Хм, според това, което видях в първия имейл, те са написали, че въз основа на това, че всичко е в съответствие с лицензионния орган. Не знам дали нещо се е променило защо не можете да играете там, но това вероятно ще е първото нещо, което ми дойде на ум. За съжаление, ако казиното ви е платило и нямате нищо в акаунта си, те могат да затворят акаунта ви без да посочват причина. Като играч също бих искал да знам защо това се случи, но истината е, че не е нужно да ви казват, дори и да е жалко. Ако сте харесали казиното и сте играли тук, бих могъл да се опитам да разбера дали например вашата страна е станала ограничена или подобна. И може би няма нищо конкретно зад това, просто казиното е избрало, че не иска да я има като клиент.
Така или иначе е тъжно. 😕
Hmm, according to what I saw in the first e-mail, they wrote that on the basis of everything being in accordance with the license authority. I don't know if something has changed why you can't play there, but that would probably be the first thing that came to my mind. Unfortunately, if the casino has paid you and you have nothing on your account, they can close your account without giving a reason. As a player, I would also like to know why this happened, but the truth is that they don't have to tell you, even if it's a shame. If you liked the casino and played here, if I could try to find out if, for example, your country has become restricted or similar. And maybe there's nothing concrete behind it, the casino just chose that it doesn't want to have her as a customer.
Either way, it's sad. 😕
Автоматичен превод: