НачалоФорумКазинаLegiano Casino - обща дискусия

Legiano Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Romi
|
5 185 преглеждания 116 отговора |
|
1 2 3...7
Linara

Кога точно сте поискали тези тегления и имали ли сте успешни такива преди?

Автоматичен превод:
Romi

Имах 3 тегления 2 от 26.12 и едно от 30.12!! 2 бяха завършени успешно!! днес!! Един остана още!!! Не се притеснявайте, всички ще ги получите. Предполагам, че така казват 🙏🙏 Вдигнаха тежест от мен!!!!

Автоматичен превод:

Добър вечер Чакам 3 тегления по €500 всяко. И допълнителни €500 в очакване, тъй като достигнах максимума от 3 тегления. Датите са 23, 24 и 25 декември. Направиха ми плащане отново преди около 2 месеца.

В чата на живо те винаги отговарят с едно и също автоматизирано съобщение с молба за търпение. Оттогава надхвърлихме 6-те работни дни.

Автоматичен превод:

Имах 3 тегления 2 от 26.12 и едно от 30.12!! 2 бяха завършени успешно!! днес!! Един остана още!!! Не се притеснявайте, всички ще ги получите. Предполагам, че така казват 🙏🙏 Вдигнаха тежест от мен!!!!

Автоматичен превод:

здравей Дано и последната да е успешна!

Автоматичен превод:

Добър вечер Чакам 3 тегления по €500 всяко. И допълнителни €500 в очакване, тъй като достигнах максимума от 3 тегления. Датите са 23, 24 и 25 декември. Направиха ми плащане отново преди около 2 месеца.

В чата на живо те винаги отговарят с едно и също автоматизирано съобщение с молба за търпение. Оттогава надхвърлихме 6-те работни дни.

Автоматичен превод:

Здравейте, предлагам ви да прочетете тази тема, за да видите, че казиното е забавило изплащанията.

Страхувам се, че не си сам в това. Обикновено бих казал, че подаването на жалба е добър ход, но тъй като много играчи съобщават за същото забавяне, обзалагам се, че казиното ще се забави само повече, ако се свържем с друг въпрос за разрешаване на оплаквания. Това е трудна ситуация. Във всеки случай, ако предпочитате да подадете жалба, което означава, че нашите специалисти ще разследват, бих казал, че четенето на това ръководство е най-добрата звезда 👈


Иска ми се да можех да ви кажа нещо повече...

Автоматичен превод:
Radka

Още не!!! Надявам се скоро!!! Чакам!!!

Автоматичен превод:
Linara

Добре, когато нещо се промени, моля, уведомете ме, дано да стане скоро.☘️

Автоматичен превод:

Платиха ми 3×500€ на 1.8. и 500€ на 1.12.

Автоматичен превод:
alexeliakos

здравейте Накрая. Наистина съм благодарен, че ни уведомихте.

Отне около три седмици, прав ли съм? Радвам се, че приключи за теб.

Автоматичен превод:

Заявките за теглене бяха

12/23

12/24

12/25

8/1.

Благодаря много

Автоматичен превод:

Имам един висящ от 12/29 и ми дават само извинения.

Преминах процеса на проверка и съм законен и коректен.

file

Автоматичен превод:
beruco-26

Виждам, че все още имате отворена жалба , така че очаквах да бъде разрешена до тази дата, но не знам какво може да се случи. Моля, какво конкретно ви казва казиното?

Автоматичен превод:

Някой получил ли е плащане тази седмица?

Автоматичен превод:

Чакам вече 1 седмица. Не мисля, че имам надежда.

Автоматичен превод:
Dimielal

Не губете надежда, моля. Вие подадохте своята жалба и ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем да получите парите си.

Отговорете на жалбата си, когато е възможно, и ние ще продължим напред и ще проучим целия въпрос.

Бихте ли, моля?

Автоматичен превод:

Здравейте, наскоро се регистрирах в LEGIANO CASINO, спечелих 500 евро, но към днешна дата 4 дни статусът на теглене е „потвърждаваме акаунта ви" Изпратих няколко имейла, отговорът винаги е един и същ, че го обработват и са онлайн за 5 дни..! Вече знам, че утре няма да видя печалбите, заредени на моята mastercard! Играя и на други сайтове като sportaza и до 2 дни всичко се обработва и ми се кредитира! Точно като другите сайтове! Да се ​​надяваме, че утре ще намеря кредита на моята mastercard!

Автоматичен превод:
Romi

благодаря ви

Автоматичен превод:

Здравейте, наскоро се регистрирах в LEGIANO CASINO, спечелих 500 евро, но към днешна дата 4 дни статусът на теглене е „потвърждаваме акаунта ви" Изпратих няколко имейла, отговорът винаги е един и същ, че го обработват и са онлайн за 5 дни..! Вече знам, че утре няма да видя печалбите, заредени на моята mastercard! Играя и на други сайтове като sportaza и до 2 дни всичко се обработва и ми се кредитира! Точно като другите сайтове! Да се ​​надяваме, че утре ще намеря кредита на моята mastercard!

Автоматичен превод:

здрасти Явно още не си чел тази тема. Е, вие сте единственият със забавено плащане. Предлагам ви да разгледате тази тема, защото вярвам, че всички важни неща са публикувани.

Искам да кажа, потърсете себе си.

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, знам, че не съм единственият, но бих искал да кажа моята част, filefile днес 5 дни, тегленето на 500 евро все още нищо не се проверява и те винаги ми казват едно и също „извиняваме се за закъснението, но имаме няколко заявки за теглене", но неговите правила и условия казват, ЧЕ ТЕГЛЕНЕТО СЕ ОБРАБОТВА В РАМКИТЕ НА 3 ДНИ и Приемам тези условия и срокове, ако знаех, че отнема седмици, нямаше да депозирам, но в условията не го казват! Освен това в правилата и условията е записано, че отделът може да отдели повече време за проверка на акаунта, така че аз също попитах дали могат да верифицират моя акаунт, така че изпратих документите, но ми казаха, че не е необходимо, освен ако отдел го изисква! Така че те не проверяват акаунта ми, защото не е необходимо, ТАКА ЧЕ ТЕГЛЕНЕТО ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ОБРАБОТИ В РАМКИТЕ НА 3 ДНИ. Посочих това на чат оператор, който ми отговори буквално "за съжаление условията и правилата не са актуализирани" в тази връзка отговорих, че съм депозирал, че приемам тези условия, а не други, така че не е мой проблем, че не са актуализирани! АБСУРД Е! В SPORTAZA ДО 2 ДНИ ПОЛУЧАВАМ ПЕЧАЛБИЯ КРЕДИТ. ЯВНО ЛЕГИАН САМО ИЗВИНЯВА

Прилагам правилата и условията

Автоматичен превод:
luxsty7

разбирам

Просто вече знаем, че това казино се забавя. Така че всички играчи трябва да бъдат търпеливи. Във всеки случай благодаря за разказа.

Считам обаче, че прикачването на правила и условия изобщо не е необходимо. Ако казиното има забавяне, бих казал, че повтарянето на условията на чат оператора е безсмислено. Те са наясно с границите; техните колеги просто не са в състояние да се справят с натоварването. Същото важи и за сравнение на ситуацията с други казина, които в момента не са в закъснение. Тъжно, но очевидно истина. съжалявам Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
1 2 3...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини