И така, по време на проверката те откриха, че имате дублиран акаунт, нали?
Откривали ли сте някога акаунт при тях в миналото?
Нашият екип за жалби и вашият специалист със сигурност ще проучат целия въпрос; моля, не позволявайте да ви събори.
So, during the verification, they found out that you have a duplicate account, right?
Have you ever opened an account with them in the past?
Our complaint team and your resolver will surely investigate the whole matter; please don't let it take you down.
Създадох акаунт, но той беше на мой приятел. Освен това никога не съм верифицирал нито една сметка и никога не съм теглил пари. Винаги губех и единственият път, когато спечелих, ми причиниха това. Имам много екранни снимки на обещания и където ми казаха, че сметката ми е наред и ако има някаква невярна информация, не се притеснявайте, те ще я коригират за мен, когато се регистрирам, защото всичко е наред от страна на банката. Сега са затворили сметката ми, без да я отворят отново, и казват, че моите тегления и депозити са невъзможни за получаване поради техните условия. Когато те първи нарушават условията си, с извиненията си за закъсненията си...
Току-що бях измамен и се чувствам ограбен. Ако продължават така, ще бъда принуден да подам жалба за ИЗМАМА срещу тях. Това, което току-що направиха, е неуместно, защото никога не съм верифицирал акаунт или съм теглил пари. Нещо повече, както казах и преди, самите те казаха, че няма проблем.



Тук оставям някои доказателства, имам видеоклипове и още екранни снимки на този процес и неговите фалшиви обещания… С всички доказателства, които имам, те няма да го отрекат.
I created an account, but it belonged to a friend of mine. Besides, I never verified any account and I never withdrew any money. I always lost, and the only time I did win, they did this to me. I have many screenshots of promises and where they told me that my account was fine, and if there was some incorrect information, don't worry, they will correct it for me when I registered because everything is fine on the bank's end. They have now closed my account without reopening it, and they say that my withdrawals and deposits are impossible to obtain due to their conditions. When they are the first to violate their terms, with their apologies for their delays...
I've just been scammed, and I feel ripped off. If they continue like this, I'll be forced to file a SCAM complaint against them. What they just did is inappropriate because I've never verified an account or withdrawn any money. What's more, as I said before, they themselves said it's no problem.



Here I leave some evidence, I have videos and more screenshots of this process and its false promises… With all the evidence I have, they are not going to deny it.
Yo hice una cuenta pero era de un amigo mio , aparte yo nunca verifique ninguna cuenta y tampoco retire nunca ningun dinero , siempre perdia y para una vez que ganaba me hacen esto. Tengo muchas capturas de promesas y donde me decian que mi cuenta esta bien y que se hay algun dato mal no me preocupe que me lo corrigen por parte del relleno al registrarse , porque por parte bancaria lo tengo todo bien . Me han cerrado ahora la cuenra sin reapertura y mis retiros y lo que ingrese dicen que es imposible obtenerlo por sus condiciones . Cuando los primeros que violan sus terminos son ellos con sus disculpas de sus retrasos…
Me acaban de estafar y me siento estafado , si siguen asi me vere obligado a plantar una denuncia de ESTAFA contra ellos. Lo que acaban de hacer es inapropiado, porque yo nunca verifique una cuenta y nunca retire dinero. Es mas como dije antes , ellos mismos dijeron que no hay problema.



aqui dejo algunas pruebas , tengo videos y mas capturas de este proceso y sus falsas promesas… Con todo lo que tengo de pruebas no me lo van a negar.
Моля, помогнете ми, наистина се чувствам измамен. Имам доказателство за всичко, което поискате, ако имате нужда. Бях предпазлив и направих екранни снимки и видеоклипове на всичко.
Please help me, I really feel scammed. I have proof of everything you ask for if you need it. I was cautious and took screenshots and videos of everything.
porfavor ayudame enserio me siento estafado , tengo pruebas de todo lo que me pidan si lo necesitan . Fui precavido y hice capturas y videos a todo.
Съжалявам, но наистина не разбирам.
Казахте, че сте създали акаунт там преди, но е бил на ваш приятел? Какво точно означава това обаче?
Sorry, but I don't really get it.
You said that you created an account there before, but it was your friend's? What does that exactly mean, though?
Да, това е различно, ако вече сте създали акаунт...това означава, че текущият ви е невалиден, както прочетох в общите условия...но поне депозитите трябва да бъдат сторнирани, защото всъщност не е сключен договор...🤷🏿♂️
Yes, that's different if you've already created an account...that means your current one is invalid, as I read in the terms and conditions...but at least the deposits have to be reversed because no contract was actually concluded...🤷🏿♂️
Ja das ist dann was anderes wenn du schon mal ein Konto erstellt hast…..damit ist dein jetziges so wie ich in den AGBs gelesen habe ungültig……aber zumindest müssen die Einzahlungen rückgängig gemacht werden weil eigentlich kein Vertrag zustande gekommen ist…..🤷🏿♂️
Да, създадох акаунт в дома си с приятел и той го създаде, но това всъщност не е моят акаунт. Изобщо нищо не съм проверявал. Всъщност никога не съм поставял личната си карта в друг акаунт, освен в този, за да могат да ме проверят...
Yes, I created an account at my house with a friend, and he created it, but it's not really my account. I didn't verify anything at all. In fact, I never put my ID on any account other than this one, so they could verify me...
si hice una cuenta en mi casa que estaba con un amigo y la creo el , pero realmente no es mi cuenta , aparte yo no verifique nada de nada. De echo nunca puse mi dni en ninguna cuenta nada mas que en esta ultima para que me verifiquen…
Сега разбирам какво имаш предвид... твоят приятел създаде акаунта с твоя IP адрес...
Now I understand what you mean...your friend created the account with your IP address...
Jetzt verstehe ich was du meinst…..dein Freund hat das Konto erstellt mit deiner IP Adresse……
Точно така, но не разбирам защо го правят. Можеше да е и брат ми... и той имаше акаунт в Легиано като мен. Така че не разбирам какво казват. По-скоро е оправдание, защото така или иначе не съм проверил акаунта, за който говорят.
Exactly, but I don't understand why they do that. It could have been my brother too... and he had a Legiano account like me. So I don't understand what they're saying. It's more of an excuse because I didn't check the account they're talking about anyway.
Exactamente, pero no entiendo el porque hacen eso , podria aver sido mi hermano tambien… y tener una cuenta de legiano como yo. Asique no entiendo lo que dicen , es mas bien una excusa porque igualmente no verifique esa cuenta que dicen ellos.
Добро утро на всички
Никога не съм имал проблеми с тегления в това казино, но през последните две седмици те просто не ми изплатиха парите. Започвам да усещам, че и това няма да се случи скоро.
Някой от вас може ли да ми каже колко време чакахте?
Good morning everyone.
I've never had any problems with withdrawals at this casino, but for the past two weeks, they simply haven't paid out my money. I'm starting to get the feeling that this won't happen anytime soon either.
Can any of you tell me how long you waited?
Guten Morgen Leute.
Ich habe bei dem Casino nie Probleme gehabt mit der Auszahlung nur seit 14 Tagen zahlen sie einfach nicht mein Geld aus. Langsam habe ich das Gefühl, dass dieses auch in nächster Zeit nicht passieren wird.
kann mir jemand von euch sagen wie lange ihr gewartet habt ?
Хей Джон,
Получихте ли вече пари?
Hey John,
Have you received any money yet?
Hey John,
hast du schon Geld bekommen ?
здравей Последното плащане е на 4 април. Оттогава отново чакам с три чакащи тегления.
Hello! The last payment was on April 4th. Since then, I've been waiting again with three pending withdrawals.
Hola! El último pago fue el 4 de abril. Desde entonces vuelvo a esperar con 3 retiros pendientes.
Здравейте, получих 12400€ наведнъж, но вече го написах по-горе...
Hello, I received 12400€ in one go, but I already wrote that above...
Hallo habe 12400€ auf einen Schlag bekommen,habe ich aber weiter oben schon geschrieben……
Но как ги накарахте да платят цялата сума наведнъж? Ограничен съм до тегления от €500 с максимум три предстоящи тегления и съм в същата ситуация повече от месец. Би било фантастично, ако платят всичко наведнъж и мога да забравя за тях.
But how did you get them to pay the entire amount at once? I'm limited to withdrawals of €500 with a maximum of three pending withdrawals, and I've been in the same situation for over a month. It would be fantastic if they paid everything at once and I could forget about them.
Pero como lo hiciste para que pagaran de golpe todo el importe? Yo estoy limitado a retiros de 500€ con un máximo de 3 retiros pendientes y llevo más de un mes en la misma situación.. sería fantástico si pagaran todo de golpe y me olvido de ellos..
Открих сметка тук, защото Casino Guru ми даде добри точки. Е, депозирах около 100 евро, но част от тях още не са пристигнали, защото очевидно парите не се движат тук през уикенда. Не видях никакви положителни съобщения и затова питам сега дали някой е получил печалбите си без бой? Мисля, че тези рецензии на казиното могат да бъдат направени така, че едно ново казино да получи рейтинг 7 и след това да се покачва или намалява в зависимост от рецензиите, които дават хората. Плащат ли казината на Гуру за добри отзиви? Все още не съм загубил нищо, но само негативните коментари, които прочетох, ме накараха да затворя акаунта си веднага щом изиграя остатъка от парите си. Играя повече от 20 години, така че имам богат опит с онлайн игрите. Истината е, че тези казина с малки лимити за теглене са лоши и гарантирано ще възникнат проблеми, ако спечелите повече. Доброто казино изплаща печалбите ви бързо, без да питате. Играйте само и само с големи имена с огромни лимити за теглене. По този начин не е нужно да се карате за пари. Смешно е да се дават такива точки, когато няма нищо положително. Аз съм от Финландия, където има 2 държавни казина. PAF и Veikkaus. Можете да спечелите дори милион и можете да сте сигурни, че парите ще бъдат във вашата сметка след минути. Не е за вярване, че този Legiona получава почти същите точки 🙁
I opened an account here because Casino Guru gave me good points. Well, I've deposited about €100 but some of it hasn't arrived yet because apparently the money doesn't move here during the weekend. I haven't seen any positive messages so I'm asking now if anyone has received their winnings without a fight? I think these casino reviews could be made so that a new casino gets a rating of 7 and then it would go up or down depending on what reviews people give. Do casinos pay Guru for good reviews? I haven't lost anything yet but just the negative comments I've read make me close my account as soon as I've played the rest of my money. I've been playing for over 20 years so I have a strong experience with online games. The truth is that these casinos with small withdrawal limits are poor and problems are guaranteed to arise if you win more. A good casino pays out your winnings quickly without asking. Play only and only with big names with huge withdrawal limits. That way you don't have to fight about money. It's ridiculous to give such points when there is nothing positive. I'm from Finland where there are 2 state casinos. PAF and Veikkaus. You can win even a million and you can be sure that the money will be in your account in minutes. Unbelievable that this Legiona gets almost the same points 🙁
Avasin tilin tänne koska Casino Guru antoi hyvät pisteet. No olen tallettanut noin 100€ mutta osa on vielä tulematta koska näköjään viikonloppuna ei raha liiku tänne. En ole nähnyt yhtään positiivista viestiä eli kysynkin nyt että onko kukaan saanut voittojaan ilman riitaa? Mielestäni nämä kasino arvostelut voisi tehdä niin että uusi kasino saisi vaikka arvosanan 7 ja se siitä sitten nousisi tai laskisi sen mukaan mitä arvosteluja ihmiset antaisivat . Maksaako casinot Gurulle hyvistä arvosteluista ? En ole mitään vielä hävinnyt mutta jo pelkästään lukemani negatiiviset kommentit saa minut sulkemaan tilini heti kun olen pelannut loput rahani . Olen pelannut yli 20 vuotta eli minulla on vahva kokemus nettipeleistä . Totuus on se että nämä casinot joilla pienet nostorajat on köyhiä ja ongelmia tulee taatusti jos voitat enemmän . Hyvä kasino maksaa kyselemättä voitot pian. Pelatkaa vain ja ainoastaan isoilla nimillä joilla valtavat nostorajat. Niin ei tarvi riidellä rahoista . Naurettavaa antaa tälläisiä pisteitä kun mitään positiivista ei ole. Olen Suomesta missä toimii 2 valtion casinoa. PAF ja Veikkaus. Voit voittaa vaikka miljoonan ja voit olla varma että rahat on tilillä minuuteissa . Uskomatonta että tämä Legiona saa lähes samat pisteet 🙁
Добро утро ☀️
Трябва да кажа, че в началото никога не съм имал проблеми. Платиха ми 10 000 евро, въпреки че играех с бонус пари. Сега, след четири месеца, депозирах още 100 и спечелих 2500. Чакам изплащането си от 15 дни.
Good morning ☀️
I have to say that I never had any problems at first. They paid me 10,000 euros even though I was playing with bonus money. Now, after four months, I deposited another 100 and won 2,500. I've been waiting for my payout for 15 days.
Guten Morgen ☀️
ich muss sagen das ich anfangs nie Probleme hatte sie haben mir 10000 Euro ausgezahlt obwohl ich mit bonusgeld gespielt hatte. Jetzt haben ich nach 4 Monaten wieder 100 eingezahlt und 2500 gewonnen gehabt und warte seit 15 Tagen auf meine Auszahlung.
Подадена жалба...Мога само да го препоръчам на всички и Casinoguru ме подкрепи...
Изтрих акаунта, защото беше твърде стресиращо и имах чувството, че моля за собствените си пари....
Минаха общо 4 седмици, докато си върна всичките пари...
Но трябва да кажа нещо положително...казиното наистина изплаща, но отнема време...за съжаление!
Complaint filed...I can only recommend it to everyone and Casinoguru supported me...
I deleted the account because it was too stressful and I felt like I was begging for my own money....
It took a total of 4 weeks until I got all my money back…
But I have to say something positive...the casino does pay out, but it takes time...unfortunately!
Beschwerde eingereicht……kann ich jeden nur Raten und Casinoguru hat mich dabei unterstützt……
habe das Konto gelöscht weil mir das zu anstrengend war und ich mir vorkam wie ein Bittsteller um mein eigenes Geld….
insgesamt 4 Wochen gedauert bist ich alles Geld zurückbekommen habe…
Aber muss positiv dazu anmerken…..auszahlen tut das Casino aber dauert halt….leider!
Да, създадох акаунт в дома си с приятел и той го създаде, но това всъщност не е моят акаунт. Изобщо нищо не съм проверявал. Всъщност никога не съм поставял личната си карта в друг акаунт, освен в този, за да могат да ме проверят...
Yes, I created an account at my house with a friend, and he created it, but it's not really my account. I didn't verify anything at all. In fact, I never put my ID on any account other than this one, so they could verify me...
si hice una cuenta en mi casa que estaba con un amigo y la creo el , pero realmente no es mi cuenta , aparte yo no verifique nada de nada. De echo nunca puse mi dni en ninguna cuenta nada mas que en esta ultima para que me verifiquen…
Сега разбирам.
Въпросът ми обаче е дали вашият приятел е играл от вашия компютър или просто сте създали акаунта от там?
Защото смятам, че не би трябвало да има проблем, ако просто сте му помогнали да създаде акаунта, да речем.
I get it now.
My question, though, is if your friend played from your computer or you just created the account from there?
Because I believe that there shouldn't be any problem if you just helped him to create the account, let's say.
Добро утро на всички
Никога не съм имал проблеми с тегления в това казино, но през последните две седмици те просто не ми изплатиха парите. Започвам да усещам, че и това няма да се случи скоро.
Някой от вас може ли да ми каже колко време чакахте?
Good morning everyone.
I've never had any problems with withdrawals at this casino, but for the past two weeks, they simply haven't paid out my money. I'm starting to get the feeling that this won't happen anytime soon either.
Can any of you tell me how long you waited?
Guten Morgen Leute.
Ich habe bei dem Casino nie Probleme gehabt mit der Auszahlung nur seit 14 Tagen zahlen sie einfach nicht mein Geld aus. Langsam habe ich das Gefühl, dass dieses auch in nächster Zeit nicht passieren wird.
kann mir jemand von euch sagen wie lange ihr gewartet habt ?
здравей
Две седмици са доста дълъг период от време, така че ако искате нашият екип да ви помогне, моля, изпратете жалбата си тук .
Моля, уведомете ни, ако го направите.
Hello.
Two weeks is a pretty long time, so if you wish our team to help out, please submit your complaint here.
Please let us know if you do so.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.