преди 4 дни
Кога точно сте поискали тези тегления и имали ли сте успешни такива преди?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
0
Кога точно сте поискали тези тегления и имали ли сте успешни такива преди?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
Имах 3 тегления 2 от 26.12 и едно от 30.12!! 2 бяха завършени успешно!! днес!! Един остана още!!! Не се притеснявайте, всички ще ги получите. Предполагам, че така казват 🙏🙏 Вдигнаха тежест от мен!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
Добър вечер Чакам 3 тегления по €500 всяко. И допълнителни €500 в очакване, тъй като достигнах максимума от 3 тегления. Датите са 23, 24 и 25 декември. Направиха ми плащане отново преди около 2 месеца.
В чата на живо те винаги отговарят с едно и също автоматизирано съобщение с молба за търпение. Оттогава надхвърлихме 6-те работни дни.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
Имах 3 тегления 2 от 26.12 и едно от 30.12!! 2 бяха завършени успешно!! днес!! Един остана още!!! Не се притеснявайте, всички ще ги получите. Предполагам, че така казват 🙏🙏 Вдигнаха тежест от мен!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
Добър вечер Чакам 3 тегления по €500 всяко. И допълнителни €500 в очакване, тъй като достигнах максимума от 3 тегления. Датите са 23, 24 и 25 декември. Направиха ми плащане отново преди около 2 месеца.
В чата на живо те винаги отговарят с едно и също автоматизирано съобщение с молба за търпение. Оттогава надхвърлихме 6-те работни дни.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
Здравейте, предлагам ви да прочетете тази тема, за да видите, че казиното е забавило изплащанията.
Страхувам се, че не си сам в това. Обикновено бих казал, че подаването на жалба е добър ход, но тъй като много играчи съобщават за същото забавяне, обзалагам се, че казиното ще се забави само повече, ако се свържем с друг въпрос за разрешаване на оплаквания. Това е трудна ситуация. Във всеки случай, ако предпочитате да подадете жалба, което означава, че нашите специалисти ще разследват, бих казал, че четенето на това ръководство е най-добрата звезда 👈
Иска ми се да можех да ви кажа нещо повече...
Hello, I suggest you read this thread to see the casino has been delayed with payouts.
You are not alone in this, I'm afraid. Normally I would say submitting a complaint is a good move, but since many palyer's have been reporting the same delay, I bet the casino would only become more delayed if we reach out with another question to resolve complaints. It is a tricky situation. In any case, if you prefer to submit a complaint, which means our specialists will investigate, I'd say reading this guide is the best start 👈
I wish I could tell you something more...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.