НачалоФорумКазинаLamabet Casino - обща дискусия

Lamabet Casino - обща дискусия (страница 5)

17 607 преглеждания 112 отговора |
преди 1 година
|
1...4 5 6
Добавете пост
преди 11 месеца

Все още не съм успял да извърша теглене. Дадох всички документи. Те продължават да искат повече действия, като нови депозити, нови залози и т.н. Дори направихме видео проверка на живо. Но пак нищо. Това е много подозрително.

Автоматичен превод:
zaxaroulabr
преди 11 месеца

Те са измамници. Моля, подайте жалба и вижте дали общността на казино гуру предприема действия.

Автоматичен превод:
Alpha74
преди 11 месеца

Този коментар е напълно подозрителен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имам открита жалба от много дни.

благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, че за първи път участвате във форума...какво съвпадение е да се говори добре за Lamabet казино...Не знам защо, но ми се струва, че никога не сте играли в казино, всъщност предполагам, че сте служител на същото...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър улов. Доколкото мога да кажа, въз основа на вашата система, съдържанието не е автентично, както и потребителските отзиви, публикувани под този профил. Закривам акаунта заради фалшиво съдържание

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

благодаря!!!! Радвам се да знам, че не съм единственият, който е подозрителен...

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Има още едно подобно в общата тема на казино МАЛИНА.

Автоматичен превод:
Curritokira
преди 11 месеца

Съжалявам, че трябва да потвърдя, че има много други из форума. Правим всичко възможно да открием възможно най-много фалшиви профили. Всъщност се чувства като някакъв чат бот или бот за поддръжка, който се тества във форума. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

разбирам

Автоматичен превод:
Curritokira
преди 11 месеца

Всички ние наистина ценим това!

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Благодаря Радка

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Блокираха акаунта ми без основание. Те не отговарят на имейлите ми и не отговарят на иска... Мисля, че това доказва лошите им практики, както и незаконността им да работят в Испания без лиценз, без да спазват разпоредбите и да укриват данъци.

Надявам се, че обществото, предвид жалбите и липсата на скрупули дори да не си направи труда да отговори, ще вземе заслужените мерки.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Какво мислите за казино Малина, след като казиното спря два пъти, без да отговори. Това често ли е в казината с много високо ниво?

Автоматичен превод:
Curritokira
преди 11 месеца

Доста съм шокиран, честно. Високият индекс на безопасност не идва от нищото; не е обичайно такова казино да игнорира оплаквания; това е странно

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Всичко в този сайт е страхотно

Бързо зареждане на играта

Без бъгове

Страхотна комуникация (ВИП мениджър Даниел се шегува)

Автоматичен превод:
slefarskimaksym
преди 10 месеца

О, да...от колко време играете...разкажете ни повече за опита си в казиното. Надявам се да е по-обширно отколкото във foeo

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Всичко в този сайт е страхотно

Бързо зареждане на играта

Без бъгове

Страхотна комуникация (ВИП мениджър Даниел се шегува)

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Забелязах, че напоследък все повече наши потребители пишат за VIP мениджър Даниел, честно казано.

Има ли нещо, което той е направил за вас, за което сте решили да напишете, може би?

Напишете повече за вашия опит, моля, така че и другите да могат да научат някои подробности.

Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

Това не ви ли изглежда подозрително?

Автоматичен превод:
Curritokira
преди 10 месеца

Не знам как се чувства Роми по този въпрос, но имам аргументи и за двете ситуации. Може да е подозрително, но може да е резултат от това, че Даниел е разрешил проблеми и след това е вдъхновил играчите да изпращат потребителски отзиви, което може да е страхотно.

честно казано? Може да е всичко в днешно време и не е лесно да се поддържа обратната връзка с потребителите възможно най-безпристрастна. Хубаво е да видим, че продължавате да обръщате голямо внимание!


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Слабо казино Направих депозит от 20 в Payshop Спечелих 170 Поисках тегленето и кошмарът започва доказателство за адрес ок, гражданска карта ок селфи ок банково извлечение ок и накрая снимка на депозита с моето име, ако съм го направил в Payshop как мога да сложа името се оказах без парите не го препоръчвам

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини