НачалоФорумКазинаLegiano Casino - обща дискусия

Legiano Casino - обща дискусия (страница 10)

 от Romi
|
7 961 преглеждания 197 отговора |
|
1...9 10 11
Radka

Здравей Радка. Те казаха, че са обработени средства и ще отнеме 3-5, за да пристигнат. Тогава преди 2 дни казаха, че съм нарушил T&C и средствата са анулирани. Вече ми писна от тях. file

Автоматичен превод:
Radka

Радка... магазинът нарушава всички свои правила и условия, както е посочено в устава им... но ако играч ги наруши, техните правила и условия влизат в действие... опитайте се да го обясните на някого... цялата игра е само едностранна... банката винаги печели, така е откакто съществува хазарта🤷🏿‍♂️

Автоматичен превод:
Joanadarm

БОГ! И защо е така?

Автоматичен превод:


Анте

Прегледах акаунта ви и имам удоволствието да ви информирам, че тегленето ви е завършено и изпратено от наша страна, но изглежда, че все още е в процес на плащане от страна на доставчика на плащания.

Изглежда тегленето трябва да приключи скоро, така че бъдете търпеливи. Бъдете сигурни, винаги можете да се свържете с нас чрез чат на живо, за да проверите състоянието на вашето теглене!

Автоматичен превод:

Радка... магазинът нарушава всички свои правила и условия, както е посочено в устава им... но ако играч ги наруши, техните правила и условия влизат в действие... опитайте се да го обясните на някого... цялата игра е само едностранна... банката винаги печели, така е откакто съществува хазарта🤷🏿‍♂️

Автоматичен превод:

съгласен съм с теб

Автоматичен превод:

Здравей Радка. Те казаха, че са обработени средства и ще отнеме 3-5, за да пристигнат. Тогава преди 2 дни казаха, че съм нарушил T&C и средствата са анулирани. Вече ми писна от тях. file

Автоматичен превод:

Предполагам, че на всички вече ни е писнало и напълно разбирам, че отговорите ми понякога може да звучат като сол в раната. Така че, ако някога почувствате, че трябва да се отдръпна, просто го кажете, моля.

Автоматичен превод:
Radka

Радвам се, че така или иначе закриват акаунта ми завинаги като боклук, но просто искам парите си обратно. Ако не печалби, то моите доживотни депозити. Вече губя надежда с тях. Просто ме разболяват

Автоматичен превод:

Е, минаха 20 дни откакто взех първия и не съм получил нищо, а днес разбрах, че вече трябва да верифицирам акаунта си...

Автоматичен превод:
Joanadarm

Здравей, Джоана… изплащането ти приключи… пристигнаха ли парите?


Според казиното моят също е обработен и изпратен, но все още нищо не е в моя акаунт...:

Автоматичен превод:
weakz30

Изпратиха ли ви имейл? Или сте го виждали в секцията за проверка?

Автоматичен превод:

Радвам се, че така или иначе закриват акаунта ми завинаги като боклук, но просто искам парите си обратно. Ако не печалби, то моите доживотни депозити. Вече губя надежда с тях. Просто ме разболяват

Автоматичен превод:

Изглежда, че всичко друго, което мога да добавя, би било безсмислено. Последният тласък за справяне с фиктивните лимити на теглене в скалата на Индекса на безопасност е подходящият курс на действие. Надявам се моите колеги от екипа за жалби и данни да могат да предприемат тази стъпка в близко бъдеще. В резултат на това индексът на безопасност трябва да спадне значително. Знам обаче, че това няма да помогне на всички настоящи играчи да преодолеят тази ситуация; Силно очаквам този обрат на събитията.

Автоматичен превод:
AMGE55

Разбира се, парите така и не пристигнаха. Те казаха, че това е обработено от тяхна страна, след което на следващия ден изпратиха имейл и казаха, че печалбите са анулирани, защото съм нарушил условията в условията. 1 ден казаха, че са ми платили, но на следващия ден ги анулираха. Легиано, пълно с глупости** казино. Избягвайте на всяка цена.

Автоматичен превод:

Някой има ли новини?

Автоматичен превод:
Johnlc89

Парите току-що пристигнаха....👌🏿

Автоматичен превод:
AMGE55

хей Това е страхотно!

И така, колко още предстои?

Автоматичен превод:

Направих теглене от компанията Legiano от събота и все още не е достигнал втория етап. Направих 1500 евро теглене и трябва да направя още 3000 евро.

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, да, 12400 € все още трябва да бъдат изплатени…..оставете ме да се изненадам 🤷🏿‍♂️

Автоматичен превод:
AMGE55

Дойде порция?! Нека кажа колко се радвам да чуя това.

Стискам палци останалите средства да пристигнат в рамките на разумен период от време и другите играчи също да започнат да получават своите плащания.

Автоматичен превод:
Joanadarm

Уау, какво? Какво ми липсва, моля? Казиното промени ли мнението си за държавата, от която играете?

Автоматичен превод:
Radka

Не. Казаха ми на 20 март, че акаунтът ми е затворен и печалбите са невалидни. След това на 21 март те обработиха тегления и ще ми бъде платено след 3-5 дни. На 22-ри те казаха отново, че сметката е затворена и печалбите са анулирани. Без повече комуникация и, разбира се, без пари.

Автоматичен превод:
1...9 10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини