran mostrava que a minha ultima jogada tinha sido uma jogada feita há mais de 15 dias na qual tinha ganho 500 euros. Ou seja como se recomeçasse sempre apartir daí.
Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос?
Те винаги трябва да бъдат информирани и да действат съответно.🤔
Have you tried to contact the support regarding this, though?
They should be always informed and act accordingly.🤔
Колко време им отне да ти платят?
How long did it take them to pay you?
Olá. Quanto tempo demoraram para te pagar?
Здравейте, защо питате? И тук ли чакаш малко пари? Ако е така, бихте ли ми казали малко повече за ситуацията?
Hello, why do you ask? Are you waiting for some money here too? If so, could you tell me a bit more about the situation?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.