ФорумКазинаKirgo Casino - обща дискусия

Kirgo Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 12 месеца от andandjonnyx
|
6997 преглеждания 65 отговора |
|
1...3 4
преди 2 месеца

Добро утро, призраци.


Екипът по плащанията ме информира, че разследването е приключило и вашите средства са ви изпратени. Можете ли да потвърдите дали проблемът е решен?

Благодарим ви предварително, както и за търпението ви по този въпрос.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро, призраци.


Екипът по плащанията ме информира, че разследването е приключило и вашите средства са ви изпратени. Можете ли да потвърдите дали проблемът е решен?

Благодарим ви предварително, както и за търпението ви по този въпрос.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Искам да споделя впечатленията си от казиното. Казиното има бърза регистрация, ясна навигация в сайта, голям брой доставчици на слотове, казино на живо, отзивчива поддръжка на живо. Какво не ми хареса. Поддръжката на живо не може да предостави информация относно причината за забавянето на одобрението на тегленето на средства. Тъй като поддръжката на живо няма достъп до пълна информация за вашия акаунт. В моя случай плащането ми се забави повече от ден и едва след 24 часа получих известие, че акаунтът ми е в процес на проверка. И поради тази причина трябваше да премина през проверка. И проверката продължи повече от 48 часа от момента на качване на документи. Въпреки че според писмото от службата, която проверява документите, времето за проверка е 48 часа. Трябваше да пиша както на поддръжката на живо, така и на други услуги, за да им напомня за липсата на резултати от проверката. Днес получих известие, че сметката ми е напълно верифицирана и получих парите. Ако съм обидил някого се извинявам, но не можах да напиша изводите си.

Автоматичен превод:
Ghosts22
преди 2 месеца

Радвам се, че получихте парите си и ви благодаря, че споделихте своя опит с казиното. Ако желаете, можете да напишете потребителско мнение за това казино и тук . Вярвам, че би било наистина полезно за други.

Може ли да попитам дали след всичко това ще продължиш да играеш там?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Преди това оставих добри отзиви относно Kirgo. Днес реших да споделя, че акаунтът ми беше закрит на случаен принцип без обяснение. Това беше само часове след като изтеглих около $300, които наистина ми бяха изплатени. Съмнявам се обаче, че малката печалба има нещо общо с това защо акаунтът ми беше закрит. Все още не съм получил прозрения, въпреки че се свързах с поддръжката чрез техния уебсайт и поисках каквато и да е информация защо. Споделям това не за да отразявам негативно отношение към казиното, а просто за да бъда напълно прозрачен за другите относно отношението към мен от казино, в което мислех, че ще играя дълго време.


filefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

хаха Това трябва да е шега. Ние сме възрастни. Защо Кирго не може просто да ми даде причина? Това е толкова сенчесто.


file

Автоматичен превод:
Perforrm
преди 1 седмица

Хм, според това, което видях в първия имейл, те са написали, че въз основа на това, че всичко е в съответствие с лицензионния орган. Не знам дали нещо се е променило защо не можете да играете там, но това вероятно ще е първото нещо, което ми дойде на ум. За съжаление, ако казиното ви е платило и нямате нищо в акаунта си, те могат да затворят акаунта ви без да посочват причина. Като играч също бих искал да знам защо това се случи, но истината е, че не е нужно да ви казват, дори и да е жалко. Ако сте харесали казиното и сте играли тук, бих могъл да се опитам да разбера дали например вашата страна е станала ограничена или подобна. И може би няма нищо конкретно зад това, просто казиното е избрало, че не иска да я има като клиент.

Така или иначе е тъжно. 😕

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини