НачалоФорумКазинаLamabet Casino - обща дискусия

Lamabet Casino - обща дискусия

 от Azael
|
7 665 преглеждания 102 отговора |
|
1 2...6
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lamabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Тегленето на средства беше отказано няколко пъти. Валутата на акаунта ми е Ethereum, така че мога да правя депозити, да играя и да тегля средства само в тази валута. Няма други налични методи за плащане, кредитирани към моя акаунт. След всяко отхвърлено теглене ме молят да променя начина си на теглене. Това не може да стане, защото няма друг начин на плащане. Всеки път им го обяснявам, но те не го разбират. Възможно е да изберете друга валута на сметката, но след това салдото по сметката е нула. Не можете да прехвърляте средства между сметки, за да теглите пари, като използвате различен метод.


Автоматичен превод:
Azael

И така, останаха ли ви пари в реалния ви баланс в това казино? Не бих казал, че ще продължиш да играеш там. Какво казваш?

Автоматичен превод:

Здрасти,

Спечелих от Lamabet и чакам повече от 24 часа досега, за да бъде одобрено тегленето ми. Все още казва в очакване.

изглежда не твърде бързи за действие има заявки. Верифициран съм с моите 3 документа.


когато попитах VIP мениджъра, той каза, че не може да даде времева рамка. Не вдъхва голямо доверие липсата на времева рамка.


някой има ли опит с тегления от тук?


Благодаря

Автоматичен превод:
hughvibes45

здрасти Бих казал, че 24 часа не са толкова време за получаване на тегленето и се надяваме, че казиното ще може да продължи с това скоро, особено когато акаунтът ви е напълно верифициран.

Имали ли сте успешни тегления там преди?

Само един потребител е писал за опита си с тегленията в това казино досега и доколкото виждам, не е много положителен. Вижте го тук 👈.

Кажете ни новини, когато е възможно, моля.

Автоматичен превод:

Хей, благодаря за отговора.


не, още не съм изтеглил нищо от тук.


ограничен съм до 5k през първия ден, но не мога да изпратя друга заявка, докато тази не бъде обработена.


загрижен, че ще чакам твърде дълго или изобщо няма да го получа. Щях да подам жалба, но не мога, защото трябва да изчакам 2 седмици.


споделят различни нива на статус. Стигнах до Sapphire, където пише „договаряем лимит за изплащане", но когато попитам моя „VIP" мениджър, те казват, че не могат да дадат нищо друго освен това, което се казва на уебсайта, така че няма полза от достигането на това ниво на всичко по отношение на това.


Благодаря,


Хю.

Автоматичен превод:

Актуализацията е, че току-що получих тегленето на Crypto!

така че изглежда всичко наред. Да видим как ще е останалото 🙂

Автоматичен превод:

За радост тегленията, които бяха анулирани, се дължаха на липсата на банково извлечение, с което да се провери.


комуникацията с тях е отлична, те помогнаха за разрешаването на проблема ми и ме уведомиха, че вече е наред.


бяха само 2 дни, за да го направят, което е страхотно. Ще видя колко време ще отнеме да преминат току-що изпратените заявки.


въз основа на това определено бих препоръчал това казино на всички. Изглеждат нови и имат много възможности за печалба.

Автоматичен превод:
hughvibes45

Много се радвам, че получихте парите и успяха да решат всичко веднага.

Надяваме се, че и останалите ви тегления ще пристигнат скоро и тогава ще можете да пишете за цялото си преживяване в потребителски преглед.

Какво казваш? Ако опишете всичко там, ще бъде много полезно за другите да разберат как работи това казино. Освен това може да помогне на казиното да знае кои неща трябва да бъдат подобрени.

Ето връзката, ако решите да го направите и със сигурност поддържайте връзка и ни уведомете как върви всичко.

Автоматичен превод:

Здравей Роми,


Със сигурност ще оставя преглед с моя опит.


от страха да не знам наистина дали съм избрал добър или не до това да съм напълно доволен от преживяването и комуникацията им.


получих банковия си превод днес, така че всичко е наред и сега разбирам ограниченията, които имат

Автоматичен превод:
hughvibes45

Това е страхотно, наистина!

И така, вярвате ли, че те биха могли да подобрят комуникацията си? По какво точно, ако мога да попитам?🤔

Не ти ли беше разбираемо преди лимитите, които са поставили за теглене? Вярвам, че това трябва да е едно от нещата, които поддръжката трябва да обясни на всички играчи, ако има известна липса на разбиране.

Помоли ли ги да ти обяснят може би?

Автоматичен превод:

И така... Оказа се, че има VIP мениджър, който ми изпрати много имейли, които отидоха в папката ми за СПАМ.


Само ако ги бях видял първоначално, щях да знам, че има някой, който ме напътства през анулирането на депозити (които бяха поради това, че не преминах през пълна проверка).


Както и да е, те наистина са добри в общуването, така че няма никакви проблеми!

Автоматичен превод:
hughvibes45

Радвам се за теб. Наистина понякога се случва имейли от този вид да завършват в папката за спам. Няма значение; сега ще знаеш по-добре. Нали?🙂

И така, мислиш ли, че ще продължиш да играеш там?

Автоматичен превод:

Да със сигурност. Това е добро място да играете игрите 🙂

Автоматичен превод:
hughvibes45

Страхотно, особено че всичко е решено и сега ще знаете, че дори такива ситуации могат да се случат. Ако имате опит, моля, уведомете ни. 🙂

Автоматичен превод:

Направих два депозита по €50.

Той спечели до €1700 на слот машини.

Продължавам да тегля и кошмарът започва. Предоставям много документи в продължение на три дни, които винаги се отхвърлят.

Накрая ми удостоверяват със сертификат от банката, че трябва да платя.

Каква изненада...блокираха акаунта ми и направиха превод от €100. Скандално и срамно.

Отчаяна съм, изсмяха ми се... замаяха ме колкото си искат.


моля помогнете ми Мога да го докажа с имейлите и екранните снимки.


Автоматичен превод:
Curritokira

Обясниха ли ти изобщо защо?

Има ли някакво нарушение на техните условия, което са установили и затова са блокирали акаунта ви? 🤔

Надявам се, че нашият екип ще успее да разбере във вашата жалба , така че е наистина добър ход, че я изпратихте.

Да видим как ще се развие. Ще стискам палци за възможно най-добра резолюция. 🤞

Автоматичен превод:
Romi

Казват, че съм ги нарушил... Не знам защо, лъжа е, първо ме объркаха с проверката, невъзможно е. Изглежда, че има повече, така че трябва да е обичайна практика. Освен това тези, които нарушават законите, са те, защото работят в Испания незаконно, така че тъй като е незаконно, испанските власти не могат да направят нищо повече от това да започнат процедура за санкциониране.

Тоест, те не плащат наградите и не можете да поискате, защото това е незаконно в Испания, така че нищо не им се случва... невероятно е.

Автоматичен превод:
Curritokira

Така че вашият акаунт не е верифициран там. нали

По наша информация те всъщност не приемат играчи от Испания.

Може ли само да ви попитам дали случайно сте използвали VPN, за да играете в това казино? 🤔


Автоматичен превод:

Използвах VON от Испания. Регистрирах се с всичките си данни от Испания. Депозирах от сметката си в Испания... докато депозирате и губите, нищо не се случва. Ако спечелите, не ви се плаща. това нормално ли е

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини