преди 2 месеца
Кога точно сте поискали тези тегления и имали ли сте успешни такива преди?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
0
Кога точно сте поискали тези тегления и имали ли сте успешни такива преди?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
Имах 3 тегления 2 от 26.12 и едно от 30.12!! 2 бяха завършени успешно!! днес!! Един остана още!!! Не се притеснявайте, всички ще ги получите. Предполагам, че така казват 🙏🙏 Вдигнаха тежест от мен!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
Добър вечер Чакам 3 тегления по €500 всяко. И допълнителни €500 в очакване, тъй като достигнах максимума от 3 тегления. Датите са 23, 24 и 25 декември. Направиха ми плащане отново преди около 2 месеца.
В чата на живо те винаги отговарят с едно и също автоматизирано съобщение с молба за търпение. Оттогава надхвърлихме 6-те работни дни.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
Имах 3 тегления 2 от 26.12 и едно от 30.12!! 2 бяха завършени успешно!! днес!! Един остана още!!! Не се притеснявайте, всички ще ги получите. Предполагам, че така казват 🙏🙏 Вдигнаха тежест от мен!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
Добър вечер Чакам 3 тегления по €500 всяко. И допълнителни €500 в очакване, тъй като достигнах максимума от 3 тегления. Датите са 23, 24 и 25 декември. Направиха ми плащане отново преди около 2 месеца.
В чата на живо те винаги отговарят с едно и също автоматизирано съобщение с молба за търпение. Оттогава надхвърлихме 6-те работни дни.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
Здравейте, предлагам ви да прочетете тази тема, за да видите, че казиното е забавило изплащанията.
Страхувам се, че не си сам в това. Обикновено бих казал, че подаването на жалба е добър ход, но тъй като много играчи съобщават за същото забавяне, обзалагам се, че казиното ще се забави само повече, ако се свържем с друг въпрос за разрешаване на оплаквания. Това е трудна ситуация. Във всеки случай, ако предпочитате да подадете жалба, което означава, че нашите специалисти ще разследват, бих казал, че четенето на това ръководство е най-добрата звезда 👈
Иска ми се да можех да ви кажа нещо повече...
Hello, I suggest you read this thread to see the casino has been delayed with payouts.
You are not alone in this, I'm afraid. Normally I would say submitting a complaint is a good move, but since many palyer's have been reporting the same delay, I bet the casino would only become more delayed if we reach out with another question to resolve complaints. It is a tricky situation. In any case, if you prefer to submit a complaint, which means our specialists will investigate, I'd say reading this guide is the best start 👈
I wish I could tell you something more...
Добре, когато нещо се промени, моля, уведомете ме, дано да стане скоро.☘️
Alright, when something changes please let me know, hopefully it will be soon.☘️
Платиха ми 3×500€ на 1.8. и 500€ на 1.12.
I was paid 3×500€ on 8/1 and 500€ on 12/1.
Πληρώθηκα 3×500€ στις 8/1 και 500€ 12/1.
здравейте Накрая. Наистина съм благодарен, че ни уведомихте.
Отне около три седмици, прав ли съм? Радвам се, че приключи за теб.
Hi there. Finally. I'm truly grateful you let us know.
It took a three weeks or so, am I correct? I'm glad it has ended for you.
Заявките за теглене бяха
12/23
12/24
12/25
8/1.
Благодаря много
Withdrawal requests were
12/23
12/24
12/25
8/1.
Thank you very much
Τα αιτήματα ανάληψης ήταν
23/12
24/12
25/12
8/1.
Ευχαριστώ πολύ
Имам един висящ от 12/29 и ми дават само извинения.
Преминах процеса на проверка и съм законен и коректен.
I have one pending from 12/29 and they only give me excuses.
I have passed the verification process and I am legal and correct.
Yo tengo una pendiente del 29/12 y solo me ponen excusas.
He pasado el proceso de verificación y estoy legal y correcto.
Виждам, че все още имате отворена жалба , така че очаквах да бъде разрешена до тази дата, но не знам какво може да се случи. Моля, какво конкретно ви казва казиното?
I see that you still have an open complaint so I was expecting it to be resolved by this date but I don't know what can happen. What specifically is the casino telling you please?
Не губете надежда, моля. Вие подадохте своята жалба и ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем да получите парите си.
Отговорете на жалбата си, когато е възможно, и ние ще продължим напред и ще проучим целия въпрос.
Бихте ли, моля?
Don't lose any hope, please. You have submitted your complaint, and we will do everything possible to help you get your money.
Reply to your complaint whenever possible, and we will move forward soon and investigate the whole matter.
Will you, please?
Здравейте, наскоро се регистрирах в LEGIANO CASINO, спечелих 500 евро, но към днешна дата 4 дни статусът на теглене е „потвърждаваме акаунта ви" Изпратих няколко имейла, отговорът винаги е един и същ, че го обработват и са онлайн за 5 дни..! Вече знам, че утре няма да видя печалбите, заредени на моята mastercard! Играя и на други сайтове като sportaza и до 2 дни всичко се обработва и ми се кредитира! Точно като другите сайтове! Да се надяваме, че утре ще намеря кредита на моята mastercard!
Hi, I recently signed up on LEGIANO CASINO, I won 500 euros but to date 4 days the withdrawal status is "we are verifying your account" I sent several emails the response is always the same that they are processing it and they are online for 5 days..! I already know that tomorrow I will not see the winnings loaded on my mastercard! I also play on other sites like sportaza and within 2 days everything is processed and credited to me! Just like other sites! Let's hope that tomorrow I find the credit on my mastercard!
Salve sono iscritta da poco su LEGIANO CASINÒ ho vinto 500 euro ma ad oggi 4 giorni lo stato del prelievo risulta " stiamo verificando il suo conto " ho inviato diverse email la risposta è sempre la stessa che stanno provvedendo all' elaborazione che sono in linea dei 5 giorni ..! So già che domani non vedrò la vincita caricata sulla mia mastercard! Gioco anche su altri siti come sportaza e nel giro di 2 giorni mi viene tutto elaborato e accreditato! Cosi come altri siti! Speriamo che domani trovo l' accredito sulla mia mastercard!
Здравейте, наскоро се регистрирах в LEGIANO CASINO, спечелих 500 евро, но към днешна дата 4 дни статусът на теглене е „потвърждаваме акаунта ви" Изпратих няколко имейла, отговорът винаги е един и същ, че го обработват и са онлайн за 5 дни..! Вече знам, че утре няма да видя печалбите, заредени на моята mastercard! Играя и на други сайтове като sportaza и до 2 дни всичко се обработва и ми се кредитира! Точно като другите сайтове! Да се надяваме, че утре ще намеря кредита на моята mastercard!
Hi, I recently signed up on LEGIANO CASINO, I won 500 euros but to date 4 days the withdrawal status is "we are verifying your account" I sent several emails the response is always the same that they are processing it and they are online for 5 days..! I already know that tomorrow I will not see the winnings loaded on my mastercard! I also play on other sites like sportaza and within 2 days everything is processed and credited to me! Just like other sites! Let's hope that tomorrow I find the credit on my mastercard!
Salve sono iscritta da poco su LEGIANO CASINÒ ho vinto 500 euro ma ad oggi 4 giorni lo stato del prelievo risulta " stiamo verificando il suo conto " ho inviato diverse email la risposta è sempre la stessa che stanno provvedendo all' elaborazione che sono in linea dei 5 giorni ..! So già che domani non vedrò la vincita caricata sulla mia mastercard! Gioco anche su altri siti come sportaza e nel giro di 2 giorni mi viene tutto elaborato e accreditato! Cosi come altri siti! Speriamo che domani trovo l' accredito sulla mia mastercard!
здрасти Явно още не си чел тази тема. Е, вие сте единственият със забавено плащане. Предлагам ви да разгледате тази тема, защото вярвам, че всички важни неща са публикувани.
Искам да кажа, потърсете себе си.
Hi. You obviously have not yet read this thread. Well, you are the only one with delayed payment. I suggest you browse this thread because I believe all important things have been posted.
I mean, look for yourself.
Здравейте, знам, че не съм единственият, но бих искал да кажа моята част, днес 5 дни, тегленето на 500 евро все още нищо не се проверява и те винаги ми казват едно и също „извиняваме се за закъснението, но имаме няколко заявки за теглене", но неговите правила и условия казват, ЧЕ ТЕГЛЕНЕТО СЕ ОБРАБОТВА В РАМКИТЕ НА 3 ДНИ и Приемам тези условия и срокове, ако знаех, че отнема седмици, нямаше да депозирам, но в условията не го казват! Освен това в правилата и условията е записано, че отделът може да отдели повече време за проверка на акаунта, така че аз също попитах дали могат да верифицират моя акаунт, така че изпратих документите, но ми казаха, че не е необходимо, освен ако отдел го изисква! Така че те не проверяват акаунта ми, защото не е необходимо, ТАКА ЧЕ ТЕГЛЕНЕТО ТРЯБВАШЕ ДА СЕ ОБРАБОТИ В РАМКИТЕ НА 3 ДНИ. Посочих това на чат оператор, който ми отговори буквално "за съжаление условията и правилата не са актуализирани" в тази връзка отговорих, че съм депозирал, че приемам тези условия, а не други, така че не е мой проблем, че не са актуализирани! АБСУРД Е! В SPORTAZA ДО 2 ДНИ ПОЛУЧАВАМ ПЕЧАЛБИЯ КРЕДИТ. ЯВНО ЛЕГИАН САМО ИЗВИНЯВА
Прилагам правилата и условията
Hi, I know I'm not the only one, but I would like to say my piece, today 5 days, the withdrawal of 500 euros still nothing is being verified and they always tell me the same "we apologize for the delay but we have several withdrawal requests" but its terms and conditions says THAT THE WITHDRAWAL IS PROCESSED WITHIN 3 DAYS, and I accept these terms and times, if I had known that it takes weeks I would not have deposited, but on the terms and conditions they do not say it! Furthermore it is written in the terms and conditions, that the department can take more time to verify the account, so I also asked if they could verify my account so I sent the documents, but I was told that it is not necessary, unless the department requests it! So they are not verifying my account because it is not necessary, SO THE WITHDRAWAL HAD TO BE PROCESSED WITHIN 3 DAYS. I pointed this out to a chat operator who replied to me literally "unfortunately the terms and conditions are not updated" in this regard I replied that I deposited accepting these terms not others, so it is not my problem that they are not updated! IT IS ABSURD! ON SPORTAZA WITHIN 2 DAYS I RECEIVE THE WINNINGS CREDIT. LEGIANUS APPARENTLY ONLY EXCUSES
I attach the terms and conditions
Ciao, so di non essere l' unica , ma vorrei dire la mia , oggi 5 giorni, il prelievo di 500 euro ancora nulla è in fase di verifica e mi dicono sempre la stessa " ci scusiamo per il ritardo ma abbiamo diverse richieste di prelievo" ma suo termini e condizioni dice CHE IL PRELIEVO VIENE ELABORATO ENTRO 3 GIORNI, e io accetto questi termini e tempi, a saperlo che ci vogliono settimane non avrei depositato, ma su termini e condizioni non lo dicono! Inoltre c è scritto su termini e condizioni, che il dipartimento può prendersi più tempo per verificare il conto, cosi ho anche chiesto se potessero verificarmi il conto cosi inviavo i documenti, ma mi è stato detto che non serve, a meno che non lo richiede il dipartimento! Allora non mi stanno verificando il conto perché non serve , QUINDI IL PRELIEVO DOVEVA ESSERMI ELABORATO ENTRO 3 GIORNI. Ho fatto notare questa cosa ad un' opertrice della chat la quale mi ha risposto testualmente " purtroppo termini e condizioni non è aggiornato" a riguardo ho risposto che ho depositato accettando questi termini non altri , quindi non è un mio problema che non sn aggiornati! È ASSURDO! SU SPORTAZA ENTRO 2 GIORNI RICEVO L' ACCREDITO DELLA VINCITA . LEGIANO A QUANTO PARE SOLO SCUSE
Allego i termini e condizioni
разбирам
Просто вече знаем, че това казино се забавя. Така че всички играчи трябва да бъдат търпеливи. Във всеки случай благодаря за разказа.
Считам обаче, че прикачването на правила и условия изобщо не е необходимо. Ако казиното има забавяне, бих казал, че повтарянето на условията на чат оператора е безсмислено. Те са наясно с границите; техните колеги просто не са в състояние да се справят с натоварването. Същото важи и за сравнение на ситуацията с други казина, които в момента не са в закъснение. Тъжно, но очевидно истина. съжалявам Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.
I see.
It is just that we know already this casino is in delay. So, all players have to be patient. In any case, thanks for the story.
However, I believe attaching terms and conditions is not necessary at all. If the casino is in delay, I'd say repeating the conditions to the chat operator is pointless. They are aware of the limits; their colleagues are just not capable of working out the workload. The same goes for comparing the situation with other casinos that are currently not in delay. Sad but obviously true. I'm sorry. Try to be patient, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.