НачалоФорумКазинаKirgo Casino - обща дискусия

Kirgo Casino - обща дискусия (страница 4)

 от andandjonnyx
|
12 712 преглеждания 82 отговора |
|
1...3 4 5

Добро утро, призраци.


Екипът по плащанията ме информира, че разследването е приключило и вашите средства са ви изпратени. Можете ли да потвърдите дали проблемът е решен?

Благодарим ви предварително, както и за търпението ви по този въпрос.

Edited
Автоматичен превод:

Добро утро, призраци.


Екипът по плащанията ме информира, че разследването е приключило и вашите средства са ви изпратени. Можете ли да потвърдите дали проблемът е решен?

Благодарим ви предварително, както и за търпението ви по този въпрос.

Автоматичен превод:

Искам да споделя впечатленията си от казиното. Казиното има бърза регистрация, ясна навигация в сайта, голям брой доставчици на слотове, казино на живо, отзивчива поддръжка на живо. Какво не ми хареса. Поддръжката на живо не може да предостави информация относно причината за забавянето на одобрението на тегленето на средства. Тъй като поддръжката на живо няма достъп до пълна информация за вашия акаунт. В моя случай плащането ми се забави повече от ден и едва след 24 часа получих известие, че акаунтът ми е в процес на проверка. И поради тази причина трябваше да премина през проверка. И проверката продължи повече от 48 часа от момента на качване на документи. Въпреки че според писмото от службата, която проверява документите, времето за проверка е 48 часа. Трябваше да пиша както на поддръжката на живо, така и на други услуги, за да им напомня за липсата на резултати от проверката. Днес получих известие, че сметката ми е напълно верифицирана и получих парите. Ако съм обидил някого се извинявам, но не можах да напиша изводите си.

Автоматичен превод:
Ghosts22

Радвам се, че получихте парите си и ви благодаря, че споделихте своя опит с казиното. Ако желаете, можете да напишете потребителско мнение за това казино и тук . Вярвам, че би било наистина полезно за други.

Може ли да попитам дали след всичко това ще продължиш да играеш там?

Автоматичен превод:

Преди това оставих добри отзиви относно Kirgo. Днес реших да споделя, че акаунтът ми беше закрит на случаен принцип без обяснение. Това беше само часове след като изтеглих около $300, които наистина ми бяха изплатени. Съмнявам се обаче, че малката печалба има нещо общо с това защо акаунтът ми беше закрит. Все още не съм получил прозрения, въпреки че се свързах с поддръжката чрез техния уебсайт и поисках каквато и да е информация защо. Споделям това не за да отразявам негативно отношение към казиното, а просто за да бъда напълно прозрачен за другите относно отношението към мен от казино, в което мислех, че ще играя дълго време.


filefilefile

Автоматичен превод:

хаха Това трябва да е шега. Ние сме възрастни. Защо Кирго не може просто да ми даде причина? Това е толкова сенчесто.


file

Автоматичен превод:
Perforrm

Хм, според това, което видях в първия имейл, те са написали, че въз основа на това, че всичко е в съответствие с лицензионния орган. Не знам дали нещо се е променило защо не можете да играете там, но това вероятно ще е първото нещо, което ми дойде на ум. За съжаление, ако казиното ви е платило и нямате нищо в акаунта си, те могат да затворят акаунта ви без да посочват причина. Като играч също бих искал да знам защо това се случи, но истината е, че не е нужно да ви казват, дори и да е жалко. Ако сте харесали казиното и сте играли тук, бих могъл да се опитам да разбера дали например вашата страна е станала ограничена или подобна. И може би няма нищо конкретно зад това, просто казиното е избрало, че не иска да я има като клиент.

Така или иначе е тъжно. 😕

Автоматичен превод:
Radka

Аз съм просто случаен комарджия, но играя на kirgo, откакто беше популяризиран от Mikki Mase, но през времето, в което играх там, видях как системите се променят драстично и забелязах дребни детайли , като интерфейса, особено със страниците за депозит и теглене, той трябваше да е изфабрикувал тези екранни снимки, защото потребителският им интерфейс никога не е имал тези подробности


играя в kirgo от март 2024 г., умерен vip статус в казиното и през август се свързах с техния персонал и създадох партньорски акаунт с тях

Автоматичен превод:
Ogserbian

Само за забавление моя коза, опитай се да си партнираш с казино и да започнеш стрийминг, надявам се

Автоматичен превод:
misfitranitup

Изфабрикувани екранни снимки? от какво? Имейли? хаха


Автоматичен превод:
misfitranitup

Току-що осъзнах, че отговорите ви дори не се позовават на конкретната ми тема. Лошото ми.


Автоматичен превод:

здравейте всички Надявам се, че прегледът ми няма да направи казиното да изглежда много зле. Но не можах да устоя и реших да разкажа моята история тук. Преди седмица реших да залагам в казино, прекарах дълго време в избора кой да избера въз основа на надеждност, скорост на теглене на средства, наличие на отрицателни или положителни отзиви. И аз избрах това казино. Това казино има много положителни страни. Бърза регистрация, приемане на криптовалута, добър избор от слотове, доставчици на казино на живо, добра букмейкърска линия. Направих депозит, няколко залога, в казиното, казино на живо. И след като спечелих малко пари, реших да ги изтегля. След няколко часа получих писмо, че акаунтът ми е блокиран, защото има връзка с други акаунти. Написаха ми въпроси и поискаха снимки на документите ми. Отговорих на всички въпроси и не можах да разбера в какво ме подозират. Изпратих и снимки на документите си възможно най-скоро. И сега чакам решение за моята сметка. Още съм в шок и не знам как ще се развие всичко. Ако са ми блокирали акаунта, най-вероятно няма да го възстановят и най-вероятно ще ми вземат парите. Като цяло ще държа всеки, който се интересува от това, в течение.

Автоматичен превод:
kimkim2025

Вероятно ще ви позволят да изтеглите парите си, след което може да затворят акаунта ви. Освен ако обаче не сте злоупотребили и не сте се възползвали успешно от техните бонуси за регистрация/добре дошли повече от веднъж. Ако случаят е такъв, те повече от вероятно ще закрият вашия акаунт(и) и ще приспаднат всички средства, които са принадлежали на казиното. Освен това те могат да задържат парите, които сте депозирали, ако сте се опитали да ги измамите с тях чрез множество сметки. Както трябва. Просто мое мнение. Но аз не знам много.

Edited
Автоматичен превод:
Perforrm

Моят акаунт вече е затворен. И затова нямам големи надежди, че ще ми възстановят акаунта. Тогава какъв беше смисълът да ми блокират акаунта, ако не можеше да бъде блокиран. Не храня големи илюзии за парите и най-вероятно няма да ми върнат парите. Но няма да се откажа така, знам, че съм прав и затова ако трябва ще направя жалба. Ще се боря докато разбера какъв точно е проблема!!!

Автоматичен превод:
kimkim2025

Блокираха ли единия акаунт и затвориха ли само другия? Или са блокирали и затворили и двете?

Автоматичен превод:
Perforrm

Нямах повече акаунти. Имах само един. Не знам в какво съм заподозрян.

Автоматичен превод:

Изминаха повече от 8 часа от изпращането на документите, а отговор все още няма

Автоматичен превод:

Както се оказа, разследването може да продължи ден, седмица или месец, според поддръжката на живо. Не знам какво им се стори подозрително. Казаха ми само, че съм свързан с други акаунти. Но кои, какви сметки. Не ми отговориха. Опитах се да помогна. Отговорих на всички въпроси, изпратих всички документи. Исках да помогна на разследването, попитах в какво точно съм заподозрян, но не получих отговор.

file

Edited
Автоматичен превод:

Ако не сте направили нищо лошо. не бих се притеснявал. Не знам колко скоро е тази екранна снимка. Но ако все още не сте го направили, може би отидете на началната страница на Kirgo и извикайте на поддръжката, за да видите дали може би имат актуализация за вас. Дори и с блокиран или затворен акаунт, пак можете да взаимодействате с поддръжката, докато проблемът ви не бъде решен.


file

Автоматичен превод:

Може би някой друг във вашето домакинство (или някой в ​​същата ip мрежа като вас) има акаунт или е влизал в Kirgo преди. Например, ако сте влезли в акаунта си в Kirgo в обществена библиотека, играете на няколко ротативки на компютъра на библиотеката и след това напуснете библиотеката. Мисля, че би било възможно да задействате системата на Kirgo, ако някой, когото дори не познавате, влезе в същата обществена библиотека и направи същото нещо, което направихте вие ​​(влезте в Kirgo, играйте и след това напуснете). При този сценарий два активни Kirgo акаунта ще споделят една и съща базова ip мрежа. Който (според Kirgo) достъпът до техния сайт/услуги е ограничен само до едно лице, домакинство или ip адрес. Така че може би това е възможност за вашата ситуация? Идк. Ако не, по всякакъв начин извикайте подкрепата на живо.

Автоматичен превод:
Perforrm

Тази опция е малко вероятна, имам личен достъп до интернет.

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини