преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lamabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тегленето на средства беше отказано няколко пъти. Валутата на акаунта ми е Ethereum, така че мога да правя депозити, да играя и да тегля средства само в тази валута. Няма други налични методи за плащане, кредитирани към моя акаунт. След всяко отхвърлено теглене ме молят да променя начина си на теглене. Това не може да стане, защото няма друг начин на плащане. Всеки път им го обяснявам, но те не го разбират. Възможно е да изберете друга валута на сметката, но след това салдото по сметката е нула. Не можете да прехвърляте средства между сметки, за да теглите пари, като използвате различен метод.
The withdrawal of funds was rejected several times. My account currency is Ethereum, so I can only make deposits, play and withdraw funds in this currency. There are no other available payment methods credited to my account. After every rejected withdrawal they ask me to change my withdrawal method. This cannot be done because there is no other payment method. I explain it to them every time, but they don't get it. It is possible to select a different account currency, but after doing so, the account balance is zero. You cannot transfer funds between accounts to withdraw money using a different method.
И така, останаха ли ви пари в реалния ви баланс в това казино? Не бих казал, че ще продължиш да играеш там. Какво казваш?
So, have you any money left in your real balance at this casino? I wouldn't say you would continue playing there. What do you say?
Здрасти,
Спечелих от Lamabet и чакам повече от 24 часа досега, за да бъде одобрено тегленето ми. Все още казва в очакване.
изглежда не твърде бързи за действие има заявки. Верифициран съм с моите 3 документа.
когато попитах VIP мениджъра, той каза, че не може да даде времева рамка. Не вдъхва голямо доверие липсата на времева рамка.
някой има ли опит с тегления от тук?
Благодаря
Hi there,
I’ve won on Lamabet and am waiting for over 24 hours so far for my withdrawal to be approved. Still says pending.
seems like not too quick to action there requests. I am verified with my 3 documents.
when I ask the VIP manager he says he can’t give a timeframe. Doesn’t instill great confidence not being given a timeframe.
anyone experienced with withdrawals from here?
thanks
здрасти Бих казал, че 24 часа не са толкова време за получаване на тегленето и се надяваме, че казиното ще може да продължи с това скоро, особено когато акаунтът ви е напълно верифициран.
Имали ли сте успешни тегления там преди?
Само един потребител е писал за опита си с тегленията в това казино досега и доколкото виждам, не е много положителен. Вижте го тук 👈.
Кажете ни новини, когато е възможно, моля.
Hi. I would say that 24 hours is not that long for the withdrawal to be received, and hopefully the casino will be able to proceed with it soon, especially when your account is fully verified.
Have you had any successful withdrawals there before?
Only one user has written about his experience with the withdrawals at this casino by now, and as far as I can see, it was not very positive. Check it out here 👈.
Let us know any news whenever possible, please.
Хей, благодаря за отговора.
не, още не съм изтеглил нищо от тук.
ограничен съм до 5k през първия ден, но не мога да изпратя друга заявка, докато тази не бъде обработена.
загрижен, че ще чакам твърде дълго или изобщо няма да го получа. Щях да подам жалба, но не мога, защото трябва да изчакам 2 седмици.
споделят различни нива на статус. Стигнах до Sapphire, където пише „договаряем лимит за изплащане", но когато попитам моя „VIP" мениджър, те казват, че не могат да дадат нищо друго освен това, което се казва на уебсайта, така че няма полза от достигането на това ниво на всичко по отношение на това.
Благодаря,
Хю.
Hey thanks for your reply.
no I haven’t withdrew anything from here yet.
im limited to 5k at the first day, however I can’t submit another request until this one is processed.
concerned I will be waiting too long or not get it at all. Was going to log a complaint however I can’t because need to wait 2 weeks.
there share different tiers of status. I reached Sapphire where it says, "negotiable cash out limit" however when I ask my, "VIP" manager they say they can’t give anything else but what is said off the website, so there is no benefit to reaching that tier at all in regards to that.
thanks,
Hugh.
Актуализацията е, че току-що получих тегленето на Crypto!
така че изглежда всичко наред. Да видим как ще е останалото 🙂
Update is that I just received the Crypto withdrawal!
so seems all ok. Let’s see how the rest goes 🙂
За радост тегленията, които бяха анулирани, се дължаха на липсата на банково извлечение, с което да се провери.
комуникацията с тях е отлична, те помогнаха за разрешаването на проблема ми и ме уведомиха, че вече е наред.
бяха само 2 дни, за да го направят, което е страхотно. Ще видя колко време ще отнеме да преминат току-що изпратените заявки.
въз основа на това определено бих препоръчал това казино на всички. Изглеждат нови и имат много възможности за печалба.
Gladly the withdrawals which were cancelled was due to them not having a bank statement to verify against.
the communication with them is excellent, they helped resolve my issue and have let me know it’s ok now.
it was only 2 days for them to action it which is great. I’ll see how long it takes for the requests just submitted to go through.
on this basis I would definitely be recommending this casino to all. They seem new and lots of opportunities to win.
Много се радвам, че получихте парите и успяха да решат всичко веднага.
Надяваме се, че и останалите ви тегления ще пристигнат скоро и тогава ще можете да пишете за цялото си преживяване в потребителски преглед.
Какво казваш? Ако опишете всичко там, ще бъде много полезно за другите да разберат как работи това казино. Освен това може да помогне на казиното да знае кои неща трябва да бъдат подобрени.
Ето връзката, ако решите да го направите и със сигурност поддържайте връзка и ни уведомете как върви всичко.
I am really glad that you've received the money and that they were able to solve everything right away.
Hopefully the rest of your withdrawals will arrive soon as well, and then you will be able to write about your whole experience in a user review.
What do you say? If you describe everything there, it will be very helpful to others to understand how this casino works. And also, it could help the casino to know which things need to be improved.
Here is the link if you decide to do so, and surely keep in touch and let us know how everything goes.
Здравей Роми,
Със сигурност ще оставя преглед с моя опит.
от страха да не знам наистина дали съм избрал добър или не до това да съм напълно доволен от преживяването и комуникацията им.
получих банковия си превод днес, така че всичко е наред и сега разбирам ограниченията, които имат
Hi Romi,
I will for sure be leaving a review with my experience.
from the fear of not really knowing if I picked a good one or not to being completely happy with the experience and their communication.
got my bank transfer accepted today so all is fine and now I understand the limits that they have
Това е страхотно, наистина!
И така, вярвате ли, че те биха могли да подобрят комуникацията си? По какво точно, ако мога да попитам?🤔
Не ти ли беше разбираемо преди лимитите, които са поставили за теглене? Вярвам, че това трябва да е едно от нещата, които поддръжката трябва да обясни на всички играчи, ако има известна липса на разбиране.
Помоли ли ги да ти обяснят може би?
That's great, really!
So, do you believe that they could improve their communication? In what matter exactly, if I may ask?🤔
Was it not understandable to you before the limits they have set for withdrawals? This should be one of the things support should explain to all the players if there is some lack of understanding, I believe.
Did you ask them to explain it to you, perhaps?
И така... Оказа се, че има VIP мениджър, който ми изпрати много имейли, които отидоха в папката ми за СПАМ.
Само ако ги бях видял първоначално, щях да знам, че има някой, който ме напътства през анулирането на депозити (които бяха поради това, че не преминах през пълна проверка).
Както и да е, те наистина са добри в общуването, така че няма никакви проблеми!
So.... Turns out there was a VIP manager who sent me lots of emails which went to my SPAM folder.
If only I had seen them originally I would have known there was someone there guiding me through the cancellation of deposits (which were because of not going through verification fully).
Anyway, they are really good at communicating, so no issues at all!
Радвам се за теб. Наистина понякога се случва имейли от този вид да завършват в папката за спам. Няма значение; сега ще знаеш по-добре. Нали?🙂
И така, мислиш ли, че ще продължиш да играеш там?
I am glad for you. It really happens sometimes that emails of this kind will finish in the spam folder. Never mind; now you'll know better. Right?🙂
So, do you think you'll continue playing there?
Страхотно, особено че всичко е решено и сега ще знаете, че дори такива ситуации могат да се случат. Ако имате опит, моля, уведомете ни. 🙂
Great, so especially that everything has been resolved and now you will know that even such situations can happen. If you have any experience, please let us know. 🙂
Направих два депозита по €50.
Той спечели до €1700 на слот машини.
Продължавам да тегля и кошмарът започва. Предоставям много документи в продължение на три дни, които винаги се отхвърлят.
Накрая ми удостоверяват със сертификат от банката, че трябва да платя.
Каква изненада...блокираха акаунта ми и направиха превод от €100. Скандално и срамно.
Отчаяна съм, изсмяха ми се... замаяха ме колкото си искат.
моля помогнете ми Мога да го докажа с имейлите и екранните снимки.
Made two deposits of €50.
He won up to €1,700 on slot machines.
I proceed to make the withdrawal and the nightmare begins. I provide numerous documents over three days, which are always rejected.
Finally, they verify with a certificate from my bank that I have to pay.
What a surprise...they blocked my account and made a transfer of €100. Outrageous and shameful.
I am desperate, they have laughed at me... they have made me dizzy as much as they wanted.
Please help me. I can prove it with the emails and screenshots.
Realizó dos depósitos de 50€ .
Ganó en tragaperras hasta 1.700€ .
Procedo a realizar el retiro y empieza la pesadilla. Aporto durante tres días numerosos documentos que siempre rechazan.
Finalmente verifican con un certificado de mi banco que tengo que pagar.
Cual esmi sorpresa...me bloquean la cuenta y hacen una transferencia de 100 € .Indignante y vergonzoso.
Estoy desesperado , se han reído de mí..me ha mareado todo lo que han querido.
Ruego me ayuden por favor. Puedo acreditarlo con los correos electrónicos y capturas de oantalla
Обясниха ли ти изобщо защо?
Има ли някакво нарушение на техните условия, което са установили и затова са блокирали акаунта ви? 🤔
Надявам се, че нашият екип ще успее да разбере във вашата жалба , така че е наистина добър ход, че я изпратихте.
Да видим как ще се развие. Ще стискам палци за възможно най-добра резолюция. 🤞
Have they even explained to you why, though?
Was there some violation of their terms they found, and that's why they blocked your account? 🤔
I hope that our team will be able to find out in your complaint, so it is really nice move that you submitted it.
Let's see how it will unfold. I will keep my fingers crossed for the best resolution possible. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.